diablo 3

Pvp Hybrid Assa By Rezo1717

Ostatnia modyfikacja: 03.07.2011. Utworzono: 03.07.2011

Witam, jestem wpradzie nowy na tym forum, ale w Diabełka gram już od pewnego czasu moża powiedzieć od dość długiego. Jestem Rezo i postaram się wam pokazać dosyć ciekawą postać, jaką jest hybrid Assasin. Miłego czytania.

Spis treści:
1.słowniczek
2.Progi
3.O Postaci
4.Statystyki
5.Umiejętności
6.Itemy
7.PvP.


1.Słowniczek.

Bedzie taki prowizoryczny, bo chyba każdy kto gra w Diablo jakiś, nawet niedługi okres czasu zna podstawowe zwroty i skróty.

Fcr- Faster Cast Rate czyli szybsze rzucanie czarów
FHR- Faster Hit Recovery czyli szybsze odzyskiwanie równowagi
Fbr- Faster block Rate czyli szybsze blokowanie
Ias- Increased Attack Speed czyli szybkość ataku
Vita- życie
ene- mana
str- siła
dex- zręczność

Myślę, że to na tyle, jeżeli pojawi się jakiś skrót po drodzę to go wyjaśnię :)

2.Progi:

Fcr: 8 / 16 / 27 / 42 / 65 / 102 / 174, latamy pod 65/102.
Fhr: 7 / 15 / 27 / 48 / 86 / 200 tutaj 48/86.
Ias:0/15/50, spokojnie osiągamy 50ias(mamy wówczas 2,7ataku/sec i fps 9klatek)

3. O postaci.

Zważając na to, że 70% postaci w D2 to soski i hammerzy, Asska hybrid jest urozmaiceniem od tego standardu, postać trudna do opanowania i naprawdę droga. Postać posiada ogromny damage fizyczny w okolicach 9k sumując obie bronie, oraz około 8,5-10k damage z trapy. Żeby ją zrobić potrzebny jest naprawdę duży zapas hrs, lub pokaźne konto na d2jsp.

4.Statystyki

Siła: Zależy od upodobań, a dokładniej od tego jakie będziemy nosić rzeczy, ja osobiście dałem okrągłe 0, bowiem każdy dany pkt w siłę to strata na przykład życia.

Zręczność: Tutaj dałem pod maksymany blok na ss(storm shield) No trochę trzeba włożyć, ale jak ma się max blok i max dr( damage reduce- zmniejszenie obrażeń) to taki smither czy barbarzyńca nie mogą nic...

Vital: Cała reszta.

Energia: Okrągłe jajo.

5. Umiejętności.

Traps:

Fire blast/ognisty podmuch- shit i kupa, 1 na dojście
Porażająca pajęczyna/shock web- synergia do głównego ataku: 20pkt
Wrtownik miotający wiązki Błyskawic/Charged Bolt Sentry j/w: 20pkt
Wartownik błyskawic/Lighting Sentry (ls) Główny atak: 20pkt
Wartownik śmierci/Death Sentry: 1pkt- konieczność

Suma to 62, konieczność dania 1pkt w ostatni skill wynika z tego, że to nie trapa tylko Hybrid, zostaje nam jeszcze drzewko Shadow.

Shadow Dyscyplines:

Mistrzostwo szponów/Claw mastery: 20pkt- zwiększa atak z ww.
Jad/venom: 20pkt- kop do dmg z ww.
Reszta po 1pkt, jak coś ich jeszcze masz, na przykłąd wbiłeś/wbiłaś 99 lvl to w sm(shadow master:)

Suma to 45 pkt.

Matrial arts- 0 pkt, głupie i gówniane drzewko, jak ktoś ma asske na sztuki walki to fajnie, ale raczej na pvm...

6.Itemki.

No i teraz to co daje siłę każdej z postaci, to jest to, co pozwala nam ją rozplanować do końca.

Głowa:

Możę złamię jakiś stereotyp, ale to chyba nieważne, każdemy hybrid/ww assa kojarzy się z coa(crown of ages), Coa jest fajna ale wymaga sporo siły, ma 1 skill, i brak fcr/stats typu życie i mana.

Najlepszym wyborem jest Circlet/Coronta, na przykład taka:


(Kliknij aby powiększyć)


Oczywiście to jest przykładowy, a dokładniej to noszony przeze mnie, jasne, że zamiast siły może posiadać zręczność itp. To est tylko przykład.

