Paladyn
Ostatnia modyfikacja: 13.05.2008. Utworzono: 24.08.2007
|AMAZONKA | BARBARZYŃCA | CZARODZIEJKA | DRUID |NEKROMANTA | PALADYN | ZABÓJCZYNI |
Paladyn to zawsze gotowy do walki rycerz, dla którego wiara jest tarczą. Walczy o to co - jak sądzi - jest słuszne. Jest nieugięty, zawsze pomoże przyjaciołom , wrogom urządzi krwawą łaźnie. Są tacy, którzy nazywają Paladynów nadgorliwym zapaleńcem, inni jednakowoż dostrzegają w nim siłę i dobro Światła. Paladyn to wędrowny wyznawca tego, co dobre, sprawiedliwe i święte. Trzyma głowę wysoko i onieśmiela swym głębokim, nie znoszącym sprzeciwu głosem, który równie dobrze, jak na ambonie brzmi na polu walki.Mitologia postaci.
W połowie dwunastego wieku, po tym jak Kościół Zakarum osiągnął znaczącą pozycję na Wschodzie, zadecydowano o rozpowszechnieniu wizji Akarat na cały świat. Miało to odkupić masy ludzkości. W tym celu Kościół wybrał najbardziej charyzmatycznych i religijnych kapłanów. Wysłał ich w misji nawrócenia narodów Zachodu.
Niestety Kościół nie przygotował tych ludzi do trudów podróży i niebezpieczeństw świata. Kapłani, którzy przeżyli, opowiadali historie o surowej pogodzie, brakach zapasów i napaściach bandytów, a nawet o spotkaniach ze straszliwymi potworami. Aby zapewnić powodzenie przyszłych misji, Kościół rozpoczął szkolenie świętych wojowników, Paladynów, którzy mieli chronić misjonarzy. Ci "Obrońcy Słowa" okazali się bardziej skuteczni w nawracaniu niż kapłani, których pierwotnie mieli tylko chronić. Dzielne czyny, wspaniała broń i sprawność bojowa były bardziej przekonujące niż słowa potępienia wygłaszane przez cichych mnichów. Po zaniesieniu Słowa do wszystkich głównych miast Zachodu, "Obrońcy Słowa" zniknęli z publicznego widoku.Kilkadziesiąt lat później znów wezwano Paladynów do czynnej służby. U szczytu Czasu Kłopotów Kościół zarządził drugą kampanię nawracania. Jednak tym razem nieprzekonywalni zostali uznani za złych. Inkwizycja Zakarum rozszerzyła się po świecie w tempie nawałnicy, druzgocząc wszystkich podejrzanych o opętanie przez demony lub zepsucie. Krucjatę tę prowadziło nowe pokolenie Paladynów, znanych jako "Ręka Zakarum". Ci rycerze prawości przetoczyli się przez krainy, wymazując każdy znaleziony ślad demonicznego zepsucia.
W trakcie tej krwawej krucjaty w szeregach Paladynów Zakarum wybuchł bunt. Buntownicy potępili metody Inkwizycji i ogłosili, że nowy Zakon Paladynów powinien bronić niewinnych. Stwierdzili też, że zepsucie, z którym walczyli, było zaledwie dowodem porażki ich poprzedników. Postanowili walczyć z prawdziwym źródłem nieprawości, Mroczną Trójcą - Diablo, Baalem i Mefistem. I tak zbuntowani Paladyni porzucili braci z Zakarum i udali się na Zachód.
Początkowe Statystyki Paladyna (Poziom 1):
Siła: 25
Zręczność: 20
Żywotność: 25
Energia: 15
Mana: 15
Życie: 55
Wytrzymałość: 89
Automatyczny Wzrost Statystyk Co Poziom:
Życie: +2
Mana: +1,5
Wytrzymałość: +1
Efekty Punktów Statystyk:
1 Punkt Żywotności Dodaje 3 Do Życia
1 Punkt Żywotności Dodaje 1 Do Wytrzymałości
1 Punkt Energii dodaje 1,5 Do Many
Regeneracja życia i many u Paladyna
Wyjaśnienie: Dla każdej postaci ta sama buteleczka napoju leczącego bądź many regeneruje inną liczbę punktów.
Punktów Życia | |
Punktów Many | |
Cechy i umiejętności.
Paladyni stosują otrzymaną w darze od Najwyższych Niebios świętą magię. Muszą żyć według ścisłych reguł, zawsze broniąc Cnoty i Światłości. Nie wolno im ulec ziemskim pokusom, albo ryzykują zwiedzenie we "fałszywe światła" - demony przebrane za niebiańskie istoty.
Dzięki swym umiejętnościom Paladyn może ulepszyć swoje możliwości walki mieczem i tarczą, a także wzmocnić błogosławionymi "Aurami" swoich sojuszników. Są one szczególnie skuteczne przeciw nieumarłym, gdyż Paladyni znają wiele świętych inkantacji skutecznych przeciw takim istotom.
Paladyn może rozwijać trzy zestawy umiejętności w miarę jak przechodzi przez świat Sanktuarium. Podobnie jak w przypadku innych postaci, rozwijane zdolności będą miały wpływ na umiejętności Paladyna w grze. Te trzy zestawy to Umiejętności Bojowe, Aury Ofensywne oraz Aury Defensywne.
- Kliknij Tutaj
- Kliknij Tutaj






