diablo 3

Profesjonalny Barbarzyńca

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

1. WSTĘP

Witam was na mojej strategii dla barbarzyńcy, który walczy dwoma mieczami naraz. Może jest wiele takich taktyk, ale postaram się, aby ta była troszkę unikatowa "elitarna".
PRZED OCENIANIEM PROSZĘ, ABY BYŁA DOKŁADNIE PRZECZYTANA.

2. STATYSTYKI

Siła : 210
Tyle wystarczy ( duże obrażenia - podstawa ), reszta itemy.
Zręczność : 220
Tyle wystarczy ( po to aby na hellu i na duelach trafiać we wszystko ), reszta itemy.
Żywotność : Reszta
Więcej życia, mniej śmierci.
Energia : nic
Dlaczego ??

3. DLACZEGO NIC DO ENERGII

Ponieważ się nie opłaca. Za 1 punkt energii dostajesz 1 punkt many. Ja na normalu w V akcie miałem 121 many z samych itemów. Aby normalnie to mieć trzeba załadować ze 100 punktów do energii. Aby mana nam szybko nie spadała wkładamy do przedmiotów czaszki, bądź runy TIR, które kradną manę. Ja kradłem za jednym uderzeniem od 20 do 40 punktów many i rzadko mi ona spada do 0 ( nawet podczas trąby powietrznej ). Teraz mam sporo many i nie musze się o nią martwić.

4. UMIEJĘTNOŚCI

I.ZDOLNOŚCI BOJOWE

ODRZUCANIE - 1 pkt. ( nie jest na tyle potężny, aby tracić na niego punkty )
SKOK - 1 pkt. ( oszczędność, a super potrzebny on nie jest )
PODWÓJNE UDERZENIE - 2 pkt. ( nasza główna broń, zanim będziemy mieli szał bitewny )
OGŁUSZENIE - 1 pkt. ( aby móc iść dalej )
PODWÓJNY RZUT - tak jak OGŁUSZENIE.
ATAK Z WYSKOKU - 1 pkt. ( oszczędność )
KONCENTRACJA - 1 pkt. ( tyle wystarczy )
SZAŁ BITEWNY - 20 pkt. ( nasza główna broń, zwiększone obrażenia i co ważne duża skuteczność ataku ).
TRźBA POWIETRZNA - 20 pkt. ( nasza druga główna broń, na troche większą ilość wrogów, jej GIGANTYCZNYM minusem jest ogromna ilość zużywanej magii, ale to można odrobić kradnąc ogromną ilość many.

II.MISTRZOSTWA BITEWNE

Opisałem tylko te w które będziemy ładować.
MISTRZOSTWO W POSŁUGIWANIU SIĘ MIECZAMI - 15 pkt. ( zwiększa obrażenia i skuteczność )
ZWIĘKSZONA WYTRZYMAŁOŚC - 1 pkt. ( tyle wystarczy )
ZWIĘKSZONA SZYBKOŚĆ - 3 pkt. ( tyle wystarczy )
SKÓRA Z ŻELAZA - 20 pkt. ( cudownie zwiększa obronę )
WRODZONA ODPORNOŚĆ - 5 pkt ( od tego są itemy )

III.OKRZYKI

To co zostanie nam z punktów możemy wpakować do Rozkazów i Dowodzenia ( po jednym trzeba zużyć na skowyt i okrzyk. Ja polecam rozkazy, ale dowodzenie też bardzo kusi.

5. EKWIPUNEK

PODAJE TU TAKIE ITEMY JAKIE POWINNIŚMY MIEĆ PO PRZEJSCIU CAŁEJ GRY ( idealne na duele )

HEŁM : Twarz Arreatu bądź rządy Halaberda.
ZBROJA : Odwaga Arkaina choć ja mam Moc Tyraela, a także zbroja z słowem ENIGMA ( Jah+Ith+Ber)
BUTY : Szpikoczłap
PAS : Wigor Boga Gromów lub ten z zestawu Trang-oula
RĘKAWICE : Paszcze piekła lub Cieknąca Lawa
AMULET : Kalejdoskop Mary
PIERSCIENIE : Kamień Jordana i Kruczy Lód ( oba dają sporo do many )
MIECZE : Zestaw Bul-Kathosa lub Dziadek i Siewca Zagłady

