Gosu Full Aura Summon Nec PvM
Ostatnia modyfikacja: 08.12.2007. Utworzono: 24.08.2007
0. Spis treści:
0. Spis treści ^^
1. Wstęp
2. Słowniczek
3. Statsy
4. Umiejętności
5. Item setup
6. Zakończenie
7. Save
1. Wstęp
Siema. Przedstawiam wam mój własny build na summon necra, który opierać się będzie nie na jak największym skillu, ale na aurach wspomagających naszych nieumarłych podopiecznych. Działać będą one z poczwórna siłą i znacznie zwiększa swój ofensywny potencjał, co sprawi, że siać będziemy spustoszenie po świecie sanktuarium. Od razu mówię: Będzie to poradnik dla bardzo bogatych graczy ladderowych, lub bajecznie obłowionych nonladderowych weteranów, którzy nie mają co zrobić z sojami xD.
2. Słowniczek http://diablo.phx.pl/?s=slownikbn - tu znajdziecie wszystkie skróty jakimi będę operował.
3. Statsy
siła- 0 - robimy 0 str build.
dex- jest to necro pvm i do tego obładowany ze wszystkich stron szkieletami także uznałem że blok nam niepotrzebny
dlatego nie tracimy tu pkt. vita- max
ene- 0
4. Umiejętności
Poison & Bone skills:
Bone armor - 1 (zawsze warto dać tu 1 pkt, czasem może uratować pupę przynajmniej na wcześniejszych etapach gry)
i to wszystko. Niektórzy mogą się nie zgodzić z brakiem CE w tym buildzie. Otóż w tym poradniku nn bo zanim znajdziemy binda z tą umiejętnością, potworki już dawno będą leżały, toteż nie przyda się nam.
SUMA= 1 pkt
Curse skills:
AD- 1 pkt - dojście do zniedołężenia, na początku się przydaje.
Weaken- 1 pkt - dojście.
Terror- 1 pkt- j/w.
Decrepify- 1 pkt - nasza podstawowa klątwa na bossów, skutecznie osłabia i spowalnia delikwentów, razem z HF + clay golem = moveless boss ;P = boss się nie rusza.
SUMA= 4 pkt
Summoning skills:
skeleton- 20pkt - wiadomo, podstawowa jednostka naszej nieumarłej armii, wspomagana aurami jest nie do zatrzymania.
mastery- 20pkt - koxy dla szkieletów/magów/summonów. life + dmg = nice sk
clay golem- 1pkt - nie będziemy korzystali z usług tego golema na rzecz irona. O tym później.
golem mastery- 20pkt - kox dla naszego irona, daje mu życie, golem wtedy praktycznie indestructible, a o to nam chodzi. (o tym później)
mages- 20pkt - jednostki atakujące na dystans żywiołami, niby są słabe, ale jakoś mają w sobie to coś dzięki czemu je maxujemy.
blood golem- 20pkt - na każdy level tu zainwestowany blaszak dostaje 5% life'a. imo lepiej jest inwestować w to, bo gdy damy 20pkt w irona da nam to tylko premie do obrony i zwiększonych odbitych obrażeń. Imo life def + ciernie
summon resist- 1pkt - jeden w zupełności wystarczy od itemów mamy gosu resy dla naszej armii.
iron golem- 1pkt - ten golem ma niesamowitą właściwość - przejmuje właściwości przedmiotu z którego go zrobimy. Po wymaxowaniu blood golema i mastery możemy śmiało robić go z dobrego RW bez obawy, że zginie i przedmiot pójdzie w błoto. Ale to ofc jak już wcześniej napisałem dla graczy, którzy nie mają co zrobić ze stertami mułów wypchanymi HR-ami, sojami, gosu rw-ami itp. szerzej o tym w dziale itemy. czemu 1 pkt?
każdy level daje premie obrony i cierni a blood golem daje premię +5% life/lvl. Maksować się po prostu nie opłaca :]
fire golem - 0pkt - niepotrzebny, do niczego dzięki niemu nie dojdziemy, wiec po co przepłacać?
revive - 1pkt - wskrzeszamy szybkie i zwrotne potworki, które łażą za nami przez 3 minuty i biją swoich byłych pobratymców. Więcej w to nie dajemy bo z itemów i tak będzie za dużo.
