Javazonka PvM 1.10
Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007
Witam! Będzie to taktyka dla amazonki (a raczej javazonki :-) ) typowo na PvM. Jak wiadomo najlepszą amazonką na PvM jest ofc ama na oszczepy. Zadaje ona ogromny dmg (ofc jak się nosi odpowiednie ietmy :-) ) i jest genialna na cowlvl do szukania skillerów, a poza tym zawsze chciałem napisać taktykę :-) .
Zacznę od skilli ponieważ wyznaję zasadę
skill>stuff
tak wiec zaczynamy:
Drzewko oszczepów i włóczni:
Dźgnięcie: eeeee....... hmmmmmm... co by tu napisać. No po prostu shit. Niestety musimy go rozwinąć w poszukiwaniu lepszych skilli.1
Uderzenie mocy: cieniutki skill. Jednak z drugiej strony daje on bonusy do naszej głównej broni wiec jeżeli zostanie nam jakiś skill to tu go dajemy. 20 ale na koncu
Zatruty oszczep: nawet niezly dmg ale dobre tylko na początek. A poza tym my robimy ame na lighta a nie na poisona.1
Nabijanie: po prostu omijamy.0
Błyskawica: no nareszcie jakiś porządny skill. Rozwijamy go tuż po wymaksowaniu furii. Zamienia on 100% dmg na błyski + własny dmg od light. Idealne na fizyki i duele o ile będziemy rzucali.20 od razu po furii
Elektryczny cios: nawet fajny dmg ale dźgamy a nie rzucamy. Rozwijamy na końcu bo daje symetrie do furii.20
Oszczep zarazy: patrz "Zatruty oszczep". 1
Rozpędzenie: patrz "Nabijanie". A poza tym nie rozwineliśmy "Nabijania" to i tego już nie możemy.0
Uderzenie błyskawicy: nawet fajne cyferki ale nie można rzucać. Symetri do Furii 20
Furia błyskawic: to jest nasz najlepszy skill. Po prostu perpetum mobile. Bez wahania dajemy 20
Drzewko luków i kusz zostawiamy w spokoju!!!
Umiejętności bierne oraz magia:
Wewnętrzne spojrzenie: no krótko mówiąc SHIT. Omijamy.0
Uderzenie krytyczne: nawet wporzo skill. Niestety tylko 3 bo resztę dadzą ietmy(jeśli takowe będziemy mielił ale i tak niezły kop) 3
Unik: przyda się. Wiec dlaczego tylko jeden?? Po prostu resztę będziemy mieli od itemów.1
Spowolnienie pocisków: nie przyda się.0
Omijanie: dobre ale tylko 1.
Penetracja: nie przyda nam się skuteczność ataku.1
Przynęta: No need.0
Odskok: przyda się. Jednak tylko 1 bo resztę dadzą itemy(i znów to samoL )
Walkiria: no comment. Trzeba tam dużo punktów wpakować żeby było dobrze.0
Przebijanie: to jest dobre na cowlvl.1
No to już chyba wszystko. Najpierw rozwijamy drzewko umiejętności biernych potem Oszczepu i Włóczni. Na pewno będziecie mieli jakieś wolne skille to maxujcie równocześnie Błyskawice i Furie.
Teraz zajmiemy się statystykami:
Siła: po prostu tyle co do itemów.
Zręczność: j.w. Po prostu nie wiem czy będziecie nosić Tytany ugr czy nie.
Żywotność: cala reszta.
Energia: ZERO!!! NIC!!0!!
Nadszedł czas na stuff. Podam od najlepszych do najgorszych i powiem co sam nosze. Zaczniemy od góry:
Hełm:
Oko Gryfa
Obrona: 150-260
Wymagany Poziom: 76
Wytrzymałość: 20
+100-200 Obrona
+1 do Wszystkich Umiejętności
+25% Szybsze Rzucanie Czarów
-15-20% do Odporności na Błyskawice Wroga
+10-15% do Obrażeń Umiejętności Błyskawic
Najlepszy hełm dla takiej amy. Socketowac jevalem light 5/5 albo 4/5. To mam!
