diablo 3

PSN Nec

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

Długi czas zabierałem się nad napisaniem tego poradnika, niestety nigdy nie miałem na to czasu, teraz kiedy ping oscyluje mi w okolicach 5k na fpsie mam 15 !!! mam czas i ochotę napisać ten build.
Jest to nekromanta doskonały wg mnie najlepszy post PvM bo nec PSN jest postem only PvM.
Zabawka ta jest bardzo droga, lecz gra sie nim naprawdę znakomicie, bardzo łatwo się też zbija expo i jest doskonałym wsparciem drużyny balrunowców xD. Pasuje już odejść od schematycznych buildów i pobawić się możliwościami d2, zachęcam do robienia PSN'ów, są to posty znakomite pod każdym możliwym względem PvM.
Zalety PSN'a :
-cudak na balrunie
-kosiarz cow (obojętnie czy ch czy ck jedzie równo tak samo)
-czyściciel hell (większość monsterków ma resy na hell fire cold light, niewielu ma psn res, zresztą lr zdejmuje)

Chciałbym rozwinąc tutaj myśl odnośnie balruna. Zauważcie, że jak ostro jechaliśmy brh w mojej obecności nie zajmowało ono więcej niż 2.30 min, sprawę załatwia lr (zmniejszenie odporności) można się upierać, że pal z convem jest lepszy bo zdejmuje - 130 otóż błąd, foh ma mały promień, a lr na odpowiednim lvl zajmuje całą plansze.
Co do krów powiem tak, taka javka może się schować przy psnie, musi uderzyc 3 razy z furii natomiast psn łapie więcej i nie tracisz czasu na niszczenie pojedynczych krów, all w twoim promieniu stawia krzyżyk.

Słowniczek BN: [LINK] - może się przydać ;)

Oka, zaczynam strikte od buildu czyli "jak co gdzie kiedy", z czym to się je, nooo.... zaczynamy xD

STATYSTIC:

siła - pod sprzęt, ją proponuje dociagnąć do 53
dex - pasuje mieć maxa, czyli 75% trzymaj zawsze pod blok
vita - reszta
ene - 0

Tak macie rozłożyć staty, str 53 licząc, że masz ani 20 a na 99% nie masz, reszta powinna być nadrobiona amu craftem.

UMIEJĘTNOŚCI:

P&B;

Zatruty sztylet - 20 pkt (szczerze powiem, że próbowałem grać sztyletem, ofc główna broń ostrze czarnego bagna, lecz niestety można grać na normie i koszu, na hellu będziesz leżał jak mytka mimo świetnego bloku nie wydoisz ze spalaniem many bądź jak dostaniesz ampa kapa)
Eksplozja trutki - 20 pkt (synergia do Novy, 20 koniecznie, w sumie na nic się nie przydaje, można puszczać w tronie, ale bardziej wole corps bum, lepszejszy i efektowniejszy)
Trujaca Nova - 20 pkt (główny atak, jest to bardzo potężna broń, znakomity dmg, szybko działa, nic dodać, nic ująć, po prostu piękna sprawa)

Zbroja z kości - 1pkt (przydaje się, zawsze miej na sobie) Ściana z kości - 1pkt (synergia do zbrojki, będziesz miał na 15+lvl synergie 15 % za 1 lvl do zbrojki)
Więzienie z kości - 1pkt (synergia, jak używasz morrwalkow nie pakuj, osobiście odradzam morrwalks bo są lipne, słaby frw, bonusa to ma może do str i dex, ale czym to się równa brakiem frw aldurki ci dadzą 50 hp, więc raczej nie ma porównania)

Zęby - 1pkt (pod corps boom)
Wybuch zwłok - 1pkt (opłaca się często używać, więcej expo dostajesz za kończący cios, na brh cudo)
Spear bone - 0pkt (nic bo po co)
BS - 0pkt (też nic)

Klątwy:

Amp - 1pkt (można używać jak ktoś jest głuchoniemy musisz wpakowac pod lr)
Weaken - 1pkt (to samo co na górze)
Terror - 1pkt ( ------:--------- )
Deceprify - 1pkt ( ------:--------- )
IM - 1pkt ( ------:--------- )
Life Tap - 1pkt ( ------:--------- )
Lower Resist - 20pkt (najpotężniejsza klątwa jaka istnieje w grze, potrafi okaleczyć wroga zadając mu niewiarygodne okaleczenie w postaci obniżenia odporności o -64 co w połączeniu z novą daje kolosalne okaleczenie, śmierć jest szybka i skuteczna, przeciwnik nie czuje nawet bólu).

