Drzewko Umiejętności Nekromanty - Trucizny i Kości
Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 07.11.2007
Obrażenia od trucizn
Obrażenia od trucizn są zadawane w ciągu X sekund, a nie co sekundę.
Włócznia z kości a Duch kości
Włócznia z kości zada obrażenia wszystkim przeciwnikom w jednej linii. Nadaje się świetnie do niszczenia grup nieprzyjaciół. Na wyższych poziomach Duch Kości zadaje większe obrażenia niż Włócznia z Kości, ale może uderzyć tylko w jednego przeciwnika. Duchem Kości jest dużo łatwiej wycelować i trafić przeciwnika, ponieważ podąża on za celem. Jednak Duch Kości, będzie podążał wyłącznie za celem, który wybrał, gdy został wystrzelony, więc w przeciwieństwie do Włóczni z Kości, nie możesz wystrzeliwać go poza ekran, licząc, że w kogoś trafi. Jeżeli chcesz wyczyścić duże ilości potworów używaj Włóczni z Kości. Jeżeli chcesz zwiększyć obrażenia twoich przywołańców i golemów, używaj Ducha Kości. Możesz używać obu zdolności, ale powinieneś zdecydować się na jedną i wyspecjalizować się w niej. Wielu wysokopoziomowych Nekromantów decyduje się jednak na Ducha Kości, ze względu na wysokie obrażenia, samo-namierzanie celu oraz z powodu mniejszych kosztów walki przeciwko celowi.
Włócznia z Kości:
-zadaje połowę obrażeń Ducha Kości, zabiera około połowy many mniej niż Duch kości, uderza wielu przeciwników
-nie namierza przeciwników, trzeba celować
-na wyższych poziomach (40+) może przewyższać Ducha Kości w obrażeniach
-przydatna w PvP
-jest szybsza od Ducha Kości
-nie przydatna w późniejszych etapach poziomu trudności Piekło.
Duch Kości:
-zadaje dwa razy większe obrażenia niż Włócznia z Kości, kosztuje dwa razy więcej many, trafia w jeden cel
-łatwiej trafić potwora
-mniej czarowania na każdego potwora
-przydatny w PvP.
(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc umiejętności Wybuch Zwłok i Trująca Nova, których statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)
Dodatkowe info: Zbroja z Kości może być niesamowicie przydatna w absorbowaniu fizycznych obrażeń, powstrzymując ataki, które mogłyby odebrać ci życie. Jeżeli przeciwnik trafi cię i mana nie jest problemem, wyczaruj zbroję od nowa.
Dodatkowe info: Zatruty Sztylet może być niesamowicie śmiercionośną bronią. To zaklęcie jest zaprojektowane, aby dać Nekromancie możliwość efektywnego użycia broni innej, niż różdżka. W grze istnieje kilka wysokopoziomowych noży, które są przeznaczone do użytku dla graczy używających trucizn.
Dodatkowe info: Jeżeli chcesz narobić dużo zamieszania, Wybuch Zwłok jest umiejętnością dla ciebie. Wybuch Zwłok jest ulubionym zaklęciem wielu graczy. Wybuch Zwłok jest świetnym sposobem na bardzo szybkie zabijanie wielkich grup wrogich potworów. Jedyne czego potrzeba, to ciało i grupa potworów, znajdująca się w okolicy tego ciała. Jeden wybuch zwłok, nawet jeżeli nie zabije wszystkich przeciwników, spowoduje powstanie kilku kolejnych zwłok, co pozwoli używać naszego zaklęcia dalej. Zaklęcia Kości oraz przywołane istoty mogą pomóc ci zdobyć pierwsze zwłoki do wybuchu, potem wystarczy już tylko trzymać przeciwników w okolicach zwłok. Im więcej punktów dodasz do tej umiejętności, tym w dalszej odległości potwory będą niszczone. Wybuch Zwłok zadaje 50% obrażeń zwyczajnych i 50% obrażeń od ognia. Potwory, które są odporne na ogień, będą otrzymywały mniejsze obrażenia.
Dodatkowe info: Więzienie z Kości można również używać aby otaczać nim innych graczy.