SUMA= 104 pkt. (o ile dobrze liczę, jak się pomylę to sory bo wiecie- wakacje ;P)
Item setup
No cóż, najbardziej lubiany i oklepany dział w każdym buildzie. Pozwolę sobie podzielić item setup na dwie opcje:
- szalony skill - osiągamy jak największy skill, osłabia to aury
- szalone aury- osiągamy jak najwięcej aur, osłabia to skill
A) Szalony skill
hełm - +3 summon + dodatki (+3 sk = o to chodzi)
armor - enigma (2 sk + gosu str + 8dr + pierdołki)
shield- darkforce spawn lub boneflame (+3 skill) można też pokusić się o jakąś fajną magiczną głowę dającą gosu skill do skele/mastery itp.
weapon- king leoric (gosu skill + adds)
amu- +3 summon/100 life (great sk + life)
rings- soj/bk or soj/soj or bk/bk (raven nn bo CBF nie jest tak bardzo istotny w naszym przypadku, poza tym to setup na gosu skill)
belt- arach (skill)
gloves- TO gloves (+2 curses, 20 fcr ((fcr nn ale wspomnieć wypadało)))
boots- marrow (+2 skele mastery)
equip- 9 summon sk + anni + torch + 20life/5res sc's
switch- cta + spirit (gosu life dla armii, dodatkowy level ;P)
merc- a2 nm might (dream + pride + bramble)
iron golem- zrobiony z beasta (fana aura)
Zatem podsumowując wyciągamy
(szkielety) 20 skills + 3 hełm + 2 armor + 3 shield + 5 wpn + 3 amu + 2 rings + 1 belt + 9 sks + 1 anni + 3 torch + 1 bo = 53 lvl !!
Rezultat:
Damage: 1120-1125
Current Skill Level: 53
Damage: +350 percent
Attack: 1625
Defense: 1625
Life: 986
Life: 1220 (N)
Life: 1532 (H)
19 skeletons total
Mana Cost: 58
Ofc nie zapominajmy o add w postaci aur i bo.
(skele mastery) 20 skills + 3 helm + 2 armor + 3 shield + 5 wpn + 3 amu + 2 rings +1 belt + 9 sks + 1 anni + 3 torch + 2 shoes + 1 bo = 55 lvl !!
Rezultat:
Current Skill Level: 55
Skeletons: Life: +440
Skeletons: Damage: +110
Magi: Life: +440
Magi: Improved Missile Damage
Monsters: Life: +275 percent
Monsters: Damage: +550 percent
Bardzo dobry kox dla skele/mage/monsters
B) Szalone aury
Tu bardziej zadbamy także o bezpieczeństwo naszego nadzorcy. Będą resy, trochę dr itp.
hełm- shako v circ +3 summon @
armor- eni bp v mp v lp
shield- boneflame
weapon- tu zaskoczenie- doom! (gosu hf aura + 2 sks) to nasz nec będzie targał i mroził wszystko. Niektórzy pomyślą, że zmarzną nam zwłoki i nie będzie można robić sługusów, ale i tak dużo ciał będzie nienaruszonych, a skeletony będą umierać bardzo rzadko. Wówczas gdy zginie nam szkielet, doom off i każda następna ofiara zasili nasza armie bez obawy o zniszczenie się zwłok.
