Pułapki Zabójczyni
Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007
POCZĄTEK
Zabójczyni była moją pierwszą poważną postacią i zarazem ulubioną. Szkoliłem ją już na wiele sposobów.
CO TO BĘDZIE?
Piszę tę taktykę chociaż nie mam żadnego patcha. Podobno są duże zmiany w pułapkach w 1.10. Przejdźmy do rzeczy. To będzie taktyka na pułapki. Będę pisał krótko.
UMIEJĘTNOŚCI
PUŁAPKI
20lvl w Wartownika Błyskawic (czy jakoś tak). Zadaje duże dmg. i jest bardzo przydatny w PvP.
20lvl w Wartownika Śmierci. Zadaje spore dmg., powoduje wybuchy zwłok co nam ułatwia życie, w PvP średnio przydatny (zależy, gdzie się bijesz).
3lvl żeby dojść
DYSCYPLINY CIENIA
5-15lvl w Mistrz lub Wojownik Cienia. Dlaczego wspominam o Wojowniku zamiast od razu powiedzieć Mistrz? Wojownik używa tej umiejętności, którą Ty masz zaznaczoną. Więc może rzucać np. Wartownika Śmierci razem z Tobą. Mistrz jest również skuteczny, chociaż używa umiejętności, które mu się podobają. 1-5lvl w Zwiększoną Szybkość. Masz dopał w nogach. Możesz zwiać. 0-1lvl w Uderzenie Umysłu. Można, ale nie trzeba. Możesz to rzucać na grupy potworów. W ten sposób zaczynają się bić między sobą lub są ogłuszone co daje czas na rzucenie pułapek. 4-5lvl by dojść(zależy czy weźmiesz wojownika czy mistrza cienia).
SZTUKI WALKI
Nic. Fizycznie walczymy tylko trochę na Piekle, gdy jest ktoś pojedynczy odporny na Magię. Jeżeli skończą się zwłoki musisz pójść na walkę fizyczną. Ale o tym za chwilę. Zostanie dużo. Możesz sobie dołożyć do Zwiększonej Szybkości, 1 do zniknięcia do walki z Nekrosami. Cień również mile widziany. Jeżeli zostało Ci dużo poziomów i nie chcesz poprzednich podćwiczyć to max w Uderzenie Umysłu. Z resztą, jak uważacie.
STATYSTYKI
Hmmm... tutaj najmniej pożytecznego powiem.
Siła - żeby wystarczyło na jakąś interesującą zbroję dającą np. 1 do umiejętności (Jedwabie Victora {100siły}). Pamiętajmy, że możemy nosić talizmany. Np. 85 siły, a 15 z ekwipunku.
Zręczność - min. tyle ile na Bartuca. 103. Można więcej, jeżeli mamy szpony dające np. +3 do Pułapek (dajemy jeżeli wymagają więcej zręczności).
Żywotność - reszta. Na początku mało, ale potem trzeba zaszaleć.
Energia - ze 100-110.
PRZEDMIOTY
BROŃ - pod jednym ekwipunkiem szpony dające min. 3 do pułapek. Jeżeli takich nie mamy to 2 Siekacze Bartuca (2 do umiejętności Zabójcy). Drugi ekwipunek, Siekacze Bartuca :]
ZBROJA - dobre są Jedwabie Victora. Dają 1 do wszystkich umiejętności. Mogą być zbroje które wspomagają pułapki lub regeneracje many, lub dające dużo do life'a i many.
RĘKAWICE - ognisty Mróz (czy jakoś tak). Zwiększają manę. Jeżeli będziecie mieli szczęście i napotkacie jakieś co dają do Pułapek to można spróbować.
BUTY - Noszę Tkacze Jedwabiu. Zwiększają manę, dostajemy do many za kazdego zabitego i szybko biegamy. Różne takie.
PAS - nic nie powiem, bo nie wiem. Jestem zrozpaczony bo straciłem (nie wiem czemu) Sznur Uszu. Absorbował 15%dmg. Chyba ukradnę swojemu Nekromancie pas Trang-Ouli. Tutaj wg uznania.
PIERŚCIENIE - kamienie Jordana. Dają do umiejętności, zwiększają manę i do fizycznych dodają trochę. W skrytce warto trzymać Kruczy Lód. Jeżeli spotkacie na Piekle jakiegoś dupka co ma niewrażliwość na Magię i np. Widmowe Uderzenie lub Zaklęte Zimno to zdejmijcie Jordany i załóżcie Kruczy Lód i inny, który daje z 120 do skut. ataku.
AMULET - no cóż. Zanim założyłem tę postać miałem (i sprzedałem) amulet, który dawał 3 do pułapek, odporności, siłę, życie. Teraz noszę talizman (który wymaga cholernie wysoki poziom) dający mi +2 do umiejętności i 10 Energii.
