diablo 3

[pvm] [pvp] Light Soso Guide

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

1. Wstęp
2. Słowniczek
3. Jak expic
4. Progi
5. Light sorc build 1
6. Light sorc build 2
7. Light sorc build Pcl
8. Opisy pvp
9. Zakończenie

1. W3lc0m3 pr0 d!4bl0 pl4y3r5! Chciałbym Wam dzisiaj zaprezentować mały guide na temat sosy light. Chciałem aby ta strategia była i dla początkujących,
i dla tych bardziej zaawansowanych zrozumiała, więc dołożylem wszelkich starań aby tak bylo. Jednak buildy które tu zaprezentuję, nie będą najtańsze, więc
jeśli nie dysponujesz odpowiednim zapasem run/ fg/ tradeables etc. to nie masz za co się zabierać, taka sosa troszke kosztuje.
Dużą zaletą naszej sorc będzie ogromny dmg. Jednak przez spory rozrzut (można nawet wyciągnać 5-50k) konieczny będzie próg 117 fcr (przedostatni próg dla
Błyskawicy). Dobra, lets start!

2.Słowniczek
mf- magic found=szansa znalezienia magicznych przedmiotów
pcl- polish clan league
blizz- zamieć
light- błyskawice
fb- fireball-kula ognia
orb- zamrożona kula
cb- wiązka błyskawic
shako- przyodziewek arlekina
raven- pierścien kruczy lód
Eschuta- wigor eschuty
BP- Breakpoint, próg, lub napierśnik (zależy w jakim kontekście)
Fhr- Szybsze odzyskiwanie równowagi
Fcr- Szybsze rzucanie czarów
es- energy shield- tarcza energetyczna
spirit- duch
Whistan- Straż whistana, tarcza z setu Krzyk Sieroty
ww- wodołazy
Magefisty- Pięści maga
cta- call to arms- rw wezwanie do broni (amn+ral+mal+ist+ohm)
rw- słowo run
Ring- Pierścien
Arach- Siatka Arachnidow
torch, anni- pochodnia piekielnego ognia, annihilus
sk- skiler, skill (zależy w jakim kontekście)
frw- szybsze bieganie/chodzenie
infi- Rw nieskończoność
viper- skóra żmijomaga
Griff- Oko gryfa
pvp- Gracz vs gracz (duel)
tvt- team vs team= drużyna vs drużyna (klan vs klan)
str-siła
dex-zręczność
vita-żywotność
ene-energia
charge lag- Lag robiony głównie przez smiterów, polegający na bieganiu "na szarzy", trzymasz shifta i naciskasz szarże i wtedy robisz laga, bardzo groźna broń głównie
przeciwko soskom bądź neckowi pb, ogólnie dzięki temu smiter jak na razie prowadzony przez dobrego gracza (na razie jak się to nie zmieni): owns all. No chyba że jakis plebs ;'p

Tych bardziej znanych skrotów nie będe tłumaczyć.

3. Jak expic

Tutaj mamy wiele możliwości. Najbardziej jednak polecam UT exping. Pokaże to w punktach:
1. Przeprowadzamy postać na piekło (do 5 aktu) wykonując tylko baalquesty.
2. Zbieramy ekipe: 3 hammery i 5 leecherów (tych, którzy expia)
3. Otwieramy UT i wpuszczamy smitera, który zaprowadzi Mefa do domku, gdzie kiedyś urzedował Pepin i zabija Diablo + baala.
4. Pakujemy się do środka (ważne: do gry i UT ostatni musi wejsc jakis hamer) i ustawiamy hamery koło pieńka nad domem Pepina i Ogdena).
5. Leechery stają w domku (lub koło niego), ktory stoi "nad" tawerną Ogdena
6. Jeden z leecherow idzie "na dropa", czyli podchodzi pod Mefista.
7. Hamery ustawiają: Koncentracje + Medytacja + Oczyszczenie (zgadać się kto ktora aura)
8. Hamery stoją w miejscu i trzepią monsterki, a exp leci.
9. Co jakiś czas trzeba wyjść z trista na odlagowanie gry (czyli wtedy jak zaczną znikać domki).

