diablo 3

Silent Assasin

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

Wstęp:

Moja taktyka będzie dotyczyła zabójczyni budowanej na drzewku pułapek, które mówiąc krótko po wyjściu1.10 dostało potężnego kopa. Od kiedy wyszedł dodatek LoD świat obiegła wieść że pułapki są do d**y, wszyscy zgodnie potwierdzali ten fenomen, tymczasem mało kto w ogóle sprawdził jak one działają. Szczerze się przyznam, że ja właśnie tak postąpiłem. Teraz łatka 1.10 otwiera nowe możliwości i pułapki mogą jeszcze wiele namieszać. Taktyka tą opisałem w oparciu o własne doświadczenia tego typu asską w grze pojedynczej, na CBN dopiero zaczynam ją testować, ale już mogę powiedzieć że zapowiada się nieźle.

Umiejętności:

Jak wspomniałem na początku, drzewko sztuk walki całkowicie porzucamy, nasze ataki będą opierać się tylko i wyłącznie na pułapkach. Po wprowadzeniu łatki 1.1 poziom trudności znacznie podskoczył w górę, w zamian dodano premie do umiejętności. Moim zdaniem należy bazować na owych premiach a wtedy Hell nie będzie dla nas aż takim problemem.

Pułapki:
Wartownik błyskawic: premie 15% do dmg od: porażająca pajęczyna , wartownik śmierci, wartownik miotający wiązki błyskawic. Pierwsza za razem najpotężniejsza z naszych broni. Tworzy pułapkę która miota czarem błyskawice czarodziejki. Jest to umiejętność o najwyższym dmg wśród pułapek. Ponadto dodaje 280% do dmg błyskawic wartownika śmierci. Nasza asasinka może postawić pięć takich pułapek na raz. Wymaga zainwestowania 20 pkt
Wartownik śmierci: premie 12% do dmg od: Wartownik błyskawic. Nasza druga broń, miota takimi samymi atakami jak Wartownik błyskawic (tyle że dużo słabszymi), ale za to posiada wszechpotężny wybuch zwłok!!! Ponadto dodaje 300% obrażeń premii do Wartownika błyskawic. Możemy postawić pięć takich pułapek na raz.20 pkt
Porażająca pajęczyna: Traktujemy jako umiejętność bierną dodającą 300% obrażeń premii do wartownika błyskawic 20 pkt
Wartownik miotający wiązki błyskawic: Traktujemy jako umiejętność bierną dodającą 300% obrażeń premii do wartownika błyskawic 20 pkt
Furia Ostrzy: Jest to umiejętność dzięki której zabójczyni rzuca jakimś badziewiem, które zadaje 3 dmg naszej broni. Nie jest to niestety porażająco skuteczne, ale przy odpowiedniej broni potrafi wyrządzić krzywdę. Jest to umiejętność niezbędna na singlu, gdyż tu nikt nie zabije za nas nieodpornych na światło. Zabicie furią ostrzy 10 kolesi nieodpornych na światło (na przykład na Hellu) było by co najmiej nie przyjemne. Na szczęście Furia znakomicie uzupełnia się z wartownikiem śmierci, wystarczy że zaciukamy jednego a wybuch zwłok zrobi porządek z resztą, ale o tym później. W furie inwestujemy tylko 1 punk ponieważ przyrosty są bardzo małe, zamiast utopić tu 20 pkt lepiej poszukać talizmanów dodających obrażenia od żywiołów ( innych niż błyskawice). 1pkt

Dyscypliny cienia:
Mistrz Cienia: Na jego temat nie trzeba się wypowiadać, 100% lepszy niż Walkirie i grizzly razem wzięte, koniecznie go wymaxować i pilnować aby zawsze stał u naszego boku.(trzeba poświęcić niestety 5 pkt na dojście do niego) 20pkt
Zwiększona szybkość: Umiejętność która nie jest aż tak ważna dla nas jak dla szponowładnej, gdyż nie przyspiesza ataku Furii ostrzy. Dajemy więc jeden punkcik dla szybszego biegania, a reszte załatwią przedmioty. 1pkt

I Tym oto sposobem rozdzieliliśmy okrągłe 110 pkt jakie przysługują nam w Diablo LoD.

Ekwipunek:

Statystyki zostawię na koniec gdyż są zależne od wybranego ekwipunku. Ekwipunek podzieliłem na dwa zestawy, pierwszy jest oparty na secie Natalii, drugi to dowolna kompozycja (Dobierając go patrzcie aby cechy przedmiotów się uzupełniały, zaoszczędzicie wtedy wiele punktów statystyk. Np. decydujecie się na odwagę Arkaine, zadbajcie aby pas i buty dawały bonus do siły. Etc.)

