Drzewko Umiejętności Druida - Zmiana Kształtu
Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 12.11.2007
To chyba najbardziej zadziwiająca umiejętność Druidów. Dzięki zmianie kształtu, Druid potrafi zmienić się w zwierzę, którego przysięgał chronić. Druidzi - wojownicy kroczą dwiema ścieżkami: ścieżką niedźwiedzia i ścieżką wilka. Niektóre umiejętności związane ze zmianą kształtu dostępne są tylko dla jednej z tych postaci, inne dla obu. Należy pamiętać, że Druid przemieniony w zwierzę nie może używać niektórych umiejętności. Mądry Druid wzywa wszelkie potrzebne duchy zanim przemieni się w zwierzę.
Gdy znajdujesz się pod postacią wilkołaka lub niedźwiedziołaka nadal będziesz zadawał obrażenia z broni zwykłej lub broni do walki na odległość. Tak naprawdę zmiana jest tylko graficzna. Będziesz nadal machał swoim mieczem, czy też strzelał swoim łukiem, ale w grze będzie to wyglądało jakbyś atakował przeciwników pod formą wilkołaka lub niedźwiedziołaka.
Nie będziesz miał żadnego zysku z atakowania na dystans przy użyciu broni dystansowych w formie wilkołaka i niedźwiedziołaka. Bronie dystanswe będą dalej działały, jednak będziesz musiał podejść na odległość, z której będziesz mógł zaatakować wręcz i uzywać broni dystansowych jak broni do walki wręcz.
(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc umiejętności Niedźwiedziołak i Fala Uderzeniowa, których statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)
Dodatkowe info: Gdy znajdujesz się pod postacią wilkołaka, możesz korzystać z czaru Armageddon.
Mimo, iż przemiana w wilkołaka zwiększa szybkość ataku, to jednak zarówno wilkołak jak i niedźwiedziołak atakują dużo wolniej niż Druid w swojej naturalnej postaci. To może wywołać wrażenie, jakoby przyśpieszenie ataku nie działało, mimo iż faktycznie owo przyśpieszenie naprawdę działa.
Dodatkowe info: Gdy znajdujesz się pod postacią niedźwiedziołaka, możesz korzystać z czaru Armageddon.
Dodatkowe info: Im więcej ciosów zadasz, tym bonus do obrażeń będzie większy. Na przykład na poziomie pierwszym bonus wynosi 20%, ale po trzech uderzeniach będzie to już 60%. Zielona kulka latająca dookoła Druida podczas używania tej umiejętności, rośnie wraz ze wzrostem bonusu do obrażeń.
+20% obrażen na poziom Szarży
Bonus do ataku: 3% Plus, 3% na poziom
Dodatkowe info: Im więcej ciosów zadasz, tym bonus do wyssania będzie większy. Na przykład na poziomie pierwszym bonus wynosi 4%, ale po trzech uderzeniach będzie to już 12%. Czerwona kulka latająca dookoła Druida podczas używania tej umiejętności, rośnie wraz ze wzrostem bonusu do obrażeń.
Dodatkowe info: Wścieklizna jest śmiercionośnym atakiem. Trafiony potwór dostaje obrażenia od trucizny w każdej sekundzie. "Aura" wścieklizny nie może zostać zniszczona. Oznacza to, że żadne antidotum w grze nie da rady wyleczyć tego zatrucia.
Zgłoś błąd.
Gdy znajdujesz się pod postacią wilkołaka lub niedźwiedziołaka nadal będziesz zadawał obrażenia z broni zwykłej lub broni do walki na odległość. Tak naprawdę zmiana jest tylko graficzna. Będziesz nadal machał swoim mieczem, czy też strzelał swoim łukiem, ale w grze będzie to wyglądało jakbyś atakował przeciwników pod formą wilkołaka lub niedźwiedziołaka.
Nie będziesz miał żadnego zysku z atakowania na dystans przy użyciu broni dystansowych w formie wilkołaka i niedźwiedziołaka. Bronie dystanswe będą dalej działały, jednak będziesz musiał podejść na odległość, z której będziesz mógł zaatakować wręcz i uzywać broni dystansowych jak broni do walki wręcz.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Do Skuteczności Ataku: +X % | 50 | 65 | 80 | 95 | 110 | 125 | 140 | 155 | 170 | 185 | 200 | 215 | 230 | 245 | 260 | 275 | 290 | 305 | 320 | 335 |
| Szybkość Ataku: +X % | 20 | 28 | 35 | 40 | 45 | 48 | 51 | 53 | 56 | 57 | 59 | 61 | 62 | 63 | 64 | 66 | 66 | 67 | 68 | 68 |
Dodatkowe info: Gdy znajdujesz się pod postacią wilkołaka, możesz korzystać z czaru Armageddon.