amu- mara
gloves- TO
rings- raven + bk/soj (jeżeli wepchamy w coś Cham, to raven zdjąć i dołożyć bk/soj)
belt- arach
boots- marrowwalk
equip- 9 summon sks + torch +anni + sc's 20/17 or 20/5
switch- cta + spirit
merc- a2 nm might (bramble + dream + pride)
iron golem- beast (fana aura)
Podsumowując- necro resy ma, jest bezpieczny. Co do aur to tak: might + concentration + fanaticism + hf + ciernie + hs (mało przydatne) także:
might (nie wiem ile merc ma skilla ale załóżmy 15) = dmg 180%
concentration (20 pkt) = dmg 345%
fanaticism (9 pkt) = party dmg 93% + ias 29% + ar 80%
hf - spowalnia tylko wrogów
ciernie - odbija obrażenia, (jeżeli 21 lvl = 1050% dmg oddanych)
hs - tak o mercowi na łeb dream by se bardziej poświęcił, naszym summonom nic nie da.
zatem: 180% + 345% + 93% = 618% DMG!! omg mieciemy wszystko jak chcemy...
6. Zakończenie
No cóż, przebrnęliśmy do końca. Jak komuś mało można wezwać grizzly z beasta albo oaka z hoto/wispa ;P ot taka sobie ciekawostka. Jeszcze raz powiem = to build dla znudzonych życiem bogaczy, także nie opieprzajcie mnie, że nie ma poradnika dla biednych... no dobra, macie ;P
hełm- TO
arm- TO
shield- TO
belt- TO
gloves- TO
wpn- leoric
ring- 2* bk3 (CBF nn bo mamy z belta)
amu- +3 summon
shoes- marrow
switch- cta + spirit
ofc 9* summon sks + torch + anni + 20hp sc's.
merc = gaza + shaft + insight/obedience
No macie żebyście nie jęczeli ;P przy czym dodam, że wyżej wymieniony build jest słaby i nie ma porównania w stosunku do aurowego necra. Chciałbym dodać, że mam takiego necra na singlu (ach te item packi ;P) bo na bn mnie nie stać :( cóż drodzy słuchacze życzę tylko wam wielu miłych i radosnych chwil spędzonych na staniu w miejscu i patrzeniu jak nasze krwiożercze potwory siekają co się da i przy okazji świecą jak choinka.
Garstka porad:
- irona zrób z beasta tylko wtedy, jeśli jesteś odpowiednio przekonany o sile swej armii tzn. ze golema praktycznie nie będzie można zniszczyć.
- nie binduj golemów tj. nie przypisuj golemów do odpowiednich klawiszy ponieważ wówczas gdy poświęcimy beasta możemy przypadkowo poruszając rolką myszki stworzyć innego golema lub nowego irona ze słabego przedmiotu leżącego na ziemi.
- gdy widzisz, że życie golema gwałtownie opada zrób tele wtedy wszystkie potworki wylądują koło ciebie ,a golem będzie bezpieczny.
- bądź ostrożny podczas biegania, golem może zniknąć (jeżeli nie masz wymaxowane mastery).
- rób czasem kontrolne tele, by wszystkie monstra stanęły koło ciebie i nie rozprzestrzeniały się na wszystkie strony za wrogiem.
- jeżeli wskrzeszasz potwory, wybieraj te szybsze bo wolne drastycznie znikają.
- rób bardzo często tele gdy masz ze sobą armie wskrzeszonych istot. Najlepiej jakbyś przemieszczał się tylko w ten sposób.
- gdy zaczynasz grę i chcesz zrobić armie, idź albo na krwawe wrzosowisko ubijając diabliki doom'em lub poza miasto w 5 akcie (leżą tam zwłoki potworów).
Chciałbym jeszcze złożyć podziękowania SZARANOWI (pozdro dla Ciebie) za korektę mojej strategii w zakresie dodania polskich znaków w celu zamieszczenia jej na stronę ID. Naprawdę pomogłeś mi :)
To w zasadzie wszystko, dziękuje za uwagę.
