Drzewko Umiejętności Paladyna - Ofensywne Aury
Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 08.11.2007
Paladyn nie może używać jednocześnie więcej niż jednej aury. Różne aury mogą być używane w drużynie, przez wielu Paladynów.
(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, podane bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)
Dodatkowe info: Zanim włożysz więcej niż 1 punkt w Moc miej na uwadze, że Koncentracja jest dostępna dopiero na 18 poziomie. Koncentracja zwiększa obrażenia i zmniejsza ryzyko przerwania twojego ciosu o 20%. Możesz użyć berła, przedmioty unikalne dodające +1 do umiejętności albo Osłonę Sigona, żeby dodać dodatkowe punkty do Mocy dopóki nie będziesz miał Koncentracji, która opłaca się na dłuższą metę.
Dodatkowe info: Święty Ogień może być dobrą umiejętnością w 1 akcie, ale w 2 akcie powinieneś wcześniej rozważyć zmianę aury na Święty Wstrząs.
Dodatkowe info: Player vs Player: Ciernie oddają 1/8 obrażeń.
Ta aura oddaje ostre obrażenia każdemu potworowi lub innemu graczowi, którzy zadają obrażenia w walce wręcz. Ciernie działają, jeśli wróg cię uderza, więc używaj tej aury, kiedy wróg zadaje ci dużo obrażeń. Jeśli potwór nie jest w stanie cię uderzyć, np. z powodu dużej obrony czy wysokiej szansy na blok w porównaniu z potworem, albo zabijasz potwora zanim ten może cię uderzyć, zastanów się nad używaniem innej aury. Ciernie działają dobrze w drużynie przeciwko wszystkim potworom, które atakują członków drużyny.
Dodatkowe info: Na każdy włożony punkt dostajesz dodatkowo 5% do skuteczności ataku podczas gdy aura jest nieaktywna.
Dodatkowe info: Koncentracja oferuje dwie rzeczy. Zmniejsza ryzyko przerwania twojego ciosu i znacznie zwiększa obrażenia, jakie zadajesz. Koncentracja może być połączona z innymi umiejętnościami zwiększającymi obrażenia takimi jak Poświęcenie czy Szarża. Jeśli chcesz zadawać bardzo dużo obrażeń, ta aura jest wręcz stworzona dla ciebie. Koncentracja działa również na członków drużyny, co jest bardzo dobre zwłaszcza, gdy w drużynie są Barbarzyńcy, Amazonki lub inni Paladyni.
Koncentracja zwiększa obrażenia zadawane, przez Błogosławiony Młot z 50% efektywnością.
Dodatkowe info: Player vs Player: spowolni, ale nie zamrozi innych graczy.
Odporność na zimno i przedmioty z cechą "Nie można zamrozić" nie wpływają na Świety Chłód.
Dodatkowe info:
- Sanktuarium działa na unikatowe nieumarłe potwory, ale nie działa na bossów