Inne opcję:

w/w Coa
+Res
dr
fajny def
2 sox
gosu fhr

-Skill ale tylko 1
ciężkie jak cholera(ale to da się załatać fajnymi joolami albo helem)
brak fcr
perf cholernie drogi...

Przyodziewek Arlekina/Harlequin Crest

Jeśli mam być szczery to to jest opcja tylko dla biedaków, albo miłośników zielonego czepka, ubierając postać patrzcie nie zawsze na dmg i moc waszego bo, ale też na to jakie macie progi fcr/ias/fwr/fhr/dr. Shako owszem:

+2 skill
fajna mana i life(ale to od lvla, jeśli bez bo daje Ci 130life to z bo 160...)
ładny dr
wolny sox

ale:
-Brak fcr
brak fhr

Amulet:

Czytałem dzisiaj 1 taktykę, gdzie polecano Mare, dla wszytkich mara jest uważana za najlepszy amulet dla każdej postaci... Nie prawda, mara to tak naprawdę crap, który jest dobry dla smithera, albo czasami do załatania resu.

Najlepszym amuletem jest ładny rare, albo craft na przykład taki:


(Kliknij aby powiększyć)


Piękne staty, 2assa/20fcr/life/mana/res coś pięknego, oczywiście są też takie z str i dex, ale kosztują po 5k fg+ Jak ktoś ma jsp to wie co to znaczy :)

Może to być też:

Kalejdoskop mary/ Mara's Kaleidoskope

Wszyscy się tak jarają bo:

+2skill
5 stats
20-30@ res

ale:

-Brak fcr!
te 5 stats to nic, jak nam potrzeba na przykład xx dex i xx str...
strasznie standardowe, aż po oczach bije...

Broń 1:

Pierwsza broń to chaos, oczywiście wiadomo dlaczego, daje nam skilla ww :)

Mój chaos:


(Kliknij aby powiększyć)


Zrobiony został w szponkach 2assa/3ls/1sm

+Daje ias/szanse otwarcia rany/siłę

-Można narzekać na brak skilla.

Broń 2.

Bronią drugą jest Furia.

Moja furia:


(Kliknij aby powiększyć)


Również w 2/3/1

+fajny ias/nie reaguje na obronę opa/33%ds/-25 op def - piękna rzecz

-Brak imo.

Ważne: To są, a raczej były pozostałości mojego eq, chaos i furie najlepiej robić lub kupić w suwayachach, albo w feral claws im większe addsy typu 2assa/3ls/1sm/1xx kosztują znacznie drożej, nie jest to tania sprawa, ale dmg możesz mieć wtedy około 9,5-10k, a to jest coś :)

Armor:

Czasami słyszę, że coh, czasami Bramble, ostatnio widziałem też tyraela i inne bzdury, ale moim zdaniem tutaj standard, a mianowicie stara dobra enigma, to w czym sie ją zrobiło to już mało ważne, ważnym za to jest by ją unieść nie dając za dużo do siły.

Ja swoją zrobiłem w Linked mail:


(Kliknij aby powiększyć)


Oczywiście Twój wybór, zależy jak chcesz wyglądać i jak wygląda Twój str na przykład od cirlceta czy amuletu. Możesz równie dobrze nosić bp jak i mp 15ed/15dura. Mp asska jest naprawdę ładna, sam też posiadałem enigme w mage plate, ale poszła :)

Inne opcję:

Kolec/bramble

Zwiększa nam dmg od psn, ale tak naprawdę nie nadaje się na hybrid, może hybrid vs ww, ale enigma daje nam potężny kop do siły.

+dmg psn
gosu fhr
dual resy
5 max cold res
zwiększenie many i jej regeneracji
aura ciernie

-Brak tele, to by była przesada
brak str i statów...
brak skilla

Okowa grozy/Chains of honor:

Osobiście nie polecam nie daje nam nic poza resem, który i tak mamy z fade.

+2 skill
str
@res gosu!

-maławo tej siły
brak tele
brak psn dmg

Pasek:

Tu są cztery opcję, zależy kto jak lubi...

1. Numero uno, to coś, co na dzień dzisiejszy posiadają 3osoby na całym bn. Jest to Siggard's Stealth czyli tzw Bug belt(BB)

+1skill
10ias
5/5 mana/life stolen
spowolnienie celu 10%
15 siła
25 zręczność
20@ odporności
20dr

- Cena... 8k+ fg, ale znajdz osobę, która Ci go sprzeda...