Skrzydło Walkirii
Obrona: 247-297
Wymagany Poziom: 44
Wymagania: Siła: 115
Wytrzymałość: 40
+150-200% Zwiększona Obrona
+1-2 do Poziomu Umiejętności Amazonki
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+2-4 do Many za Zabicie Każdego Przeciwnika
Też dobre. Dla nieco biedniejszy może być.
Obliczę Andariel
Obrona: 310-387
Wymagany Poziom: 83
Wymagana Siła: 102
Wytrzymałość: 20
+100-150% Poprawiona Obrona
+2 do Wszystkich Umiejętności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
8-10% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+25-30 do Siły
+10% do Maksymalnej Odporności na Trucizny
Odporność na Ogień -30%
Odporność na Trucizny +70%
15% Szansa Rzucenia 15-poziomowego Zaklęcia Trująca Nova przy Otrzymaniu Ciosu Poziom 3 Jad (20 Ładunków)
W sumie nie wiem co lepsze.Andy czy walkiria. Socketowac jevalem light 5/5 albo 4/5.
Wieśniacza Korona
Obrona: 108
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 12
+100% Zwiększona Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
15% Szybsze Bieganie/Chodzenie
Przywracanie Życia +6-12
+20 do Energii
+20 do Żywotności
Zbroja:
Chains of Honor
[Okowa Grozy]
Zbroja z 4 gniazdami
Dol + Um + Ber + Ist
+ 2 do poziomu wszystkich umiejętności
+ 200% obrażenia zadane demonom
+ 100% obrażenia zadane nieumarłym
8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+ 70% zwiększona obrona
+ 20 do siły
uzupełnianie życia + 7
wszystkie odporności + 65%
obrażenia zmniejszone o 8%
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Jak dla mnie najlepsze co może być.
Enigma
zbroja z 3 gniazdami
Jah + Ith + Ber
+ 2 do poziomu wszystkich umiejętności
+ 45% szybsze bieganie/chodzenie
+ 1 do Teleport
+ 750-775 obrona
+ (0.75 na każdy poziom postaci) + 0-74 do siły (zależy od poziomu postaci) zwiększenie maksimum życia o 5%
obrażenia zmniejszone o 8%
+ 14 do życia za każdego zabitego przeciwnika
15% obrażeń przechodzi na manę
+ (1 na każdy poziom postaci) 1-99% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów (zależy od poziomu postaci)
Też dobre. Nie wiem czy nie lepsze od CoH.
Odwaga Arkeina
Obrona: 1295-1450
Wymagany Poziom: 85
Wymagana Siła: 165
Wytrzymałość: 30
+200% Poprawiona Obrona
+1-2 do Poziomu Umiejętności Poszczególnych Postaci
+ (0.5 * Poziom Postaci) 0.5-49.5 do Żywotności
30% Szybsze Odzyskanie Równowagi
Obrażenie zmniejszone o 10-15
To też jest dobre i tanie. A poza tym można wysoketować. Socketowac jevalem light 5/5 albo 4/5. To mam!
Skóra Żmijomaga
Obrona: 279
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 43
Wytrzymałość: 24
+120% Zwiększona Obrona
+1 do poziomu Wszystkich Umiejętności
30% Szybsze Rzucanie Czarów
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 9-13
Wszystkie Odporności +20-35
Od biedy ale tez nie najgorsze. Najlepiej perf ugr z umem.
Broń:
Zemsta Tytana
Obrażenia przy Rzucie: (70-79) - (185-212) (śr. 127.5-145.5)
Obrażenia Jednorącz: (70-79)-(137.5-155) (śr. 103.75-117)
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 25
Wymagana Zręczność: 109
Ilość: 140
Bazowa Szybkość Ataku: [-10]
(Tylko dla Amazonki)
+150-200% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 25-50 Obrażeń
+2 do Poziomu Umiejętności Amazonki
5-9% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+20 do Siły
+20 do Zręczności
Odnawia Zasoby [30]
Zwiększona Ilość Miejsca [60]
+2 do Umiejętności Włóczni i Oszczepu (Tylko dla Amazonki)
Po prostu innych sobie nie wyobrażam. Najlepsze są eteryczne ugr. To mam!
