Przedmioty Elitarne
Ostatnia modyfikacja: 09.07.2012. Utworzono: 24.08.2007
| Crafted | Retro | Esencje | Bugged | Kalkulatory |
Elitarne bronie i zbroje
Przedmioty elitarne posiadają wymagany poziom postaci w granicach 39-73. Takie zbroje mają zwiększoną obronę kosztem zwiększonej wymaganej siły. Bronie zaś mają większe średnie obrażenia jednak kosztem większej wymaganej siły i zręczności. Dodają one punkty do umiejętności, zwiększają statystyki takiego przedmiotu. Rodzaje takich broni to: z miejscem na klejnot, magiczne, rzadkie, z zestawu, craftowe i unikalne wersje przedmiotów elitarnych. Elitarne itemy po raz pierwszy pojawią się na drugim poziomie trudności (Koszmar) i stają się bardziej powszechne wraz ze wzrostem trudności gry i potworów. Przedmioty elitarne magiczne można niekiedy kupić u sprzedawców, a rzadko spotykane - wygrać w hazardzie.
Normalne/Wyjątkowe vs. Przedmioty Elitarne.
Niektóre elitarne zbroje mają podobną do siebie obronę po to, by przekonać do siebie graczy i przyzwyczaić ich do zmieniania wyglądu. Co tyczy się niezgodności pomiędzy wyjątkowymi i elitarnymi przedmiotami to to, jaki jest ich "rozwój": elitarne bronie nie muszą być idealnie analogiczne do swoich wyjątkowych wersji. Są one całkiem zbalansowane w sensie, że nie ma teraz wyraźnej wyższości w kwestii wyboru broni. Podsumowując - średnie albo minimalne obrażenia są bardziej efektywne w grze niż same maksymalne. Wszystkie bronie zostały zbalansowane w kwestii podobnieństwa obrażeń/czasu (o ile 1-ręczne vs.1-ręczne i 2-ręczne vs. 2 ręczne jest rozpatrywane).






