diablo 3

Necro Summoner

Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007

Piszę te taktykę dla osób niezdecydowanych jaką postac zrobić zaczynając zabawe z Diabełkiem, lub chcących po prostu się zabawic nie brudząc sobie rąk. Jest to Nekromanta przywoływacz, który radzi sobie bez większych problemów nawet w ostatnich aktach piekła. Chociaż trzeba uważać na kotołaki w 5 akcie na piekle, bo ich oszczepy przelatują przez nasze sługi. Dobra zaczynam :).

STATYSTYKI

Nie każdy się tutaj zgodzi, ale nie o to chodzi mi ta taktyka sie sprawdza, sam chodzę na wszystkich bossów i bez większych problemów ich uśmiercam takim necrem.

Siła - 120-130 ( zależy co będziemy nosić )
Zręczność - NIC
Zywotność - do końca
Energia - 50( na cbn ) , 80( na singlu )

Siłę z poczatku dajemy do 60 pkt. I tak nie bedziemy za dużo walczyć więc nie ma sensu na razie doładowywać życia. Potem cały czas dajemy w żywotność - bo później to potworki są już dużo mocniejsze i z początku będziemy troszke tracić kościaków. W 5 akcie na normalu wypadałoby dać pare punktów w energię ponieważ na ok 47lvl zaczynamy maxować wybuch zwłok a on żre dużo many w stosunku do efektywności, ale od ok. 10 poziomu umiejętności czar spełnia nasze oczekiwania. Na samym początku koszmaru dorzucamy pkt w siłę, żeby otrzymać końcową wartość. Potem już tylko żywotność chyba, że ktoś uznał, że ma za mało many ale tak w sumie to bedzie jej ok 600 więc można sobie dać spokój.

UMIEJĘTNOŚCI

Umiejętności są ustawione w kolejności "maxowania":

Ożywienie Szkieletu - 20 pkt
Mistrzostwo We Władaniu Szkieletami - 20 pkt
Wybuch Zwłok - 20 pkt
Ożywienie - 20 pkt

Dlaczego w takiej kolejności? Ano dlatego:
1. Szkielety to nasza podstawowa "broń" tuż obok najemnika, nawet na helu bez problemu sobie radzą w 1 akcie, a tam zawsze zbieramy wojaków. A dajemy na początku ponieważ na normie liczy się ilość, mniej jakość. Niemniej jednak zawsze na początku trzeba dać 1 pkt w mistrzostwo.
2. No tu nie trzeba się rozwodzić po prostu synergie dla naszych przywołańców.
3.Wybuch zwłok - tu należy zaznaczyć, że zanim zaczniemy maxować ten skill to wypadałoby dać 1 pkt w ożywienie, ponieważ będzie to dość dobra tarcza dla naszych obecnych głownych sił. Na koszu nasi kościeje radzą sobie świetnie zważając na fakt iż są już wpełni wymaxowani. Ale im dalej się zagłębiamy w koszmar tym silniejsze potwory i zaczynają występować w większych grupkach. Można by pomyśleć, że to źle ale nic bardziej mylnego, już wyjaśniam. Będziemy już dysponować dobrym wybuchem zwłok i dosć dużym zapasem many. Wystarczy, że zginie jeden potwór to wtedy używamy wybuchu zwłok aż do czasu gdy zostanie 1 lub 2 przeciwników. Z ciał, które ocalały wskrzeszamy ewentualne sługi. I idziemy dalej.
4. Ożywienie dajemy na końcu gdyż na helu nasze kościaki potrzebują dobrych tarcz jak i my sami też. A taki ozywieniec co ma +350-+400% hp to się znakomicie sprawdza. Więc za takim murem można sie schowac. Jedynymi wyjątkami są wrogowie tak nielubiani na CBN , a chodzi o dusze. Ich błyskawice przechodza przez nasze sługi i łatwo mogą nas dosięgnąc więc trzeba uważać. Sami ozywieńcy zadają małe obrażenia ale kiedy mozna ich przywołać 25-30 to ta sprawa jest ostatnią jaka nam zaprząta głowę. A ozywieńcy są świetni w czasie walk z bosami bo przetrwają wszystko i giną dopiero kiedy minie ich 3 minutki :D

Te skille dajemy po drodze do tych co są napisane wyżej:

Zęby - 1pkt
Zbroja z Kości - 1 pkt
Mistrzostwo We Władaniu Golemami - 1 pkt
Ożywienie Maga-Szkieletu - 1 pkt
Krwawy Golem - 1 pkt
Przywołanie Odporności - 3-4 może nawet 5 pkt
Żelazny Golem - 1 pkt
Zwiększenie Obrażeń - 1 pkt

Są to umiejętności niezbędne (lub nie) do naszych głownych skilli. Chociaż zwiększenie obrażeń bedzie nam służyło przez cała gre. Tak samo jak zbroja z kości.

