diablo 3

Fire Assa [c/c] [PvM]

Ostatnia modyfikacja: 08.07.2008. Utworzono: 20.02.2008

SPIS TREŚCI

1. Wstęp.
2. Przedstawienie Postaci – zalety i wady.
3. Statystyki.
4. Umiejętności.
5. Itemsetup – czyli w co się wystroić.
6. Najemnik.
7. Osiągnięcia.
8. Zakończenie.


1. Wstęp

Do napisania jakiejś stosunkowo dokładnej strategii dla Assy c/c [PvM] zabierałem się już ze… 2 lata. W końcu nastąpił przełom, czyli obudziłem się w sobotę rano i nie miałem kaca. To z kolei natchnęło mnie do pracy i proszę, powstała moja autorska (przynajmniej w moim mniemaniu ;p ) strategia.
Będzie to na pierwszy rzut oka dość zwyczajny build, ale polecam przeczytanie go w całości, nim ktokolwiek zabierze się do oceny.

Słowniczek BN - http://diablo.phx.pl/?s=slownikbn – w razie wątpliwości co wam nabazgrałem ;p

2. Przedstawienie postaci.

Fire Assa jest to postać typowo PvM, i muszę się przyznać że właściwie nigdy nie testowałem jej na PvP, gdyż uważam że się do tego nie nadaje. Została stworzona na potworki i niech tak już zostanie. W końcu nie wszystko musi być dzisiaj multifunkcjonalne.

Zalety:

- olbrzymi dmg (oscyluje w granicach 30k)
- maksymalny próg IAS
- przedostatni próg FHR
- całkiem spory def (jak na assę oczywiście)
- duży ll i ml
- płaszcz cieni (i tu nowość ;p)
- spore pole rażenia jak na mele chara

Wady:

- malo HP (w granicach 1,7k zaledwie)
- nieciekawy blok
- strasznie dużo pkt. marnuje się na str.
- ar mógłby być większy

3. Statystyki

Początkowo statystyki assy wyglądają następująco:

Siła – 20
Zręczność – 20
Żywotność – 20
Energia – 25

Aby przyodziać potrzebne części garderoby musimy osiągnąć:

Siła – tyle by unieść Shadowdancery, w zależności od posiadanych itemów
Zręczność – 100 do 110 aby nasz skromny ar nie był komiczny…
Żywotność – reszta
Energia – 25 czyli nic nie inwestować

Żal pakować tyle pkt w siłę, ale niestety musimy unieść shadowdancery, bo bez nich nasz dmg już nie będzie taki śliczniutki.


4. Umiejętności
Fire Assa bazuje na 2 drzewkach umiejętności. Jest to odmiana zabójczyni typu fight, więc nie ruszamy drzewka pułapek. Do wydania mamy 110 pkt.

A) Sztuki Walki

Uderzenie Tygrysa – 20 pkt. Sill wręcz cudowny, bez niego nasza Fire assa by nie istniała. Na 33 lvl i po trzeciej szarży (gdy krążą 3 kuleczki ;p ) zwiększa nasz dmg od kopniaka 2220%. Imponująca liczba?

Pazur Smoka – 1 pkt. na dojście, mimo kilku kopnięć tylko pierwsze z nich podlega zwiększeniu od tygrysa, więc sill raczej nieprzydatny w tym buildzie.

Szpon Smoka – 1 pkt. kończące uderzenie pazurami. Bardzo szybkie, duży ar, ale nieużywane w tym buildzie.

Ogon Smoka – 20 pkt. znakomity skill. Zwiększa obrażenia od kopnięcia dodając % obrażenia od ognia, dzięki czemu osiągamy taki kolosalny dmg. Na 33 lvl dodaje 370% obrażeń od ognia, dodatkowo rażąc wrogów w promieniu 2m. Podstawą do obliczania tych obrażeń jest dmg od butów, dlatego nosimy takie ciężkie buciki.