7. Save
Tutaj zamieszczam gotowego save'a: [LINK]
Rolson
Zgłoś błąd.
0. Spis treści ^^
1. Wstęp
2. Słowniczek
3. Statsy
4. Umiejętności
5. Item setup
6. Zakończenie
7. Save
1. Wstęp
Siema. Przedstawiam wam mój własny build na summon necra, który opierać się będzie nie na jak największym skillu, ale na aurach wspomagających naszych nieumarłych podopiecznych. Działać będą one z poczwórna siłą i znacznie zwiększa swój ofensywny potencjał, co sprawi, że siać będziemy spustoszenie po świecie sanktuarium. Od razu mówię: Będzie to poradnik dla bardzo bogatych graczy ladderowych, lub bajecznie obłowionych nonladderowych weteranów, którzy nie mają co zrobić z sojami xD.
2. Słowniczek http://diablo.phx.pl/?s=slownikbn - tu znajdziecie wszystkie skróty jakimi będę operował.
3. Statsy
siła- 0 - robimy 0 str build.
dex- jest to necro pvm i do tego obładowany ze wszystkich stron szkieletami także uznałem że blok nam niepotrzebny
dlatego nie tracimy tu pkt. vita- max
ene- 0
4. Umiejętności
Poison & Bone skills:
Bone armor - 1 (zawsze warto dać tu 1 pkt, czasem może uratować pupę przynajmniej na wcześniejszych etapach gry)
i to wszystko. Niektórzy mogą się nie zgodzić z brakiem CE w tym buildzie. Otóż w tym poradniku nn bo zanim znajdziemy binda z tą umiejętnością, potworki już dawno będą leżały, toteż nie przyda się nam.
SUMA= 1 pkt
Curse skills:
AD- 1 pkt - dojście do zniedołężenia, na początku się przydaje.
Weaken- 1 pkt - dojście.
Terror- 1 pkt- j/w.
Decrepify- 1 pkt - nasza podstawowa klątwa na bossów, skutecznie osłabia i spowalnia delikwentów, razem z HF + clay golem = moveless boss ;P = boss się nie rusza.
SUMA= 4 pkt
Summoning skills:
skeleton- 20pkt - wiadomo, podstawowa jednostka naszej nieumarłej armii, wspomagana aurami jest nie do zatrzymania.
mastery- 20pkt - koxy dla szkieletów/magów/summonów. life + dmg = nice sk
clay golem- 1pkt - nie będziemy korzystali z usług tego golema na rzecz irona. O tym później.
golem mastery- 20pkt - kox dla naszego irona, daje mu życie, golem wtedy praktycznie indestructible, a o to nam chodzi. (o tym później)
mages- 20pkt - jednostki atakujące na dystans żywiołami, niby są słabe, ale jakoś mają w sobie to coś dzięki czemu je maxujemy.
blood golem- 20pkt - na każdy level tu zainwestowany blaszak dostaje 5% life'a. imo lepiej jest inwestować w to, bo gdy damy 20pkt w irona da nam to tylko premie do obrony i zwiększonych odbitych obrażeń. Imo life def + ciernie
summon resist- 1pkt - jeden w zupełności wystarczy od itemów mamy gosu resy dla naszej armii.
iron golem- 1pkt - ten golem ma niesamowitą właściwość - przejmuje właściwości przedmiotu z którego go zrobimy. Po wymaxowaniu blood golema i mastery możemy śmiało robić go z dobrego RW bez obawy, że zginie i przedmiot pójdzie w błoto. Ale to ofc jak już wcześniej napisałem dla graczy, którzy nie mają co zrobić ze stertami mułów wypchanymi HR-ami, sojami, gosu rw-ami itp. szerzej o tym w dziale itemy. czemu 1 pkt?
każdy level daje premie obrony i cierni a blood golem daje premię +5% life/lvl. Maksować się po prostu nie opłaca :]
fire golem - 0pkt - niepotrzebny, do niczego dzięki niemu nie dojdziemy, wiec po co przepłacać?
revive - 1pkt - wskrzeszamy szybkie i zwrotne potworki, które łażą za nami przez 3 minuty i biją swoich byłych pobratymców. Więcej w to nie dajemy bo z itemów i tak będzie za dużo.