Tarcza:
Spirit
[Duch]
Miecze / Tarcze z 4 gniazdami
Tal + Thul + Ort + Amn
+2 do Wszystkich Umiejętności
25-35% Szybsze Rzucanie Czarów
55% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic (Miecz)
Dodaje 1-50 Obrażeń od Zimna (Miecz)
+75 Obrażeń od Trucizn przez 5 sek. (Miecz)
7% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie (Miecz)
+250 Obrona przeciw Pociskom
+22 do Żywotności
+89-112 do Many
+35% Odporności na Zimno (Tarcza)
+35% Odporności na Błyskawice (Tarcza)
+35% Odporności na Truciznę (Tarcza)
+(3-8) Absorbcja Magii
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 14 (Tarcza)
Tanie i dobre. Nawet bardzo dobre :-) . To mam!
Bezoki Mur
Obrona: 271-347
Wymagany Poziom: 41
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałość: 40
Szansa na Blok: Pal 50%, Ama/Zab/Bar: 45%, Dru/Nec/Cza: 40%
Pchnięcie Tarczą (Pal) - Obrażenia: 14-20
+80-130% Zwiększona Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Zwiększenie Maskimum Mana 10%
20% Szybsze Rzucanie Czarów
+3-5 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+10 do Energii
+1 do Promienia Światła
Też jest dobre. Ale daje tylko 1 skillL .
Rękawice:
Najlepsze są magiczne 3 java 20 ias.
Potem dobre są magiczne 3 java. To mam!
Potem dobre są 2 java 20 ias i takie tam, jednak lepsze są czyste 3 java.
Pas:
Wigor Boga Gromów
Obrona: 137-159
Wymagany Poziom: 47
Wymagana Siła: 110
Wytrzymałość: 24
+160-200% Zwiększona Obrona
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
5% Szansa Rzucenia 7-poziomowego Zaklęcia Pięść Niebios przy Otrzymaniu Ciosu
Absorbcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+20 do Siły
+20 do Żywotności
+3 do Furia Błyskawic (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uderzenie Błyskawicy (Tylko dla Amazonki)
Najlepsze dla takiej amy. Jeszcze lepsze będą ugr. To mam!
Sznur Uszu
Obrona: 102-113
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 22
+150-180% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenie Zmniejszone o 10-15%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15
No może być chociaż Wigor Boga Gromów, bo daje 3 do naszego najlepszego skilla.
Buty: to jest rzecz względna. Każdy założy to co chce. Ja polecam: Podejście Aldura
Obrona: 39-47
Wymagana siła: 95
Obrażenia od kopnięcia: 37-64
Wymagany poziom: 45
przedmiot niezniszczalny
40% szybsze bieganie/chodzenie
+ 180 do maksymalnej wytrzymałości
10% obrażeń przechodzi na manę
przywraca wytrzymałość + 32%
+ 50 do życia odporność na ogień + 40-50%
Biżuteria: czyli ringi i amulet
Ringi: ja nosze Kruczy Lód + Bk3, ale można nosić 2xBk3 lub inny, lub jakaś inna kombinacja np. z sojami.
Amulet: według mnie najlepszy będzie magiczny 3java ale dobra jest Mara. Obecnie nosze Gniew Lorda
No co do stuffu to chyba wszystko. Możecie cos stąd wybrać lub założyć coś zupełnie innego. Taka ama pod względem stuffu nie jest raczej dla graczy początkujących na CBN.
Taktyka czyli jak grac i Zakończenie:
No generalnie taktyka jest bajecznie prosta. Furiie ustawiamy na F1, a Błyskawicę pod F2, pod F3 Oszczep Zarazy. Wychodzimy poza miasto i naparzamy delikwentów. Na pojedynczych używamy Błyskawicy, a na grupki Furii, a na niewrażliwych Oszczep Zarazy. Jeśli chodzi o duele nie polecam tej amy bo jest trochę ciężko np. z sorcką albo assą. Po pierwsze trudno kogokolwiek złapać, po drugie większość ma penerskie resy na błyski, a po trzecie jak rzucimy Oszczep Zarazy to leci tak wolno, że szkoda gadać. Ale niektórzy mają swoje sposoby wiec jak chcecie to próbujcie. No to już chyba wszystko. Życzę miłego grania taką amką.