Broń:
Jednoręczna, duży dmg (najlepiej jednak aby był to szpon, gdyż mamy jeden punkt w mistrzostwie, a kolejne dojdą od przedmiotów, jeśli jednak ktoś obliczy że bardziej opłaca mu się nosić co innego to nic nie stoi na przeszkodzie)

1. Znak Natalii - nie trzeba tłumaczyć
2.
a) Gwiazda Baranara - ze względu na ładny dmg i ogromny bonus do żywotności +148 na 99lvl
b) Siekacz bartuca - jak Asska to szpon musi być
c) Miecz Świetlny - Dobry wybór, duży dmg, bonusy do dmg od magii etc.
d) Broń jednoręczna z dużym dmg

Hełm:
1. Totem Natalii - +135 Obrona, Obrażenia od Magii zmniejszone o 3, Wszystkie Odporności +10, +25 do Zręczności, +10 do Siły
2.
a) Czako - może mało oryginalnie ale +2 do skilli i bonusy do życia i many zawsze się przydadzą
b) Hełm z setu Rasha - Dzięki furii możemy wykradać mane i życie a ten hełm jest do tego stworzony, Pułapki zabierają nam trochę many, aby nie martwić się o jej ubytek warto zastanowić się nad tą propozycją.
c) Gaza - Dzięki furii możemy wykradać mane i życie a ten hełm jest do tego stworzony, Pułapki zabierają nam trochę many, aby nie martwić się o jej ubytek warto zastanowić się nad tą propozycją.
d) Obręcz (żółta) - Typu +3 do pułapek, i inne ciekawe bonusy (życie odporności)

Rękawice:
a) Stalorwij - +170-210 Obrona, +30-60% Zwiększone Obrażenia, 10% Szansa na Druzgocące Uderzenie, +15-20 do Siły, po prostu rewelacja zwiększą obrażenia naszej Furii.
b) Magiczne z bonusem do pułapek
c) Trujący uchwyt - jeśli nie mamy wykradania od innego przedmiotu.

Buty:
1. Dusza Natalii - 75 Obrona 40% Szybsze Bieganie chodzenie, Przywraca Wytrzymałość Plus +(0.25 * Poziom Postaci) 0.25-24.75%, Odporność na Zimno ,+15% Odporność na Błyskawice +15% .
2.
a) Buty z setu Aldura - dobry wybór, +50 do życia, 40 % Szybsze Bieganie chodzenie
b) Wodołaz: podobne jak aldury tylko 20% Szybsze Bieganie chodzenie (trochę mało) i +15 do zręczności
c) Tkacz jedwabiu: +150-190% zwiększona Obrona, 30% Szybsze Bieganie chodzenie, +5 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika, Zwiększenie Maksimum Many 10%, +200 Obrona przeciw Pociskom
d) Podrórniki: dają 10 do siły i żywotności i inne

Pas:
a) Wigor boga gromów: +160-200% Zwiększona Obrona, Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic, 5% Szansa Rzucenia 7-poziomowego Zaklęcia Pięść Niebios przy Otrzymaniu Ciosu, Absorbcja Błyskawic +20, 10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice, +20 do Siły, +20 do Żywotności. Mocna rzecz.
b) Z Setu Tranga: Nie można zamrozić, Uzupełnienie Życia +5, +25-50 do Many, +30, Maksymalna Wytrzymałość, +66 do Życia. Warto go nosić!!! Przy okazjii mamy załatwione nie można zamrozić.
c) Pułapka Mroku: +120-150% Zwiększona Obrona, 5% mana Wykradzione za Każde Trafienie, Zwiększenie Maksimum Many 15%, +15 do Żywotności, -3 do Promienia Światła
d) Sznur Uszu- ze względu na dmgr

Tarcza: Koniecznie tarcza z blokiem 74%, 75%, i wysokimi odpornościami.
a) Tarcza Burzy (Storm) - Przedmiot Niezniszczalny, + (3.75 * Poziom Postaci) 3.75-371.25, Obrona ,+25% Zwiększona Szansa na Blok, 35% Szybszy Blok, Obrażenie zmniejszone o 35%, Odporność na Zimno +60%, Odporność na Błyskawice +25%, +30 do Siły, szansa na blok 75%, Atakujący Otrzymuje Obrażenia od Błyskawic 10. Ta tarcza to marzenie!!! Wiem jak ciężko ją zdobyć ale jest to niewątpliwie najlepszy wybór
b) Sanktuarium Gerke - szansa na blok 75%, Wszystkie Odporności +20-30, Przywracanie Życia +5, Obrażenie Zmniejszone o 11-16, Obrażenia od Magii Zmniejszone o 14-18. Dobry wybór jeśli nie mamy storma.
c) Tarcza z Setu Sigona - Tarza dobra na początek ma małą obrone ale za to +1 do umiejętności, szansa na blok 75%, radzę szybko zmienić na Sanktuarium.