Drugim sposobem są znane już Csy, przeprowadzamy char na hell (do 4 aktu) i nabijamy mu 25 poziom. Od 25 chodzimy na csy, aż do 60. Potem brs hell.

Trzeci sposób:

Tristy 1-14
Tomby 14-20
Krowy norm 20-24
Starzy norm 24-25
Brs norm 25-40
Starzy kosz 40-41
Brs kosz 41-60
Starzy hell 60-61
Brs hell 61+++

Najdłuższy, ale najpopularniejszy i ciągle jary :P

4. Progi

Tu się nie będę rozpisywał, http://diablo.phx.pl/?s=progi kliknijcie i np macie wszystkie progi ;p

Progi na których się skupiamy:
FHR: 42 (vs trap można się pokusić o 60 w góre)
Fcr: 117 pod przedostatni BP dla błyskawicy
Frw: nn, mamy tele
Ias: Nam nid fcr!
Fbr: 27, więcej nie da rady bo łistan nie wyrobi

Zalety Light sosy
-Łatwo jest wyciągnąć duży -res dla oppa
-Baardzo duży maksymalny dmg (sięgający nawet 55k!)
-W drzewku błyskawic są bardzo ciekawie poukładane skille. Więc skillery do błyskawic będą działać na tarczę energetyczną i teleport, przez co koszt many teleportu
będzie nas kosztował 1, a es będziemy mogli sięgnąć nawet 95%.
-Wiązka błyskawic obejmuje spory obszar, można spamować do woli, mając pewność, że opp dostanie chociaż 1 wiązką.

Wady
-Co prawda to prawda, light sosa ma duży maksymalny dmg, ale śmieszny minimalny, przez co możemy zadać nawet takie super obrażenia jak 5-7
-Cena :<
-Grając ES sorcką można mieć problemy ze wzgledu na mana burny na pvm.
-Na free rules opp sobie może założyć tzw. Stacked res, czyli zakłada 2x Wisp 20 abs + tg i tarcze 200 light res, tego niestety nie przebijemy chodź byśmy chcieli.

5. Build 1

Ta sosa jest robiona pod max blok i full vita (brak es). Jej dmg będzie ogromny, fcr sięgnie 117. Jedyne czego będzie brakować, to dr i -res, ale pr0 playerowi,
ktory ma już skilla w graniu light sorc nie będzie to przeszkadzało.

Stats

Str- zależnie od torcha, anniego, jeśli mamy sprzęt dobrej jakości- ładujemy okrągłe zerko.

Dex- Pod blok z whistanem jah'd

Vita- Wszyściutko co zostanie

Ene- Nic, wystarczająco dużo dostaniemy z itemzz

Skills

Ogień

Cieplo-1. Więcej nie trzeba, dostaniemy z items. Dobry skill regenerujący mane.

Zimno

Zbroja mrozu-1. Więcej nie ładujemy, tyle starczy (nie nosimy memory na switchu)

Błyskawice :>

Wiązka błyskawic- Max. Oczywiście maxujemy jako synergie do błyskawicy.

Pole statyczne-1. Przydatne na pvm no i dojście do novy

Telekineza-1. Dojście do teleportu. Ogólnie koszmarnie słaby skill, przydatny jedynie gdy mamy es sorcke.

Błyskawice- Max. Wiadomo, nasz główny skill zadający ogromne obrażenia.

Nova- Max (maxujemy ostatnią). Strasznie słaby czar, jednak synergia do błyskawic.

Seryjne blyskawice- max. Synergia :> Przydatne na ele druida z zoo.

Burza z piorunami-1. A czemu ? Burza może ma małe obrażenia, jednak często się przydaje jak oppowi zostaje mało życia i nie możemy go dobić bo ucieka.

Teleport-1. Wiadomo, co to za sorc bez tele...

Mistrzostwo we wladaniu blyskawicami- max. Tego nie trzeba tłumaczyć.


