Frenzy Barb
Ostatnia modyfikacja: 29.11.2007. Utworzono: 24.08.2007
Frenzy barb to postać ciesząca się coraz większą popularnością. Frenzy - Szał Bitewny to niezwykle szybka broń, a teraz dzięki synergiom również skuteczna. Gra się nim szybko fajnie i przyjemnie, jednak bardzo ważną rolę odgrywa ekwipunek. Z dobrze ubranym Frenzierem bez problemu przejdziemy przez piekło.
Skills:
Zdolności:
Szał bitewny: Podstawowy, główny i jedyny atak, używanie go nie jest takie łatwe jak się może wydawać, na wyższych poziomach barb tak zapieprza że trudno nad nim zapanować, ale wszystko można wyćwiczyć. Frenzy to atak bardzo szybki co nie znaczy że możemy sobie pozwolić na dwie powolne bronie. Przeciwnie pierwsze uderzenia są wyprowadzane w przeciętnym tempie, dopiero z każdym następnym barb przyspiesza. Dlatego przynajmniej jedna z broni musi mieć wysoką szybkość ataku. W ręce która uderza pierwsza powinna znaleźć się broń szybsza (będzie rozpędzać szał), w drugiej możemy sobie pozwolić na wolniejszą ale za to z większym dmg. 20 pkt
Podwójne uderzenie: synergia do frenzy, przydatne na początku 20 pkt
Podwójny rzut: na dojście 1pkt
Odrzucanie: na dojście 1pkt
Okrzyki:
Drwina: synergia do frenzy 20 pkt
Okrzyk: zwiększa def niestety nie starczy punktów ale zawsze dojdzie coś do ithemów 1pkt
Rozkazy: okrzyk życiowy tu koniecznie 20pkt
Skowyt: na dojście 1pkt
Zdolności bojowe:
Mistrzostwo: 20 pkt
Skóra z żelaza: niestety nie starczy punktów ale zawsze dojdzie coś do ithemów 1pkt
Wrodzona odporność: niestety nie starczy punktów ale zawsze dojdzie coś do ithemów 1pkt
Zwiększona szybkość i wytrzymałość: absolutnie nic nie dawać bo jak dojdzie od przedmiotów to nie zapanujecie nad postacią!!!
Zostaną 4 punkty do waszej dyspozycji najlepiej przeznaczyć na odporność albo skórę.
Sprzęt: Dla frenziera pierwszorzędne cechy to LL, DR jak również szybkość ataku!!!
Broń: Nasz Barb będzie używał dwóch broni. Oczywiście musimy zdecydować czym będziemy walczyć, w grę wchodzą miecze, topory i buławy. Topory nie są zbyt dobrym rozwiązaniem (nie ma ciekawych toporów jednoręcznych, ale w nich osiągamy najlepsze runewordy), co do mieczy mamy Dziadka, Świetlika, Siwce Zagłady, Set Dzieci Bul Khatosa, natomiast wśród buław wyróżnia się Sheafer, Stormlash i kilka innych pozycji. Ja wybrałem buławy i myślę to najlepsze rozwiązanie. Oczywiście jak ktoś chce niech sobie robi miecznika ale nigdy nie osiągnie takiego efektu jak mój w przypadku buław. Więc zacznijmy:
I etap - w pierwszej fazie gry opłaca się używać 2x buław z setu aldura, są naprawdę rewelacyjne gdyby tylko miały większy dmg;(
II etap - po osiągnięciu 64 lvl zmieniamy przepocone aldury na 2 x Tornado Horazona, nie sugerować się dolnym progiem dmg, broń jest zajebista i baaardzo szybka
III etap: Młot Sheafera + Bicz Burzy
W takim właśnie komplecie Stormlash + Sheafer możemy w pełni rozwinąć skrzydła. Stormlash to moim zdaniem jedna z lepszych broni(choć mało popularna) , sheafer ma większy dmg ale jest baaardzo powolnym narzędziem. Stormlash jest przejebanie szybki więc należy go dać do ręki która będzie uderzać pierwsza (ma to duże znaczenie). Możemy również w zupełności zrezygnować z sheafera i śmigać z dwoma biczami, lepiej jednak połączyć szybkość z potężnym dmg. Teraz pora na najlepsze czyli 35% szans na rzucenie zaklęcia pole statyczne w czasie zadawania ciosu. Przy naszej prędkości ataku pole statyczne jest rzucane co 1-2 sec, na helu jest bardzo ważne, zwłaszcza jak otoczy nas grupa, nie dość że mamy bardzo konkretny dmg od broni to jeszcze co chwile rzucamy pole statyczne (na 10 lvl działa na sporym obszarze). Z takim kompletem możemy śmiało śmigać na Helu. Dlatego właśnie buławy są doskonałym wyborem, żadne inne rozwiązanie nie da nam pola statycznego, które naprawdę rządzi. Musze tu oczywiście wspomnieć o wspaniałych runewordach: Hel Ohm Um Lo Cham (DOOM), Ber Tir Um Mal Lum(BEAST), Vex Hel El Eld Zod Eth( BREATH OF THE DYING), jednak nasze narzędzia nieporównywalnie tańsze, w zupełności wystarczą.