TALIZMANY - dające odp., siłę i może manę. Jeżeli macie to jeden dający +1 do pułapek. Jak się święci na Fizyczną walkę to takie co dają do skut. ataku, obrazeń i wyssanie życia. Ja noszę dający mi 22 do siły i odporności +od17 do 23. Ściągnąłem go ze stronki krypty za dawnych czasów. Mam jeszcze na walki fizyczne dającego wyssanie życia 16% i 14%many. Nie pytajcie co to za jedne bo zajmują po jedno miejsce.
WALKA
Pod lewym przyciskiem uderzenie zwykłe pod prawym po kolei pułapki, Zwięszkona Szybkość, Cień, Płaszcz Cieni, Uderzenie Umysłu. Proponuję użyć F1,F2 itd. Ja stosuję pod F1 Szybkość, F2, F3 Pułapki, F4 Uderzenie Umysłu. Cienia ustawiam sam. O Płaszczu Cienie potem.
Przywołujemy Cienia, Zwiększamy Szybkość (jeżeli masz wojownika to też sobie zwiększy). Chodzimy nie za szybko, żeby nie znaleźć się w środku bitwy. Stawiamy na końcach ekranu pułapki jeżeli chcemy mieć pewność (przydatne na piekle). Jeżeli pułapka ożyła to ustawiamy pod prawym Uderzenie Umysłu. Podchodzimy. Jeżeli jest grupa kolesi to ich dwa razy uderzeniem. Oni zaczynają sie między sobą prać a Ty uruchamiasz pułapki. Możesz to pominąć i od razu zacząć tłuc pułapkami.
WALKA PvP
ZABÓJCZYNI - Zależy jak walczy. Rzucamy płaszcz cieni i obstawiamy się pułapkami. Jeżeli nie jesteś dopakowany/na kolorowymi przedmiotami to możliwe, że zabójczyni fizyczna pomyli Cie z cieniem i Lot Smoka zada obrażenia cieniowi. Jeżeli dorwie Ciebie to uciekaj i miej nadzieję, że pułapki zabiją go szybko. Jeżeli masz dużo life'a (np. ja noszę małe talizmanki po 20 do life'a) to wytrzymasz i napieraj go pułapkami (polecany War. Błysk.). Nie przeżyje długo. Jeżeli jest Zaba z pułapkami to zalezy od Waszego wyszkolenia, refleksu i przedmiotów. Poziom trudności: Fizyczna: 7/10 Magiczka: ???
CZARODZIEJKA - Ostra walka. Musisz być szybki, nie daj się zamrozić. Postaraj się skrócić jej zasięg wzroku poprzez Płaszcz Cieni. Jest duża szansa, że wpadnie w zasadzkę i się nie wydostanie. Poziom trudności: 9/10
BARBARZYŃCA - Jak zwykle skracaj zasięg wzroku płaszczem. Jeżeli ma Szał to nie używaj Cienia ani (w miarę możliwości) najemnika. Barb ma dużo life'a i dużo odp. więc walka jest trudna. Jeżeli walczycie, gdzie indziej niż I akt (np. polecam IV lub V) to przydatny jest Wartownik Śmierci. Zwłoki mogą go zmylić. Wartownik Błyskawic też zrobi swoje. Jeżeli będzie miał kiepską widoczność to nie przeżyje. Jeżeli używa trąby i jednej dużej broni to tylko wykonuj uniki, używaj Cienia i krótka walka. Poziom trudności: z Szałem 9/10. Bez szału 6/10.
DRUID-ELEMENTALISTA, NEKROMANTA - Walczą wolno i blisko. Nasz Najemnik i Cień zajmą się przywołańcami na czas, żeby pułapki zniszczyły naszych wrogów. Jedyny problem to to, że Przywołańcy mylą nasze pułapki, ale po rzuceniu Płaszcza Cieni i obstawieniu naszego wroga Wartownikami Błyskawic nie ma większego problemu. Poziom trudności: 5/10.
DRUID - LIKANTROP - Małe szanse. Taka postać jest dobra do walki bezpośredniej. Poziom trudności: 3/10
PALADYN - AŁĆ! Jest groźny. Jeżeli używa szarży to musisz unikać i pułapki. Pięść Niebios to wystaw swoich kumpli i lej. Poziom trudnosci: 9/10
AMAZONKA - AŁĆ!!! Bardzo groźna. Płaszcz Cieni i Wartowniki. Nie daj sie trafić. Jej strzały są śmiertelne. Walcz na duuuuży dystans. Poziom trudności: 10/10
KONIEC
Życzę miłej gry !!!
