Jak z Hammera zrobić czarną owcę do UT-leveling by malymis
Ostatnia modyfikacja: 14.09.2010. Utworzono: 24.02.2008
Słownik diabelsko-polski
UT-leveling/UT-exp polega na szybkim nabiciu levelu od 1 do ~90 lvl w parę godzin.
Hammera na swoim koncie prawie każdy posiada, dlatego też tekst ten w praktyce nie jest strategią lecz poradnikiem jak przystosować postać by w pojedynkę "obsłużyć" 7 leecherów.
Zwyczajny UT-leveling przedstawia się następująco.
Głównym zamysłem napisania tego tekstu było wykonywanie UT-exp samemu na jednym komputerze z wykorzystaniem kilku cd-keyów.
Mając pala z rozdanymi punktami statystyk i skilli przechodzimy od razu do wyposażenia.
W opisach przedmiotów wymieniłem tylko kluczowe własności determinujące ich wybór.
Amulet
Bogaci: magic/craft 15+% fcr+ dodatki
Biedni: magic/rare/craft 5+% fcr + dodatki
Pierścienie
Bogaci: 2 x Kamień Jordana
Biedni: magic/rare/craft 10% fcr + dodatki
Kamień Jordana
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Zwiększenie Maksimum Many 25%
+20 do Many
Hełm
Bogaci/biedni: Twarz Blackhorna
Twarz Blackhorna
+180-220% Zwiększona Obrona
Absorbcja Błyskawic +20
Odporność na Błyskawice +15%
Zbroja
Bogaci/biedni: Anioł Stróż
Anioł Stróż
+180-200% Zwiększona Obrona
+30% Szybszy Blok
+20% Zwiększona Szansa na Blok
+1 do Poziomu Umiejętności Paladyna
15% do Maksymalnej Odporności na Ogień/Zimno/Błyskawice/Trucizny
Rękawice
Bogaci/biedni: Paszcze Piekła
Paszcze Piekła
+150-200% Zwiększona Obrona
Absorbcja Ognia +15
Pas
Bogaci: Siatka Arachnidów
Biedni: Dym Nocy
Siatka Arachnidów
+90-120% Zwiększona Obrona
+1 do wszystkich umiejętności
+20% szybsze rzucanie czarów
Zwiększenie maximum mana o 5%
Dym Nocy
+30-50% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
50% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
Obrażenie Zmniejszone o 2
Wszystkie Odporności +10
+20 do Many
Buty
Bogaci: Tkacz Jedwabiu
Biedni: buty z resami + dodatki
Tkacz Jedwabiu
+150-190% zwiększona Obrona
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+5 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Zwiększenie Maksimum Many 10%
+200 Obrona przeciw Pociskom
Tarcza
Bogaci/biedni: Czarnodębowa Tarcza, Straż Duchów
Czarnodębowa Tarcza
+160-200% Poprawiona Obrona
+(0.5 x Poziom Postaci) 0-49 do Zręczności
+(0.625 x Poziom Postaci) 0-61 Absorpcja Zimna
+(1.25 x Poziom Postaci) 1-123 do Życia
4% Szansa rzucenia 5-poziomowego Czaru Osłabienie przy Otrzymaniu Ciosu
50% Szybszy Blok
Straż Duchów
+130-180% zwiększona Obrona
+25% Szybszy Blok
+20-30% Zwiększona Szansa na Blok
Wszystkie Odporności +30-40
Absorpcja Zimna +6-11
5% Szansa na rzucenie 8-poziomowego Czaru Zniknięcie przy Otrzymania Ciosu
Broń
Bogaci: Serce Dębu (KO + VEX + PUL + THUL)
Biedni: Kolec Czarodzieja
Serce Dębu
+3 do wszystkich umiejętności
+40% szybsze rzucanie czarów
Uzupełnienie życia +20
Zwiększenie maksimum many 15%
Wszystkie odporności +30-40
Kolec Czarodzieja
+ (2 * Poziom Postaci) 2-198 do Many
50% Szybsze Rzucanie Czarów
Regeneruje Manę 15%
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odporności +75
Switch
Bogaci: Wezwanie Do Broni (AMN + RAL + MAL + IST + OHM)
Wezwanie Do Broni
+1 do wszystkich umiejętności
+2-6 do Dowodzenia
+1-6 do Rozkazów
Ekwipunek
Bogaci: Anni, Pala Torch, 9 x pc sk +6 str, 10 x sc res/str
Biedni: Torch, talizmany res/str
Skrzynia
Coś z teleportem: Enigma, Zaklęta Stal, Zagadka Naja.
Ekwipunek do zabicia Uberów.
Przedmioty socketujemy, w zależności od potrzeb:
- Um – @ res
- Hel – -req
- Fal – str
- Tir – mana/kill
- Pgems
Ogólnie rzecz biorąc dążymy do jak największego dmg przy zachowaniu progów:
- res +90
- fcr 75%
- optymalna regeneracja many (50% mana2dmg z Dymu Nocy lub 5mana/kill z Tkacza Jedwabiu + 16 miksturek na pasku załatwia sprawę w 100% na okres 1 rundy przerywanej lagami)
- str 110 (Paszcze Piekła) – 185 (Straż Duchów)
Gramy
- w utrwalonej grze miksujemy organy otwierając portal
- wchodzimy do Tristram i zwabiamy Mephista do domku Pepina, poczym wychodzimy
- do gry wchodzą leacherzy, a na końcu tzw. target czyli nasz hammer, przy którym będą wyłazić miniony
- jeden z leacherów tzw. trigger staje na wabia przy domku Gillian
- reszta leacherów ustawia się na byłym cmentarzu, a target niżej przy powalonym drzewku/pieńku
- trigger podchodzi tak by widział go Mephisto, a hammer bije powstające szkielety
- kręcąc młotkami musimy dbać o to by kilku "medyków" (magów szkieletów fire/ligth/cold) było poza zasięgiem rażenia i nas leczyło
- co jakiś czas robią się lagi i wszystko powoli znika, wychodzimy poczym wracamy do odlagowanej gry z zachowaniem kolejności
- będący wśród leacherów nec tzw. bone wall'er może podwyższyć efektywność levelingu poprzez wykorzystanie buga spamując bone wall na cmentarzu między ścianą a ogniem (w miejscu gdzie na obrazku stoi barb)
Zdjęcie akcji w Tristram z lotu komara: KLIK.