SUMA= 104 pkt. (o ile dobrze liczę, jak się pomylę to sory bo wiecie- wakacje ;P)
Item setup
No cóż, najbardziej lubiany i oklepany dział w każdym buildzie. Pozwolę sobie podzielić item setup na dwie opcje:
- szalony skill - osiągamy jak największy skill, osłabia to aury
- szalone aury- osiągamy jak najwięcej aur, osłabia to skill
A) Szalony skill
hełm - +3 summon + dodatki (+3 sk = o to chodzi)
armor - enigma (2 sk + gosu str + 8dr + pierdołki)
shield- darkforce spawn lub boneflame (+3 skill) można też pokusić się o jakąś fajną magiczną głowę dającą gosu skill do skele/mastery itp.
weapon- king leoric (gosu skill + adds)
amu- +3 summon/100 life (great sk + life)
rings- soj/bk or soj/soj or bk/bk (raven nn bo CBF nie jest tak bardzo istotny w naszym przypadku, poza tym to setup na gosu skill)
belt- arach (skill)
gloves- TO gloves (+2 curses, 20 fcr ((fcr nn ale wspomnieć wypadało)))
boots- marrow (+2 skele mastery)
equip- 9 summon sk + anni + torch + 20life/5res sc's
switch- cta + spirit (gosu life dla armii, dodatkowy level ;P)
merc- a2 nm might (dream + pride + bramble)
iron golem- zrobiony z beasta (fana aura)
Zatem podsumowując wyciągamy
(szkielety) 20 skills + 3 hełm + 2 armor + 3 shield + 5 wpn + 3 amu + 2 rings + 1 belt + 9 sks + 1 anni + 3 torch + 1 bo = 53 lvl !!
Rezultat:
Damage: 1120-1125
Current Skill Level: 53
Damage: +350 percent
Attack: 1625
Defense: 1625
Life: 986
Life: 1220 (N)
Life: 1532 (H)
19 skeletons total
Mana Cost: 58
Ofc nie zapominajmy o add w postaci aur i bo.
(skele mastery) 20 skills + 3 helm + 2 armor + 3 shield + 5 wpn + 3 amu + 2 rings +1 belt + 9 sks + 1 anni + 3 torch + 2 shoes + 1 bo = 55 lvl !!
Rezultat:
Current Skill Level: 55
Skeletons: Life: +440
Skeletons: Damage: +110
Magi: Life: +440
Magi: Improved Missile Damage
Monsters: Life: +275 percent
Monsters: Damage: +550 percent
Bardzo dobry kox dla skele/mage/monsters
B) Szalone aury
Tu bardziej zadbamy także o bezpieczeństwo naszego nadzorcy. Będą resy, trochę dr itp.
hełm- shako v circ +3 summon @
armor- eni bp v mp v lp
shield- boneflame
weapon- tu zaskoczenie- doom! (gosu hf aura + 2 sks) to nasz nec będzie targał i mroził wszystko. Niektórzy pomyślą, że zmarzną nam zwłoki i nie będzie można robić sługusów, ale i tak dużo ciał będzie nienaruszonych, a skeletony będą umierać bardzo rzadko. Wówczas gdy zginie nam szkielet, doom off i każda następna ofiara zasili nasza armie bez obawy o zniszczenie się zwłok.