Stuff

Hełm- Oko gryfa socketowane -5/+x light. Dlaczego -5/+x? Bo +dmg, które dostajemy np. z Eschuty i rbf będzie się sumowało z mistrzostwem, czyli zwiększy nasz dmg
bardzo nieznacznie. Zalety griffona są ogromne. 1 sk, fcr, - light res oppa, +dmg od błyskawic i całkiem najs def. Poza tym brak str req. Mniam!

Zbroja- Oczywiście Viper 35 res preferowane wysokie mdr :> Nie trzeba upg, bo i tak nasz def będzie malusieńki, więc czyli tylko praktycznie zwiększamy req zbrojki.
Socketujemy 15@ res 20 life jewekiem. Ew jeśli nie stać nas, to wsadzamy uma ;')
W skrzynce trzymamy drugiego Vipera bered.

Tarcza- Whistan jahed. Whistan jest najlepsza tarczą do bloku dla casterow, niski str req + 50% szansy na blok (!!!!) i wolny socket. Socketujemy jahem, gdyz 50
do życia bardzo sie naszej sosce przyda. W skrzynce trzymamy drugiego whistana bered. Vs casters jesli stac, mozna sobie zafundowac tarcze 2xx life.

Broń- Eschuta 3 do skilla sosy 20 dmg light. Dmg fire nie jest ważny. Dobrze by również było, gdyby miała wysoki ene (podwyższa to jej wartość ^^). Sockujemy 9str
9dex fhr jewel pod 42 fhr bp. Myślałem tutaj również o 3light sks 3lightning 20 fcr +life/mana orb, ale jednak odpada, bo trzeba by było kombinować z fcr.

Amulet- Mara. Dzięki niej będziemy mieli wyższe resy, ofc 2 sk i 5 all att też się przyda.

Rękawice- Magefisty. 20 fcr + mana regen +1 fire sks (+1 ciepło). Imo najlepsze rękawice dla castera, który nie używa es.

Buty- ww 65 life. 15 dex podwyższy nam blok, poza tym spore life ofc!

Pas- Arach. Tego nie trzeba komentować :P

Ring1- dex (str niekoniecznie) + res + life i ew mana. Dzięki niemu dostaniemy bonus do bloku, bo daje +do dexa no i addy które z niego lecą.

Ring2- Sojek. Przyda nam się troche many :p Chociaż można też założyć bk- w końcu nie jest to es sorc ^^

Switch- Cta w eth csie (low req) + splendor w low req tarczy. Wiadomo, bo.

W plecaku light skillerki 3x z fhr reszta z lajfem + torch soso 20/xx + anni 20/xx/x i scs 20 life i ew mana

6. Build 2

To jest build dla mojej ulubionej sosy i na pvp i na pvm. Charakteryzuje się ona ogromnym -res, niestety brakiem bloku i dr, jednak po co komu blok, skoro każdego
będziemy mieli na 1 szlag! Kiepsko może być również z resami jeśli nie stać cię na scs z life/res. Taka sosa wyciąga niezły dmg, jest idealna do wszystkiego. Tristy,
Tomby, krowy (king= light immune, secret weapon off i ez'd), brs norm kosz hell (na tych ostatnich genialna jest), csy, moze rowniez bez problemow ubic DC, ale o tym napisze pozniej.

Str- Nic. Najcięższy nasz item nie będzie wymagał powyżej 55 str (tyle będziemy mieli), więc nie ma sensu tu pakować.

Dex- Tu również nic, bo nasza sosa nie ma bloku. ( :( )

Vita- Wszystko

Ene- nic, to nie jest es soso

Skills takie jak w buildzie wyżej, jednak dajemy jeszcze 1 w burze z piorunami. Niby niewielki dmg (1k) ale jak dochodza -res etc, to burza może nam uratować nie raz
tyłek.


Stuff

Hełm- Ponownie Oko gryfa. Jak już mówiłem, ta soska ma ściągać resy, więc najlepiej -20 res (czysty). Socketujemy -5/x light

Zbroja- Ponownie Viper :> 35 socked 15 @ res 20 life Tak jak w powyższym buildzie.