6. JAK GRAĆ

( opisuje tylko sposób walki, bo do obrony bierzemy po prostu silniejsze rzeczy )( staramy się zabijać jak najwięcej potworów ( doświadczenie ) i odkrywać wszystkie mapy starannie ) :
Poziom 1-5 = posiadamy dwie bronie. Po lewej stronie mamy atak, po prawej odrzucanie. Inwestujemy wszystko w siłę i żywotność ( na zmianę ).
Poziom 6-17 = po lewej mamy podwójne uderzenie, po prawej odrzucanie. Inwestujemy więcej w zręczność i żywotność niż w siłę (3 do zręczności, po 1 do zywotności, 1 do siły i tak na zmianę )
Poziom 18 - 23 = po lewej podwójne uderzenie po prawej koncentracja. Ładujemy jak chcemy
Poziom 24 - 29 = po lewej szał bitewny, po prawej koncentracja.
Poziom 30 - 99 = po lewej szał, po prawej trąba.

7.MIECZE

Staramy się mieć unikaty kradnące manę, jeśli nie to wsadzamy do nich czaszki i runy TIR. Jeśli mamy miecz z trzema miejscami na klejnot to pakujemy do niego runy JAH+GUL+ETH i mamy słowo FURIA. Do drugiego miecza ( 6 miejsc na gemy ) ładujemy VEX+HEL+EL+ELD+ZOD+ETH i mamy OSTATNI ODDECH. PO PROSTU THE BEST.

8. VOLF TEST PATCH

Polecam ten mod, bo pozwala on na kupno run u Akary i gemów u Gheeda. Ułatwia zbieranie i testowanie słów runicznych. Pewnie uważacie że to zbyt ułatwia grę ?? Najpierw trzeba jednak zapłacić kosmiczne sumy.

9. JAK PRZEJŚĆ BOSSÓW

Andariel :
Normal: Bułka z masłem
Koszmar: Przydadzą się miksturki. Polecam atak z wyskoku.
Piekło: Jak koszmar tylko więcej miksturek ( antidotum ).

Duriel:
Na wszystkie poziomy :
Gonitwa atak z wyskoku dwa ciosy zwiewamy kawałek dalej leczymy się i ponawiamy kuracje dla Duriela.

Mefisto:
Na wszystkie poziomy:
Atak z zaskoczenia ( np zza ściany ) seria ciosów i dajemy nogę jak nam się kończy życie.

Diablo
Tak jak Mefisto, ognia możemy się nie bać, ale piorunów strasznie.

Baal :
Walimy bez zahamowań ( ma dużo życia, ale jest cieńki ).

10. COŚ NA DUELE

Duża zręczność pozwala na dużo trafień, a duża obrona pozwala nam unikań trafień, ale to zazwyczaj nie wystarcza. Musimy mieć własną taktykę. Przedstawię wam moją ( niepokonaną jak dotąd. Więc sporo ruchu, okrążamy przeciwnika i w momencie jego ataku nagle podchodzimy i walimy bez litości. Gdy zabraknie nam życia leczymy się i powracamy do biegania ( moich kumpli to wkurza i rozprasza, dlatego wygrywam ).

Ostatnio walczyłem z Druidem "żywiołowym". Ledwie wygrałem. Jak pokonać takiego ?? Już piszę. A więc gościu miał huragan oraz armaggedon. Wygrałem dzięki trąbie powietrznej. Po prostu, lece na gościa, gdy wchodzę w zasięg huraganu zaczynam wirujący taniec śmierci , życie ubywa nie tylko jemu, a także mi, więc uderzam szałem ( tylko po to aby przyśpieszyć oddalenie się od niego. Troszkę się lecze i kaput. Drugi sposobem jest barbarzyńca rzucający ( spójrzcie na świetną taktykę dla niego p.t. Barbarzyńca Wymiatacz ), ale jeden punkt na rzucanie wystarczy, więc używamy rzutu na takim poziomie jakim my mamy.

11. NAJEMNIK

Oczywiście najmujemy już na normalu w II Akcie. Ja wziąłem gostka z aurą zwiększającą skuteczność ataku. Ładujemy w niego potężne rzeczy (ja mam Mroczny Całun z słowem MROK, pikę ze słowem OSTATNI ODDECH i Oblicze Andariel..

12. ZAKOŃCZENIE

Dziękuję za uwagę i proszę abyście nie byli zbyt ostrzy w ocenianiu ( to moja pierwsza taktyka ).

Autor SAURON131 ( Maciek )

Pozdrowienia dla wszystkich.

Sauron131


Oceń materiał: Ocena: 4.65 (3252 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.