Broń na Fizyków: Podczas gry spotkamy ich kilku, dlatego pasuje się zaopatrzyć w 2x Gwiazda Baranara, broń posiada spore bonusy do obrażeń elementarnych i chociaż jej blask został przyćmiony przez bicze z 1.10 będzie to nasz zestaw broni na fizyków.
Zbroja
Tu ważna jest wysoka obrona oraz DR, nie posiadamy bloku więc DR będzie bardzo potrzebne.
Okowa Grozy: Najlepsze rozwiązanie dla Frenzy Barba (nie robić w drucianym runie, bo za mało def)
Leviatan: Bardzo dobra obrona, bonus do siły, nie ma stałego DR więc przyda się perfekcik.
Shaft: Shaft nadal trzyma fason, ma za mały def , dlatego doradzał bym upg (będzie wtedy 1500 def) nie zaszkodzi również włożyć Um.
Zguba gladiatora: Od biedy może być poza obroną i cbf nic ciekawego
Odwaga Arkaine: Bonus do Hp, ładna obrona, ale za tą cenę kupimy coś lepszego.
IK armor: jak nosimy rękawice, pas i buty to i zbroje. 160//60: Zbroja z 4 miejscami soketowana 4 x 40/15
Pas
Sznur uszu: Stringi są niedrogie a mają wszystko to czego nasz baba potrzebuje DR, i LL
Verdungo: Lepsza wersja stringów zamiast LL spory bonus do Hp, myślę że będą bardziej przydatne niż poprzednik.
IK: Zawsze dobra nie droga alternatywa
Rękawice
Chwyt Drakuli: LL, 25% na otwarcie rany, bonus do siły, najlepszy wybór
IK: Zawsze dobra nie droga alternatywa
Buty
Jeździec Rzezi: Najlepsze rozwiązanie.
IK: Zawsze dobra nie droga alternatywa
Ringi
Bul: wiadomo
Wiatr zgnilca: oprócz szansy na rzucenie czegoś tam, spory LL ja mam 9%, 160 def przeciw pociskom i res na trutki, naprawdę dobry pierścień.
Kruczy Lód: wiadomo
Amu
Gniew Lorda-1 do skil, 20% ias, xx% na zabójcze uderzenie, nie trzeba dalej wymieniać.
Saracen: przede wszystkim resy,
Oko Etlisza: Dobry na start.
Hełm
Korona Wieków(2 x 40/15)- po prostu wypas zasługuje na screena (którego niestety nie mogłem tu zamieścić... - dop. Przemo)
Arreat: Wszystko czego potrzebujemy w pigułce
Gaza: Bardzo doby hełm dla frenziera, warto się nad nim zastanowić
Tala Hełm: Taniutki a również niezły wybór.
Staty:
Siła: 180 lub tyle ile wymaga sprzęt.
Zręczność: 100 to jest minimum, zależy jakie mamy ithemy, nasz barb musi mieć dużo AR jak ktoś nie trafia to można podciągnąć nawet do 150.
Żywotność: Reszta
Energia: -
Mercedes:
Najlepiej wybrać tu merca z 2 aktu z aurą moc, da to nam sporego kopa do dmg. A dobrze ubrany merc, jak jeszcze dostanie BO to naprawdę dobrze się trzyma.