Amulet- 2 light/ 2 soso 5-7 fcr + res i ew life. Why? Ano, z tym amu wyciągniemy próg 117 dla błyskawicy.

Rękawice- Magefisty, opisałem je wyżej.

Buty- Tri res buciorki z preferowanym 10 fhr (preferowane light/cold/fire [psn nn]) i z wymaganą siłą nie większą niż 60.

Pas- Arach.

Ring1- 10 fcr + life/ mana /res ew str jak mamy dość ciężkie buciorki

Ring2- j/w

Switch- Cta + splendor (ew lidles)

I na samym końcu- broń. Infinity w NON eth kosie/ spisie. Polecam kose (gozu wygląd ^^) Why koniecznie w non eth?
Bo dzięki temu będziemy mogli rzucać zbrojke cyklonu bez obawy że nie będziemy mogli jej "naprawic". Z infi dostajemy vita per lvl (na 80 lvlu 40 vita= 80lif)
35% frw, ładunki zbroi cyklonu i co najważniejsze- conv i kolosalny -res (od 45-55!!!!). Dzięki Infinity i wysokiemu ściąganiu res, będziemy mogli rzucać pole statyczne
na Diablo Klauna (tak, tak, to nie jest żart) i bardzo szybko dobić wiązką błyskawic. Nie wiem czy działa to na uberki (na mefa na pewno nie działa), ale myślę, że
skoro na klauna działa to na UT będzie działać również. Infinity polecam mieć -55 res. Ed nie jest ważne.

Sks 3 z 12 fhr, reszta z lifem, scs life/ res lub life/ mana, anni 20/xx/x torch 20/xx

7.Build 3, build PCL

Soska PCl to jedynie cień tej, którą gramy na free rulez. Gry są na normie (SvS na koszu), więc -res nie mamy tu po co szukać. Ten build będzie się opierał na
ES i max bloku z whistanem, więc będziemy mieć sporo władowane w ene i dex.

Stats

Sila- Nic

Dex- pod blok z whistanem

Vita- ładujemy tak, aby mieć 1.3-1.4 k life i 2.1++ many, 1.3k-1.4k life będzie nam potrzebne vs nec i vs barb

Ene- cała reszta

Skills

Ogień

Ciepło-1. Wiadomo, mana regen.

Zimno- omijamy

Błyskawice

Wiązka błyskawic- max. Synergia do błyskawicy, na pvp nieprzydatne, gdyż każdy rozsądny opp nosi tg- z tak śmiesznym dmg będziemy ich leczyli. Maksujemy
jako czwarte.

Pole Statyczne- 1. Dojście no i troche przydatne na pvm jak expimy sose.

Telekineza- max. Jedyna, i bardzo ważna premia do Es. Koniecznie wymaksowac!

Błyskawice- max. Nasz główny skill :> Maksujemy jako pierwsze.

Nova- to co zostanie nam po wymaksowaniu Wiazki, Telekinezy, Seryjnych blyskawic, Mistrzostwa i Blyskawic. Chociaz watpie zeby ktos bil tak lvl...

Seryjne blyskawice-max. Synergia i czasem przydatne na ele dru z zoo. Maksujemy jako trzecie.

Teleport-1.

Burza z piorunami-1. Czasem może uratować tyłek, niektórzy mowią żeby w to nic nie ładować, ja z doświadczenia wiem, że się przydaje.

Mistrzostwo- Max. Maksujemy jako drugie.

Stuff

Hełmik- Shako! Wreszcie na łeb zakładamy sławne i rozchwytywane shako. Sk, dr, life, mana 1 soc 2 all att OMG!! Zdecydowanie najlepszy hełm dla es sosy.
Będzie nam potrzebnych kilka wersji tego cacka. Bered na meele chary, Jahed na casterów, Loed na light chars, Vexed na fb sos.