2.Bardziej przyziemnie: Verdungo:


(Kliknij aby powiększyć)


+40 vital
15dr
10fhr

-brak skilla.

3.Crafted/rare pasek

+ ~10fcr
24fhr
~60life
~40mana
~30siła
może posiadać potrójne resy nawet po 30-40%

- Brak skilla, cena

4.Arachnid mesh(Araszek)

+skill
fcr
max mana

-brak dr
brak vita

Ogólnie jeśli to jest hybrid to polecam używanie zamiennie wszystkich pasków w zależności od tego z kim walczymy i pod jaki próg fcr mamy wskoczyć. Oczywiście można w to włączyć abs pasy jak snow czy tg, jak nas wk... jakaś inna assa, albo jakaś soso.

Łapki:

Tutaj j/w kilka opcji do wyboru i do tego z kim walczymy można nosić:

Bloodfisty:

+fhr
life
cena

-brak fcr
brak statsów do str/dex/itp.

Piąstki maga:

+fcr
regenerate mana
cena

-brak life
brak fhr
brak stats str/dex/itp

Ja osobiście noszę to:


(Kliknij aby powiększyć)


Pospolite trangi, fajne łapki.

+fcr
cold res
fajny def
cena

-Brak life
brak fhr
brak stats str/dex/itp.

Użyam zamiennie Bloodów i trangów w zależności od szybkości opa i tego czy bardziej na niego potrzebuję tempa czy fhr.

Ringi:

Wiele szkół, wiele taktyk, wiele ringów do wyboru:

Soj: Stone of Jordan,

+Fajna mana
skill

- w swojej klasie brak, taki typ ringa.

Bk: Bulkathos.

+life
skill

-j/w

Oczywiście można nosić 2xbk/2xsoj/ rotate soj/bk.

Ja osobiście noszę takie coś:

#1


(Kliknij aby powiększyć)


+fcr
life
mana
str
ar

-Brak dex
cena

Fajna rzecz, oczywiście nie jakaś wybitna, ale wybitne kosztują drożej, a ich wybitność polega na posiadaniu dexa :)

#2


(Kliknij aby powiększyć)


Poczciwy raven, a takie fajne ma addsy.

+świetny dex
mana
abs
ar
niemożliwość zamrożenia
cena

-brak skilla (imo nie- posiadanie przez niego skilla to by była przesada)

Każdy może nosić co mu odpowiada, ale ja na tych dwóch ringach zaoszczędziłem 35pkt, które zamiast w dex i str poleciały w life :) Należy się zastanowić.

Butki:

Kilka możliwości.

Ja osobiście używam Shadow dancerów:


(Kliknij aby powiększyć)


+30frw
30fhr
2 do dyscyplin(2 pkt mniej do dania w cień by osiągnoć 20lvl)
25 dex

-Perf są drogie
brak str/life

Można używać:

Waterwalk: Fajne butki, ale nie dają 2 do dyscypin i o 10 dex mniej...

+life
+5 max fire res
gosu life
frw
dex
cena

-Brak

Sandy: To już nie to, osobiście polecam te wyżej ale dla upartych...

+psn res
fhr
str
vital
cena

-brak dex!

Switch, czyli to co mamy po naciśnieciu "w" :)

Oczywiście Cta(Call to arms) najlepiej 6 do rozkazów.

+1 skill
Bo(kop do life i many)

-brak...

Obok cta spirit w monarszy( daje nam kolejne 2 pkt do bo)

+2 skill do bo

-ciężkie.

Inventory, czyli nasz plecaczek:

Polecam zaopatrzenie się w dwa plecaczki ^^ Przy sobie targamy zawsze:

Annihillus, najlepiej najbliższy do perf:


(Kliknij aby powiększyć)


+10-20 stats
10-20@ res
5-10% exp

- Perf cholernie drogi...

Torch czyli pochodnia:


(Kliknij aby powiększyć)


+3 skill Assy
10-20 stats
10-20 @res

-Brak

Reszta plecaka:

Ja noszę 8xtrap skillers 45life i 1x skiller do dyscyplin 45life, ze względu na to, by sm miał 20 lvl, dzięki czemu jest do końca ubrany i jest po prostu silniejszy. Oczywiście noszenie skillerów z 45+ life to nie jest konieczność, tylko i wyłącznie Twoja kieszeń dyktuje Ci warunki zrobienia postaci, oczywiście sks life>sks clean... proste.