No to będzie chyba tyle, gra takim barbem jest bardzo przyjemna, co do dueli to można spróbować, ja nie chodzę na duelki więc nie ma doświadczenia. W razie wątpliwości piszcie.
Babinicz
Zgłoś błąd.
Skills:
Zdolności:
Szał bitewny: Podstawowy, główny i jedyny atak, używanie go nie jest takie łatwe jak się może wydawać, na wyższych poziomach barb tak zapieprza że trudno nad nim zapanować, ale wszystko można wyćwiczyć. Frenzy to atak bardzo szybki co nie znaczy że możemy sobie pozwolić na dwie powolne bronie. Przeciwnie pierwsze uderzenia są wyprowadzane w przeciętnym tempie, dopiero z każdym następnym barb przyspiesza. Dlatego przynajmniej jedna z broni musi mieć wysoką szybkość ataku. W ręce która uderza pierwsza powinna znaleźć się broń szybsza (będzie rozpędzać szał), w drugiej możemy sobie pozwolić na wolniejszą ale za to z większym dmg. 20 pkt
Podwójne uderzenie: synergia do frenzy, przydatne na początku 20 pkt
Podwójny rzut: na dojście 1pkt
Odrzucanie: na dojście 1pkt
Okrzyki:
Drwina: synergia do frenzy 20 pkt
Okrzyk: zwiększa def niestety nie starczy punktów ale zawsze dojdzie coś do ithemów 1pkt
Rozkazy: okrzyk życiowy tu koniecznie 20pkt
Skowyt: na dojście 1pkt
Zdolności bojowe:
Mistrzostwo: 20 pkt
Skóra z żelaza: niestety nie starczy punktów ale zawsze dojdzie coś do ithemów 1pkt
Wrodzona odporność: niestety nie starczy punktów ale zawsze dojdzie coś do ithemów 1pkt
Zwiększona szybkość i wytrzymałość: absolutnie nic nie dawać bo jak dojdzie od przedmiotów to nie zapanujecie nad postacią!!!
Zostaną 4 punkty do waszej dyspozycji najlepiej przeznaczyć na odporność albo skórę.
Sprzęt: Dla frenziera pierwszorzędne cechy to LL, DR jak również szybkość ataku!!!
Broń: Nasz Barb będzie używał dwóch broni. Oczywiście musimy zdecydować czym będziemy walczyć, w grę wchodzą miecze, topory i buławy. Topory nie są zbyt dobrym rozwiązaniem (nie ma ciekawych toporów jednoręcznych, ale w nich osiągamy najlepsze runewordy), co do mieczy mamy Dziadka, Świetlika, Siwce Zagłady, Set Dzieci Bul Khatosa, natomiast wśród buław wyróżnia się Sheafer, Stormlash i kilka innych pozycji. Ja wybrałem buławy i myślę to najlepsze rozwiązanie. Oczywiście jak ktoś chce niech sobie robi miecznika ale nigdy nie osiągnie takiego efektu jak mój w przypadku buław. Więc zacznijmy:
I etap - w pierwszej fazie gry opłaca się używać 2x buław z setu aldura, są naprawdę rewelacyjne gdyby tylko miały większy dmg;(
II etap - po osiągnięciu 64 lvl zmieniamy przepocone aldury na 2 x Tornado Horazona, nie sugerować się dolnym progiem dmg, broń jest zajebista i baaardzo szybka
III etap: Młot Sheafera + Bicz Burzy
W takim właśnie komplecie Stormlash + Sheafer możemy w pełni rozwinąć skrzydła. Stormlash to moim zdaniem jedna z lepszych broni(choć mało popularna) , sheafer ma większy dmg ale jest baaardzo powolnym narzędziem. Stormlash jest przejebanie szybki więc należy go dać do ręki która będzie uderzać pierwsza (ma to duże znaczenie). Możemy również w zupełności zrezygnować z sheafera i śmigać z dwoma biczami, lepiej jednak połączyć szybkość z potężnym dmg. Teraz pora na najlepsze czyli 35% szans na rzucenie zaklęcia pole statyczne w czasie zadawania ciosu. Przy naszej prędkości ataku pole statyczne jest rzucane co 1-2 sec, na helu jest bardzo ważne, zwłaszcza jak otoczy nas grupa, nie dość że mamy bardzo konkretny dmg od broni to jeszcze co chwile rzucamy pole statyczne (na 10 lvl działa na sporym obszarze). Z takim kompletem możemy śmiało śmigać na Helu. Dlatego właśnie buławy są doskonałym wyborem, żadne inne rozwiązanie nie da nam pola statycznego, które naprawdę rządzi. Musze tu oczywiście wspomnieć o wspaniałych runewordach: Hel Ohm Um Lo Cham (DOOM), Ber Tir Um Mal Lum(BEAST), Vex Hel El Eld Zod Eth( BREATH OF THE DYING), jednak nasze narzędzia nieporównywalnie tańsze, w zupełności wystarczą.
