diablo 3

Nieśmiertelny Król Lorda Damjana

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

Wprowadzenie:
Muszę tylko powiedzieć o oznaczeniach:
To co jest na początku przy umiejętnościach to podstawowe punkty, które musimy dać. A to co jest w kwadratowych nawiasach to są punkty już po wszystkich premiach od przedmiotów i po dowodzeniu.

Statystyki:
Siła 180-200 (styka)
Zręczność 100-110 (dlaczego tak mało? Patrz niżej najemnik)
Żywotność RESZTA czyli ok. 280-300
Energia PEŁNE ZERO :-)

Zdolności:
Tutaj mamy do rozdysponowania 110 punktów (98 za poziomy i 12 za wykonane zadania)

OKRZYKI
  • Skowyt - 1 [10] (na dojście, choć czasami używałem bo 10 poziom razem z premiami od przedmiotów to nawet sporo i tak troszkę strachałem potworki gdy miałem mało życia ale to było dawno temu)
  • Okrzyk - 17 [26] (rekompensuje nam małą zręczność, bardzo użyteczny i efektywny)
  • Rozkazy - 20 [29] (Bardzo dobra rzecz, będziemy mieć nawet 3 000 życia i many też nie zbraknie a nie wspomne już o wytrzymałości :-)
  • Dowodzenie - 1 [10] (więcej nie trzeba, premie z rozkazów i okrzyku dadzą ok.4 min )
  • Odnajdywanie mikstur - 1 [10] (ja się bawiłem i dałem, bo z premiami jest 10 poziom to już sobie mogłem poszukać miksturek pełnego wzmocnienia, JEŚLI NIE CHCESZ TU DAĆ PUNKCIKA TO DAJ W SKÓRĘ Z ŻELAZA LUB W OKRZYK)
  • Odnajdywanie przedmiotów- 1 [10] (też się bawiłem ;-D ale dzięki temu znalazłem duuuuużo fajnych przedmiotów, polecam nie namawiam, JEŚLI NIE PATRZ WYŻEJ)

    ZDOLNOŚCI BOJOWE
  • Mistrzostwo we władaniu buławami - 20 [29] (będziecie wiedzieć dlaczego po przeczytaniu ekwipunku niżej)
  • Zwiększona wytrzymałość - 1 [10] (trzeba dać i tyle)
  • Zwiększona szybkość - 1 [10] (bardzo dobre już mówie dlaczego: premie od przedmiotów dadzą nam ok. 10 poziom tej umiejętności a szybkość się przydaje przy ZAJEBIHO MOCNEJ UMIEJĘTNOŚCI- TRĄBIE, wasz barb będzie o wiele szybciej jeździł po potworkach a co za tym idzie trudniej go trafić, nie wierzycie to sprawdźcie to)
  • Skóra z żelaza - 1 [10] (resztę dadzą przedmioty, wiem że jest dobrą umiejętnością ale trzeba z czegoś zrezygnować :-(
  • Wrodzona odporność - 1 [10] (nie potrzeba więcej, premie od przedmiotów podniosą tę umiejętność)

    ZDOLNOŚCI
  • Odrzucenie -1 [12] (jest tu premia do koncentracji lecz nie opłaca się tu wkładać więcej)
  • Skok - 1 [12] (nie przydatne ale trzeba dać)
  • Ogłuszenie - 1 [12] (tak samo)
  • Atak z wyskoku - 1 [12] (nie raz ratowała mi życie, ale używałem ją tylko do ucieczki wiec tylko punkcik)
  • Berserker - 1 [12] (wiem że ma porządnego kopa lecz używa się ją tylko czasami na niewrażliwych na at. fizyczne a w większym tłumie to giniemy - spadek
  • Koncentracja - 20 [31] (najlepsza zaraz po trąbie umiejętność, obrażenia będziemy mieć b. duże bo mamy premie od rozkazów i przedmioty dadzą też parę punktów. Okrzyk, skóra, koncentracja i mamy taką obronę że ja pier... :-) ok.20 000 A do tego obrażenia: 4 000-6 000 i atak: 17 000.Koncentracja na pewno was nie zawiedzie- ZA KAŻDYM RAZEM TRAFICIE, PORZĄDNIE POTWORKA POTURBUJECIE I NIE MUSICIE SIĘ BAĆ ŻE WAM ODDA :-)
  • Trąba powietrzna - 20 [31] (nadejszła wiekopomna chwiła. dzięki wrodzonej szybkości będziecie jeździć jak ferrari majkela szumachera [nie patrzcie na błędy] trąba razem z przedmiotami da nam 31 poziom a to już spoko. Nasza broń którą będziemy używać jest doskonała do trąby (łom nieśmiertelnego króla) Obrażenia: 3 000-5 000 Atak: 14 000 (aura najemnika) Będziemy trafiać za każdym razem a przy tym zadawać ogromne obrażenia. Z maną nie powinno być problemów- nieśmiertelny król daje 10% wykradania many, a jak wam to nie wystarczy to może jakieś pierścionki wykradające manę.