Zbroja- Viper bered, loed i jahed. 35 res niekoniecznie, jednak 13 mdr na pewno. Max res dostajemy z wizza + soso T + anni + anya q. Zamiast Vipera jahed można
dać też 4 soc 80++ life armor (jeśli będzie poniżej 80, nic się nie stanie ;) ) 4x jah. Głównie używamy vs nec takich.

Tarcza- Whistan ofc. Jeden jahed drugi bered. Myślałem nad sured, ale jednak odpada. Jesli kogoś stać, to zamiast jahed whistana może wpierdzielić kite/gothic
shielda z 4x-5x life 3x jah, ale to już dla bogatszych.

Broń- Wizzspike z jewelkiem 7/9/9 (fhr/dex/str). Jeśli kogoś stać, to może sobie zafundować 7/9/9/9 (str dex ene), ale takie cacuszko kosztuje jednak.

Rękawice- Frostburny. W żadnym wypadku magefisty! Tutaj TYLKO frosty. 40% max mana to dla es sorcki coś bezcennego.

Pas- Arach. Wiadomo, fcr sk 5% max mana (mało troszku :( )

Buty- Ww 65 life, niekoniecznie 210 ed :P

Ringi- 2x soj. Mało istotne czy crown, czy nie crown, byleby nie duped. 25% max mana z jednego i 20 mana to istne zbawienie dla eski.

Amu- amu 2 soso/2light 17 (minimum) fcr + mods (dex + mana najlepiej). Bez niego nie wyciągniemy 117 progu fcr.

Switch- Memory 7+ es +x ca. Jeśli na tvt to można pozwolić sobie zafundować + ench, ale taka laska to xxx-xxxx fg.

3 sks z 12 fhr, reszta z life, scs TYLKO life/mana, jeśli nie stać kogoś to czyste 20 life, ale wtedy sosa sporo traci na manie. Oczywiście torch 20/xx i anni 20/xx/x.

Stash:
Dwarf star, wisp, 2x raven, infernosy (piekielny wędrowiec) i items które wypisałem wyżej. Specjalnie vs trapsin można sobie pokupować 5 fhr 15++ mana scs,
ale imo to strata funduszy. Trzeba także kupić 2x bk3 i magefisty (mana regen) vs nec.

8. Opisy walk pvp

Zaprezentowane tutaj opisy walk pvp są wyłącznie moimi przemyśleniami po kilku miesiącach walk light soska. Wszystkie oparłem na doświadczeniach, które
przechodziłem podczas dueli. Są one opisane na 1v1, gdyż nie gram tvt i nie znam się na nim.

Ama bow- ubieramy: shako bered, whistan bered, viper bered. Mając dr + max blok, nasza przewaga rośnie. Blok jest połową sukcesu. Tu musimy obserwować ame,
i gdy będziemy dość blisko puścić ze 3-4 błyskawice i odsunąć się od niej na tak dużą odległość, by nie widziała nas na mapce. Gdy już jej ga przestaną nas gonić,
idziemy do niej drugi raz i puszczamy 3-4 błyskawice. Jeśli będzie uciekać, to trzymać na namelocku aż dednie.

Ama java- ubieramy: shako loed, whistan jahed, viper loed. Musimy często uciekać przed nią, i w szczególności unikać walki w wzwarciu, gdyż każdy elektryczny
cios amy pożera nam sporą ilość many i potem lifa. Trzeba trzymać ją na dystans, i gdy już będziemy na bezpiecznej odległości uderzać z błyskawicy. W końcu
zgarnie kilka razy i padnie. Najważniejsze, to unikanie błyskawic i walki wręcz.

Note: Trzeba pamiętac, że podczas walki z amkami nie można podejść zbyt blisko, bo użyje sm i nasze błyskawice będą nieskuteczne.

Trap assa- Ubieramy whistan jahed, shako loed, viper loed. Tu będzie ciezko, gdyż ta nie bedzie sie wiele ruszać, jej 5 błyskawic> nasza jedna :( Żeby wygrać
musimy być bardzo ostrożni. Gdy łapnie nas w namelocka i zacznie walić mb, mamy przerąbane. Gdy puścimy jedną błyskawice musimy bardzo szybko uciekać
zanim dopadnie nas mb. Tu prowadzimy taką walkę partyzancką ;p Innego wyjscia na nią nie ma.