Lot Smoka – 1 pkt. również świetny skill. Przydatny na PvP, lecz na PvM raczej się nie nadaje. Dajemy tutaj 1 pkt, ponieważ dzięki temu mamy tele. Jedyny minus tego skila jest taki, że aby się teleportować musimy mieć na celowniku potworka.

Suma: 43 pkt.

B) Dyscypliny Cienia

Mistrzostwo Szponów – 20 pkt. myślę że tego nie trzeba komentować. Umiejętność bierna, daje dmg od szponów, ar oraz szansę na krytyki, niezbędne dla każdej assy c/c.

Zw. Szybkość – 5 pkt. po prostu tyle wystarczy, razem z bonusem od itemów będzie na 18 lvl, co i tak daje max IAS oraz wystarczające FRW.

Blok – na pocztek musi nam wystarczyć 5 pkt. Razem z przedmiotami będzie na 18 lvl, co daje nam ledwie 56% szans na blok. Po wymaksowaniu reszty skilli, to tutaj lokujemy resztę punkcików, ale nawet to nie da nam dostatecznego bloku (największy minus Fire Assy)

Psychiczny Młot – 1 pkt. jedynie na dojście. Bezużyteczny w tym buildzie.

Płaszcz Cieni – 20 pkt. i tu nowość, niedoceniana umiejętność. Razem z itemami będzie kosmicznie zwiększał nam def, obniżając jednocześnie def naszych wrogów. Dobrze dopakowany obniża def wrogów nawet o ponad 95% !!! Myślę że taka wartość jest już godna uwagi.

Wojownik Cienia – 1 pkt. no zwyczajny bubel, ginie od wszystkiego, nie zabija niczego, posiada te same skille co nasza postać… Generalnie zupełnie bezużyteczny.

Mistrz Cienia – 1 pkt. ten już potrafi utrzymać się na piekle nieco dłużej, można by dopakować zamiast bloku, ale ja wybrałem opcje większej samodzielności naszej assy.
Używamy jedynie jako mięso armatnie, do odwracania uwagi wrogów i jako żywą tarczę w kryzysowych sytuacjach.

Suma: 53 pkt.

Wydaliśmy w sumie 96 pkt. aby nasza assa była zdolna szybko i sprawnie mordować.
Wolne 14 pkt. wsadzimy w blok, co pozwoli nieco zwiększyć szansę na jego powodzenie.
Max bloku i tak nie osiągniemy, ale zawsze można spróbować się do niego zbliżyć.

5. Itemsetup
Czyli jak się wystroić na dużą imprezę.



HEŁM

SPOJRZENIE WAMPIRA/Vampire Gaze
Złowrogi Hełm/Grim Helm
Obrona: 252
Obrona Bazowa: 60-125
Wymagany Poziom: 41
Wymagana Siła: 58
Wytrzymałość: 40
+100% Zwiększona Obrona
Dodaje 6-22 Obrażeń od Zimna, Zamraża na 4 sek.
15% Wyssanie Wytrzymałości
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
6-8% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenie Zmniejszone o 15-20%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15
Patch 1.09 i późniejsze

Bardzo dobry hełm, daje nam spory ll i ml, oraz 20% dr, soketować jewelem 15% res. 20 life. Niestety brak skila, resów oraz statów. Można upg. dla zwiększenia defa (siły i tak mamy zapas)
Ocena 5/6

OBLICZE ANDARIEL/Andariel's Visage
Demoniczna Głowa/Demonhead
Obrona: 310-387
Obrona Bazowa: 101-154
Wymagany Poziom: 83
Wymagana Siła: 102
Wytrzymałość: 20
+100-150% Zwiększona Obrona
+2 do wszystkich umiejętności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
8-10% Życia wykradzione podczas trafienia
+10% do maksymalnych odporności na truciznę
+25-30 do Siły
-30% odporność na ogień
+70% odporność na truciznę
15% szansa rzucenia 15-poziomowego czaru Nova Trucizny podczas otrzymania ciosu
Poziom 3 Jad (20 ładunków)
Przedmiot tylko dla postaci ladderowych
Patch 1.10 i późniejsze