- przedmioty, które kradną życie/mane dobrze współpracują z Sanktuarium przeciwko potworom, które mają niewrażliwość na ataki fizyczne; tak długo jak mają pozytywną efektywność wysysania. Sanktuarium zadaje znaczące obrażenia przeciwko nieumarłym porównywalne z innymi aurami ponieważ Sanktuarium ignoruje 50% odporności, które to każdy nieumarły na poziomie trudności Piekło posiada. (Poziom 1 sanktuarium %150. Poziom 20 Fanatyzm 373/2=186.5)
Dodatkowe info: - ta aura nie obniża odporności na magię i truciznę. Przekonanie usuwa niewrażliwości, co pozwala tobie i twojej drużynie zadawać obrażenia potworom, które wcześniej były nietykalne z powodu niewrażliwości. Są odporności rzędu 150% i niekiedy nie będziesz w stanie usunąć niewrażliwości z niektórych potworów na poziomie trudności Piekło
- ta aura, kiedy przełamuje niewrażliwość działa tylko z 1/5 swojej efektywności
Zgłoś błąd.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Promień: X (m) | 10.6 | 12 | 13.3 | 14.6 | 16 | 17.3 | 18.6 | 20 | 21.3 | 22.6 | 24 | 25.3 | 26.6 | 28 | 29.3 | 30.6 | 32 | 33.3 | 34.6 | 36 |
| Obrażenia: +X % | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 | 220 | 230 |
Dodatkowe info: Zanim włożysz więcej niż 1 punkt w Moc miej na uwadze, że Koncentracja jest dostępna dopiero na 18 poziomie. Koncentracja zwiększa obrażenia i zmniejsza ryzyko przerwania twojego ciosu o 20%. Możesz użyć berła, przedmioty unikalne dodające +1 do umiejętności albo Osłonę Sigona, żeby dodać dodatkowe punkty do Mocy dopóki nie będziesz miał Koncentracji, która opłaca się na dłuższą metę.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Promień: | 4 | 4.6 | 5.3 | 6 | 6.6 | 7.3 | 8 | 8.6 | 9.3 | 10 | 10.6 | 11.3 | 12 | 12.6 | 13.3 | 14 | 14.6 | 15.3 | 16 | 16.6 |
| Obrażenia Od Ognia: | 1 - 3 | 1.5 - 3.5 | 2 - 4 | 2.5 - 4.5 | 3 - 5 | 3.5 - 5.5 | 4 - 6 | 4.5 - 5.6 | 5.5 - 7.5 | 6.5 - 8.5 | 7.5 - 9.5 | 8.5 - 10.5 | 9.5 - 11.5 | 10.5 - 12.5 | 11.5 - 13.5 | 12.5 - 14.5 | 14 - 16 | 15.5 - 17.5 | 17 - 19 | 18.5 - 20.5 |
| Dodatkowe Obrażenia Od Ognia Do Twojego Ataku: | 6 - 18 | 9 - 21 | 12 - 24 | 15 - 27 | 18 - 30 | 21 - 33 | 24 - 36 | 27 - 39 | 33 - 45 | 39 - 51 | 45 - 57 | 51 - 63 | 57 - 69 | 63 - 75 | 69 - 81 | 75 - 87 | 84 - 96 | 93 - 105 | 102 - 114 | 111 - 123 |
Dodatkowe info: Święty Ogień może być dobrą umiejętnością w 1 akcie, ale w 2 akcie powinieneś wcześniej rozważyć zmianę aury na Święty Wstrząs.
| Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Promień: X (m) | 10.6 | 12 | 13.3 | 14.6 | 16 | 17.3 | 18.6 | 20 | 21.3 | 22.6 | 24 | 25.3 | 26.6 | 28 | 29.3 | 30.6 | 32 | 33.3 | 34.6 | 36 |
| Odbicie Obrażeń: X % | 250 | 290 | 330 | 370 | 410 | 450 | 490 | 530 | 570 | 610 | 650 | 690 | 730 | 770 | 810 | 850 | 890 | 930 | 970 | 1010 |
Dodatkowe info: Player vs Player: Ciernie oddają 1/8 obrażeń.