Mimo, iż przemiana w wilkołaka zwiększa szybkość ataku, to jednak zarówno wilkołak jak i niedźwiedziołak atakują dużo wolniej niż Druid w swojej naturalnej postaci. To może wywołać wrażenie, jakoby przyśpieszenie ataku nie działało, mimo iż faktycznie owo przyśpieszenie naprawdę działa.
|
Lycanthropy |
|||
| Wymagany poziom postaci: | 1 | Synergie: | Brak |
![]() |
Wymagane umiejętności: | Wilkołak [1] | |
| Opis: |
Efekt: Zmiana postaci bardzo wyczerpuje Druida. Może on zamienić się w zwierzę tylko na pewien czas. Ta umiejętność zwiększa wytrzymałość Druida w formie zwierzęcej, dzięki czemu może on dłużej utrzymać przemianę. (umiejętność bierna) |
||
| Stałe: | Brak | ||
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Makszymalne Życie: +X % | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 | 55 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | 90 | 95 | 100 | 105 | 110 | 115 |
| Czas Trwania: +X (s) | 40 | 60 | 80 | 100 | 120 | 140 | 160 | 180 | 200 | 220 | 240 | 260 | 280 | 300 | 320 | 340 | 360 | 380 | 400 | 420 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: +X % | 50 | 57 | 64 | 71 | 78 | 85 | 92 | 99 | 106 | 113 | 120 | 127 | 134 | 141 | 148 | 155 | 162 | 169 | 176 | 183 |
| Obrona: +X % | 25 | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 | 55 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | 90 | 95 | 100 | 105 | 110 | 115 | 120 |
Dodatkowe info: Gdy znajdujesz się pod postacią niedźwiedziołaka, możesz korzystać z czaru Armageddon.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Czas Ogłuszenia: X (s) | 0.9 | 1.3 | 1.6 | 1.9 | 2.2 | 2.3 | 2.5 | 2.6 | 2.7 | 2.8 | 2.9 | 3 | 3 | 3.1 | 3.2 | 3.2 | 3.2 | 3.3 | 3.3 | 3.4 |
| Obrażenia: +X % | 20 - 60 | 20 - 80 | 20 - 80 | 20 - 100 | 20 - 100 | 20 - 120 | 20 - 120 | 20 - 140 | 20 - 140 | 20 - 160 | 20 - 160 | 20 - 180 | 20 - 180 | 20 - 200 | 20 - 200 | 20 - 220 | 20 - 220 | 20 - 240 | 20 - 240 | 20 - 260 |
| Atak: +X % | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 |
Dodatkowe info: Im więcej ciosów zadasz, tym bonus do obrażeń będzie większy. Na przykład na poziomie pierwszym bonus wynosi 20%, ale po trzech uderzeniach będzie to już 60%. Zielona kulka latająca dookoła Druida podczas używania tej umiejętności, rośnie wraz ze wzrostem bonusu do obrażeń.