Ww assa- Nigdy, przez ponad rok gry light soso grając na pcl nie spotkałem się z ww assa, więc niestety nie opiszę duela :(

Nec pb- ubieramy: shako jahed, whistan jahed, viper jahed, 2x bk, mages (jeśli posiadasz shield 4x-5x life jah jah jah, to oczywiście zastępuje nam ona whistana,
tak samo armor 8x life 4 soc jah jah jah jah). Tutaj nie jest ciężko (pozdro Endri :P ), swojego czasu żaden nec pb nie zagroził mi. Jego więzienia z kości
na nas się w ogóle nie zdają, mamy tele. Więc nec będzie uciekać i puszczać bsy co chwile. Wystarczy zrobić tele na 2 koniec ekranu tak, żeby on był
widoczny i trzymać na nim nl. Można spróbować zaskoczyc neca, robiąc tele prosto przed niego (łatwiej wymierzyć błyskawicą) i wtedy go zniszczyć.

Ww barb- ubieramy: shako bered, whistan bered, viper bered. Z nim jest ciężko, mimo że jest meele charem. Ma dużo life, więc potrzeba nam na niego sporo lightningow.
Gdy widzimy że skacze, odsunąć się na bezpieczną odleglość (tzn. żeby nie zdązył zrobić ww zaraz po skoku) i puścić błyskawice. Gdy już będzie prawie na ziemi,
zrobić tele jeszcze dalej żeby jego skok nas nie ogluszył. Jeśli nie będzie skakać, lecz za nami biec, to uciekać przed nim tele, i co jakiś czas puszczać błyskawice.
Wolałem tutaj postawić na blok, aniżeli Es, bo blok daje nam szansę odparcia ataku, a z Es nie odbijemy jego ciosu.

Pal smiter- zakładamy: shako bered, whistan bered, viper bered. Istny koszmar dla sosek ze względu na charge laga. Najlepiej zaczaić się w rogu, i gdy widzimy
(jeśli widzimy) że do nas leci, szybko puścić błyskawice. Tutaj trzeba koniecznie trzymac się blisko niego, zanim ucieknie nam na 2-3 ekrany, gdyż wtedy ma
idealną okazję do zrobienia nam charge laga. Na pcl smiter to banał, bo nie może sobie założyć griefa.

Pal Foh- zakładamy: shako loed, viper loed + wisp. Dość trudny opp. Na pewno nie będzie walczyć wręcz, bo mamy blok, i połowa jego ataków będzie nieskuteczna.
Tak więc będzie nam robił charge laga by w pewnym momencie uderzyć fohem. Gdy podejdzie blisko, żeby zadziałał na nas jego conv- wtedy jest nasza okazja.
Z bliska jest nam łatwiej trafic, bo błyskawica ma mniej "drogi" do przebycia. Tutaj vs Foh raczej można się skupic na grze bardziej ofensywnej, nie defensywnej.

Pal hamer- To jest dopiero ciężki char. Musimy trzymac go na dystans, ale nie mozna mu tez pozwolic uciec na 3 ekrany~~. Staramy się nie włazić w linie lotu
jego młotów i napieramy na namelocku z błyskawicy. Można też zrobic mu 'kuku' robiąc mu tele na łeb- rzadko kiedy ktoś się tego spodziewa ( ;D ) a wtedy o wiele łatwiej
namierzyc go i celnąć z lightninga. Raczej nie będzie walczyć wręcz, bo mamy blok i dr, przez co zadawane nam przez niego dmg nie jest wielkie. Pamiętajcie, że nie
wolno gonić go idealnie po linii jego biegu, bo nadziejemy się na młotki. Przy hamerku nigdy nie wiadomo, czy ubrać stuff 'bered' czy 'jahed', bo nie wiadomo czy
będzie walczył wręcz czy uciekał tylko i puszczał mlotki.