Summon:

Tego drzewka nie ruszamy, w sumie można dla jaj używac golca claya przystojniaqa xD ale szkoda pkt., lepiej wsadzić w zbrojke.

ITEMZ :

Głowa:
Shako vel Przyodziewiek Arlekina (nie widze innego sensownego rozwiązania 10% dr, mana, hp, staty).

Przyodziewek Arlekina (Harlequin Crest)
Czako (Shako)

Obrona: 98-141
Wymagany Poziom: 62
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii

Sami oceńcie. Biedniejsi niech se włożą wieśniaka (ale zdechlak może jest dendrofilem, ale wieśniakiem nie ~~ tak że odradzam levelass kocha lasy xD).

Wieśniacza Korona (Peasant Crown)
Bojowy Kapelusz (War Hat)

Obrona: 92-108
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 12
+100% Zwiększona Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
15% Szybsze Bieganie/Chodzenie
Przywracanie Życia +6-12
+20 do Energii
+20 do Żywotności

Klata :

Jest tylko jedno rozwiązanie "Bramble" - RAL+OHM+SUR+ETH - najpiękniejsze słowo jakie widziałem, coś fenomenalnego dla PSN'a, wykurczyscie drogie, ale czego się nie robi dla piknego wyglądu xD 50 fhr !!!!, aż emanuje od tego słowa dmg do novy, piękna sprawa, szczęka opada jak zakładasz o ile ci podnosi dmg, najlepiej zrobić w lekkiej zbroi z przyzwoitym defem, proponuje zapodac do calunu 7xx defa bedzie co jest bardzo nice, qrka taki kop do novy musze to podkreslić ;).

Kolec
(Bramble)
Zbroje,
4 gniazda
Ral + Ohm + Sur + Eth
Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+25-50% do Obrażeń Umiejętności Trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie Maksimum Many 5%
Regeneruje Manę 15%
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno
Odporność na Ogień +30%
Odporność na Trucizny +100%
+13 Life za Każdego Zabitego Przeciwnika
Poziom 13 Duch Kolców (33 Ładunków)

Biedniejszy gracz niech se założy viperka.

Skóra Żmijomaga (Skin of the Vipermagi)
Zbroja z Wężowej Skóry (Serpentskin Armor)

Obrona: 246.4-279.4
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 43
Wytrzymałość: 24
+120% Zwiększona Obrona
+1 do poziomu Wszystkich Umiejętności
30% Szybsze Rzucanie Czarów
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 9-13
Wszystkie Odporności +20-35

Niestety taki viperek jest niczym w porównaniu z mocarnym bramble.

Łapa:

Jest jedno rozwiązanie - Death's Web. Ta różdżka bije wszystko, jest cudowna i nieporównywalna z niczym. Bez death's weba i bramble psn jest niczym, z tymi atrybutami miecie każdego napotkanego monsterka, praktycznie krawaty może wiązać trucizną xD 50% od psn'a + tecza daje -55% + dodajac lr = -119% od psn'a, dla monstera wiecie co to znaczy, szybki, miły zgon bez cierpienia).

Pajęczyna Śmierci (Death's Web)
Odkopana Różdżka (Unearthed Wand)

Obrażenia Jednorącz: 22-28 (śr. 25)
Wymagany Poziom: 66
Wymagana Siła: 25
Wytrzymałość: 18
Szybkość Ataku: [0]
+50% Obrażenia Zadane Nieumarłym
-40-50% do Odporności Wroga na Trucizę
+7-12 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+7-12 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
+2 do Wszystkich Umiejętności
+2 do Zaklęć Trucizn i Kości (Tylko dla Nekromanty)

Death's Web jest fenomenalny z tego względu jeszcze, że regeneruje ci życie za zabitego monsterka. Psn puszczasz na kilku wrogów, mana stoi na swoim miejscu, a jak dostaniesz jakiś cios puszczając nove automatycznie zyskujesz hp po zabitym wrogu, co sprawia ze grając umiejętnie psn'em stajesz się praktycznie nieśmiertelny.