Pierścienie:
a) SoJ - ze względu na bonus do many i +1 skills
b) Obrączka Bul-Kathosa - ze względu na bonus do HP i +1 skills

Amulet:
a) Kalejdoskop Mary
b) Amulet magiczny +3 do pułapek i inny potrzebny nam bonus

Zbroja:
1. Cień Natalii
2. Odwaga Arkaine - Zbroja znana i lubiana, nie trzeba chyba jej przedstawiać, będzie dobrym wyborem, niestety bardzo drogim. Jeśli się na nią zdecydujemy trzeba dać troche więcej do siły.
3. Skorupa Duriel - również świetna zbroja: bonus do życia i odporności, can not be frozen, polecam.
4. Laskoszczyt - w połączeniu ze stormem, sznurem uszu i dobrą szansą na blok, będziemy bardzo wytrzymali na fiz..

Talizmany:
Interesują nas przede wszystkim talizmany +1 do pułapek, warto też nosić charmy dodające obrażenia od żywiołów (z wyjątkiem błyskawic) po to by zwiększyć obrażenia furii, przydadzą się też talizmany dające do odporności.

To tyle co do ekwipunku, wiem że niezwykle ciężko będzie zdobyć większość wymienionych przedmiotów, trzeba cierpliwie chodzić na mefa i przede wszystkim handlować. Zabójczyni na singla wcale nie musi posiadać tych wszystkich super przedmiotów. Ważne aby było chociaż +8 do pułapek, przyzwoite odporności, bonus do życia i many i tarcza z blokiem 75%.

Statystyki:

Podaje wartości jakie uzyskamy już razem z przedmiotami, gdyż w zależności co będziemy nosić nasze statystyki ulegną zmianie
Siła: 120 - 165 (W zależności od (zbroi: Odwaga Ark. 165 i Tarczy: Storm 156)
Zręczność: 215 tak aby mieć 75% szansy na blok, to jest bardzo ważne. W prawdzie nie walczymy w zwarciu ale na hellu zawsze ktoś podbiegnie i zdąży nas sieknąć więc dobrze by było go zablokować. Niezbędne na duele.
Energia: 100 wystarczy spokojnie, mamy poza tym SoJa i wykradanie many
Życie: Reszta, wypada mieć ponad 1000, jak ktoś lubi mieć dużo życia to proponuje kombinację Baranar + Arkaine + Czako.

Najemnik:

Może być tylko jeden: Koleś z 2 aktu na koszu z aurą Moc, zwiększy ona dwukrotnie obrażenia Furii. Razem z najemnikiem, mistrzem i 5 wartownikami stworzymy całkiem niezłą armie. Najemnik jest bardzo potrzebny zwłaszcza na początku. Jeśli chcemy aby był nieśmiertelny należny uzbroić go w laskoszczyt z runą Ber, Gazę z runą Ber i broń z dużym dmg i wysokim wykradaniem życia. Jest to jednak rozwiązanie tylko dla burżujów.

Jak grać?

Na potwory taktyka jest bardzo prosta: Mistrz, najemnik i jazda. Wybiegamy przed naszych sługusów aby zwabić wrogów, następnie cofamy się, aby potwory zaatakowały naszych żołnierzy, następnie wokół kotłującej się bandy stawiamy albo 5 wartowników błyskawic, albo 3 watr błyskawic i 2 śmierci. (można mieć tylko 5 pułapek na ekranie) W obu przypadkach efekt jest doskonały. Jeśli mamy przeczucie że za moment będzie sieczka (np. kanion maga hell) możemy postawić wartownika na końcu ekranu, będzie on swego rodzaju zwiadowcą: jeśli się aktywuje oznacza to że ktoś tam stoi, stawiamy w tedy w to miejsce 4 kolejnych wartowników i podrzucamy tam mistrza. Może to wydawać się nieco skomplikowane, ale można się przyzwyczaić, a gra taka sprawia niemałą przyjemność. Jeśli napotkamy niewrażliwych na błyskawice, wysyłamy mistrza i najemnika, sami stawiamy 5 wart. Śmierci, następnie zabijamy jednego potwora (lub 2) Furią ostrzy, a wartownik robi swoje wybuchem zwłok. Używanie furii nie jest wymagane na inne potwory gdyż wartownik błyskawic sieje ogromne spustoszenie. Na BN jeszcze nie wypracowałem taktyk, jeśli zamierzamy robić postać na BN to śmiało można olać Furię Ostrzy (niewrażliwych załatwi ktoś z drużyny), zamiast tego postawić na uderzenie umysłu (ogłuszenie rządzi w duelach). Wtedy walcząc z barbami, palami i druidami kształtnymi możemy otoczyć się wartownikami błyskawic i czekać. Jak klient podejdzie za blisko potraktujemy go uderzeniem umysłu.]

Zakończenie:

To by było na tyle mam nadzieje że o niczym nie zapomniałem, tak zrobiona asska jest naprawdę niezła. Jak komuś znudził się feniks czy tygrys naprawdę warto spróbować.

Babinicz


Oceń materiał: Ocena: 4.43 (353 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.