Foh PvP
Ostatnia modyfikacja: 02.12.2007. Utworzono: 24.08.2007
Witam, dzisiaj zapoznam Was, z taktyką dla Foha, jest to bardzo potężna postać na duele i nie wymaga wielkiego trudu, aby ją zrobić i poprowadzić. Jedynym problemem są znowu koszty postaci :-/ polecam Foha dla ludzi z dużym budżetem, ok nie owijajmy w bawełnę, zaczynajmy:
Atrybuty:
Siła - 100 lub 120 bardziej polecam tą pierwszą, ponieważ Foh nie musi nosić zbyt ciężkiego staffu,
Zręczność - 40, powinniśmy dać tyle aby móc unieść naszą broń, o której się później dowiemy,
Żywotność - Tutaj idziemy na żywioł, dajemy w żywotność resztę punktów, aby nasz Foh wytrzymywał zróżnicowane ataki naszych przeciwników,
Energia - Nic, mana jest nam zupełnie nie potrzebna, ponieważ mamy wykańczać wrogów po jednym ataku, więc po co nam mana?
Umiejętności:
Defensywne
Nic, z tej kategorii umiejętności nie skorzystamy, ponieważ będą nam one nie przydatne
Ofensywne
Moc - 1
Św. ogień - 1
Ciernie - 1
Św. chłód - 1
Św. wstrząs - 20, zwiększa obrażenia naszego głównego ataku
Sanktuarium - 1
Przekonanie - 20, to jest aura bez której w żaden sposób się nie obędziemy, masakrycznie zmniejsza odporności wrogów, na piekle przeciwnicy pod działaniem tej aury, praktycznie nie posiadają odporności :) wszystko to idzie na naszą korzyść, gdyż nasz główny atak zadaje obrażenia od błyskawic, a to jak wiadomo jest żywioł :-)
Tutaj zakończymy rozdawanie punktów na umiejętności ofensywne, te umiejętności które mają po 1 punkcie są nam potrzebne tylko po to aby dojść do ważniejszych umiejętności z których będziemy korzystać.
Walki
Poświęcenie - 1
Św. pocisk - 1, ta umiejętność NIE maksymalizuje naszego ataku, co prawda pisze tak, ale to tylko dodaje obrażenia do św. pocisków które się rozchodzą po naszym ataku, te pociski zadają obrażenia tylko umarłym, a inni gracze to ludzie :-) więc nie skupiajmy tu naszej uwagi,
Zapał - 1
Zemsta - 1
Błogosławiony młot - 1
Nawrócenie - 1
Pięść niebios - 20, to jest nasz główny atak, bez którego Foh nie może być Fohem,
Pchnięcie - 1
Szarża - 1
Św. tarcza - tutaj możemy walnąć z 4 punkty, z naszym odpowiednim staffem ta umiejętność wzrośnie, i co z tym związane polepszy nam to, o bardzo wiele obronę, przydatne na duelach do walki z postaciami które walczą brońmi, inaczej melee
Podobnie jak w przypadku umiejętności ofensywnych, tam gdzie mamy po 1 punkcie, jest nam to przydatne tylko po to, aby dojść do naszych głównych umiejętności,
Ekwipunek:
Tutaj podam przedmioty, tylko dla ludzi bogatych, bo bez odpowiedniego staffu, w miarę drogiego, nasz Foh nie będzie w stanie pokonać lepszej postaci
Broń - najlepszym rozwiązaniem jest HOTO, słowo runiczne, które doda nam sporo dmg i będziemy mogli przyzywać dębowego mędrca, który doda nam sporo punktów życia,
Zbroja - Enigma lub COH, także słowa runiczne, to zależy od naszego wyboru, ja preferuję COH ze względu na odporności które po jego założeniu nam dojdą,
Tarcza - Moim zdaniem Herold Zakarum, daje 2 do skills a także 50 do odporności i 2 do umiejętności bojowych
Rękawice - Tutaj może być obojętnie co, ja używam pięści maga, regeneracja i 20% czary, nawet przydatne
Buty - Polecam perf wodołazy ze względy na żywotność i siłę którą nam dodadzą
Pas - Siatka arachnidów, koniecznie daje jeden do skills a dmg nigdy nie za wiele,
Hełm - Oko gryfa, doda dmg i zmniejszy odporności na light naszych przeciwników,
Pierścienie - 2x soje ze względu na 1 do skills
Amulet - Mara 25-30 daje 2 do skills i resy które się zapewne przydadzą
Można się także wypełnić skillerami, a także kupić lub znaleźć pochodnie dla paladyna + anni co także znacznie polepszy obrażenia
To już koniec naszej postaci, która będzie super wojakiem na duelach, teraz podam nieco informacji o walce naszego Foha
W prawym oknie ustawiamy sobie umiejętność, którą jest aura przekonania, a w lewym pięść niebios która świetnie współdziała z przekonaniem, to będzie już wszystko, życzę miłej zabawy na duelach :-)
Archi
Zgłoś błąd.