(Kliknij aby powiększyć)


Na dole mamy miejsce na małe taliki z life(scs)
Można używać 20/5@ albo po prostu 20life, ja takie noszę, fade i tak nam da res.

Skrzynka:

Precast eq:
2xszpony 3dyscypliny/3venom
skillery do dyscyplin, czyste( to tylko precast- zwiększenie siły venoma)

Absorb eq:

Na fire soso lub druida/asse fire:

2xdwarf+ rising sun amulet

Na amki błysk,fohów i soso light:

2xwisp projector +tg

Na cold soso:

2x raven + snow

Na psn necro/shape druid:

kira+atma/2x corrion wind.

Na wszelkie chary typu mele: Barb/smither/ama bow/wind dudu:

SS- wspominany wcześniej stormshield, ma on 35% dr i jest to tarcza o największym bloku bazowym, którą może nosić każda postać, jak mamy na niej max blok to mamy też max dr, smith i barb nic Ci nie zrobią...

7.Trochę o Pvp.

To już jest ostatni punkt, assa hybrid to typowy pvper, dobrze ubrana zabija wszystkich.

A więc tak:

-soso: czy to light czy to fire/cold... nie ganiaj za nią, załóż sobie abs jak Cię wku.... I poczekaj aż podleci, sm walnie jej mb, 1 trąba kilka strzałów z pułapki i masz jednego fraga więcej.

-druid
+Shaper: Nie jest trudny, ubieramy się na dr/blok, walimy fade, potem mb, kilka pułapek, trąbka na twarz i leży...
+Fire: Ma zawsze low fhr/fcr ale mocny hit, ubieramy się na abs fire i lecimy... Mb i pułapki dadzą Ci kolejnego fraga
+Wind druid: To jest fighter, ciężki, ale da się zabić, ma cyklon więc pułapki tylko na początek, zazwyczaj idioci nie mają max bloku, cień walnie mb, a że taki dudu ma najczęściej 99 fhr to po 2 mb się nie ruszy, walniesz go ww, nie będzie mógł się ruszyć i padnie po 2 serii ww...

-Barb: przykre ale prawdziwe, że assa ww ma lepsze ww niż sam barb... Mb od cienia, trapy, kilka trąb, ubieramy się na dr, możemy też założyć angel set( da nam kopa do ar)

-Assa:
+ww: jak z barbem
+trap: jak Cię wnerwia to abs, mb i trąba na twarz...

-Amka
+Bow: dr/blok stuff szybkie tele, mb ze względu na jej słaby fhr i zazwyczaj brak tele, i kończymy nawet pułapkami- mają słabe resy... +Java: abs,mb i ww.


-Paladyn:
+Smither: stuff na dr/blok, często się absuje smither vs assa, więc mb od cienia i ww po smiteru kilka razy, gramy z nim jak barb vs smiter, lecąc na jego bok a nie na central hit od smite.
+Zeal:dr/blok/angel set- strasznie duży def zealota... Zazwyczaj mają low resy i ciężko im się zabsować ze względu na noszone itemy, zabijamy trapem, ewentualnie 1 ww, żeby mu life od trutu i otwartej rany spadł do połowy.
+Foh: ciężki przeciwnik, abs mało nam da ze względu na convi, musimy go złapać na mb i rozstawić trapy, taki ma zwykle mały fhr i nie ma enigmy.
+Hammer: też strasznie trudny, czekamy w kręgu trapów, aż się pojawi, wtedy starami się walnąć mb, jeśli nie ma abs to leży, jak ma to walimy z ww.

Necromancer...
+Summon: Ma słabe ressy i fhr, fcr też nie błyszczy, mb i trapy, easy frag...
+Psn: Kira+corion wystarczy... Mb i trapy... Kolejny easy frah...
+Bonner: Moim zdaniem najsilniejszy char w D2, gram nim od około 6lat, a i tak granie z nim sprawia mi problem mimo, że znam na pamięć... Strasznie szybki, na moim mam 3,4k life/max blok/fcr/fhr/res... Silny dmg, dużo many... Czekamy aż podejdzie mb i trapy może ww na twarz, jak się uda to fajnie, jak nie zdąrzymy to:

Twoja assa was slain by Necro

Dziękuję za przeczytanie mojej taktyki, mam nadzieję, że się podobała i pomogła, w razie pytań piszcie na gg, zapraszam do oceny.


Oceń materiał: Ocena: 3.40 (83 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.