    Ekwipunek:
    Na początku może być cokolwiek, abyście przeżyli. Ale potem to musi być koniecznie Nieśmiertelny Król bo nie będzie zabawy. Najlepszym sposobem na znalezienie jest zrobienie sobie zestawu do szukania przedmiotów (ja taki zrobiłem dzięki pomocy kumpli) i dzięki temu zestawowi powinniście w niedługim a może troszkę w dłuższym czasie znaleźć Nieśmiertelnego Króla. Potem gdy już go będziecie mieć zróbcie miejsca w zbroi i łomie (w niektórych łomach są dwa od razu) i włóżcie tam przydatne runy. Do hełmu proponowałbym włożyć dwa doskonałe topazy- ok.80% większej szansy na znalezienia mag. przedmiotów (przyda się). Amulet - najlepiej Kalejdoskop Mary, pierścienie - Kruczy Lód i Obrączka Bul-Kathosa (oczywiście jak znajdziecie) lub coś co wykrada manę (jak już wcześniej wspominałem) Cały zestaw Nieśmiertelnego Król i te pierścionki i amulet co wyżej dadzą następujące premie do umiejętności: 9 do okrzyków, 9 do zdolności bojowych i 11 do zdolności + dochodzi jeszcze dowodzenie.
    Dlaczego akurat Nieśmiertelny Król?
    - ma porządne obrażenia
    - atak też niczego sobie (nawet bez najemnika z aurą)
    - o obronie nie wspomne
    - jest doskonały na koncentrację
    - jest zajebiho na trąbą
    - zamraża cel (co z trąbą daje stadko nieruchomych potworków- nie uprzykszających życia panu barbowi)
    - ma 40% zwiększoną szybkość biegania co ze zwiększoną szybkością daję kolejne plusy do kochanej trąby
    - nie martwimy się o odporności bo wszystkie mamy na 75
    - fajnie świeci :-)

    Najemnik:
    Z drugiego aktu z aurą błogosławiona celność. Dzięki niemu atak zwiększy nam się 2x. Dlaczego nie z aurą moc? Już mówie, ponieważ zwiększa o bardzo mało obrażenia, a lepiej jest chyba trafiać za każdym razem z troszkę mniejszymi obrażeniami niż trafiać tak jak ślepa kura na ziarko z troszkę większymi obrażeniami. Gdy ja sprawdzałem to, to troszkę w trąbie wynosiło 300 do min obr. i 500 do max. obr. Natomiast atak od trąby przy błogosławionej celności zwiększył mi się z 7 000 do 14 000. Wiec wybrałem najeminka z błogosławioną celnością.

    Taktyka:
    Lewa strona: non stop Koncentracja, zmieniamy tylko czasami na Berserker gdy musimy rozwalić jakiegoś niewrażlucha na ataki fizyczne.
    Prawa strona: krzyczymy po kolei: dowodzenie, rozkazy, okrzyk i pilnujemy jak się skończy czas trwania dowodzenia (ok.4 min) to krzyczymy znowu tak samo. A gdy już się wywrzeszczymy to trąba i jeździmy kiedy tylko można (ja jeżdże praktycznie cały czasz) a jak już znaleźliśmy się w sytuacji krytycznej to wyskakujem i lecim się napić czerwonego wina (miksturki życia) bądź czegoś mocniejszego - denaturki (miksturki wzmocnienia). I dawaj na pole bitwy.

    Podsumowanie:
    Tą postacią jest taka sieka że nie da się tego opisać. Musisz taką stworzyć i się przekonać a jeśli nie wierzysz to napisz a ja wyślę Cie mojego sava i się wtedy dopiero przekonasz. Starałem się strategia była przejrzysta, nie wiem czy mi się udało, za błędy pszeprażam :-)

    Damjan


  • Oceń materiał: Ocena: 5.34 (3411 głosów).


    Zgłoś błąd.
    


    Feniks z Popiołów - czekamy...
    Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
    Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
    © 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.