Potwory Unikatowe
Ostatnia modyfikacja: 10.11.2007. Utworzono: 24.08.2007
Odmianą potworów unikatowych są potwory superunikatowe. Ich cechą charakterystyczną jest to, że zawsze, niezależnie kim gramy i ile gramy, pojawiają się w tym samym miejscu. Oto spis potworów superunikatowych:
Statystyki potworów unikatowych (względem potworów zwykłych):
- życie:
- x4 (Normal)
- x3 (Koszmar)
- x2 (Piekło)
- poziom +3
- doświadczenie x5
Statystyki Sług (względem potworów zwykłych):
- życie:
- x3 (Normal)
- x1.75 (Koszmar)
- x1.5 (Piekło)
Bonusy potworów unikatowych:
Specyficzne bonusy dla każdego typu unikatowego:
Aura:
Potwory zaklęte aurami mogą posiadać te aury:
Moc (na monlvl/4), Święty Ogień (na monlvl/2), Błogosławiona Celność (na monlvl), Święty Chłód (na monlvl/2), Święty Wstrząs (na monlvl/2), Przekonanie (na monlvl/4), i Fanatyzm (na monlvl/4)
Klątwa:
Jeśli Unikatowy potwór atakuje, 50% czasu, klątwa Podwójne obrażenia rzucona zostaje na atakującego o poziomie (poziom potwora / 4).
Zaklęte Zimno:
- Minimalne obrażenia z zimna: +66%(Minimalne obrażenia)
- Maksymalne obrażenia z imna: +100%(Maksymalne obrażenia)
- Czas trwania zimna: +20
- Szansa na trafienie: x2
- Odporności na zimno: 75%
- Jeśli potwór zginie, rzuca czar Nowa Mrozu o poziomie równym poziomowi potwora
Extra Szybkość:
- Unikatowe i słudzy są szybsi
- Szybkość ataku x2 (tylko unikatowy)
Zaklęty Ogień:
- Minimalne obrażenia z ognia: +66%(Minimalne obrażenia)
- Maksymalne obrażenia z ognia: +100%(Maksymalne obrażenia)
- Szansa na trafienie: x2
- Odporności na ogień: 75%
- Jeśli potwór zginie, robi obrażenia 75%-100% maksymalnego życia, w promieniu 4 jardów.
- Sługom na poziomach Koszmar i Piekło wzrastają +33-50% obrażenia od ognia.
Zaklęte Błyskawice:
- Minimalne obrażenia z błyskawic: +66%(Minimalne obrażenia)
- Maksymalne obrażenia z błyskawic: +100%(Maksymalne obrażenia)
- Szansa na trafienie: x2
- Odporności na błyskawice: 75%
- Jeśli potwór jest trafiony uwalnia Wiązkę Błyskawic.
- Sługom na poziomach Koszmar i Piekło wzrastają +33-50% obrażenia od błyskawic.
Oporność na Magię:
- Odporność na ogień: 40%
- Odporność na błyskawice: 40%
- Odporność na zimno: 40%
Spalenie many:
- Obrażenia minimalne na manę: +(Minimalne obrażenia x 4)
- Obrażenia maksymalne na manę: +(Maksymalne obrażenia x 4)
- Szansa na trafienie: x2
- Odporności na magię: +20%
Seryjne strzały:
- 2 lub więcej pocisków zostają wystrzelone.
Widmowe Uderzenie:
- Odpornośc na ogień: +20%
- Odporność na błyskawice: +20%
- Odporność na błyskawice: +20%
- Szansa na trafienie: x2
- Wybiera z Ognia, Błyskawic, Magii, Zimna, Trucizn i robi:
Minimalne obrażenia z żywiołów: +66%(Minimalne obrażenia)
Maksymalne obrażenia z żywiołów: +100%(Maksymalne obrażenia) - Sługom na poziomach Koszmar i Piekło wzrastają +33-50% obrażenia od losowego żywiołu.
Kamienna Skóra:
- Odporność na obrażenia fizyczne: +50%
- Obrona x2
Wyjątkowa Siła:
- Minimalne obrażenia: x2.5
- Maksymalne obrażenia: x2.5
- Szansa na trafienie: +25%
- Obrażenia Sług +75%
Teleportacja:
- Kiedy (życie < 33%) lub (potwór atakujący z zasięgu i ktoś stoi blisko), teleportacja. Także, jeśli (życie < 33%) dodaje trochę życia.