Biedniejsi gracze niech se zrobią "white'a".

Biel
(White) Różdżki,
2 gniazda
Dol + Io
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
+10 do Żywotności
+3 do Umiejętności Trucizn oraz Kości (Tylko dla Nekromanty)
+3 do Zbroi z Kości (Tylko dla Nekromanty)
+2 do Włóczni z Kości (Tylko dla Nekromanty)
+4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami (Tylko dla Nekromanty)
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 4
20% Szybsze Rzucanie Czarów
+13 do Many

Ja zrobiłem w odkopanej co miała + jeszcze 3 do novy i 2 do eksplozji, razem dawało = 6 do novy i 2 do eksplozji, też ładny kop.

Tarcza:

Tutaj widze dwa rozwiązania, pierwsze:

Homunkulus (Homunculus)
Hierofanckie Trofeum (Hierophant Trophy)

Obrona: 177.5-213
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałość: 20
Szansa na Blok: 72%
(Tylko dla Nekromanty)
+150-200% Poprawiona Obrona
+5 do Many za Każdego Zabitego Wroga
40% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybsze Rzucanie Czarów
+2 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
+20 do Energii
Regeneruje Manę 33%
Wszystkie Odporności +40
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)

Stary, ale jary wyswiechtany homek albo:

Chwała Łowcy Głów (Head Hunter's Glory)
Trolle Gniazdo (Troll Nest)

Obrona: 478-593
Wymagany Poziom: 75
Wymagana Siła: 106
Szansa na Blok: Pal: 50%, Ama/Asn/Bar: 45%, Dru/Nec/Sor: 40%
Wytrzymałość: 74
Pchnięcie Tarczą (Pal) - Obrażenia: 24-38
+320-420 Obrona
+300-350 Obrona przeciw Pociskom
Odporność na Ogień +20-30%
Odporność na Trucizny +30-40%
+5-7 Życie za Każdego Zabitego Przeciwnika
Miejsca Na Klejnot (1-3)

Świetne rozwiązanie, wsadzasz 3x 5/5 tecze psn i masz dodatkowy kop do dmg, szczerze mowiąc polecam chwałe, co prawda tracimy resy, ale talikami sc 5 all res nadrobi się stracone resy.

Inne trofea tj 2 ~~ co zostały Boneflame i DF są strikte BS'owe imo więc nie rozpatruje ich.

Pasek:

Arachod i nie ma mocnych.

Siatka Arachnidów (Arachnid Mesh)
Pajęcza Szarfa (Spiderweb Sash)

Obrona: 106.4-138.6
Wymagany Poziom: 80
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
16 Miejsc na Mikstury
+90-120% Poprawiona Obrona
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętności
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%
Poziom 3 Jad (11 Ładunków)

Innych nie rozpatruje, myślałem jeszcze nad Trang-Oulowskim czyli moim ~~ ale wolę zostawić sobie na półce xD ~~, daje ładny kop hp zresztą pokaże go:

Popręg Trang-Oula (Trang-Oul's Girth)
Trolli Pas (Troll Belt)

Obrona: 134-166 (Podstawowa: 59-66)
Wymagany Poziom: 62
Wymagana Siła: 91
Wytrzymałość: 18
+75-100 Obrona
Wymagania -40%
Nie można zamrozić
Uzupełnienie Życia +5
+25-50 do Many
+30 Maksymalna Wytrzymałość
+66 do Życia

Szczerze to się umywa do arachoda, lamerstwo. Łącznie szpony+popręg+skrzydło dostają - 15% wroga na psn, to jeden wielki lol xD Rozwala mnie ta kombinacja ciskając samą chwałe masz dmg podniesiony + 1 lvl od arachoda = zyskasz na tym około 1,2k od psna, jest klasyk, nie popełniajcie tego błędu, chyba że biedujecie.