Xariux
Zgłoś błąd.
Zabójczyni była moją pierwszą poważną postacią i zarazem ulubioną. Szkoliłem ją już na wiele sposobów.
CO TO BĘDZIE?
Piszę tę taktykę chociaż nie mam żadnego patcha. Podobno są duże zmiany w pułapkach w 1.10. Przejdźmy do rzeczy. To będzie taktyka na pułapki. Będę pisał krótko.
UMIEJĘTNOŚCI
PUŁAPKI
20lvl w Wartownika Błyskawic (czy jakoś tak). Zadaje duże dmg. i jest bardzo przydatny w PvP.
20lvl w Wartownika Śmierci. Zadaje spore dmg., powoduje wybuchy zwłok co nam ułatwia życie, w PvP średnio przydatny (zależy, gdzie się bijesz).
3lvl żeby dojść
DYSCYPLINY CIENIA
5-15lvl w Mistrz lub Wojownik Cienia. Dlaczego wspominam o Wojowniku zamiast od razu powiedzieć Mistrz? Wojownik używa tej umiejętności, którą Ty masz zaznaczoną. Więc może rzucać np. Wartownika Śmierci razem z Tobą. Mistrz jest również skuteczny, chociaż używa umiejętności, które mu się podobają. 1-5lvl w Zwiększoną Szybkość. Masz dopał w nogach. Możesz zwiać. 0-1lvl w Uderzenie Umysłu. Można, ale nie trzeba. Możesz to rzucać na grupy potworów. W ten sposób zaczynają się bić między sobą lub są ogłuszone co daje czas na rzucenie pułapek. 4-5lvl by dojść(zależy czy weźmiesz wojownika czy mistrza cienia).
SZTUKI WALKI
Nic. Fizycznie walczymy tylko trochę na Piekle, gdy jest ktoś pojedynczy odporny na Magię. Jeżeli skończą się zwłoki musisz pójść na walkę fizyczną. Ale o tym za chwilę. Zostanie dużo. Możesz sobie dołożyć do Zwiększonej Szybkości, 1 do zniknięcia do walki z Nekrosami. Cień również mile widziany. Jeżeli zostało Ci dużo poziomów i nie chcesz poprzednich podćwiczyć to max w Uderzenie Umysłu. Z resztą, jak uważacie.
STATYSTYKI
Hmmm... tutaj najmniej pożytecznego powiem.
Siła - żeby wystarczyło na jakąś interesującą zbroję dającą np. 1 do umiejętności (Jedwabie Victora {100siły}). Pamiętajmy, że możemy nosić talizmany. Np. 85 siły, a 15 z ekwipunku.
Zręczność - min. tyle ile na Bartuca. 103. Można więcej, jeżeli mamy szpony dające np. +3 do Pułapek (dajemy jeżeli wymagają więcej zręczności).
Żywotność - reszta. Na początku mało, ale potem trzeba zaszaleć.
Energia - ze 100-110.
PRZEDMIOTY
BROŃ - pod jednym ekwipunkiem szpony dające min. 3 do pułapek. Jeżeli takich nie mamy to 2 Siekacze Bartuca (2 do umiejętności Zabójcy). Drugi ekwipunek, Siekacze Bartuca :]
ZBROJA - dobre są Jedwabie Victora. Dają 1 do wszystkich umiejętności. Mogą być zbroje które wspomagają pułapki lub regeneracje many, lub dające dużo do life'a i many.
RĘKAWICE - ognisty Mróz (czy jakoś tak). Zwiększają manę. Jeżeli będziecie mieli szczęście i napotkacie jakieś co dają do Pułapek to można spróbować.
BUTY - Noszę Tkacze Jedwabiu. Zwiększają manę, dostajemy do many za kazdego zabitego i szybko biegamy. Różne takie.
PAS - nic nie powiem, bo nie wiem. Jestem zrozpaczony bo straciłem (nie wiem czemu) Sznur Uszu. Absorbował 15%dmg. Chyba ukradnę swojemu Nekromancie pas Trang-Ouli. Tutaj wg uznania.
PIERŚCIENIE - kamienie Jordana. Dają do umiejętności, zwiększają manę i do fizycznych dodają trochę. W skrytce warto trzymać Kruczy Lód. Jeżeli spotkacie na Piekle jakiegoś dupka co ma niewrażliwość na Magię i np. Widmowe Uderzenie lub Zaklęte Zimno to zdejmijcie Jordany i załóżcie Kruczy Lód i inny, który daje z 120 do skut. ataku.
AMULET - no cóż. Zanim założyłem tę postać miałem (i sprzedałem) amulet, który dawał 3 do pułapek, odporności, siłę, życie. Teraz noszę talizman (który wymaga cholernie wysoki poziom) dający mi +2 do umiejętności i 10 Energii.
