Pomoc Techniczna - Wiadomości o błędach, wysypania gry - Pytanie 13
Utworzono: 18.12.2007
Otrzymujesz wiadomość o treści "The archive is corrupt" lub "Unable to authenticate archive" w czasie patchowania gry?
Krok 1:
Ściągnij najnowszego patcha z jakiegoś innego źródła niż ostatnio pobrałeś i zainstaluj go.
Krok 2:
Upewnij się, że jesteś zalogowanym jako administrator przed zainstalowaniem patcha (Windows XP).
Krok 3:
Pozamykaj wszystkie programy pracujące w tle, które mogłyby przeszkodzić w instalowaniu patcha.
Krok 4:
Jeśli twoja płyta główna posiada NVIDIA Active Armor Firewall to odinstaluj go na czas instalacji patcha (możliwe, że będzie trzeba pobrać patcha od nowa).
Krok 5:
Jeśli nic z powyższego nie pomogło to przeinstaluj Diablo II jeszcze raz i nie instaluj innych patchów poza najnowszym.
Zgłoś błąd.
Krok 1:
Ściągnij najnowszego patcha z jakiegoś innego źródła niż ostatnio pobrałeś i zainstaluj go.
Krok 2:
Upewnij się, że jesteś zalogowanym jako administrator przed zainstalowaniem patcha (Windows XP).
Krok 3:
Pozamykaj wszystkie programy pracujące w tle, które mogłyby przeszkodzić w instalowaniu patcha.
Krok 4:
Jeśli twoja płyta główna posiada NVIDIA Active Armor Firewall to odinstaluj go na czas instalacji patcha (możliwe, że będzie trzeba pobrać patcha od nowa).
Krok 5:
Jeśli nic z powyższego nie pomogło to przeinstaluj Diablo II jeszcze raz i nie instaluj innych patchów poza najnowszym.






