diablo 3

Necro Psn Nova PvM

Ostatnia modyfikacja: 11.02.2008. Utworzono: 07.02.2008

Necro Psn Nova PvM

słownik - http://diablo.phx.pl/czytaj/slownik-battlenet
progi - http://diablo.phx.pl/czytaj/progi/

           

Wstęp
Tak... tak, kolejny necro bone, nic odkrywczego, zero innowacji, ale co z tego? Każdej takcie czegoś brakowało, więc postaram się przedstawić neca bez błędów.

a) Dla biednych

Staty
Str: Pod najcięższy item, tj podróżniki lub pas tranga.
Zr: Pod Ostrze Czarnego Bagna, lub 0 jak mamy wystarczający dex.
Żyw: Cała reszta.
Energia: Nic, merc nam da mane.

Skille

Przywoływania:
Wszystkie po 1 pkt. oprócz Ognistego Golema. Będziemy używać Ożywieńców + Glinianego Golema. Dlaczego właśnie tak? Otóż, ożywieńcy tworzą bardzo dobrą zapore, chronią nas przed meele monsterami i przed większością magów. Można wpakować kilka pkt. w ożywieńców, do mniej-więcej 10 poziomu - tyle w zupełności wystarczy. Golem natomiast ma bardzo dużo life, dzięki czemu będzie skutecznie osłaniał nas przed bossami i brał na siebie większe ilości wrogów. Dzięki przywołańcom, nie potrzebujemy, ani bloku, ani fhr.

Trucizny i Kości:
Zatruty Sztylet - 20 - słabe, można użyć czasem jak ktoś podejdzie, by dodatkowo go spowolnić ostrzem.
Eksplozja Trucizny - 20 - Bardzo ładne dmg pokazuje, ale ciężko tym kogoś trafić.
Trująca Nova - 20 - Nasz główny atak, w dość krótkim czasie, zżera life przeciwnikowi. Rozszerzający się pierścień trucizny, powinniśmy tym wyciągnąć ok. 7k dmg.
Zbroja z kości - 1 - Drobna ochrona przed fizycznymi atakami, zazwyczaj schodzi po 1 uderzeniu, ale warto rzucać przed walką na siebie.
Zęby & wybuch zwłok - 1 - na dojście.

Klątwy:
Zmniejszenie Odporności - Max - Główną klątwa, zmniejsza przeciwnikowi resa, zwiekszając nam dmg, dodatkowo zdejmuje immuna! od, ok. 17-20 lvlu, nie widać większych efektów, jedynie zwiększa się zasieg i czas. Proponuje dobić do -65 resa i reszte pkt. władować w ożywieńców lub mistrzostwo szkieletów.
Reszta - na dojście po 1 pkt.

Itemy

Głowa: Shako z rbfem +5/-x - life, mana, dr, sk, wolny sox, mf, najtańszy i bardzo dobry hełm.
Zbroja: Viper z rbfem +5/-x - 1 sk, 1 sox, res, fcr - Bardzo tania i dobra zbroja, posiada 3 najważniejsze cechy - sox, 1 sk i res.
Broń: Ostrze Czarnego Bagna z rbfem +5/-x - Głównie dla +4 do novy, dodatkowo, można nim uderzać z Zatrutego Sztyletu, dla spowolniania. Lub słowo runiczne "Biel" w różdżce z +2-3 do Trującej Novy.
Rękawice: Z sestawu Trang Oula - +2 do klątw, +25% dmg od trucizn, 20 fcr i cold res - najlepsze rękawice dla necro psn.
Tarcza: Z zestawu Trang Oula z p.Brylantem - +2 do psn/bone, 25 str, 15 dex, niezłe resy i w połączeniu z pozostałymi częściami trang oula -25% do odporności na trucizne wroga!
Pas: Z zestawu Trang Oula - Dużo życia, dużo many, niestety brak resów i skilla, nosimy głównie ze względu na dodatek z tarczy dla trzech przedmiotów.
Buty: Z sestawu Aldura - ze względu na 40 frw - w końcu poruszamy się pieszo, niezłego life i fire res. Mogą także być Podróżniki, jeśli chcemy sobie po-mfować
Ring1: Rare z all resem + life + str/dex - tani, a daje to czego potrzebujemy.
Ring2: Rare z brakującymi resami, z dexem/str i life.
Amulet: +3 psn&bone sk z (niekoniecznie) miłym dodatkiem, jak str/dex/life lub rare/craft +2 necro/psn&bone + str/dex/life/resy.
Plecak: Necro Torch stats>res, pare skillerów psn&bone w zależności od kieszeni i kilka scs z resami, by dobić 75%, oraz scs z life, by dopchać ekw i annihilus stats>res, jeśli są fundusze.

Merc
2 akt, obrona, kosz.

Broń: Insight w cv.
Hełm: Gaza z shaelem.
Zbroja: Duriel z shaelem.

