Drzewko Umiejętności Zabójczyni - Dyscypliny Cienia
Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 13.11.2007
By pozostać wolnym od zepsucia płynącego z magii, Zabójczynie muszą zmagać się z magami bez pomocy czarów. W tym celu rozwinęły unikalne talenty swego klanu. Nieustępliwość i zdolności umysłu pozwoliły im rozwinąć Dyscypliny Cienia. Umiejętności te są owocem wieloletniego doskonalenia ducha i intensywnego treningu.
Zniknięcie oraz Zwiększona Szybkość nie mogą być używane razem.
Wojownik Cienia oraz Mistrz Cienia także nie mogą być stosowane jednocześnie.
Płaszcz Cieni nie działa razem z klątwami.
(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc umiejętności Mistrz Cienia, której statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)
Dodatkowe info: Psychiczny Młot jest efektywny we wczesnym etapie gry. Nie musisz celować więc jest łatwy w użyciu i odpycha przeciwników.
Dodatkowe info: Zwiększona Szybkość daje również korzyści do umiejętności pułapek Zabójczyni ponieważ oddziałuje na nie Zwiększona prędkość ataku.
Zwiększona Szybkość i Zniknięcie nie będą działać w tym samym czasie.
Dodatkowe info:
* Płaszcz Cieni sprawia, iż niebo ciemnieje. Kiedy niebo nagle pociemnieje prawdopodobnie w pobliżu znajduje się Zabójczyni używająca tej umiejętności. Jako dodatek do ciemności zmniejszana jest obrona przeciwników. Jest to przydatna umiejętność której zalety prawie każda Zabójczyni będzie chciała wykorzystać.
* Ta umiejętność jest niezwykle przydatna. Rzucona blokuje wiele umiejętności niektórych potworów: Łucznicy nie mogą strzelać (z wyjątkiem Czempionów i Unikatowych), Piaseczniki nie mogą składać jaj, Strażnicy nie mogą używać trującego oddechu, Panowie Jadu nie mogą użyć swojego ataku Inferno, itd. Większość potworów zatrzyma się kiedy rzucisz Płaszcz Cieni, dopóki się do nich nie zbliżysz. Kiedy je zaatakujesz znów będą mogły używać swoich umiejętności
Dodatkowe info:
* Blok pozwala Zabójczyni używać swoich Katarów (lub broni klasy szponów) i posiadać zdolność blokowania. Zabójczyni używająca dwóch Katarów będzie chciała sporo zainwestować w tę umiejętność. Zwiększenie blokowania nawet o 1% daje sporą ochronę.
* Blok nie otrzymuje profitów od zręczności i Zwiększonej szansy na blok.
* Możesz blokować jedynie stojąc bądź atakując. Blok nie działa kiedy chodzisz lub biegasz.
* Trąba powietrzna jest atakiem i Blok wciąż będzie funkcjonował podczas ataku.
* Umiejętność ta blokuje obrażenia magiczne tak samo jak fizyczne
Dodatkowe info:
* Zniknięcie ma ukryty bonus do odporności na obrażenia fizyczne. Jest ukryty więc nie wyświetla się na twojej postaci lub umiejętności. Jest ograniczony do 50%.
* Zniknięcie redukuje długość działania kapliczki w takim samym stopniu w jakim skraca działanie klątwy. By uniknąć skróconego oddziaływania kapliczki rzuć Zwiększoną Szybkość zanim dotkniesz kapliczki; kiedy już jej dotkniesz rzuć ponownie Zniknięcie.
* Zwiększona Szybkość i Zniknięcie nie działają w tym samym czasie.
Dodatkowe info: Wojownik Cienia używa umiejętności, które wybrałeś. To pozwala kontrolować rodzaj zaklęć jakich będzie używał.
Mistrz Cienia, następny sługa, może rzucać czary, których nie masz, więc weź to pod uwagę zanim wydasz dużo punktów w Wojownika Cienia.
Wojownicy Cienia posiadają podstawową siłę i zręczność równą dziesięciokrotności ich poziomu. Dodatkowo Wojownik Cienia otrzymuje +4 do odporności na wszystko za każdy poziom aż do max. 75.
Dodatkowe info: Jad ogranicza czas działania trucizny do 0.4 sekundy. To zapobiega otruwaniu na długi czas. Przykład: chociaż 700 obrażeń w 10 sekund może wydawać się znaczne, to jednak 28 obrażeń zostanie zadane z powodu ograniczenia do 0.4 sekundy.
