Rzucający Barb
Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007
Cześć! Barb ten będzie polegał na rzucaniu bronią! Może jest to dziwne, ale skuteczne. Mówię na wstępie, że nie będziemy rzucać Skalpownikami tylko Rozczłonkowcami. Zaczynamy więc.
UMIEJĘTNOŚCI (110)
20p- Mistrzostwo w rzucaniu- umiejętność bardzo ważna, która da nam wielkie dmg. i skuteczność.
1p- Mistrzostwo toporów- tylko jeden. Będziemy używać toporów do rzucania ale będziemy wirować. To nam zwiększy dmg. w starciu ale uwaga! ta umiejętność nie zwiększa dmg. przy rzucie toporami.
20p- Podwójny Rzut- LPM zwiększa skuteczność i obrażenia (o czym powiem dalej)
20p- Trąba Powietrzna- PPM po to mamy 1p w mistrzostwie toporów. Musimy też wirować.
20p- Podwójne Uderzenie- to może niektórych zaskoczy ale każdy punkt tutaj zwiększy dmg. Podwójnego rzutu.
1p- zw. Wytrzymałość
1p- zw. Szybkość
1p- Skóra Żelaza
1p- zw. Odporności
18p- Rozkazy- tyle zostaje :P
7p- by dojść
Skończyły nam się umiejętności :D.
STATYSTYKI (505)
Siła -tyle by unieść jakąś zbroje (dojdę)
Zręczność - 250-300 NAJWAŻNIEJSZA
Żywotność -reszta
Energia -wielkie nic
UZBROJENIE
HEŁM- Polecam:
a) Maskę Tal-Rashy: bo wykrada 10% życia i 10% many, dodaje życia i jak pamiętam to i odporności. Do środka runę UM lub doskonały rubin. b) Twarz Arreatu: Nie muszę mówić.
Ja noszę Maskę Tala i też ją polecam.
BROŃ- 1)Rozczłonkowiec 2) Rozczłonkowiec !!!!!
Nie zastąpione. Dodają duuuże dmg. od wszystkich trzech żywiołów (klasy 29-501, 400), a same mają po 200 maxymalnych. I, żeby nie było mało to jeszcze jest ich po 240 na rękę. Są to toporki więc używamy trąbki i możemy nimi walczyć:D. RĘKAWICE, BUTY- Sigona, gdyż w połączeniu dostaniemy, szybkość ataku, i 10% wyssania życia.
PAS- Tutaj mam problem. Niezły jest ZŁOTY POWRÓZ, gdyż zwiększa szybkość ataku i łatwo go wyhandlować na CBN'ie. Jeżeli nie nosimy maski Tala to warto mieć pasek co daje 5% wyssanie życia i 5% wys. Many (LL i ML).
AMULET- Jeżeli mamy Złoty Powróz i butki, i rękawiczki sigona to nosimy jaki będzie dla ans lepszy. Dobry jest Kalejdoskop Mary. Jeżeli nie mamy tamtych itemów nosimy OKO KOTA.
P1- Kruczy Lód dają: Nie można zamrozić, 250 do skut. ataku.
P2- Kruczy Lód absorbcja zimna 20%, dodaja dmg. o zimna.
ZBROJA- Totalna bieda!!!!!! Nie mam pomysłów. Przychodzi mi na myśl Odwaga Arkaine, lub Laskoszczyt. Jakieś takie. Pamiętamy, że Rozczłonkowiec też wymaga ileś tam siły (chyba 85)
OGÓLNIE
Nie umiem pisać taktyk (ale lubię swoją książkę), natomiast myślę, że Wam, moja taktyka, przedstawiła pomysł na takiego Barbarzyńcę. Na razie próbuję grać Amazonką na kuszy. Myślę, że napiszę taktykę bo wiem, że trudno się teraz gra Amką.
Grom
Zgłoś błąd.
UMIEJĘTNOŚCI (110)
20p- Mistrzostwo w rzucaniu- umiejętność bardzo ważna, która da nam wielkie dmg. i skuteczność.
1p- Mistrzostwo toporów- tylko jeden. Będziemy używać toporów do rzucania ale będziemy wirować. To nam zwiększy dmg. w starciu ale uwaga! ta umiejętność nie zwiększa dmg. przy rzucie toporami.
20p- Podwójny Rzut- LPM zwiększa skuteczność i obrażenia (o czym powiem dalej)
20p- Trąba Powietrzna- PPM po to mamy 1p w mistrzostwie toporów. Musimy też wirować.
20p- Podwójne Uderzenie- to może niektórych zaskoczy ale każdy punkt tutaj zwiększy dmg. Podwójnego rzutu.
1p- zw. Wytrzymałość
1p- zw. Szybkość
1p- Skóra Żelaza
1p- zw. Odporności
18p- Rozkazy- tyle zostaje :P
7p- by dojść
Skończyły nam się umiejętności :D.
STATYSTYKI (505)
Siła -tyle by unieść jakąś zbroje (dojdę)
Zręczność - 250-300 NAJWAŻNIEJSZA
Żywotność -reszta
Energia -wielkie nic
UZBROJENIE
HEŁM- Polecam:
a) Maskę Tal-Rashy: bo wykrada 10% życia i 10% many, dodaje życia i jak pamiętam to i odporności. Do środka runę UM lub doskonały rubin. b) Twarz Arreatu: Nie muszę mówić.
Ja noszę Maskę Tala i też ją polecam.
BROŃ- 1)Rozczłonkowiec 2) Rozczłonkowiec !!!!!
Nie zastąpione. Dodają duuuże dmg. od wszystkich trzech żywiołów (klasy 29-501, 400), a same mają po 200 maxymalnych. I, żeby nie było mało to jeszcze jest ich po 240 na rękę. Są to toporki więc używamy trąbki i możemy nimi walczyć:D. RĘKAWICE, BUTY- Sigona, gdyż w połączeniu dostaniemy, szybkość ataku, i 10% wyssania życia.
PAS- Tutaj mam problem. Niezły jest ZŁOTY POWRÓZ, gdyż zwiększa szybkość ataku i łatwo go wyhandlować na CBN'ie. Jeżeli nie nosimy maski Tala to warto mieć pasek co daje 5% wyssanie życia i 5% wys. Many (LL i ML).
AMULET- Jeżeli mamy Złoty Powróz i butki, i rękawiczki sigona to nosimy jaki będzie dla ans lepszy. Dobry jest Kalejdoskop Mary. Jeżeli nie mamy tamtych itemów nosimy OKO KOTA.
P1- Kruczy Lód dają: Nie można zamrozić, 250 do skut. ataku.
P2- Kruczy Lód absorbcja zimna 20%, dodaja dmg. o zimna.
ZBROJA- Totalna bieda!!!!!! Nie mam pomysłów. Przychodzi mi na myśl Odwaga Arkaine, lub Laskoszczyt. Jakieś takie. Pamiętamy, że Rozczłonkowiec też wymaga ileś tam siły (chyba 85)
OGÓLNIE
Nie umiem pisać taktyk (ale lubię swoją książkę), natomiast myślę, że Wam, moja taktyka, przedstawiła pomysł na takiego Barbarzyńcę. Na razie próbuję grać Amazonką na kuszy. Myślę, że napiszę taktykę bo wiem, że trudno się teraz gra Amką.