Również znakomity hełm, jeżeli mamy zamiar to zakładać należy uwzględnić bonus do siły przy dodawaniu statów. Daje skila, ll oraz IAS (ten jest nam zbędny, max osiągamy dzięki zw. Szybkości) Minusem jest -30% fire res., brak resów, brak dr oraz przeochydny wygląd postaci ;p …przynajmniej moim zdaniem. Można soketować Ral dla zniwelowanie ujemnej odporności na ogień, lub jewelem +15% res. +20 life.
Ocena 5/6

KORONA WIEKÓW/Crown of Ages
Korona/Corona
Obrona: 349-399
Obrona Bazowa: 111-165
Wymagany Poziom: 82
Wymagana Siła: 174
+50% Zwiększona Obrona
+100-150 do Obrony
+1 do wszystkich umiejętności
Obrażenia zmniejszone o 10-15%
+20-30 do wszystkich odporności
+30% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
Przedmiot Niezniszczalny
1-2 miejsca na gemy
Patch 1.10 i późniejsze

Wypadało wspomnieć. Znany i wyświechtany hełm. Daje nam skila, dr, resy oraz FHR (FHR i tak zbędne, przedostatni próg przekroczymy i bez tego, a ostatniego i tak nie osiągniemy ;p) Niestety brak ll i ml oraz wymagana siła stawia go w tym buildzie poniżej Gazy. Soketować 1-2x Ber.
Ocena 4+/6


ZBROJA

Fortitude / Hart (EL + SOL + DOL + LO)
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% poprawiona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom) do życia (zależy od poziomu postaci)
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła
Uwagi: Zaklęcie Zamrażająca Zbroja poprawia obronę i przy trafieniu z dystansu strzela lodowym pociskiem w atakującego, 15 poziom: Premia do obrony: 115 procent, Czas trwania: 228 sekund, Obrażenia od Zimna: 25-34
Dodatkowe informacje:
• Ilość gniazd: 4
• Wymagany poziom: 59
• 1.10
• Słowo działające tylko na Closed Battle.net ladder
• Kategorie przedmiotu: Zbroje
Tak naprawdę innej opcji nie widzę. 300% zwiększony dmg!!! to naprawdę niezły kop, resy, +life, duży def, oraz zaklęcie Zamrażająca Zbroja na 15 lvl. No dosłownie wszystko czego nam potrzeba, może za wyjątkiem braku skila.
Ocena 6/6

Chains Of Honor / Okowa Grozy (DOL + UM + BER + IST)
+2 do wszystkich umiejętności
+200% obrażenia zadane Demonom
+100% obrażenia zadane Nieumarłym
8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+70% poprawiona obrona
+20 do siły
Uzupełnienie życia +7
Wszystkie odporności +65
Obrażenie zmniejszone o 8%
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Uwagi: brak
Dodatkowe informacje:
• Ilość gniazd: 4
• Wymagany poziom: 63
• 1.10
• Słowo działające we wszystkich trybach rozgrywki (single, obn, cbn ladder i non ladder)
• Kategorie przedmiotu: Zbroje
Można zastąpić tym forti, ale osobiście nie polecam. Ma ładny +skill, wielgachne resy, +str oraz skromny dr 8%. Niestety nie zwiększa bezpośrednio dmg i ma bardzo słaby def, a tego nasza assa nie powinna się pozbywać.
Ocena 4/6

RĘKAWICE

CIEKNĄCA LAWA/Lava Gout
Bitewne Rękawice/Battle Gauntlets
Obrona: 120-144
Obrona Bazowa: 39-47
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 88
Wytrzymałość: 38
+150-200% Zwiększona Obrona
2% Szansa Rzucenai 10-poziomowego Zaklęcia Urok przy Zadawaniu Ciosu
Połowa Czasu Zamrożenia
Dodaje 13-46 Obrażeń od Ognia
+20% Zwiększona Szybkość Ataku
Odporność na Ogień +24%
Patch 1.09 i późniejsze