Dodatkowe info:
* Mistrz Cienia posiada odporności porównywalne do tych Wojownika Cienia. Większość graczy wybiera Mistrza Cienia, ponieważ Mistrz Cienia może rzucać czary, których nie masz.
* Mistrzowie Cienia posiadają podstawową siłę i zręczność równą dziesięciokrotności ich poziomu. Umiejętności Mistrza Cienia, których może używać posiadają poziom równy połowie jego poziomu +1.
* Możesz posiadać Mistrza Cienia lub Wojownika Cienia (nie oba naraz).
* Odporności Mistrza Cienia nie są obniżane na Koszmarze i Piekle. Ponadto nie są ograniczone do 75%, jednak Mistrz Cienia nigdy nie będzie w pełni odporny na ataki żywiołów.
* Umiejętnościami Mistrza Cienia są: Płaszcz Cieni (rzadko), Uderzenie Umysłu, Zniknięcie, Zwiększona Szybkość Wartownik Śmierci [czyli niektóre umiejętności z drzewka Sztuk Walki oraz Pułapki].
* Przedmioty dla Mistrza Cienia:
Lvl 17 Rzadki amulet
Lvl 13 Rzadki pierścień, na lewej dłoni
Lvl 11 Rzadki Suwayyah, Bojowa Pięść lub Nożycowy Suwayyah w prawej dłoni
Lvl 11 Rzadki Bojowy Cestus, Runiczne Szpony lub Nożycowy Suwayyah w lewej dłoni
Lvl 11 Rzadkie Wampiręcze lub Ogrze Rękawice
Lvl 11 Rzadki pierścień, na prawej dłoni
Lvl 11 Rzadka zbroja; tego samego typu co dla Zabójczyni
Lvl 11 Rzadki Hełm; tego samego typu co dla Zabójczyni
Lvl 9 Magiczny pierścień, na prawej dłoni
Lvl 6 Magiczny Suwayyah, Bojowa Pięść lub Nożycowy Suwayyah w prawej dłoni
Lvl 6 Magiczny Bojowy Cestus, Runiczne Szpony lub Nożycowy Suwayyah w lewej dłoni
Lvl 6 Magiczne Kościaste Rękawiczki lub Wampiręcze
Lvl 6 Magiczna zbroja; tego samego typu co dla Zabójczyni
Lvl 6 Magiczny hełm; tego samego typu co dla Zabójczyni
Lvl 5 Dobrej jakości Kościaste Rękawiczki, Wampiręcze lub Ogrze Rękawice
Lvl 1 Dobrej jakości Suwayyah, Bojowa Pięść lub Nożycowy Suwayyah w prawej dłoni
Lvl 1 Dobrej jakości Bojowy Cestus, Runiczne Szpony lub Nożycowy Suwayyah w lewej dłoni
Lvl 1 Dobrej jakości zbroja; tego samego typu co dla Zabójczyni
Lvl 1 Dobrej jakości hełm; tego samego typu co dla Zabójczyni
Te przedmioty są generowane losowo przy każdym rzuceniu czaru.
Zgłoś błąd.
Zniknięcie oraz Zwiększona Szybkość nie mogą być używane razem.
Wojownik Cienia oraz Mistrz Cienia także nie mogą być stosowane jednocześnie.
Płaszcz Cieni nie działa razem z klątwami.
