diablo 3

Poradnik dla Druida 1.10

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

WSTĘP

Na wstępie chciałbym powiedziec co skłoniło mnie do napisania tego poradnika. Otóż w internecie pojawiła się cała masa poradnikow dla druidów, w których zamieszczono bezsensowne taktyki rozwoju postaci (jak dla mnie). Niektórzy mogą się ze mną nie zgadzać, ale to już ich problem ;) Gdy czytałem te "dzieła" włosy stawały mi dęba. Dobrze, tyle tytułem wstępu przejdzmy do konkretów.

UMIEJĘTNOŚCI

Zmiany kształtu: w to drzewko nic nie pakujemy :)

Przyzwania:
Trujący pełzacz - 1 punkt dobre tylko na sam początek jak ktos chce może nic nie dawać

Dębowy mędrzec - Wspaniała umiejętnosc zwiększa naszą liczbę PŻ (punkty życia) Osobiście mam duszka na 22 lvl i zwiększa on moje życie o 135%. Pakujemy 10 lvl Gdy będziecie mieli odpowiednie przedmioty będzie spokojnie na 20 lvl. Co prawda dość szybko ginie na piekle, ale zawsze można przywołać następnego :)

Kruk - 1 lvl

Duch wilka - 1 lvl na dojście do misia

Upiorny wilk - jak wyżej

Grizzly - 1 lvl z itemami będzie na 10lvl. Misiu przydaje się nie do walki z wrogami tylko do odwrócenia ich uwagi, wszyscy biją misia a ty spokojnie rozwalasz ich z boku :) Na 13 lvl ma on ponad 3000 PŻ więc nie tak łatwo go zabić.

Żywioły:
Nasz druid będzie opierał się na umiejętnościach powietrza i zimna. Ogień jest nie przydatny chyba, że ktoś chce na początek to może dać jeden punkcik w szczelinę.

Arktyczny podmuch - 1 lvl. Nieprzydatne w ogóle tylko na dojscie dalej.

Zbroja cyklonu - ja dalem 10, ale z przedmiotami będziecie mieli 20. Bardzo przydatne tylko szybko się niszczy. Jeżeli ktoś nie ma problemów z odpornościami może dać tylko raz.

Wir - dajemy na maxa daje nam premię do naszych podstawowych ataków o których jest napisane niżej.

Tornado - MAX MAX i jeszcze raz MAX. Nasz podstawowy atak daje ogromne obrażenia i zużywa tylko 10 many. Pozatym daje nam premię do huraganu. Mam tornado na 26 poziomie i zadaje do 2000 obrażeń. Gdy dołożymy do tego huragan nasze dmg wzrośnie do ponad 3000. Gdy rozwinę te umiejetnosci na maxa będę zadawał grubo ponad 5000 dmg.

Huragan - Tak samo jak tornado MAX. Trzeba zaznaczyć jednak, że tornado zadaje obrażenia fizyczne o a huragan od zimna. Ta umiejętność wymiata :)

Ktoś może się spytac dlaczego nie rozwinąłem armagedonu, otóż dlatego że armagedon owszem ma duże obrażenia, ale trudno jest nim trafic. Jedna kulka leci 2 metry od kolesia, następna 5 metrów dalej po przejściu burzy koleś stoi dalej z pełnym życiem :)

STATYSTYKI

Siła - około 140

Zręczność - nic. Po pierwsze nie walczymy w zwarciu wiec nie potrzebny nam blok ani skuteczność ataku a pozatym są przedmioty i talizmany.

Żywotnośc - Max nie musze mówić dlaczego.

Energia - około 130 Sam mam 125 z przedmiotami mam 730 many wiec wystarczająco dużo.

PRZEDMIOTY

Hełm: Grzywa Jalala. Daje plus 2 do wszystkich skilli pozatym ma niezla obrone itp. itd. Radzę wprawić sobie w nią gniazda i włożyc cos co będzie nam regenerowało manę np. Doskonałą czaszkę lub jakąś runkę.

Zbroja: Tu zadanie jest dośc trudne (nawet bardzo) trzeba wbic pięc run aby powstało słowo runiczne OKOWA GROZY czyli DOL UM BER IST warto się pomęczyć bo zbroja daje plus 2 do wszystkich umiejętności więc nasz wysiłek zostanie nagrodzony.

Rękawice: Ognisty Mróz zwiększają naszą manę o 40 %.

Tarcza: nie ma nad czym się zastanawiac tylko Bezpowieki mur. Plus 1 do skilli.

Pas: tu również nie ma dylematów tylko Siatka archanidów. Plus 1 do skilli.

Pierścienie: Ja noszę Kamienie Jordana bo dają + 1 do umiejętności pozatym zwiększają naszą mane o 25 % każdy.

Broń: Tu zadanie jest najtrudniejsze trzeba bowiem stworzyc słowo runiczne Serce Dębu. Oto przepis: Korbacz z 4 otworami a do nich idzie: KO VEX PUL THUL daje nam to + 3 do wszystkich umiejętności poza tym całą mase innych rzeczy.

Amulet: Hymn Serafina + 2 do wszystkich umiejętności

Powyższy ekwipunek daje nam 13 do wszystkich umiejętności. Niektórzy mogą pomyślec ze jest on niemożliwy do zebrania, ale nasz wysiłek zostanie wynagrodzony. Dla naszego druida nie polecam zestawu aldura ponieważ nie daje nam nic do skilli. Jeżeli ubierzemy naszego Herosa w rzeczy wymienione powyżej spokojnie przejdziemy grę na każdym poziomie trudności.

TAKTYKA WALKI

Tutaj nie ma co się rozpisywać, ponieważ jest ona banalnie prosta. Włączamy huragan przywołujemy misia i dębowego mędrca. Gdy spotykamy jakiegos kolesia podchodzimy do niego tak aby znalazl się w polu rażenia huraganu. Puszczamy tornada a koleś nie atakuje nas tylko naszego misia. W ten sposób bardzo łatwo każdego wykończyć. Gdy otoczy nas większa liczba wrogów puszczamy dookoła tornada az wszyscy zginą pamiętając o włączonym Huraganie.

NAJEMNIK

Osobiście nie polecam najemnika ponieważ cały czas giną i trudno ich wyszkolić. Jeżeli już ktos się uprze to ma dwa wybory albo najemnik z 2 actu z aurą zimna albo z 5 actu barbarzyńca.

ZAKOŃCZENIE

Na zakończenie chciałbym powiedziec że ten druid jest idealny na single player chociaz na battle neceie tez sobie radzi w duelach jest nawet dobry.Rozwalałem nim kolesi z 99 lvl a sam miałem 55.

Chciałem jeszcze podziękować mojemu koledze Danielowi bez którego mój druid nie był taki jaki jest teraz. Pozdro 4U ;)

POZDRAWIAM RÓWNIEŻ WSZYSTKICH WIELBICIELI DIABLO II

Wszelkie uwagi, pytania, wątpliwości proszę kierować na adres e-mail: gucio512@wp.pl

Gustav


Oceń materiał: Ocena: 4.48 (1344 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.