Dobrą metodą jest wyczarowywanie Więzienia na bossach i innych graczach i rzucanie na nich klątwy Żelaznej Dziewicy. Wtedy, jak tylko spróbują zniszczyć więzienie, zaczną ranić samych siebie. Można również przywołać golema wewnątrz pierścienia, aby walczył z przeciwnikami w środku. Można także korzystać z Włóczni z Kości i Ducha Kości, aby atakować przeciwników wewnątrz kościstego więzienia.
Uwaga - To Więzienie z Kości, jest czymś innym niż więzienie z kości używane przez Diablo. Pan Grozy używa swojego własnego typu Więzienia z Kości, którego nie może używać żaden z graczy.
Dodatkowe info: Gdy atakujesz kogoś uwięzionego za pomocą Więzienia z kości, Duch kości nie zniszczy tegoż więzienia.
Oprócz zadawania okrutnych obrażeń, podążanie Ducha Kości za celem, umożliwia łatwe celowanie. Możesz także wystrzelić kilka pocisków na raz, mając pewność, że cel będzie zniszczony.
Duch kości, jeżeli nie został wycelowany, to trafi w najbliższego potwora. Jeżeli strzelasz do konkretnego potwora, który zginie, to pociski wycelowane w niego, nie zmienią już celu, polecą prosto. Dlatego najlepiej nie celować w potwora, tylko w przestrzeń w jego pobliżu.
Zgłoś błąd.
Obrażenia od trucizn są zadawane w ciągu X sekund, a nie co sekundę.
Włócznia z kości a Duch kości
Włócznia z kości zada obrażenia wszystkim przeciwnikom w jednej linii. Nadaje się świetnie do niszczenia grup nieprzyjaciół. Na wyższych poziomach Duch Kości zadaje większe obrażenia niż Włócznia z Kości, ale może uderzyć tylko w jednego przeciwnika. Duchem Kości jest dużo łatwiej wycelować i trafić przeciwnika, ponieważ podąża on za celem. Jednak Duch Kości, będzie podążał wyłącznie za celem, który wybrał, gdy został wystrzelony, więc w przeciwieństwie do Włóczni z Kości, nie możesz wystrzeliwać go poza ekran, licząc, że w kogoś trafi. Jeżeli chcesz wyczyścić duże ilości potworów używaj Włóczni z Kości. Jeżeli chcesz zwiększyć obrażenia twoich przywołańców i golemów, używaj Ducha Kości. Możesz używać obu zdolności, ale powinieneś zdecydować się na jedną i wyspecjalizować się w niej. Wielu wysokopoziomowych Nekromantów decyduje się jednak na Ducha Kości, ze względu na wysokie obrażenia, samo-namierzanie celu oraz z powodu mniejszych kosztów walki przeciwko celowi.
Włócznia z Kości:
-zadaje połowę obrażeń Ducha Kości, zabiera około połowy many mniej niż Duch kości, uderza wielu przeciwników
-nie namierza przeciwników, trzeba celować
-na wyższych poziomach (40+) może przewyższać Ducha Kości w obrażeniach
-przydatna w PvP
-jest szybsza od Ducha Kości
-nie przydatna w późniejszych etapach poziomu trudności Piekło.
