diablo 3

Niezniszczalny Pal

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

I WSTĘP

Paladyn to bardzo uniwersalna i łatwa w prowadzeniu postać; ze względu na posiadane przez niego aury różnego rodzaju (że o umiejetnościach walki nie wspomnę) jest właśnie postacią uniwersalną - nie licząc Sanktuarium Chaosu i niektórych części piekła jest praktycznie niezniszczalny. Oto recepta na takiego paladyna.

II STATYSTYKI

Siła - potrzebujemy ją jedynie na noszenie dobrych zbroi i broni, razem z itemami przyda się ok. 150p.
Zręczność - bardziej przydatna niż siła ze względu na to, iż zwiększa nam szansę na blok tarczy; dajemy tu tyle, żeby blok wynosił 75%, ok. 200p.
Żywotność - cała reszta
Energia - nic

III UMIEJĘTNOŚCI

1) WALKA

Poświęcenie - bzdura, 1p.
Pchnięcie tarczą - :)) 1p.
Święty pocisk - nieźle się uśmiałem, jak to pierwszy raz zobaczyłem, 1p.
Zapał - pierwsza poważna umiejętność, na tyle poważna, że dajemy tu max.
Szarża - jest - nie ma co ukrywać - gorsza od zapału, mimo to na dwudziestymktórymśtam levelu ma takie literki, że dałem tu 20p.
Zemsta - jeżeli mamy zamiar przechodzić piekło, to dajemy tutaj max, z tego względu, że niewrażliwym na ataki fizyczne nie kradnie się many, więc im szybciej padną, tym lepiej
Błogosławiony młot - buchacha (1p.)
Nawrócenie - śmieszne i głupie, 1p.
Święta tarcza - genialne. Nie trzeba dawać 20p. (chociaż można), radzę od 10 do 20p. (wedle uznania)
Pięść niebios - dobry skill, nastawiłem się jednak na to, że mój pal będzie tylko walczył wręcz, poza tym mam za mało many. Wolę od tego zemstę, więc - 0p.

2) AURY

Nie będę opisywał wszystkich aur po kolei, bo to strata zarówno mojego, jak i waszego czasu. Po prostu podam te, na które warto w ogóle zwracać uwagę (z uwzględnieniem prawidłowo rozdanych umiejętności walki)

Fanatyzm - bez gadania 20p.
Święty chłód - będziemy mieli z nim najemnika (raczej), więc 0p.
Przekonanie - nie korzystamy z pięsci niebios. 0p.
Oczyszczenie - korzystamy z tego w Sanktuarium Chaosu, 1p.
Wigor - cudowna aura, jeżeli wrogowie giną po 1 ciosie to włączamy ją zamiast fana, 1p.
Zbawienie - jeżeli mamy małe resisty to 1p. ja mam wszystkie 95%, więc mam 0p.

IV PRZEDMIOTY

Podaję je w kolejności od najlepszych do (naj)gorszych, oczywiście zamiast tego można spokojnie ubrać Spuściznę Griswolda (ew. Hołd Sazabiego). W nawiasach - nazwy zestawów, z których pochodzą, reszta to unikaty, chyba że jest zaznaczone - rzadki (sorry za lanie wody, ale nie wszyscy znają wszystkie itemy na pamięć)