Blizz sorc- Zakładamy: whistan jah'd/shield 2xx life, viper jah (armor z lifem nn), 2x raven. Obie sorcki mają równe szanse, najłatwiej po prostu zrobić jej tele na łeb, żeby
łatwiej celować błyskawicą i walić na namelocku aż ucieknie. Gdy dostanie co najmniej jedną, warto ją gonić żeby se nie zregenerowała pelnej many. Jeśli to my
oberwiemy, uciekamy systemem 2x tele i błyskawica, aby zmieniła pozycje, czy nawet dostała. Przez to szybciej zregenerujemy mane. Polecam non stop gonić za nią,
robić tele na łeb i błyskawica. W koncu padnie.

Fb Sorc- Zakładamy: Infernosy, Ciper jahed, shield 2xx life, dwarf star zamiast sojka. Z fb sorc mamy najcięższe życie, ma duże dmg i jej fb nie ma cast delay, tak
jak nasza błyskawica :( Większość fire sosek z którymi grałem robiła mi tele na łeb puszczając fb, więc tutaj lepiej byłoby skupić się na grze defensywnej. Tak więc
troche czaimy się w rogu (najlepiej w boxie) i czekamy aż sosa podleci. Gdy będzie na mapce jakieś 2 ekrany od nas, robimy tele obok niej i puszczamy błyskawice.
Po jednej lub dwóch powinna zacząć uciekać, by zregenerować sobie mane- i wtedy jest nasza okazja do jej zabicia. Wtedy to MY robimy jej tele na łeb, i rzazamy
błyskawicami aż będzie mieć mało lifa. Jeśli nie trafimy, to stosujemy taktykę ''Hit & run".

Light sorc- Grając rok na pcl nie spotkałem ani jednej :( A szkoda.

Dru ele- Zakładamy Shako bered, Whistan bered, Viper bered. Boli jedynie to że nic nam tu po bloku, bo tornad nie można zablokować :| Tutaj można troche
pokombinować z innym shieldem. Można sobie założyć Lidlesa bered lub tarczę o nazwie Kolec z runą hel lub klejnocikiem -15req 9 ene lub -15% req 20 mana. Jednak
z Kolcem trzeba by było pokombinować troszkę z str pod niego, ale się opłaca- całkiem sporo dr (15-20) i 30fhr. Pojedynek z ele dru dopasowujemy do tego, czy używa
zoo czy nie. Jednak tak czy inaczej używamy tym razem seryjnej błyskawicy. Dlaczego? Bo gdy ma zoo, jest pewność że dostanie chociaż raz. Nawet jeśli nie ma zoo,
to na 100% używa oaka, i ten go też może zgubić jak sobie będzie fruwał kawałek od niego :> Nie można mu pozwolić podejść zbyt blisko nas, bo wtedy będzie mu
łatwiej namierzyć nas tornadami, toteż trzymamy go na dystans. Kilka razy oak dostanie seryjnymi błyskawicami przez co sam dru padnie. Pamiętajcie, że vs ele
lepiej nie próbować tanka- błyskawice mają tzw. Casting Delay, czyli trzeba poczekać chwile czasu zanim rzuci się ją drugi raz.

Dru meele- Nie spotkałem ani jednego, raczej nie są popularni na pcl ^^

9. Zakończenie

Wiem, wiem pewnie zaraz mi sie zacznie kilka osób skarżyc że przesadziłem z ilością tekstu :P Dopracowywanie tego guide zajęło mi około 3 tygodnie, i mam nadzieję
że nie były to 3 STRACONE tygodnie :p

Podziękowania
Dla Szopa- Za wszystko :*
Dla Arka aka Rolsona- i tak Cie lubie :*
Dla Elity ID
Dla Sivego, mojego najlepszego kumpla z real lifa, który dopingował mnie by kończyć ten guide
Dla całej F L z BN

PiPer


Oceń materiał: Ocena: 4.33 (466 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.