Rękawiczki owe mają bardzo ładną właściwość, mianowicie 2% na rzucenie 10 lvl Uroku, co całkiem ładnie dopakowuje nam ar. Właściwie tylko dlatego je nosimy, bo 20% IAS i tak nie zwiększa na progu, osiągamy max bez tego.
Ocena 5-/6


CHWYT DRAKULI/Dracul's Grasp
Wykonane z Kości Wampira Rękawice/Vampirebone Gloves
Obrona: 125-145
Obrona Bazowa: 56-65
Wymagany Poziom: 76
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
+90-120% Zwiększona Obrona
+10-15 do Siły
+5-10 do Życia za każdego zabitego przeciwnika
25% szansa na otwarcie rany
7-10% Życia wykradzione za każde trafienie
5% szansa na rzucenie 10-poziomowego czaru Wyssanie Życia podczas zadawania ciosu
Patch 1.10 i późniejsze

Nie sposób było pominąć te rękawiczki. Dodają nam +str, 5% na rzucenie 10 lvl life tap… co chyba nie wymaga komentarza Z lt i odpowiednią skutecznością ataku bylibyśmy nieśmiertelni ;p
Ocena 5/6

Wybór pomiędzy Lawą a Drakulą pozostawiam wam. Nie jest to aż tak istotne, a obydwie możliwości dają nam innego rodzaju korzyści, więc zależy od upodobań.


BUTY

TANCZERZ CIENIA/Shadow Dancer
Myrmidońskie Nagolenice/Myrmidon Greaves
Obrona: 122-144
Obrona Bazowa: 62-71
Wymagany Poziom: 71
Wymagana Siła: 167
Wytrzymałość: 24
Obrażenia od Kopnięca: 83-149
+70-100% Zwiększona Obrona
+1-2 do Dyscyplin Cienia (tylko dla Zabójczyni)
+30% Szybsze Chodzenie/Bieganie
+30% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+15-25 do Zręczności
Wymagania -20%
Przedmiot tylko dla postaci ladderowych
Patch 1.10 i późniejsze

Najlepsze buciki dla asski nastawionej na kopniaki. Daja na 2 do dyscyplin cienia, 30% FHR, +25 dex, największy możliwy dmg od kopniaka, duzy def oraz 30% FRW (niby nie istotne gdyż zw. Szybkość robi swoje, ale zawsze ;p) Po prostu idealne. To własnie pod te buciki tyle siły musieliśmy napchać.
Ocena 6/6

JEŹDZIEC RZEZI/Gore Rider
Bojowe Buty/War Boots
Obrona: 140-162
Obrona Bazowa: 43-52
Wymagany Poziom: 47
Wymagany Siła: 94
Wytrzymałość: 34
Obrażenia od Kopnięca: 39-80
+160-200% zwiększona Obrona
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
10% Szansa na Otwarcie Rany
15% Szansa na Druzgocące Uderzenie
15% Zabójcze Uderzenie
Wymagania -25%
+20 do Maksymalnej Wytrzymałości
Patch 1.09 i późniejsze

Również ciekawa pozycja. Koniecznie upg. bo bez tego dmg od kopa zbyt niski. Dają nam 15% cb oraz 15% ds. I generalnie nic poza tym, ale tylko z nimi da się również wyciągnąć max dmg.
Ocena 4/6


PAS

SZNUR VERDUNGO/Verdungo's Hearty Cord
Mithrilowa Kolczuga/Mithril Coil
Obrona: 125-158
Obrona Bazowa: 58-65
Wymagany Poziom: 63
Wymagana Siła: 106
Wytrzymałość: 16
Miejsc na Butelki: 16
+90-140% Zwiększona Obrona
+10% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
+30-40 do Żywotności
Uzupełnianie życia +10-13
+100-120 do Maksymalnej Wytrzymałości
Obrażenia zmniejszone o 10-15%
Patch 1.10 i późniejsze