Javazonka PvM 1.10 by Pyra
Copyright © 2004
Wszelkie prawa zastrzeżone
Pyra
Zgłoś błąd.
Zacznę od skilli ponieważ wyznaję zasadę
skill>stuff
tak wiec zaczynamy:
Drzewko oszczepów i włóczni:
Dźgnięcie: eeeee....... hmmmmmm... co by tu napisać. No po prostu shit. Niestety musimy go rozwinąć w poszukiwaniu lepszych skilli.1
Uderzenie mocy: cieniutki skill. Jednak z drugiej strony daje on bonusy do naszej głównej broni wiec jeżeli zostanie nam jakiś skill to tu go dajemy. 20 ale na koncu
Zatruty oszczep: nawet niezly dmg ale dobre tylko na początek. A poza tym my robimy ame na lighta a nie na poisona.1
Nabijanie: po prostu omijamy.0
Błyskawica: no nareszcie jakiś porządny skill. Rozwijamy go tuż po wymaksowaniu furii. Zamienia on 100% dmg na błyski + własny dmg od light. Idealne na fizyki i duele o ile będziemy rzucali.20 od razu po furii
Elektryczny cios: nawet fajny dmg ale dźgamy a nie rzucamy. Rozwijamy na końcu bo daje symetrie do furii.20
Oszczep zarazy: patrz "Zatruty oszczep". 1
Rozpędzenie: patrz "Nabijanie". A poza tym nie rozwineliśmy "Nabijania" to i tego już nie możemy.0
Uderzenie błyskawicy: nawet fajne cyferki ale nie można rzucać. Symetri do Furii 20
Furia błyskawic: to jest nasz najlepszy skill. Po prostu perpetum mobile. Bez wahania dajemy 20
Drzewko luków i kusz zostawiamy w spokoju!!!
Umiejętności bierne oraz magia:
Wewnętrzne spojrzenie: no krótko mówiąc SHIT. Omijamy.0
Uderzenie krytyczne: nawet wporzo skill. Niestety tylko 3 bo resztę dadzą ietmy(jeśli takowe będziemy mielił ale i tak niezły kop) 3
Unik: przyda się. Wiec dlaczego tylko jeden?? Po prostu resztę będziemy mieli od itemów.1
Spowolnienie pocisków: nie przyda się.0
Omijanie: dobre ale tylko 1.
Penetracja: nie przyda nam się skuteczność ataku.1
Przynęta: No need.0
Odskok: przyda się. Jednak tylko 1 bo resztę dadzą itemy(i znów to samoL )
Walkiria: no comment. Trzeba tam dużo punktów wpakować żeby było dobrze.0
Przebijanie: to jest dobre na cowlvl.1
No to już chyba wszystko. Najpierw rozwijamy drzewko umiejętności biernych potem Oszczepu i Włóczni. Na pewno będziecie mieli jakieś wolne skille to maxujcie równocześnie Błyskawice i Furie.
Teraz zajmiemy się statystykami:
Siła: po prostu tyle co do itemów.
Zręczność: j.w. Po prostu nie wiem czy będziecie nosić Tytany ugr czy nie.
Żywotność: cala reszta.
Energia: ZERO!!! NIC!!0!!
Nadszedł czas na stuff. Podam od najlepszych do najgorszych i powiem co sam nosze. Zaczniemy od góry:
Hełm:
Oko Gryfa
Obrona: 150-260
Wymagany Poziom: 76
Wytrzymałość: 20
+100-200 Obrona
+1 do Wszystkich Umiejętności
+25% Szybsze Rzucanie Czarów
-15-20% do Odporności na Błyskawice Wroga
+10-15% do Obrażeń Umiejętności Błyskawic
Najlepszy hełm dla takiej amy. Socketowac jevalem light 5/5 albo 4/5. To mam!
Skrzydło Walkirii
Obrona: 247-297
Wymagany Poziom: 44
Wymagania: Siła: 115
Wytrzymałość: 40
+150-200% Zwiększona Obrona
+1-2 do Poziomu Umiejętności Amazonki
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+2-4 do Many za Zabicie Każdego Przeciwnika
Też dobre. Dla nieco biedniejszy może być.