Rączki:

Frosty, megafisty, itp. można olać. Liczą się tylko szpony, dlaczego? Ano dlatego, że dostajemy kpa do klątw czyli lr naszego, pikna to jest sprawa + res cold 30% + 20% fcr.

Szpony Trang-Oula (Trang-Oul's Claws)
Ciężki Karwasz (Heavy Bracers)

Obrona: 89-96 (Podstawowa: 59-66)
Wymagany Poziom: 45
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałość: 16
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Odporność na Zimno +30%
+30 Obrona
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)
+25% dmg do PSN!

Zastanawiałem sie nad craftami, ale robić tego nie ma sensu. TO są najlepsze rękawice, 25%dmg robi swoje, niezły kop.

Ciżmy:

Podejscie Aldura (Aldur's Advance)
Bitewne Buty (Battle Boots)

Obrona: 39-47
Wymagany Poziom: 45
Wymagana Siła: 95
Przedmiot Niezniszczalny
40% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+180 Maksymalna Wytrzymałość
10% Otrzymane Obrażenia Przechodzi na Manę
Przywraca Wytrzymałość Plus 32%
+50 do Życia

Na to siłe zbieraliśmy xD

Szpikoczłap (Marrowwalk)
Wykonane z Kości Buty (Boneweave Boots)

Obrona: 162-204
Wymagany Poziom: 66
Wymagana Siła: 118
Wytrzymałość: 16
+170-200% Poprawiona Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+1-2 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami (Tylko dla Nekromanty)
+10-20 do Siły
+17 do Zręczności
Regeneruje Manę 10%
Przywraca Wytrzymałość plus 10%
Połowa Czasu Trwania Zamrożenia
Poziom 33 Więzienie z Kości (13 Ładunków)
Poziom 12 Wyssanie Życia (10 Ładunków)

Jak ktoś się nimi podnieca niech se ciśnie, nie zyskasz za wiele poza kopem w tarcze, pamietaj 0 pkt w prision !

Szyja :

Sprawa wiadoma craft amu
2 skill
110 mana
20 fcr
60 life/10rl
20 str
10% mana reg

Taki byłby cudem.

Inny nie wchodzi w gre, no dla biedniejszych mara.

Kalejdoskop Mary (Mara's Kaleidoscope)
Amulet

Wymagany poziom: 67
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +20-30
+5 do Energii
+5 do Żywotności
+5 do Zręczności
+5 do Siły

Sygnety:

Wsadzając chama w shako można sobie pozwolić na kombinacje 2x soj, ale SG to nie Ojro więc standardowa procedura SoJ + Raven.

Kamień Jordana (Stone of Jordan)
Pierścień (Ring)

Wymagany poziom: 29
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Zwiększenie Maksimum Many 25%
Dodaje 1-12 Obrażeń od Błyskawic
+20 do Many

Kruczy Lód (Raven Frost)
Pierścień (Ring)

Wymagany poziom: 45
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorpcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności

Plecak:

Wiadomo, podbijamy kop 10 x deska p&b;, wolne 10 kratek trzeba wypełnić resami sc all res 5.

Pamiętajcie, musicie mieć resy po 75% na hellu, no cold bedzie 80 ~~

Dobra, jeszcze wrzuce wam sciągawke necową:

szybkośc rzucania czarów (FCR):
FCR FPC (frames per cast - klatek animacji wymaganych na rzucenie czaru)
0 15
9 14
18 13
30 12
48 11
75 10
125 9

Tabela szybkości odzyskiwania równowagi (FHR):
FHR ilość klatek animacji
0 13
5 12
10 11
16 10
26 9
39 8
56 7

Szybkość bloku nekromanty (FBR):
FBR ilość klatek animacji
0 6
20 5
40 4
75 3

Zachęcam do budowania takiego postu, jest to bardzo droga, ale i zarazem fenomenalna zabawka ;)

Trang-Oul


Oceń materiał: Ocena: 4.80 (689 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.