Duch Kości:
-zadaje dwa razy większe obrażenia niż Włócznia z Kości, kosztuje dwa razy więcej many, trafia w jeden cel
-łatwiej trafić potwora
-mniej czarowania na każdego potwora
-przydatny w PvP.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: | 2 - 4 | 3 - 5 | 4 - 6 | 5 - 7 | 6 - 8 | 7 - 9 | 8 - 10 | 9 - 11 | 10 - 12 | 11 - 14 | 12 - 15 | 13 - 17 | 14 - 18 | 15 - 20 | 16 - 21 | 17 - 23 | 18 - 25 | 20 - 27 | 21 - 29 | 23 - 31 |
| X - Liczba Zębów: | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| Koszt Many: | 3 | 3.5 | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 | 11.5 | 12 | 12.5 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Absorbuje: X Obrażeń | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 |
| Koszt Many: | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dodatkowe info: Zbroja z Kości może być niesamowicie przydatna w absorbowaniu fizycznych obrażeń, powstrzymując ataki, które mogłyby odebrać ci życie. Jeżeli przeciwnik trafi cię i mana nie jest problemem, wyczaruj zbroję od nowa.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Trucizn: | 7 - 15 | 13 - 23 | 20 - 32 | 30 - 43 | 40 - 56 | 53 - 70 | 67 - 85 | 82 - 103 | 104 - 126 | 129 - 153 | 155 - 181 | 185 - 212 | 216 - 245 | 250 - 281 | 286 - 319 | 325 - 359 | 374 - 410 | 426 - 464 | 481 - 521 | 540 - 581 |
| Przez: X (s) | 2 | 2.4 | 2.8 | 3.2 | 3.6 | 4 | 4.4 | 4.8 | 5.2 | 5.6 | 6 | 6.4 | 6.8 | 7.2 | 7.6 | 8 | 8.4 | 8.8 | 9.2 | 9.6 |
| Atak: +X % | 30 | 50 | 70 | 90 | 110 | 130 | 150 | 170 | 190 | 210 | 230 | 250 | 270 | 290 | 310 | 330 | 350 | 370 | 390 | 410 |
| Koszt Many: | 3 | 3.2 | 3.5 | 3.7 | 4.0 | 4.2 | 4.5 | 4.7 | 5.0 | 5.2 | 5.5 | 5.7 | 6.0 | 6.2 | 6.5 | 6.7 | 7.0 | 7.2 | 7.5 | 7.7 |
Dodatkowe info: Zatruty Sztylet może być niesamowicie śmiercionośną bronią. To zaklęcie jest zaprojektowane, aby dać Nekromancie możliwość efektywnego użycia broni innej, niż różdżka. W grze istnieje kilka wysokopoziomowych noży, które są przeznaczone do użytku dla graczy używających trucizn.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Zasięg: X (m) | 2.6 | 3 | 3.3 | 3.6 | 4 | 4.3 | 4.6 | 5 | 5.3 | 5.6 | 6 | 6.3 | 6.6 | 7 | 7.3 | 7.6 | 8 | 8.3 | 8.6 | 9 |
| Koszt Many: | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 |
Dodatkowe info: Jeżeli chcesz narobić dużo zamieszania, Wybuch Zwłok jest umiejętnością dla ciebie. Wybuch Zwłok jest ulubionym zaklęciem wielu graczy. Wybuch Zwłok jest świetnym sposobem na bardzo szybkie zabijanie wielkich grup wrogich potworów. Jedyne czego potrzeba, to ciało i grupa potworów, znajdująca się w okolicy tego ciała. Jeden wybuch zwłok, nawet jeżeli nie zabije wszystkich przeciwników, spowoduje powstanie kilku kolejnych zwłok, co pozwoli używać naszego zaklęcia dalej. Zaklęcia Kości oraz przywołane istoty mogą pomóc ci zdobyć pierwsze zwłoki do wybuchu, potem wystarczy już tylko trzymać przeciwników w okolicach zwłok. Im więcej punktów dodasz do tej umiejętności, tym w dalszej odległości potwory będą niszczone. Wybuch Zwłok zadaje 50% obrażeń zwyczajnych i 50% obrażeń od ognia. Potwory, które są odporne na ogień, będą otrzymywały mniejsze obrażenia.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Życie (Normal): | 19 | 23 | 28 | 33 | 38 | 42 | 47 | 52 | 57 | 61 | 66 | 71 | 76 | 80 | 85 | 90 | 95 | 99 | 104 | 109 |
| Życie (Koszmar): | 147 | 183 | 220 | 257 | 294 | 330 | 367 | 404 | 441 | 477 | 514 | 551 | 588 | 624 | 661 | 698 | 735 | 771 | 808 | 845 |
