NPC Akt 3
Ostatnia modyfikacja: 01.01.2011. Utworzono: 24.08.2007
| NPC AKT 1 | NPC AKT 2 | NPC AKT 3 | NPC AKT 4 | NPC AKT 5 | KUPCY |
| Gif | Imię | Opis |
|---|---|---|
![]() | Meshif |
Po dopłynięciu do Kurast, Meshifa przeraził widok zniszczonego przez demony miasta. Jedynie Doki przetrwały oblężenie sił zła. Mimo to żeglarz ten postanowił zostać, by wspierać nas w samotnej krucjacie przeciwko Panu Nienawiści. |
![]() | Deckard Cain |
Ten ostatni żyjący członek Bractwa Horadrimów nadal nas wspiera duchowo i radzi jak unicestwić zło żyjące w Dżungli. |
![]() | Hratli |
Kurast to miasto magii. To właśnie stąd wywodzi się religia Zakarum. Jednym z magów, któremu udało się przeżyć najazd sił zła jest Hratli. W Dokach zajmuje się on sprzedażą, skupem i naprawą przedmiotów. |
![]() | Ormus |
Kolejny mag. Ormus zajmuje się sprzedażą magicznych zwojów, mikstur i przedmiotów. Potrafi uzdrawiać. Warto dodać, iż bardzo dziwnie mówi :-) |
![]() | Asheara | Przywódczyni Żelaznych Wilków. Jest to klan magów chroniących Doki Kurast. Po wykonaniu jednego z zadań dostaniemy takiego wojownika za freeko. Za następnych trzeba już płacić... Ascheara zajmuje się także sprzedażą i skupem przedmiotów. |
![]() | Alkor | Staruszek ten nie cierpi gości. Jednak czasami trzeba do niego wpaść ponieważ jest świetnym alchemikiem (wytwarza przede wszystkim mikstury ofensywne). |
![]() | Natalia | Bardzo tajemnicza postać. Można z nią tylko rozmawiać. W zasadzie jest to jej jedyna funkcja. Gdy rozwalimy Mefista i wrócimy do Kurast, Natalii już tam nie ma... |