Najlepsze czym możemy się przepasać. 15% dr, 10% FHR (progu i tak nam nie zmieni ale cóżâ€¦ miło że jest ;p) +40 do vita !!! naprawdę niezły kop, oraz spory def. Przydałby się jeszcze ll, ale nie można mieć wszystkiego .
Ocena 6-/6


SZNUR USZU/String of Ears
Wykonany z Demoniej Skóry Pas/Demonhide Sash
Obrona: 102-113
Obrona Bazowa: 29-34
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 22
Miejsc na Butelki: 16
+150-180% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenie Zmniejszone o 10-15%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15
Patch 1.09 i późniejsze

Nieco uboższa wersja wyposażenia, ale też się nadaje. Mamy 15% dr oraz 8% ll, tylko szkoda że nic poza tym. Dla biedniejszych uchodzi, dla bogatszych… tylko verdungo.
Ocena 4-/6


PRAWA RĘKA

SIEKACZ BARTUCA/Bartuc's Cut-Throat
Większe Szpony/Greater Talons
Obrażenia Jednorącz: (77-88)-(137-155) (śr. 107-121.5)
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 79
Wymagana Zręczność: 79
Wytrzymałość: 69
Szybkość Ataku: -30
Tylko dla Zabójczyni
+150-200% Zwiększone Obrażenia
Dodaje 25-50 Obrażeń
30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
20% Premia do Skuteczności Ataku
5-9% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
+20 do Siły
+20 do Zręczności
+2 do Umiejętności Zabójczyni
+1 do Sztuk Walki (Tylko dla Zabójczyni)
Patch 1.09 i późniejsze

Popularne oraz niezawodne siekacze. Mają wszystko i niczego im nie brakuje. Po prostu musza tu być i tyle  Socketować w zależności od upodobań: Jah (ignore) lub jewelem +x max dmg +x% dmg, zawsze troszkę mocniej będą biły. Można upg.
Ocena 6/6


LEWA RĘKA

JADEITOWY SZPON/Jade Talon
Naręczny Miecz/Wrist Sword
Obrażenia Jednorącz: (98-115)-(130-153) (śr. 114-134)
Wymagany Poziom: 66
Wymagana Siła: 105
Wymagana Zręczność: 105
Wytrzymałość: 56
Szybkość Ataku: -10
Tylko dla Zabójczyni
+190-240% Zwiększone Obrażenia
+1-2 do Sztuk Walki (Tylko dla Zabójczyni)
+1-2 do Dyscyplin Cienia (Tylko dla Zabójczyni)
30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
10-15% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
Wszystkie Odporności +40-50
Patch 1.10 i późniejsze

Już nie tak wypasione jak bartuc, ale mają inne potrzebne zalety, głownie +50 res. Poza tym dzięki nim osiągamy jakiś porządny ml, oraz przedost. próg FHR. Socketować jewelem +15 res. +20 life.
Ocena 6-/6


PIERŚCIONKI

Klasyczne zestawienie bk + raven.

KRUCZY LÓD/Raven Frost
Pierścień/Ring
Wymagany Poziom: 45
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorbcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności
Patch 1.09 i późniejsze

OBRĄCZKA BUL-KATHOSA/Bul-Kathos' Wedding Band
Pierścień/Ring
Wymagany Poziom: 58
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
3-5% Życia wykradzione za każde trafienie
+50 do Wytrzymałości
+0-49 do Życia (0.5 * Poziom Postaci)
Patch 1.09 i późniejsze

Takie zestawienie daje nam cbf, +1 skill, sporo life, sporo dex (co się przekłada na ar oraz def) +250 ar, ll oraz cold absorb. Wychodzi idealnie, nic więcej nam nie trzeba.
Ocena zestawienia 6/6

Zamiast BK można przyodziać rare ringa:

+10-15% res
+ll
+ml
+life/mana

Lub coś w tym guście. Wg mnie jest to drogie i zbędne, resy i tak są maksymalne a ll i ml w ringach rare nie jest zbyt wielki a dla niego samego nie warto tracić kasy. Jedynie jakiś wymierny kop do life lub many... Rozwiązanie zupełnie zbędne, lecz jeśli ktoś nie ma co z pieniędzmi robić, to proszę.