+20% obrażen na poziom Szarży
Bonus do ataku: 3% Plus, 3% na poziom
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Szybkość Chodzenia/Biegania: +X % | 19 - 32 | 19 - 36 | 19 - 36 | 19 - 40 | 19 - 40 | 19 - 43 | 19 - 43 | 19 - 45 | 19 - 45 | 19 - 47 | 19 - 47 | 19 - 49 | 19 - 49 | 19 - 50 | 19 - 50 | 19 - 52 | 19 - 52 | 19 - 53 | 19 - 53 | 19 - 55 |
| Wykradzenie Życia: +X % | 4 - 12 | 4 - 16 | 4 - 20 | 4 - 24 | 4 - 28 | 4 - 32 | 4 - 36 | 4 - 40 | 4 - 44 | 4 - 48 | 4 - 52 | 4 - 56 | 4 - 60 | 4 - 64 | 4 - 68 | 4 - 72 | 4 - 76 | 4 - 80 | 4 - 84 | 4 - 88 |
| Obrażenia: +X % | 50 | 55 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | 90 | 95 | 100 | 105 | 110 | 115 | 120 | 125 | 130 | 135 | 140 | 145 |
| Atak: +X % | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 |
Dodatkowe info: Im więcej ciosów zadasz, tym bonus do wyssania będzie większy. Na przykład na poziomie pierwszym bonus wynosi 4%, ale po trzech uderzeniach będzie to już 12%. Czerwona kulka latająca dookoła Druida podczas używania tej umiejętności, rośnie wraz ze wzrostem bonusu do obrażeń.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Ognia: | 15 - 20 | 23 - 28 | 31 - 36 | 39 - 44 | 47 - 52 | 55 - 60 | 63 - 68 | 71 - 76 | 83 - 88 | 95 - 100 | 107 - 112 | 119 - 124 | 131 - 136 | 143 - 148 | 155 - 160 | 167 - 172 | 187 - 194 | 207 - 216 | 227 - 238 | 247 - 260 |
| Atak: +X % | 50 | 65 | 80 | 95 | 110 | 125 | 140 | 155 | 170 | 185 | 200 | 215 | 230 | 245 | 260 | 275 | 290 | 305 | 320 | 335 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Atak: +X % | 50 | 57 | 64 | 71 | 78 | 85 | 92 | 99 | 106 | 113 | 120 | 127 | 134 | 141 | 148 | 155 | 162 | 169 | 176 | 183 |
| Obrażenia Od Trucizn: | 18 - 43 | 34 - 61 | 52 - 82 | 73 - 105 | 96 - 131 | 121 - 159 | 150 - 190 | 180 - 223 | 219 - 264 | 261 - 308 | 306 - 356 | 354 - 406 | 405 - 460 | 460 - 517 | 517 - 577 | 578 - 640 | 658 - 723 | 742 - 810 | 831 - 901 | 924 - 996 |
| Przez: 4 (s) | 4 | 4.4 | 4.8 | 5.2 | 5.6 | 6 | 6.4 | 6.8 | 7.2 | 7.6 | 8 | 8.4 | 8.8 | 9.2 | 9.6 | 10 | 10.4 | 10.8 | 11.2 | 11.6 |
Dodatkowe info: Wścieklizna jest śmiercionośnym atakiem. Trafiony potwór dostaje obrażenia od trucizny w każdej sekundzie. "Aura" wścieklizny nie może zostać zniszczona. Oznacza to, że żadne antidotum w grze nie da rady wyleczyć tego zatrucia.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Czas Ogłuszenia: X (s) | 1.6 | 2.2 | 2.8 | 3.4 | 4 | 4.6 | 5.2 | 5.8 | 6.4 | 7 | 7.6 | 8.2 | 8.8 | 9.4 | 10 | 10.6 | 11.2 | 11.8 | 12.4 | 13 |
| Obrażenia: | 10 - 20 | 13 - 23 | 16 - 26 | 19 - 29 | 22 - 32 | 25 - 35 | 28 - 38 | 31 - 41 | 36 - 46 | 41 - 51 | 46 - 56 | 51 - 61 | 56 - 66 | 61 - 71 | 66 - 76 | 71 - 81 | 78 - 88 | 85 - 95 | 92 - 102 | 99 - 109 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Wykradzenie Życia: X % | 72 | 90 | 104 | 116 | 125 | 132 | 138 | 143 | 149 | 152 | 156 | 159 | 162 | 165 | 167 | 170 | 171 | 173 | 174 | 176 |
| Wykradzenie Many: X % | 72 | 90 | 104 | 116 | 125 | 132 | 138 | 143 | 149 | 152 | 156 | 159 | 162 | 165 | 167 | 170 | 171 | 173 | 174 | 176 |
| Atak: +X % | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 | 220 | 230 | 240 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Liczba Trafień: | 2 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| Atak: +X% | 50 | 57 | 64 | 71 | 78 | 85 | 92 | 99 | 106 | 113 | 120 | 127 | 134 | 141 | 148 | 155 | 162 | 169 | 176 | 183 |
| Obrażenia: +X % | 100 | 117 | 134 | 151 | 168 | 185 | 202 | 219 | 236 | 253 | 270 | 287 | 304 | 321 | 338 | 355 | 372 | 389 | 406 | 423 |

