amu- mara
gloves- TO
rings- raven + bk/soj (jeżeli wepchamy w coś Cham, to raven zdjąć i dołożyć bk/soj)
belt- arach
boots- marrowwalk
equip- 9 summon sks + torch +anni + sc's 20/17 or 20/5
switch- cta + spirit
merc- a2 nm might (bramble + dream + pride)
iron golem- beast (fana aura)
Podsumowując- necro resy ma, jest bezpieczny. Co do aur to tak: might + concentration + fanaticism + hf + ciernie + hs (mało przydatne) także:
might (nie wiem ile merc ma skilla ale załóżmy 15) = dmg 180%
concentration (20 pkt) = dmg 345%
fanaticism (9 pkt) = party dmg 93% + ias 29% + ar 80%
hf - spowalnia tylko wrogów
ciernie - odbija obrażenia, (jeżeli 21 lvl = 1050% dmg oddanych)
hs - tak o mercowi na łeb dream by se bardziej poświęcił, naszym summonom nic nie da.
zatem: 180% + 345% + 93% = 618% DMG!! omg mieciemy wszystko jak chcemy...
6. Zakończenie
No cóż, przebrnęliśmy do końca. Jak komuś mało można wezwać grizzly z beasta albo oaka z hoto/wispa ;P ot taka sobie ciekawostka. Jeszcze raz powiem = to build dla znudzonych życiem bogaczy, także nie opieprzajcie mnie, że nie ma poradnika dla biednych... no dobra, macie ;P
hełm- TO
arm- TO
shield- TO
belt- TO
gloves- TO
wpn- leoric
ring- 2* bk3 (CBF nn bo mamy z belta)
amu- +3 summon
shoes- marrow
switch- cta + spirit
ofc 9* summon sks + torch + anni + 20hp sc's.
merc = gaza + shaft + insight/obedience
No macie żebyście nie jęczeli ;P przy czym dodam, że wyżej wymieniony build jest słaby i nie ma porównania w stosunku do aurowego necra. Chciałbym dodać, że mam takiego necra na singlu (ach te item packi ;P) bo na bn mnie nie stać :( cóż drodzy słuchacze życzę tylko wam wielu miłych i radosnych chwil spędzonych na staniu w miejscu i patrzeniu jak nasze krwiożercze potwory siekają co się da i przy okazji świecą jak choinka.
Garstka porad:
- irona zrób z beasta tylko wtedy, jeśli jesteś odpowiednio przekonany o sile swej armii tzn. ze golema praktycznie nie będzie można zniszczyć.
- nie binduj golemów tj. nie przypisuj golemów do odpowiednich klawiszy ponieważ wówczas gdy poświęcimy beasta możemy przypadkowo poruszając rolką myszki stworzyć innego golema lub nowego irona ze słabego przedmiotu leżącego na ziemi.
- gdy widzisz, że życie golema gwałtownie opada zrób tele wtedy wszystkie potworki wylądują koło ciebie ,a golem będzie bezpieczny.
- bądź ostrożny podczas biegania, golem może zniknąć (jeżeli nie masz wymaxowane mastery).
- rób czasem kontrolne tele, by wszystkie monstra stanęły koło ciebie i nie rozprzestrzeniały się na wszystkie strony za wrogiem.
- jeżeli wskrzeszasz potwory, wybieraj te szybsze bo wolne drastycznie znikają.
- rób bardzo często tele gdy masz ze sobą armie wskrzeszonych istot. Najlepiej jakbyś przemieszczał się tylko w ten sposób.
- gdy zaczynasz grę i chcesz zrobić armie, idź albo na krwawe wrzosowisko ubijając diabliki doom'em lub poza miasto w 5 akcie (leżą tam zwłoki potworów).
Chciałbym jeszcze złożyć podziękowania SZARANOWI (pozdro dla Ciebie) za korektę mojej strategii w zakresie dodania polskich znaków w celu zamieszczenia jej na stronę ID. Naprawdę pomogłeś mi :)
To w zasadzie wszystko, dziękuje za uwagę.
7. Save
Tutaj zamieszczam gotowego save'a: [LINK]