|
Claw Mastery |
|||
| Wymagany poziom postaci: | 1 | Synergie: | Brak |
![]() |
Wymagane umiejętności: | Brak | |
| Opis: |
Efekt: Dzięki rozwijaniu tej umiejętności, Zabójczyni włada swymi szponami z jeszcze większą biegłością. (umiejętność bierna) |
||
| Stałe: | Brak | ||
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: +X % | 35 | 39 | 43 | 47 | 51 | 55 | 59 | 63 | 67 | 71 | 75 | 79 | 83 | 87 | 91 | 95 | 99 | 103 | 107 | 111 |
| Atak: +X % | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 | 220 |
| X % Szans Na Trafienie Krytyczne | 3 | 6 | 9 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 17 | 18 | 18 | 19 | 19 | 20 | 20 | 20 | 20 | 21 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: | 1 - 3 | 2 - 4 | 3 - 6 | 4 - 7 | 5 - 9 | 6 - 10 | 7 - 12 | 8 - 13 | 9 - 15 | 11 - 17 | 12 - 19 | 14 - 21 | 15 - 23 | 17 - 25 | 18 - 27 | 20 - 29 | 22 - 32 | 24 - 34 | 26 - 37 | 28 - 39 |
| Obrażenia Od Magii: | 1 - 3 | 2 - 4 | 3 - 6 | 4 - 7 | 5 - 9 | 6 - 10 | 7 - 12 | 8 - 13 | 9 - 15 | 11 - 17 | 12 - 19 | 14 - 21 | 15 - 23 | 17 - 25 | 18 - 27 | 20 - 29 | 22 - 32 | 24 - 34 | 26 - 37 | 28 - 39 |
| Koszt Many: | 4 | 4.25 | 4.5 | 4.75 | 5 | 5.25 | 5.5 | 5.75 | 6 | 6.25 | 6.5 | 6.75 | 7 | 7.25 | 7.5 | 7.75 | 8 | 8.25 | 8.5 | 8.75 |
Dodatkowe info: Psychiczny Młot jest efektywny we wczesnym etapie gry. Nie musisz celować więc jest łatwy w użyciu i odpycha przeciwników.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Szybkość Ataku: +X % | 21 | 27 | 31 | 34 | 37 | 41 | 42 | 44 | 44 | 45 | 46 | 47 | 49 | 50 | 51 | 51 | 51 | 52 | 52 | 52 |
| Szybkość Chodzenia/Biegania: +X % | 23 | 29 | 34 | 39 | 42 | 45 | 47 | 49 | 51 | 52 | 54 | 55 | 56 | 57 | 57 | 59 | 59 | 60 | 60 | 61 |
| Czas Trwania: X (s) | 120 | 132 | 144 | 156 | 168 | 180 | 192 | 204 | 216 | 228 | 240 | 252 | 264 | 276 | 288 | 300 | 312 | 324 | 336 | 348 |
Dodatkowe info: Zwiększona Szybkość daje również korzyści do umiejętności pułapek Zabójczyni ponieważ oddziałuje na nie Zwiększona prędkość ataku.
Zwiększona Szybkość i Zniknięcie nie będą działać w tym samym czasie.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Czas Trwania: X(s) | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| Premia Do Obrony: +X % | 10 | 13 | 16 | 19 | 22 | 25 | 28 | 31 | 34 | 37 | 40 | 43 | 46 | 49 | 52 | 55 | 58 | 61 | 64 | 67 |
| Obrona Wroga: -X % | 15 | 18 | 21 | 24 | 27 | 30 | 33 | 36 | 39 | 42 | 45 | 48 | 51 | 54 | 57 | 60 | 63 | 66 | 69 | 72 |
Dodatkowe info:
* Płaszcz Cieni sprawia, iż niebo ciemnieje. Kiedy niebo nagle pociemnieje prawdopodobnie w pobliżu znajduje się Zabójczyni używająca tej umiejętności. Jako dodatek do ciemności zmniejszana jest obrona przeciwników. Jest to przydatna umiejętność której zalety prawie każda Zabójczyni będzie chciała wykorzystać.
* Ta umiejętność jest niezwykle przydatna. Rzucona blokuje wiele umiejętności niektórych potworów: Łucznicy nie mogą strzelać (z wyjątkiem Czempionów i Unikatowych), Piaseczniki nie mogą składać jaj, Strażnicy nie mogą używać trującego oddechu, Panowie Jadu nie mogą użyć swojego ataku Inferno, itd. Większość potworów zatrzyma się kiedy rzucisz Płaszcz Cieni, dopóki się do nich nie zbliżysz. Kiedy je zaatakujesz znów będą mogły używać swoich umiejętności
|
Weapon Block |
|||
| Wymagany poziom postaci: | 12 | Synergie: | Brak |
![]() |
Wymagane umiejętności: | Mistrzostwo Szponów [1] | |
| Opis: |
Efekt: Kiedy Zabójczyni rozwinie tę umiejętność, może używać jednego z dwóch ostrzy do parowania ataków, dzięki czemu zyskuje premię do obrony bez używania tarczy. (umiejętność bierna) |
||
| Stałe: | Brak | ||
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Szansa Na Blok: X % | 26 | 32 | 36 | 39 | 42 | 44 | 46 | 47 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 56 | 56 | 57 | 57 |
Dodatkowe info:
* Blok pozwala Zabójczyni używać swoich Katarów (lub broni klasy szponów) i posiadać zdolność blokowania. Zabójczyni używająca dwóch Katarów będzie chciała sporo zainwestować w tę umiejętność. Zwiększenie blokowania nawet o 1% daje sporą ochronę.
* Blok nie otrzymuje profitów od zręczności i Zwiększonej szansy na blok.