Ta aura oddaje ostre obrażenia każdemu potworowi lub innemu graczowi, którzy zadają obrażenia w walce wręcz. Ciernie działają, jeśli wróg cię uderza, więc używaj tej aury, kiedy wróg zadaje ci dużo obrażeń. Jeśli potwór nie jest w stanie cię uderzyć, np. z powodu dużej obrony czy wysokiej szansy na blok w porównaniu z potworem, albo zabijasz potwora zanim ten może cię uderzyć, zastanów się nad używaniem innej aury. Ciernie działają dobrze w drużynie przeciwko wszystkim potworom, które atakują członków drużyny.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Promień: X (m) | 10.6 | 12 | 13.3 | 14.6 | 16 | 17.3 | 18.6 | 20 | 21.3 | 22.6 | 24 | 25.3 | 26.6 | 28 | 29.3 | 30.6 | 32 | 33.3 | 34.6 | 36 |
| Atak: +X % | 75 | 90 | 105 | 120 | 135 | 150 | 165 | 180 | 195 | 210 | 225 | 240 | 255 | 270 | 285 | 300 | 315 | 330 | 345 | 360 |
Dodatkowe info: Na każdy włożony punkt dostajesz dodatkowo 5% do skuteczności ataku podczas gdy aura jest nieaktywna.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Promień: X (m) | 10.6 | 12 | 13.3 | 14.6 | 16 | 17.3 | 18.6 | 20 | 21.3 | 22.6 | 24 | 25.3 | 26.6 | 28 | 29.3 | 30.6 | 32 | 33.3 | 34.6 | 36 |
| Obrażenia: +X % | 60 | 75 | 90 | 105 | 120 | 135 | 150 | 165 | 180 | 195 | 210 | 225 | 240 | 255 | 270 | 285 | 300 | 315 | 330 | 345 |
Dodatkowe info: Koncentracja oferuje dwie rzeczy. Zmniejsza ryzyko przerwania twojego ciosu i znacznie zwiększa obrażenia, jakie zadajesz. Koncentracja może być połączona z innymi umiejętnościami zwiększającymi obrażenia takimi jak Poświęcenie czy Szarża. Jeśli chcesz zadawać bardzo dużo obrażeń, ta aura jest wręcz stworzona dla ciebie. Koncentracja działa również na członków drużyny, co jest bardzo dobre zwłaszcza, gdy w drużynie są Barbarzyńcy, Amazonki lub inni Paladyni.
Koncentracja zwiększa obrażenia zadawane, przez Błogosławiony Młot z 50% efektywnością.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Promień: X (m) | 4 | 4.6 | 5.3 | 6 | 6.6 | 7.3 | 8 | 8.6 | 9.3 | 10 | 10.6 | 11.3 | 12 | 12.6 | 13.3 | 14 | 14.6 | 15.3 | 16 | 16.6 |
| Dodatkowe Obrażenia Od Zimna Do Twojego Ataku: | 10 - 15 | 15 - 20 | 20 - 25 | 25 - 30 | 30 - 35 | 35 - 40 | 40 - 45 | 45 - 50 | 55 - 60 | 65 - 70 | 75 - 80 | 85 - 90 | 95 - 100 | 105 - 110 | 115 - 120 | 125 - 130 | 140 - 145 | 155 - 160 | 170 - 175 | 185 - 190 |
| Obrażenia Od Zimna: | 2 - 3 | 3 - 4 | 4 - 5 | 5 - 6 | 6 - 7 | 7 - 8 | 8 - 9 | 9 - 10 | 11 - 12 | 13 - 14 | 15 - 16 | 17 - 18 | 19 - 20 | 21 - 22 | 23 - 24 | 25 - 26 | 28 - 29 | 31 - 32 | 34 - 35 | 37 - 38 |
| Przeciwnicy Spowolnieni O: X % | 30 | 34 | 37 | 40 | 42 | 44 | 45 | 46 | 48 | 48 | 49 | 50 | 51 | 51 | 52 | 53 | 53 | 53 | 54 | 54 |
Dodatkowe info: Player vs Player: spowolni, ale nie zamrozi innych graczy.