TALIZMANY - dające odp., siłę i może manę. Jeżeli macie to jeden dający +1 do pułapek. Jak się święci na Fizyczną walkę to takie co dają do skut. ataku, obrazeń i wyssanie życia. Ja noszę dający mi 22 do siły i odporności +od17 do 23. Ściągnąłem go ze stronki krypty za dawnych czasów. Mam jeszcze na walki fizyczne dającego wyssanie życia 16% i 14%many. Nie pytajcie co to za jedne bo zajmują po jedno miejsce.
WALKA
Pod lewym przyciskiem uderzenie zwykłe pod prawym po kolei pułapki, Zwięszkona Szybkość, Cień, Płaszcz Cieni, Uderzenie Umysłu. Proponuję użyć F1,F2 itd. Ja stosuję pod F1 Szybkość, F2, F3 Pułapki, F4 Uderzenie Umysłu. Cienia ustawiam sam. O Płaszczu Cienie potem.
Przywołujemy Cienia, Zwiększamy Szybkość (jeżeli masz wojownika to też sobie zwiększy). Chodzimy nie za szybko, żeby nie znaleźć się w środku bitwy. Stawiamy na końcach ekranu pułapki jeżeli chcemy mieć pewność (przydatne na piekle). Jeżeli pułapka ożyła to ustawiamy pod prawym Uderzenie Umysłu. Podchodzimy. Jeżeli jest grupa kolesi to ich dwa razy uderzeniem. Oni zaczynają sie między sobą prać a Ty uruchamiasz pułapki. Możesz to pominąć i od razu zacząć tłuc pułapkami.
WALKA PvP
ZABÓJCZYNI - Zależy jak walczy. Rzucamy płaszcz cieni i obstawiamy się pułapkami. Jeżeli nie jesteś dopakowany/na kolorowymi przedmiotami to możliwe, że zabójczyni fizyczna pomyli Cie z cieniem i Lot Smoka zada obrażenia cieniowi. Jeżeli dorwie Ciebie to uciekaj i miej nadzieję, że pułapki zabiją go szybko. Jeżeli masz dużo life'a (np. ja noszę małe talizmanki po 20 do life'a) to wytrzymasz i napieraj go pułapkami (polecany War. Błysk.). Nie przeżyje długo. Jeżeli jest Zaba z pułapkami to zalezy od Waszego wyszkolenia, refleksu i przedmiotów. Poziom trudności: Fizyczna: 7/10 Magiczka: ???
CZARODZIEJKA - Ostra walka. Musisz być szybki, nie daj się zamrozić. Postaraj się skrócić jej zasięg wzroku poprzez Płaszcz Cieni. Jest duża szansa, że wpadnie w zasadzkę i się nie wydostanie. Poziom trudności: 9/10
BARBARZYŃCA - Jak zwykle skracaj zasięg wzroku płaszczem. Jeżeli ma Szał to nie używaj Cienia ani (w miarę możliwości) najemnika. Barb ma dużo life'a i dużo odp. więc walka jest trudna. Jeżeli walczycie, gdzie indziej niż I akt (np. polecam IV lub V) to przydatny jest Wartownik Śmierci. Zwłoki mogą go zmylić. Wartownik Błyskawic też zrobi swoje. Jeżeli będzie miał kiepską widoczność to nie przeżyje. Jeżeli używa trąby i jednej dużej broni to tylko wykonuj uniki, używaj Cienia i krótka walka. Poziom trudności: z Szałem 9/10. Bez szału 6/10.
DRUID-ELEMENTALISTA, NEKROMANTA - Walczą wolno i blisko. Nasz Najemnik i Cień zajmą się przywołańcami na czas, żeby pułapki zniszczyły naszych wrogów. Jedyny problem to to, że Przywołańcy mylą nasze pułapki, ale po rzuceniu Płaszcza Cieni i obstawieniu naszego wroga Wartownikami Błyskawic nie ma większego problemu. Poziom trudności: 5/10.
DRUID - LIKANTROP - Małe szanse. Taka postać jest dobra do walki bezpośredniej. Poziom trudności: 3/10
PALADYN - AŁĆ! Jest groźny. Jeżeli używa szarży to musisz unikać i pułapki. Pięść Niebios to wystaw swoich kumpli i lej. Poziom trudnosci: 9/10
AMAZONKA - AŁĆ!!! Bardzo groźna. Płaszcz Cieni i Wartowniki. Nie daj sie trafić. Jej strzały są śmiertelne. Walcz na duuuuży dystans. Poziom trudności: 10/10
KONIEC
Życzę miłej gry !!!