| Życie (Piekło): | 431 | 538 | 646 | 754 | 862 | 969 | 1077 | 1185 | 1293 | 1400 | 1508 | 1616 | 1724 | 1831 | 1939 | 2047 | 2155 | 2262 | 2370 | 2478 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Trucizn: | 25 - 75 | 37 - 97 | 52 - 122 | 70 - 150 | 90 - 180 | 112 - 212 | 137 - 247 | 165 - 285 | 211 - 341 | 262 - 402 | 318 - 468 | 480 - 540 | 446 - 616 | 517 - 697 | 693 - 783 | 675 - 875 | 787 - 997 | 907 - 1127 | 1035 - 1265 | 1170 - 1410 |
| Przez: X (s) | 2 | 2.4 | 2.8 | 3.2 | 3.6 | 4 | 4.4 | 4.8 | 5.2 | 5.6 | 6 | 6.4 | 6.8 | 7.2 | 7.6 | 8 | 8.4 | 8.8 | 9.2 | 9.6 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Magii: | 16 - 24 | 24 - 32 | 32 - 40 | 40 - 48 | 48 - 56 | 56 - 64 | 64 - 72 | 72 - 80 | 81 - 89 | 90 - 98 | 99 - 107 | 108 - 116 | 117 - 125 | 126 - 134 | 135 - 143 | 144 - 152 | 156 - 165 | 168 - 178 | 180 - 191 | 192 - 204 |
| Koszt Many: | 7 | 7.2 | 7.5 | 7.7 | 8 | 8.2 | 8.5 | 8.7 | 9 | 9.2 | 9.5 | 9.7 | 10 | 10.2 | 10.5 | 10.7 | 11 | 11.2 | 11.5 | 11.7 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Życie (Normal): | 19 | 23 | 28 | 33 | 38 | 42 | 47 | 52 | 57 | 61 | 66 | 71 | 76 | 80 | 85 | 90 | 95 | 99 | 104 | 109 |
| Życie (Koszmar): | 147 | 183 | 220 | 257 | 294 | 330 | 367 | 404 | 441 | 477 | 514 | 551 | 588 | 624 | 661 | 698 | 735 | 771 | 808 | 845 |
| Życie (Piekło): | 431 | 538 | 646 | 754 | 862 | 969 | 1077 | 1185 | 1293 | 1400 | 1508 | 1616 | 1724 | 1831 | 1939 | 2047 | 2155 | 2262 | 2370 | 2478 |
| Koszt Many: | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 |
Dodatkowe info: Więzienie z Kości można również używać aby otaczać nim innych graczy.
Dobrą metodą jest wyczarowywanie Więzienia na bossach i innych graczach i rzucanie na nich klątwy Żelaznej Dziewicy. Wtedy, jak tylko spróbują zniszczyć więzienie, zaczną ranić samych siebie. Można również przywołać golema wewnątrz pierścienia, aby walczył z przeciwnikami w środku. Można także korzystać z Włóczni z Kości i Ducha Kości, aby atakować przeciwników wewnątrz kościstego więzienia.
Uwaga - To Więzienie z Kości, jest czymś innym niż więzienie z kości używane przez Diablo. Pan Grozy używa swojego własnego typu Więzienia z Kości, którego nie może używać żaden z graczy.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Trucizn: | 43 - 78 | 56 - 90 | 68 - 103 | 81 - 115 | 93 - 128 | 106 - 140 | 118 - 153 | 131 - 165 | 146 - 181 | 162 - 196 | 178 - 212 | 193 - 228 | 209 - 243 | 225 - 259 | 240 - 275 | 256 - 290 | 281 - 315 | 306 - 340 | 331 - 365 | 356 - 390 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Magii: | 20 - 30 | 36 - 47 | 52 - 64 | 68 - 81 | 84 - 98 | 100 - 115 | 116 - 132 | 132 - 149 | 149 - 167 | 166 - 185 | 183 - 203 | 200 - 221 | 217 - 239 | 234 - 257 | 251 - 275 | 268 - 293 | 286 - 312 | 304 - 331 | 322 - 350 | 340 - 369 |
| Koszt Many: | 12 | 12.5 | 13 | 13.5 | 14 | 14.5 | 15 | 15.5 | 16 | 16.5 | 17 | 17.5 | 18 | 18.5 | 19 | 19.5 | 20 | 20.5 | 21 | 21.5 |
Dodatkowe info: Gdy atakujesz kogoś uwięzionego za pomocą Więzienia z kości, Duch kości nie zniszczy tegoż więzienia.
Oprócz zadawania okrutnych obrażeń, podążanie Ducha Kości za celem, umożliwia łatwe celowanie. Możesz także wystrzelić kilka pocisków na raz, mając pewność, że cel będzie zniszczony.
Duch kości, jeżeli nie został wycelowany, to trafi w najbliższego potwora. Jeżeli strzelasz do konkretnego potwora, który zginie, to pociski wycelowane w niego, nie zmienią już celu, polecą prosto. Dlatego najlepiej nie celować w potwora, tylko w przestrzeń w jego pobliżu.


