* Możesz blokować jedynie stojąc bądź atakując. Blok nie działa kiedy chodzisz lub biegasz.
* Trąba powietrzna jest atakiem i Blok wciąż będzie funkcjonował podczas ataku.
* Umiejętność ta blokuje obrażenia magiczne tak samo jak fizyczne
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Skraca Czas Trwania Klątw O: X % | 47 | 53 | 58 | 62 | 65 | 67 | 69 | 71 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 80 | 81 | 81 | 82 |
| Odporność Na Wszystko: +X % | 19 | 27 | 33 | 38 | 42 | 45 | 47 | 50 | 52 | 54 | 56 | 57 | 58 | 60 | 60 | 62 | 62 | 63 | 63 | 64 |
| Czas Trwania: X(s) | 120 | 132 | 144 | 156 | 168 | 180 | 192 | 204 | 216 | 228 | 240 | 252 | 264 | 276 | 288 | 300 | 312 | 324 | 336 | 348 |
| Odporność Na Ataki Fizyczne: +X % | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Dodatkowe info:
* Zniknięcie ma ukryty bonus do odporności na obrażenia fizyczne. Jest ukryty więc nie wyświetla się na twojej postaci lub umiejętności. Jest ograniczony do 50%.
* Zniknięcie redukuje długość działania kapliczki w takim samym stopniu w jakim skraca działanie klątwy. By uniknąć skróconego oddziaływania kapliczki rzuć Zwiększoną Szybkość zanim dotkniesz kapliczki; kiedy już jej dotkniesz rzuć ponownie Zniknięcie.
* Zwiększona Szybkość i Zniknięcie nie działają w tym samym czasie.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Życie: X | 376 | 432 | 488 | 545 | 601 | 658 | 714 | 770 | 827 | 883 | 940 | 996 | 1052 | 1109 | 1165 | 1222 | 1278 | 1334 | 1391 | 1447 |
| Atak: +X | 40 | 80 | 120 | 160 | 200 | 240 | 280 | 320 | 360 | 400 | 440 | 480 | 520 | 560 | 600 | 640 | 680 | 720 | 760 | 800 |
| Obrona: +X % | - | 12 | 24 | 36 | 48 | 60 | 72 | 84 | 96 | 108 | 120 | 132 | 144 | 156 | 168 | 180 | 192 | 204 | 216 | 228 |
| Koszt Many: | 27 | 27 | 28 | 28 | 29 | 29 | 30 | 30 | 31 | 31 | 32 | 32 | 33 | 33 | 34 | 34 | 35 | 35 | 36 | 36 |
Dodatkowe info: Wojownik Cienia używa umiejętności, które wybrałeś. To pozwala kontrolować rodzaj zaklęć jakich będzie używał.
Mistrz Cienia, następny sługa, może rzucać czary, których nie masz, więc weź to pod uwagę zanim wydasz dużo punktów w Wojownika Cienia.
Wojownicy Cienia posiadają podstawową siłę i zręczność równą dziesięciokrotności ich poziomu. Dodatkowo Wojownik Cienia otrzymuje +4 do odporności na wszystko za każdy poziom aż do max. 75.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrazenia: X | 10 - 20 | 12 - 22 | 14 - 24 | 16 - 26 | 18 - 28 | 20 - 30 | 22 - 32 | 24 - 34 | 29 - 39 | 34 - 44 | 39 - 49 | 44 - 54 | 49 - 59 | 54 - 64 | 59 - 69 | 64 - 74 | 72 - 82 | 80 - 90 | 88 - 98 | 96 - 106 |
| Czas Ogłuszenia: X (s) | 2 | 2.2 | 2.4 | 2.6 | 2.8 | 3 | 3.2 | 3.4 | 3.6 | 3.8 | 4 | 4.2 | 4.4 | 4.6 | 4.8 | 5 | 5.2 | 5.4 | 5.6 | 5.8 |
| Szansa Na Nawrócenie: X % | 18 | 21 | 24 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 32 | 33 | 33 | 34 | 34 | 35 | 35 | 35 | 35 | 36 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Trucizn Przez 0.4 sek: | 60 - 80 | 75 - 95 | 90 - 110 | 105 - 125 | 120 - 140 | 135 - 155 | 150 - 170 | 165 - 185 | 185 - 205 | 205 - 225 | 225 - 245 | 245 - 265 | 265 - 285 | 285 - 305 | 305 - 325 | 325 - 345 | 350 - 370 | 375 - 395 | 400 - 420 | 425 - 445 |