Hełm - Horadrimowy herb Tal Rasha (Łachmany Tal Rasha) / Spojrzenie wampira / Przy-odziewek Arlekina / rzadka obręcz (+2 skills, resisty itp.) / Stalowy woal / Kradnijczaszka
Amulet - Gniew lorda / Kalejdoskop Mary / rzadki +2 z resistami / Oko kota
Broń - Młot Schaeffera / Gwiazda Baranara / Miecz świetlny / Atlantyd
Zbroja - Anioł Stróż / Odwaga Arkaine / Czarny Hades z 3 klejnotami ferworu / Laskoszczyt
Tarcza - Herold Zakarum / Tarcza burzy / Czarnodębowa tarcza / Odpłata Tiamat
Rękawice - Nakładanie rąk (Uczeń) / Skóra Magnusa (Krzyk sieroty) / rzadkie 20% zw. szybkość ataku, 3% mana/życie za każde trafienie, resisty itp. / Cieknąca lawa / Tabu Sandera
Pas - Wigor boga gromów / Pryncypia (uczeń) / Sznur uszu / Powłoka Nosferatu
Buty - Wodołaz / Słup nieśmiertelnego króla (Nieśmiertelny król) / Dusza Natalli (Odium Natalli)
Pierścienie - Obrączka Bul-Khatosa + Kruczy Lód / Kruczy Lód + Ściskający pierścień / Kruczy Lód + Kruczy lód / Krasnoludzka gwiazda + Kruczy Lód / Kruczy Lód + crafted krwawy

Jest to ekwipaż dobrany do singla, w duelach mam niewielkie doświadczenie, więc nie będę pisał, co ubrać. I jeszcze jedna sprawa: taki ekwipunek ciężko zebrać, napisałem go dla tych , którzy mają dostęp do takich itemów, tylko nie wiedzą, co lepsze. W wybrane przedmioty wkładamy jakieś kamienie, runy lub klejnoty - jakie, to już zależy tylko od tego, co macie, ale nie radzę spieszyć się z wkładaniem - najpierw lepiej dobrze poszukać.

V NAJEMNIK

Nie ma sensu brać żadnego innego najemnika poza tym z II aktu, ze względu na to, iż posiada aury, które działają zarówno na niego, jak i na nas. Czyli: my chodzimy z fanem, a on np. z mocą - i najemnik, i my mamy po dwie aury na raz (!). Mamy do wyboru sześć aur. Na normalu radzę wziąć modlitwę (walka) - dopóki mamy mało życia, aura ta sprawuje się znakomicie. Poza tym szansę na trafienie zapałem mamy 95%, więc nie ma sensu brać błogosławionej celności (atak). Podobnie ze śmiałością - mamy za mało obrony, więc przyrost procentowy tej aury daje nam znikome literki. W późniejszej grze z wśród aur z normala najlepiej wypada śmiałość (obrona) - tym bardziej, że walczymy wręcz. Ale nie radzę - aury z koszmaru są dużo lepsze, więc po dojściu do II aktu koszmaru zapominamy o naszym dotychczasowym najemniku. Na koszmarze wszystkie 3 aury są warte polecenia. Mnie najmniej przypadły do gustu ciernie (walka), ponieważ jest nas w drużynie tylko dwóch, więc - po prostu się nie opłaca. Ciernie są lepsze dla nekromanty lub druida. Natomiast wybór pomiędzy mocą (atak) a świętym chłodem (obrona) jest trudny. Nie ma co - trzeba się porządnie zastanowić i wybrać; ja mimo wszystko polecam święty chłód. A w co ubrać najemnika? Wystarczy, że będzie wykradał dużo życia i miał dobre odporności. Podam tylko przykład: broń - Hone Sundan z trzema runami AMN; hełm - Skałostop; zbroja - Laskoszczyt.

VI WALKA

Tu będzie bardzo krótko. Na lewym przycisku mamy zapał, na prawym fana. Na niewrażliwych na ataki fizyczne dajemy zemstę na lewy, na jakichś twardzieli - szarżę. Jak chcemy szybciej sobie pobiegać, włączamy wigor, a w Sanktuarium Chaosu - oczyszczenie (trzeba CHOLERNIE uważać na żelazną dziewicę). W pasku trzymamy (na wszelki wypadek) parę mikstur pełnego wzmocnienia, których i tak nie wykorzystamy. Jeżeli macie dobre przedmioty - nie zginiecie ani razu.

Tzynamoon


Oceń materiał: Ocena: 3.46 (1253 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.