Ll jest, dr jest, resy są, fhr jest, dodatkowo nieskończoność many od Insight.

Progi i osiągi
Life: ~1.4
Mana: ~500
Dr: 10
Fcr: 50 (pod próg 48)
Fhr: 0
Blok: ~25%
Dmg: 7k-8k
Mf: 50/80-100

b) Dla Bogatszych

Staty
Str: Pod najcięższy item, tj bramble w dusku lub pod buty Aldura.
Zr: Nic.
Żyw: Cała reszta.
Energia: Nic, merc nam da mane.

Skille

Przywoływania:
Wszystkie po 1 pkt. oprócz Ognistego Golema. Będziemy używać Ożywieńców + Glinianego Golema. Dlaczego właśnie tak? Otóż, ożywieńcy tworzą bardzo dobrą zapore, chronią nas przed meele monsterami i przed większością magów. Można wpakować kilka pkt. w ożywieńców, do mniej-więcej 10 poziomu - tyle w zupełności wystarczy. Golem natomiast ma bardzo dużo life, dzięki czemu będzie skutecznie osłaniał nas przed bossami i brał na siebie większe ilości wrogów. Dzięki przywołańcom, nie potrzebujemy, ani bloku, ani fhr.

Trucizny i Kości:
Zatruty Sztylet - 20 - słabe, można użyć czasem jak ktoś podejdzie, by dodatkowo go spowolnić ostrzem.
Eksplozja Trucizny - 20 - Bardzo ładne dmg pokazuje, ale ciężko tym kogoś trafić.
Trująca Nova - 20 - Nasz główny atak, w dość krótkim czasie, zżera life przeciwnikowi. Rozszerzający się pierścień trucizny, powinniśmy tym wyciągnąć ok. 7k dmg.
Zbroja z kości - 1 - Drobna ochrona przed fizycznymi atakami, zazwyczaj schodzi po 1 uderzeniu, ale warto rzucać przed walką na siebie.
Zęby & wybuch zwłok - 1 - na dojście.

Klątwy:
Zmniejszenie Odporności - Max - Główną klątwa, zmniejsza przeciwnikowi resa, zwiekszając nam dmg, dodatkowo zdejmuje immuna! od, ok. 17-20 lvlu, nie widać większych efektów, jedynie zwiększa się zasieg i czas. Proponuje dobić do -65 resa i reszte pkt. władować w ożywieńców lub mistrzostwo szkieletów.
Reszta - na dojście po 1 pkt.

Itemy

Głowa: Shako z rbfem +5/-x - life, mana, dr, sk, wolny sox, mf, najtańszy i bardzo dobry hełm.
Zbroja: Bramble w najlepiej dusku - 50 fhr, gozu crack do psn dmg, miłe resy i max cold res.
Broń: DeathsWeb z rbfem +5/-x - +4 psn&bone! -40-50% odporności na trucizne wroga! Poważnie zwiększy nam dmg. Najlepsza broń dla statycznego necra psn.
Rękawice: Z sestawu Trang Oula - +2 do klątw, +25% dmg od trucizn, 20 fcr i cold res - najlepsze rękawice dla necro psn.
Tarcza: Z zestawu Trang Oula z umem - +2 do psn/bone, 25 str, 15 dex, niezłe resy i w połączeniu z pozostałymi częściami trang oula -25% do odporności na trucizne wroga!
Pas: Z zestawu Tranga - cbf, gozu life, mana - dlaczego nie arach? jakbyśmy założyli aracha, to musielibyśmy odrzucić jednego bk i załóżyć ravena, który daje nam tylko cbf przydatny... Takto mamy life z pasa i z dodatkowego bk, a fcr nie potrzebujemy.
Buty: Z sestawu Aldura - ze względu na 40 frw - w końcu poruszamy się pieszo, niezłego life i fire res. Mogą także być Podróżniki, jeśli chcemy sobie po-mfować
Ring1: Bk - 1 sk, life - dlaczego nie soj? Bo soj da nam zamiast life - mane, która i tak mamy nieskończoność.
Ring2: Bk - jak wyżej.
Amulet: +3 psn&bone sk z (niekoniecznie) miłym dodatkiem, jak str/dex/life lub rare/craft +2 necro/psn&bone + str/dex/life/resy. W ostateczności może być Mara.
Plecak: Necro Torch stats>res, pare skillerów psn&bone z life/frw w zależności od kieszeni i kilka scs z resami, by dobić 75%, oraz scs z life, by dopchać ekw i annihilus stats>res.
Switch: Cta + Lidless.

Merc
2 akt, obrona, kosz.

Broń: Insight w cv.
Hełm: Gaza z runą cham.
Zbroja: Fortitude w sacred armor.