Broń na Fizyków: Podczas gry spotkamy ich kilku, dlatego pasuje się zaopatrzyć w 2x Gwiazda Baranara, broń posiada spore bonusy do obrażeń elementarnych i chociaż jej blask został przyćmiony przez bicze z 1.10 będzie to nasz zestaw broni na fizyków.
Zbroja
Tu ważna jest wysoka obrona oraz DR, nie posiadamy bloku więc DR będzie bardzo potrzebne.
Okowa Grozy: Najlepsze rozwiązanie dla Frenzy Barba (nie robić w drucianym runie, bo za mało def)
Leviatan: Bardzo dobra obrona, bonus do siły, nie ma stałego DR więc przyda się perfekcik.
Shaft: Shaft nadal trzyma fason, ma za mały def , dlatego doradzał bym upg (będzie wtedy 1500 def) nie zaszkodzi również włożyć Um.
Zguba gladiatora: Od biedy może być poza obroną i cbf nic ciekawego
Odwaga Arkaine: Bonus do Hp, ładna obrona, ale za tą cenę kupimy coś lepszego.
IK armor: jak nosimy rękawice, pas i buty to i zbroje. 160//60: Zbroja z 4 miejscami soketowana 4 x 40/15
Pas
Sznur uszu: Stringi są niedrogie a mają wszystko to czego nasz baba potrzebuje DR, i LL
Verdungo: Lepsza wersja stringów zamiast LL spory bonus do Hp, myślę że będą bardziej przydatne niż poprzednik.
IK: Zawsze dobra nie droga alternatywa
Rękawice
Chwyt Drakuli: LL, 25% na otwarcie rany, bonus do siły, najlepszy wybór
IK: Zawsze dobra nie droga alternatywa
Buty
Jeździec Rzezi: Najlepsze rozwiązanie.
IK: Zawsze dobra nie droga alternatywa
Ringi
Bul: wiadomo
Wiatr zgnilca: oprócz szansy na rzucenie czegoś tam, spory LL ja mam 9%, 160 def przeciw pociskom i res na trutki, naprawdę dobry pierścień.
Kruczy Lód: wiadomo
Amu
Gniew Lorda-1 do skil, 20% ias, xx% na zabójcze uderzenie, nie trzeba dalej wymieniać.
Saracen: przede wszystkim resy,
Oko Etlisza: Dobry na start.
Hełm
Korona Wieków(2 x 40/15)- po prostu wypas zasługuje na screena (którego niestety nie mogłem tu zamieścić... - dop. Przemo)
Arreat: Wszystko czego potrzebujemy w pigułce
Gaza: Bardzo doby hełm dla frenziera, warto się nad nim zastanowić
Tala Hełm: Taniutki a również niezły wybór.
Staty:
Siła: 180 lub tyle ile wymaga sprzęt.
Zręczność: 100 to jest minimum, zależy jakie mamy ithemy, nasz barb musi mieć dużo AR jak ktoś nie trafia to można podciągnąć nawet do 150.
Żywotność: Reszta
Energia: -
Mercedes:
Najlepiej wybrać tu merca z 2 aktu z aurą moc, da to nam sporego kopa do dmg. A dobrze ubrany merc, jak jeszcze dostanie BO to naprawdę dobrze się trzyma.
No to będzie chyba tyle, gra takim barbem jest bardzo przyjemna, co do dueli to można spróbować, ja nie chodzę na duelki więc nie ma doświadczenia. W razie wątpliwości piszcie.