AMULET

Rare/Craft amu
+2 assa skill
+10-15% res
+life lub ll
+mana lub ml


Wiadomo, marzenie. Drogi pierońsko, ale nic lepszego nie znajdziemy.
Ocena 6/6


KALEJDOSKOP MARY/Mara's Kaleidoscope
Amulet
Wymagany Poziom: 67
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +20-30
+5 do Energii
+5 do Żywotności
+5 do Zręczności
+5 do Siły
Patch 1.09 i późniejsze

Oczywiście mara też się nadaje, jak prawie wszędzie. Myślę że nie wymaga komentarza, +skill, +res, +staty. Uniwersalny i zawsze na topie.
Ocena 5/6

Najbiedniejsi mogą założyć +2 assa skill +100 life, też się nadaje, ale nie polecam.

EKWIPUNEK

Ograniczę się do wypisania talików jakie powinny się tu znaleźć.

3x skiller do sztuk walki +40 life
3x skiller do dyscyplin cienia +40 life
3-6x small charm +5res +20 life
lub zamiennie, jeśli ktoś ma już komplet resów
3-6x small charm +3dmg +20 ar +20 life
Assa torch (najlepiej z max statami, niekoniecznie z resami, te i tak będą maksymalne)
Annihillus (j/w)


6. Najemnik

Tutaj bez większych innowacji. Wybieramy najemnika z II aktu na normalu, z aurą Śmiałość. Jedyna opcja aby nasz def był możliwy do zaakceptowania. Ubieramu go następująco:

BROŃ

Doom / Zagłada (HEL + OHM + UM + LO + CHAM)
5% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania ciosu
Poziom 12 Aura Święty Chłód podczas noszenia
+2 do wszystkich umiejętności
+45% zwiększona szybkość ataku
+330-370% zwiększone obrażenia
- (40%-60%) do odporności na zimno przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
25% szansa Otwarcia Rany
Uniemożliwia leczenie się potworów
Zamraża cel +3
Wymagania -20%
Uwagi: Zaklęcie Wulkan tworzy wulkan, który sieje śmierć i zniszczenie wśród twoich wrogów, 18 poziom: Obrażenia: 66-68, Obrażenia od Ognia: 66-68
Aura Święty Chłód zamraża pobliskie potwory, 12 poziom: Promień: 11.3 M, Obrażenia od Zimna: 85-90 do twojego ataku, Obrażenia od Zimna: 17-18, Przeciwnicy spowolnieni 50 procent
Dodatkowe informacje:
• Ilość gniazd: 5
• Wymagany poziom: 67
• 1.10
• Słowo działające we wszystkich trybach rozgrywki (single, obn, cbn ladder i non ladder)
• Kategorie przedmiotu: Bronie Drzewcowe, Młoty, Topory
Świetne słówko, daje aurę HF, 20% ds, oraz 45% IAS, dzięki czemu nasz Merc daje sobie jakoś w tym brutalnym świecie radę. Opcja „Uniemożliwia leczenie się potworów” tez nie pozostaje bez znaczenia.
Ocena 6/6

HEŁM

KORONA ZŁODZIEI/Crown of Thieves
Wielka Korona/Grand Crown
Obrona: 296-342
Obrona Bazowa: 78-113
Wymagany Poziom: 49
Wymagana Siła: 103
Wytrzymałość: 50
+160-200% Zwiększona Obrona
9-12% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Odporność na Ogień +33%
+35 do Many
+50 do Życia
+25 do Zręczności
80-100% Dodatkowego Złota od Potworów
Patch 1.09 i późniejsze