Odporność na zimno i przedmioty z cechą "Nie można zamrozić" nie wpływają na Świety Chłód.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Promień: X (m) | 4 | 4.6 | 5.3 | 6 | 6.6 | 7.3 | 8 | 8.6 | 9.3 | 10 | 10.6 | 11.3 | 12 | 12.6 | 13.3 | 14 | 14.6 | 15.3 | 16 | 16.6 |
| Dodatkowe Obrażenia Od Błyskawic Do Twojego Ataku: | 1 - 60 | 1 - 96 | 1 - 132 | 1 - 168 | 1 - 204 | 1 - 240 | 1 - 276 | 1 - 312 | 1 - 360 | 1 - 408 | 1 - 456 | 1 - 504 | 1 - 552 | 1 - 600 | 1 - 648 | 1 - 696 | 1 - 756 | 1 - 816 | 1 - 876 | 1 - 936 |
| Obrażenia Od Błyskawic: | 1 - 10 | 1 - 16 | 1 - 22 | 1 - 28 | 1 - 34 | 1 - 40 | 1 - 46 | 1 - 52 | 1 - 60 | 1 - 68 | 1 - 76 | 1 - 84 | 1 - 92 | 1 - 100 | 1 - 108 | 1 - 116 | 1 - 126 | 1 - 136 | 1 - 146 | 1 - 156 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Promień: X (m) | 3.3 | 4 | 4.6 | 5.3 | 6 | 6.6 | 7.3 | 8 | 8.6 | 9.3 | 10 | 10.6 | 11.3 | 12 | 12.6 | 13.3 | 14 | 14.6 | 15.3 | 16 |
| Obrażenia Zadane Nieumarłym: +X % | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 420 | 450 | 480 | 510 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | 690 | 720 |
| Obrażenia Od Magii: | 8 - 16 | 12 - 20 | 16 - 24 | 20 - 28 | 24 - 32 | 28 - 36 | 32 - 40 | 36 - 44 | 40 - 49 | 44 - 54 | 48 - 59 | 52 - 64 | 56 - 69 | 60 - 74 | 64 - 79 | 68 - 84 | 73 - 90 | 78 - 96 | 83 - 102 | 88 - 108 |
Dodatkowe info:
- Sanktuarium działa na unikatowe nieumarłe potwory, ale nie działa na bossów
- przedmioty, które kradną życie/mane dobrze współpracują z Sanktuarium przeciwko potworom, które mają niewrażliwość na ataki fizyczne; tak długo jak mają pozytywną efektywność wysysania. Sanktuarium zadaje znaczące obrażenia przeciwko nieumarłym porównywalne z innymi aurami ponieważ Sanktuarium ignoruje 50% odporności, które to każdy nieumarły na poziomie trudności Piekło posiada. (Poziom 1 sanktuarium %150. Poziom 20 Fanatyzm 373/2=186.5)
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Promień: X (m) | 7.3 | 8 | 8.6 | 9.3 | 10 | 10.6 | 11.3 | 12 | 12.6 | 13.3 | 14 | 14.6 | 15.3 | 16 | 16.6 | 17.3 | 18 | 18.6 | 19.3 | 20 |
| Obrażenia Drużyny: +X % | 25 | 33 | 42 | 50 | 59 | 67 | 76 | 84 | 93 | 101 | 110 | 118 | 127 | 135 | 144 | 152 | 161 | 169 | 178 | 186 |
| Twoje Obrażenia: +X % | 50 | 67 | 84 | 101 | 118 | 135 | 152 | 169 | 186 | 203 | 220 | 237 | 254 | 271 | 288 | 305 | 322 | 339 | 356 | 373 |
| Szybkość Ataku: +X % | 14 | 18 | 20 | 23 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 31 | 32 | 33 | 33 | 34 | 34 | 34 | 34 | 35 |
| Atak: +X % | 40 | 45 | 50 | 55 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | 90 | 95 | 100 | 105 | 110 | 115 | 120 | 125 | 130 | 135 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrona: -X % | 49 | 56 | 61 | 66 | 70 | 73 | 75 | 77 | 79 | 80 | 82 | 83 | 85 | 86 | 86 | 88 | 88 | 89 | 89 | 90 |
| Odporności: -X % | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 | 55 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | 90 | 95 | 100 | 105 | 110 | 115 | 120 | 125 |
Dodatkowe info: - ta aura nie obniża odporności na magię i truciznę. Przekonanie usuwa niewrażliwości, co pozwala tobie i twojej drużynie zadawać obrażenia potworom, które wcześniej były nietykalne z powodu niewrażliwości. Są odporności rzędu 150% i niekiedy nie będziesz w stanie usunąć niewrażliwości z niektórych potworów na poziomie trudności Piekło
- ta aura, kiedy przełamuje niewrażliwość działa tylko z 1/5 swojej efektywności


