Na końcu jak już rozdamy sk pkt do głównych ożywień to maxujemy glinianego golema, ponieważ ma on taką fajną umiejętność znacznego spowalniania wrogów. A najlepiej to obserwować na przykładzie jakiegokolwiek bossa, w szczególności Baala :)

EKWIPUNEK

Tutaj można się rozwodzić czy zestaw Trang'Oul-a czy na unikatach zrobić, ja wybrałem lekką hybryde:

Głowa:
Przyodziewek Arlekina - można wsadzić um dla resów albo jevel 15 ress na to samo wyjdzie. Chociaż na CBN jewel tanszy bo pul kosztuje.

Zbroja:
Trang'oula - daje +2 do przywołań. Mozna dostać za free na CBN.

Broń:
Ramie Króla Leorica - świetne i tyle, a zarazem niedrogie bo lem albo za pare PG.

Tarcza:
Homonkulus - +2 all sk, +2 klątwy, +40 all res, +20 energia a jeszcze jak się wsadzi um to ma się dodatkowo +22 all res. Za pul perfa się dostanie a takto lem spokojnie.

Amulet:
Kalejdoskop Mary - jakakolwiek byle była A jak nie ma to amu +3 przywołania albo +2 necro sk i hp/mana/siła. Przyznam szczerze, że nie wiem ile warta jest Mara, bo na CBN nigdy jej nie miałem. Ale takie amulety można sobie wyhazardować (nie mare).

Rękawiczki:
Z setu Tranga - +2 klątwy ( już 2 rzeczy z seti czyli mamy kule ognistą). Za jakieś 3 pg albo za free się dostanie.

Pas:
Z setu Tranga - ma CBF i takie tam ale z tym juz razem mamy 3 itemki z tranga i co za tym idzie ścianę ognia. Relatywnie drogi bo rzadki dość, ale miałem farta na CBN i mi spadł.

Buty:
Szpikoczłapy - najlepiej +2 Mistrzostwo , ale nie o to chodzi, jak założymy te butki i nie daliśmy żadnego pkt w więzienie z kości to mamy taki miły bug. Za pul sie kupi, a bug jest taki, że niby dodaje +33 do więzienia z kości.

Pierścienie:
2 soje - dla bogatych - +50 max mana +2 sk ( w sumie) więcej nie trzeba tłumaczyć Ringi 13-15 all res - można na hazardzie znaleźć
Ringi 90-120 mana - tego tesh

Jest to ekwipunek jaki ja bym sugerował, oczywiście każdy może mieć własne zdanie.

NAJEMNIK

Gościu z 2 aktu na koszu z ATAK-iem - ma aure moc przez co zwiększa dmg naszych podwładnych. A co za tym idzie jest nam łatwiej i szybciej grać.

Ekwipunek dla najemnika:
Na CBN Ladder:
Broń : Olśnienie w Kolosalnej spisie ( ze względu na wybuch zwłok)
Zbroja : Leviatan - daje dużo siły na DR i dużo defa
Hełm : Korona złodziei

Na singlu i NonLadder
Broń : Kościołam z 2 runkami amn
Zbroja : Jakaś dobra, może być aniol stróż albo trupi żal.
Hełm : Korona złodziei, gaza, kradnijczaszka.

JAK GRAĆ

Norm jest dość ciężki ale kosz i hell to juz bułka z masłem. Rzucamy na wrogów zwiększenie obrażeń, jak jeden padnie to używamy wybuchu zwłok aż żaden nie bedzie chodził, jak zostaną jakieś trupki to przywołujemy. Walka z bosami to kaszka z mleczkiem. Wystarczy Gliniany Golem, rzucamy pacjenta pod nogi bosa ten go spowalnia my dobiegamy rzucamy zwiększenie obrażeń, a resztą już się zajmą słudzy. Najłatwiej jest zabic Baala, bo on wcale nie atakuje jak go golem spowalnia. Z mefem to tesh bez problemów. Andy i Duriel tym bardziej. Jedynie Diablo jest w stanie rzucac czary. Ale wystarczą dobre resy na ogień i gościu pada jak go atakuje 50 wojaków.

No udało wam się doczytać do końca GZ !

Baciejka


Oceń materiał: Ocena: 4.86 (1733 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.