Obliczę Andariel
Obrona: 310-387
Wymagany Poziom: 83
Wymagana Siła: 102
Wytrzymałość: 20
+100-150% Poprawiona Obrona
+2 do Wszystkich Umiejętności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
8-10% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+25-30 do Siły
+10% do Maksymalnej Odporności na Trucizny
Odporność na Ogień -30%
Odporność na Trucizny +70%
15% Szansa Rzucenia 15-poziomowego Zaklęcia Trująca Nova przy Otrzymaniu Ciosu Poziom 3 Jad (20 Ładunków)
W sumie nie wiem co lepsze.Andy czy walkiria. Socketowac jevalem light 5/5 albo 4/5.
Wieśniacza Korona
Obrona: 108
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 12
+100% Zwiększona Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
15% Szybsze Bieganie/Chodzenie
Przywracanie Życia +6-12
+20 do Energii
+20 do Żywotności
Zbroja:
Chains of Honor
[Okowa Grozy]
Zbroja z 4 gniazdami
Dol + Um + Ber + Ist
+ 2 do poziomu wszystkich umiejętności
+ 200% obrażenia zadane demonom
+ 100% obrażenia zadane nieumarłym
8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+ 70% zwiększona obrona
+ 20 do siły
uzupełnianie życia + 7
wszystkie odporności + 65%
obrażenia zmniejszone o 8%
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Jak dla mnie najlepsze co może być.
Enigma
zbroja z 3 gniazdami
Jah + Ith + Ber
+ 2 do poziomu wszystkich umiejętności
+ 45% szybsze bieganie/chodzenie
+ 1 do Teleport
+ 750-775 obrona
+ (0.75 na każdy poziom postaci) + 0-74 do siły (zależy od poziomu postaci) zwiększenie maksimum życia o 5%
obrażenia zmniejszone o 8%
+ 14 do życia za każdego zabitego przeciwnika
15% obrażeń przechodzi na manę
+ (1 na każdy poziom postaci) 1-99% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów (zależy od poziomu postaci)
Też dobre. Nie wiem czy nie lepsze od CoH.
Odwaga Arkeina
Obrona: 1295-1450
Wymagany Poziom: 85
Wymagana Siła: 165
Wytrzymałość: 30
+200% Poprawiona Obrona
+1-2 do Poziomu Umiejętności Poszczególnych Postaci
+ (0.5 * Poziom Postaci) 0.5-49.5 do Żywotności
30% Szybsze Odzyskanie Równowagi
Obrażenie zmniejszone o 10-15
To też jest dobre i tanie. A poza tym można wysoketować. Socketowac jevalem light 5/5 albo 4/5. To mam!
Skóra Żmijomaga
Obrona: 279
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 43
Wytrzymałość: 24
+120% Zwiększona Obrona
+1 do poziomu Wszystkich Umiejętności
30% Szybsze Rzucanie Czarów
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 9-13
Wszystkie Odporności +20-35
Od biedy ale tez nie najgorsze. Najlepiej perf ugr z umem.
Broń:
Zemsta Tytana
Obrażenia przy Rzucie: (70-79) - (185-212) (śr. 127.5-145.5)
Obrażenia Jednorącz: (70-79)-(137.5-155) (śr. 103.75-117)
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 25
Wymagana Zręczność: 109
Ilość: 140
Bazowa Szybkość Ataku: [-10]
(Tylko dla Amazonki)
+150-200% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 25-50 Obrażeń
+2 do Poziomu Umiejętności Amazonki
5-9% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+20 do Siły
+20 do Zręczności
Odnawia Zasoby [30]
Zwiększona Ilość Miejsca [60]
+2 do Umiejętności Włóczni i Oszczepu (Tylko dla Amazonki)
Po prostu innych sobie nie wyobrażam. Najlepsze są eteryczne ugr. To mam!