Cbf, gozu dmg, mana dla nas, resy są - niestety brak fhr, ale merc nie potrzebuje go, ponieważ ma wokół pełno Ożywieńców, którzy przejmują ataki i pozwalają mercowi działać.

Progi i osiągi
Life: ~1.8
Mana: ~500
Dr: 10
Fcr: 40 (pod próg 30)
Fhr: 50 (pod próg 39)
Dmg: ~12k

c) Mobilny

Staty
Str: 0, z eni dostaniemy str.
Zr: Nic.
Żyw: Cała reszta.
Energia: Nic, merc nam da mane.

Skille

Przywoływania:
Wszystkie po 1 pkt. oprócz Ognistego Golema. Będziemy używać Ożywieńców + Glinianego Golema. Dlaczego właśnie tak? Otóż, ożywieńcy tworzą bardzo dobrą zapore, chronią nas przed meele monsterami i przed większością magów. Można wpakować kilka pkt. w ożywieńców, do mniej-więcej 10 poziomu - tyle w zupełności wystarczy. Golem natomiast ma bardzo dużo life, dzięki czemu będzie skutecznie osłaniał nas przed bossami i brał na siebie większe ilości wrogów. Dzięki przywołańcom, nie potrzebujemy, ani bloku, ani fhr.

Trucizny i Kości:
Zatruty Sztylet - 20 - słabe, można użyć czasem jak ktoś podejdzie, by dodatkowo go spowolnić ostrzem.
Eksplozja Trucizny - 20 - Bardzo ładne dmg pokazuje, ale ciężko tym kogoś trafić.
Trująca Nova - 20 - Nasz główny atak, w dość krótkim czasie, zżera life przeciwnikowi. Rozszerzający się pierścień trucizny, powinniśmy tym wyciągnąć ok. 7k dmg.
Zbroja z kości - 1 - Drobna ochrona przed fizycznymi atakami, zazwyczaj schodzi po 1 uderzeniu, ale warto rzucać przed walką na siebie.
Zęby & wybuch zwłok - 1 - na dojście.

Klątwy:
Zmniejszenie Odporności - Max - Główną klątwa, zmniejsza przeciwnikowi resa, zwiekszając nam dmg, dodatkowo zdejmuje immuna! od, ok. 17-20 lvlu, nie widać większych efektów, jedynie zwiększa się zasieg i czas. Proponuje dobić do -65 resa i reszte pkt. władować w ożywieńców lub mistrzostwo szkieletów.
Reszta - na dojście po 1 pkt.

Itemy

Głowa: Shako z rbf +5/-x psn life, mana, dr, sk, wolny sox, mf, najtańszy i bardzo dobry hełm.
Zbroja: Enigma, najlepiej w mp lub dusku jak uniesiemy.
Broń: Hoto - 3 sk, 40 fcr, gozu resy! Najlepsze, dla każdego castera pvm.
Rękawice: Z sestawu Trang Oula - +2 do klątw, +25% dmg od trucizn, 20 fcr i cold res - najlepsze rękawice dla necro psn.
Tarcza: Pomiot Mrocznej Mocy - 3 sk, 30 fcr, troche mało, ale wystarczy do progu. Myślałem nad spiritem, ale ciężko będzie wyciągnać str, pozatym nie będzie wolnego soxa, no i 1 sk mniej.
Pas: Arach - 20 fcr, 1 sk - troche mało, ale wystarczy
Buty: Ww dla gozu life, lub sandy dla life i str, dodatkowo fhr. Imo sandy>ww.
Ring1: Bk - 1 sk, life - dlaczego nie soj? Bo soj da nam zamiast life - mane, która i tak mamy nieskończoność.
Ring2: Bk - jak wyżej. Nie potrzebujemy cbf od ravena, bo poruszamy się
Amulet: Rare/Craft 2 bone&psn/necro, 15+ fcr, resy, life/mana str/dex.
Plecak: Necro Torch stats>res, pare skillerów psn&bone z life/frw w zależności od kieszeni i kilka scs z resami, by dobić 75%, oraz scs z life, by dopchać ekw i annihilus stats>res.

Merc
2 akt, obrona, kosz.

Broń: Insight w cv.
Hełm: Gaza z runą cham.
Zbroja: Fortitude w sacred armor.

Cbf, gozu dmg, mana dla nas, resy są - niestety brak fhr, ale merc nie potrzebuje go, ponieważ ma wokół pełno Ożywieńców, którzy przejmują ataki i pozwalają mercowi działać.

Progi i osiągi
Life: ~2.1
Mana: ~700
Dr: 18
Fcr: 125+ (pod próg 125)
Fhr: 20 (pod próg 18)
Dmg: ~9k

Zakończenie.
Mam nadzieje, że o niczym nie zapomniałem, proszę o oceny.
Saves można ściągnąć klikając tutaj.

Melćma


Oceń materiał: Ocena: 3.69 (438 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.