Bardzo dobry hełm dla Merca. Niedrogie i optymalne rozwiązanie. Daje nam ładny ll, +life, +dex, oraz posiada przyzwoitą obronę. Socketować jewelem +15res +20life, ekscentrycy mogą zrobić upg.
Ocena 5/6

ZBROJA

Stone / Kamień (SHAEL + UM + PUL + LUM)
+60% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250-290% poprawiona obrona
+300 obrona przeciw pociskom
+16 do siły
+16 do żywotności
+10 do energii
Wszystkie odporności +15
Poziom 16 Kula Magmy [80 ładunków]
Poziom 16 Gliniany Golem [16 ładunków]
Uwagi: Zaklęcie Kula Magmy powoduje rzut kulą płonącej, gorącej magmy, która odrzuca twoich wrogów, 16 poziom: Obrażenia: 90-111, Obrażenia od Ognia: 90-111, Średnie obrażenia od Ognia: 126-129 na sekundę
Zaklęcie Gliniany Golem tworzy z ziemii golema, który będzie walczył po twojej stronie, 16 poziom: statystyki golema: Atak: 380, Obrona: 100, Życie: 625, Obrażenia: 12-31, Premia do ataku: +320, Spowalnia wrogów: 60 procent
Dodatkowe informacje:
• Ilość gniazd: 4
• Wymagany poziom: 47
• 1.10
• Słowo działające we wszystkich trybach rozgrywki (single, obn, cbn ladder i non ladder)
• Kategorie przedmiotu: Zbroje
Generalnie to powinno wystarczyć marcowi do przeżycia. Można inwestować kasę w jakieś drogie bajery, ale ta zbroja zdecydowanie zaspokaja nasze potrzeby.
Ocena 5/6


7. Osiągnięcia

Więc w telegraficznym skrócie wygląda to następująco (przy 1 itemsetupie):

- max próg IAS – używając uderzenia tygrysa większego progu nie da się wyciągnąć
- ok. 1700 - 1800 life
- 35% dr (z COA można osiągnąć więcej, używając opcji z 2xBer)
- 100% FHR co daje nam przedostatni próg (86%)
- 20% ll (przy dobrym amu można wyciągnąć ok. 25%)
- 23% ml
- max dmg z Ogonu smoka w granicach 32k
- 12700 defa (przy pierwszym itemsetupie, z włączoną śmiałością, zamrażającą zbroja i płaszczem cieni)
- pole rażenia skila 2m (wartość stała)

8. Zakończenie

Sam mam taką asskę, i jestem z niej bardzo zadowolony. Norm i Kosz wymiata jak maszynka do zabijania. Na Hellu, wiadomo immuny z lekka przeszkadzają ;p Problem polega na tym, że jeśli nie zadamy potworkowi obrażeń fizycznych kopiąc go w twarz, nie zadamy mu także obrażeń od ognia. Ale nie takie problemy się już rozwiązywało, zawsze na switchu można nosić stylisko bólu, które daje zw. Obrażeń w ładunkach, ale ja osobiście wolę omijać takie potwory i nie tracić na nie czasu .
Oczywiście pojawią się osoby które zniechęci mała ilość hp, więc proszę oto rozwiązanie:

Switch

Cta + Spirit (w obojętnie jakiej tarczy z 4x socket)

Cta daje nam rozkazy, a spirit +skill, dzięki czemu można się trochę podkoksować.

Osobiście nie uważam tego za niezbędny element, ale przecież mogę się mylić, i ktoś mi potem zarzuci brak kompetencji ;p.

Życzę przyjemności z gry, w załączniku udostępniam save, oczywiście made in shadowmaster na 99 lvl, gdyż moja własna postać 99 lvl nie osiągnęła i raczej tego nie zrobi.

Save można pobrać klikając tutaj.

Lestat


Oceń materiał: Ocena: 5.28 (570 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.