Atrybuty:
Siła - 100 lub 120 bardziej polecam tą pierwszą, ponieważ Foh nie musi nosić zbyt ciężkiego staffu,
Zręczność - 40, powinniśmy dać tyle aby móc unieść naszą broń, o której się później dowiemy,
Żywotność - Tutaj idziemy na żywioł, dajemy w żywotność resztę punktów, aby nasz Foh wytrzymywał zróżnicowane ataki naszych przeciwników,
Energia - Nic, mana jest nam zupełnie nie potrzebna, ponieważ mamy wykańczać wrogów po jednym ataku, więc po co nam mana?
Umiejętności:
Defensywne
Nic, z tej kategorii umiejętności nie skorzystamy, ponieważ będą nam one nie przydatne
Ofensywne
Moc - 1
Św. ogień - 1
Ciernie - 1
Św. chłód - 1
Św. wstrząs - 20, zwiększa obrażenia naszego głównego ataku
Sanktuarium - 1
Przekonanie - 20, to jest aura bez której w żaden sposób się nie obędziemy, masakrycznie zmniejsza odporności wrogów, na piekle przeciwnicy pod działaniem tej aury, praktycznie nie posiadają odporności :) wszystko to idzie na naszą korzyść, gdyż nasz główny atak zadaje obrażenia od błyskawic, a to jak wiadomo jest żywioł :-)
Tutaj zakończymy rozdawanie punktów na umiejętności ofensywne, te umiejętności które mają po 1 punkcie są nam potrzebne tylko po to aby dojść do ważniejszych umiejętności z których będziemy korzystać.
Walki
Poświęcenie - 1
Św. pocisk - 1, ta umiejętność NIE maksymalizuje naszego ataku, co prawda pisze tak, ale to tylko dodaje obrażenia do św. pocisków które się rozchodzą po naszym ataku, te pociski zadają obrażenia tylko umarłym, a inni gracze to ludzie :-) więc nie skupiajmy tu naszej uwagi,
Zapał - 1
Zemsta - 1
Błogosławiony młot - 1
Nawrócenie - 1
Pięść niebios - 20, to jest nasz główny atak, bez którego Foh nie może być Fohem,
Pchnięcie - 1
Szarża - 1
Św. tarcza - tutaj możemy walnąć z 4 punkty, z naszym odpowiednim staffem ta umiejętność wzrośnie, i co z tym związane polepszy nam to, o bardzo wiele obronę, przydatne na duelach do walki z postaciami które walczą brońmi, inaczej melee
Podobnie jak w przypadku umiejętności ofensywnych, tam gdzie mamy po 1 punkcie, jest nam to przydatne tylko po to, aby dojść do naszych głównych umiejętności,
Ekwipunek:
Tutaj podam przedmioty, tylko dla ludzi bogatych, bo bez odpowiedniego staffu, w miarę drogiego, nasz Foh nie będzie w stanie pokonać lepszej postaci
Broń - najlepszym rozwiązaniem jest HOTO, słowo runiczne, które doda nam sporo dmg i będziemy mogli przyzywać dębowego mędrca, który doda nam sporo punktów życia,
Zbroja - Enigma lub COH, także słowa runiczne, to zależy od naszego wyboru, ja preferuję COH ze względu na odporności które po jego założeniu nam dojdą,
Tarcza - Moim zdaniem Herold Zakarum, daje 2 do skills a także 50 do odporności i 2 do umiejętności bojowych
Rękawice - Tutaj może być obojętnie co, ja używam pięści maga, regeneracja i 20% czary, nawet przydatne
Buty - Polecam perf wodołazy ze względy na żywotność i siłę którą nam dodadzą
Pas - Siatka arachnidów, koniecznie daje jeden do skills a dmg nigdy nie za wiele,
Hełm - Oko gryfa, doda dmg i zmniejszy odporności na light naszych przeciwników,
Pierścienie - 2x soje ze względu na 1 do skills
Amulet - Mara 25-30 daje 2 do skills i resy które się zapewne przydadzą
Można się także wypełnić skillerami, a także kupić lub znaleźć pochodnie dla paladyna + anni co także znacznie polepszy obrażenia
To już koniec naszej postaci, która będzie super wojakiem na duelach, teraz podam nieco informacji o walce naszego Foha
W prawym oknie ustawiamy sobie umiejętność, którą jest aura przekonania, a w lewym pięść niebios która świetnie współdziała z przekonaniem, to będzie już wszystko, życzę miłej zabawy na duelach :-)