| Czas Trwania: X (s) | 120 | 124 | 128 | 132 | 136 | 140 | 144 | 148 | 152 | 156 | 160 | 164 | 168 | 172 | 176 | 180 | 184 | 188 | 192 | 196 |
Dodatkowe info: Jad ogranicza czas działania trucizny do 0.4 sekundy. To zapobiega otruwaniu na długi czas. Przykład: chociaż 700 obrażeń w 10 sekund może wydawać się znaczne, to jednak 28 obrażeń zostanie zadane z powodu ograniczenia do 0.4 sekundy.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Zycie: | 376 | 432 | 488 | 545 | 601 | 658 | 714 | 770 | 827 | 883 | 940 | 996 | 1052 | 1109 | 1165 | 1222 | 1278 | 1334 | 1391 | 1447 |
| Atak: +X | 40 | 80 | 120 | 160 | 200 | 240 | 280 | 320 | 360 | 400 | 440 | 480 | 520 | 560 | 600 | 640 | 680 | 720 | 760 | 800 |
| Odporność Na Wszystko: +X % | 5 | 16 | 25 | 32 | 38 | 42 | 46 | 49 | 51 | 54 | 56 | 58 | 59 | 61 | 62 | 63 | 65 | 65 | 66 | 67 |
| Koszt Many: | 35 | 35 | 36 | 36 | 37 | 37 | 38 | 38 | 39 | 39 | 40 | 40 | 41 | 41 | 42 | 42 | 43 | 43 | 44 | 44 |
Dodatkowe info:
* Mistrz Cienia posiada odporności porównywalne do tych Wojownika Cienia. Większość graczy wybiera Mistrza Cienia, ponieważ Mistrz Cienia może rzucać czary, których nie masz.
* Mistrzowie Cienia posiadają podstawową siłę i zręczność równą dziesięciokrotności ich poziomu. Umiejętności Mistrza Cienia, których może używać posiadają poziom równy połowie jego poziomu +1.
* Możesz posiadać Mistrza Cienia lub Wojownika Cienia (nie oba naraz).
* Odporności Mistrza Cienia nie są obniżane na Koszmarze i Piekle. Ponadto nie są ograniczone do 75%, jednak Mistrz Cienia nigdy nie będzie w pełni odporny na ataki żywiołów.
* Umiejętnościami Mistrza Cienia są: Płaszcz Cieni (rzadko), Uderzenie Umysłu, Zniknięcie, Zwiększona Szybkość Wartownik Śmierci [czyli niektóre umiejętności z drzewka Sztuk Walki oraz Pułapki].
* Przedmioty dla Mistrza Cienia:
Lvl 17 Rzadki amulet
Lvl 13 Rzadki pierścień, na lewej dłoni
Lvl 11 Rzadki Suwayyah, Bojowa Pięść lub Nożycowy Suwayyah w prawej dłoni
Lvl 11 Rzadki Bojowy Cestus, Runiczne Szpony lub Nożycowy Suwayyah w lewej dłoni
Lvl 11 Rzadkie Wampiręcze lub Ogrze Rękawice
Lvl 11 Rzadki pierścień, na prawej dłoni
Lvl 11 Rzadka zbroja; tego samego typu co dla Zabójczyni
Lvl 11 Rzadki Hełm; tego samego typu co dla Zabójczyni
Lvl 9 Magiczny pierścień, na prawej dłoni
Lvl 6 Magiczny Suwayyah, Bojowa Pięść lub Nożycowy Suwayyah w prawej dłoni
Lvl 6 Magiczny Bojowy Cestus, Runiczne Szpony lub Nożycowy Suwayyah w lewej dłoni
Lvl 6 Magiczne Kościaste Rękawiczki lub Wampiręcze
Lvl 6 Magiczna zbroja; tego samego typu co dla Zabójczyni
Lvl 6 Magiczny hełm; tego samego typu co dla Zabójczyni
Lvl 5 Dobrej jakości Kościaste Rękawiczki, Wampiręcze lub Ogrze Rękawice
Lvl 1 Dobrej jakości Suwayyah, Bojowa Pięść lub Nożycowy Suwayyah w prawej dłoni
Lvl 1 Dobrej jakości Bojowy Cestus, Runiczne Szpony lub Nożycowy Suwayyah w lewej dłoni
Lvl 1 Dobrej jakości zbroja; tego samego typu co dla Zabójczyni
Lvl 1 Dobrej jakości hełm; tego samego typu co dla Zabójczyni
Te przedmioty są generowane losowo przy każdym rzuceniu czaru.
