Tarcza:
Spirit
[Duch]
Miecze / Tarcze z 4 gniazdami
Tal + Thul + Ort + Amn
+2 do Wszystkich Umiejętności
25-35% Szybsze Rzucanie Czarów
55% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic (Miecz)
Dodaje 1-50 Obrażeń od Zimna (Miecz)
+75 Obrażeń od Trucizn przez 5 sek. (Miecz)
7% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie (Miecz)
+250 Obrona przeciw Pociskom
+22 do Żywotności
+89-112 do Many
+35% Odporności na Zimno (Tarcza)
+35% Odporności na Błyskawice (Tarcza)
+35% Odporności na Truciznę (Tarcza)
+(3-8) Absorbcja Magii
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 14 (Tarcza)
Tanie i dobre. Nawet bardzo dobre :-) . To mam!
Bezoki Mur
Obrona: 271-347
Wymagany Poziom: 41
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałość: 40
Szansa na Blok: Pal 50%, Ama/Zab/Bar: 45%, Dru/Nec/Cza: 40%
Pchnięcie Tarczą (Pal) - Obrażenia: 14-20
+80-130% Zwiększona Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Zwiększenie Maskimum Mana 10%
20% Szybsze Rzucanie Czarów
+3-5 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
+10 do Energii
+1 do Promienia Światła
Też jest dobre. Ale daje tylko 1 skillL .
Rękawice:
Najlepsze są magiczne 3 java 20 ias.
Potem dobre są magiczne 3 java. To mam!
Potem dobre są 2 java 20 ias i takie tam, jednak lepsze są czyste 3 java.
Pas:
Wigor Boga Gromów
Obrona: 137-159
Wymagany Poziom: 47
Wymagana Siła: 110
Wytrzymałość: 24
+160-200% Zwiększona Obrona
Dodaje 1-50 Obrażeń od Błyskawic
5% Szansa Rzucenia 7-poziomowego Zaklęcia Pięść Niebios przy Otrzymaniu Ciosu
Absorbcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+20 do Siły
+20 do Żywotności
+3 do Furia Błyskawic (Tylko dla Amazonki)
+3 do Uderzenie Błyskawicy (Tylko dla Amazonki)
Najlepsze dla takiej amy. Jeszcze lepsze będą ugr. To mam!
Sznur Uszu
Obrona: 102-113
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 22
+150-180% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenie Zmniejszone o 10-15%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15
No może być chociaż Wigor Boga Gromów, bo daje 3 do naszego najlepszego skilla.
Buty: to jest rzecz względna. Każdy założy to co chce. Ja polecam: Podejście Aldura
Obrona: 39-47
Wymagana siła: 95
Obrażenia od kopnięcia: 37-64
Wymagany poziom: 45
przedmiot niezniszczalny
40% szybsze bieganie/chodzenie
+ 180 do maksymalnej wytrzymałości
10% obrażeń przechodzi na manę
przywraca wytrzymałość + 32%
+ 50 do życia odporność na ogień + 40-50%
Biżuteria: czyli ringi i amulet
Ringi: ja nosze Kruczy Lód + Bk3, ale można nosić 2xBk3 lub inny, lub jakaś inna kombinacja np. z sojami.
Amulet: według mnie najlepszy będzie magiczny 3java ale dobra jest Mara. Obecnie nosze Gniew Lorda
No co do stuffu to chyba wszystko. Możecie cos stąd wybrać lub założyć coś zupełnie innego. Taka ama pod względem stuffu nie jest raczej dla graczy początkujących na CBN.
Taktyka czyli jak grac i Zakończenie:
No generalnie taktyka jest bajecznie prosta. Furiie ustawiamy na F1, a Błyskawicę pod F2, pod F3 Oszczep Zarazy. Wychodzimy poza miasto i naparzamy delikwentów. Na pojedynczych używamy Błyskawicy, a na grupki Furii, a na niewrażliwych Oszczep Zarazy. Jeśli chodzi o duele nie polecam tej amy bo jest trochę ciężko np. z sorcką albo assą. Po pierwsze trudno kogokolwiek złapać, po drugie większość ma penerskie resy na błyski, a po trzecie jak rzucimy Oszczep Zarazy to leci tak wolno, że szkoda gadać. Ale niektórzy mają swoje sposoby wiec jak chcecie to próbujcie. No to już chyba wszystko. Życzę miłego grania taką amką.
Javazonka PvM 1.10 by Pyra
Copyright © 2004
Wszelkie prawa zastrzeżone






