Drzewko Umiejętności Druida - Przyzywanie
Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 12.11.2007
Dawno temu Druidzi wyznali najwyższym duchom natury swój święty obowiązek. Duchy były poruszone trudną sytuacją Druidów i odpowiedziały na prośbę o pomoc. Od tego czasu, duchy na różne sposoby wspierały Druidów, dostarczając im nawet żołnierzy. Druid znający język duchów natury może je wezwać, a one dostarczą mu cennych pomocników. Ci towarzysze dzielą się na trzy grupy: duchy zwierząt, inteligentne rośliny i pomniejsze duchy natury.
Duchy
Możesz mieć tylko jednego aktywnego ducha w danym czasie. Jeśli wezwiesz innego poprzedni zniknie. Duchy posiadają punkty życia i mogą zostać zniszczone. Duchy są podobne do aur paladyna. Wiele aur duchów może być aktywnych na członku drużyny w tym samym czasie. Jednak wielokrotne kopie tej samej aury z duchów różnych Druidów w drużynie nie kumulują się. Jeśli dwóch Druidów w drużynie aktywuje tego samego ducha nie otrzymają oni żadnych dodatkowych bonusów z tytułu kilku takich samych aur. Najlepiej, by Druidzi w drużynie porozumieli się i zdecydowali, który będzie używał jakiej aury ducha i która będzie najlepsza dla drużyny. Jeśli dwóch Druidów aktywuje tą samą aurę ducha, obaj rzucają go tymczasowo, ten który został rzucony jako ostatni otrzymuje efekt, nie kumulują się jednak.
Duchy są niewrażliwe na obrażenia fizyczne i trucizny na poziomie trudności Koszmar. Na poziomie trudności Piekło są niewrażliwe na truciznę.
Wezwani słudzy
Możesz wezwać Duchy Wilka, Upiorne Wilki lub Grizzly. Nie możesz wezwać sług z więcej niż jednego rodzaju naraz. Na przykład jeśli wezwiesz Duchy Wilka, twoje Upiorne Wilki lub Grizzly znikną. Duchy Wilka są dobrą opcją na początek gry, jednak gdy już osiągniesz odpowiedni poziom, by móc korzystać z Upiornych Wilków, lepiej z dwojga opcji wybrać tą umiejętność. Natomiast kiedy dostępny będzie Grizzly będziesz musiał zdecydować czy wolisz używać jego czy Upiorne Wilki. Grizzly zadaje więcej obrażeń, jednak może być tylko jeden. Upiorne Wilki zadają mniej obrażeń, jednak może ich być trzech, by odciągać uwagę potworów.
Wezwij Ducha Wilka, który zwiększy atak i obronę Wilkom, Upiornym Wilkom i Grizzly.
Wezwij Upiornego Wilka, zwiększy punkty życia Wilkom, Upiornym Wilkom i Grizzly. Wezwij Grizzly, by dodać obrażeń Wilkom, Upiornym Wilkom i Grizzly.
Pnącza
Pnącza podążają za tobą podobnie jak inni twoi słudzy. Mogą zostać zaatakowane i mogą umrzeć. Możesz mieć aktywne tylko jedno pnącze w danym czasie. Jeśli chcesz, by twoje pnącza dłużej przetrwały zainwestuj w nie punkty umiejętności, by zwiększyć ich poziom maksymalnego życia.
(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11, 1.12a, 1.13c i 1.13d, podane bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)
Dodatkowe info: Duchy Wilka są bardzo przydatne. Najlepiej poświęcić pięć punktów umiejętności na tę umiejętność tak szybko, jak to tylko możliwe, żeby móc przywoływać 5 wilków. Wilki będą trzymały potwory z daleka od ciebie. Nie musisz się obawiać "marnowania" punktów umiejętności, ponieważ bonusy do ataku i obrony u Duchów Wilka przechodzą również na Upiorne Wilki i Grizzly.
Dodatkowe info: Trzy Upiorne wilki wraz z maksymalnym poziomem tej umiejętności to bardzo potężna broń. Są jeszcze potężniejsze dzięki bonusom od Grizzly i od zwykłych wilków. Wielu graczy woli korzystać z trzech upiornych wilków aniżeli z niedźwiedzia Grizzly, chociaż z drugiej strony niedźwiedź Grizzly jest również niesamowicie potężnym przeciwnikiem.
Dodatkowe info: Grizzly najlepiej sprawdzają się podczas gry w drużynach. W sytuacji, gdy grasz sam, to twoja postać będzie atakowana dużo częściej podczas korzystania z Grizzly niż podczas korzystania z 3 Upiornych Wilków. Najlepszym sposobem jest używanie Grizzly wraz z najemnikiem.
Zgłoś błąd.
Duchy
Możesz mieć tylko jednego aktywnego ducha w danym czasie. Jeśli wezwiesz innego poprzedni zniknie. Duchy posiadają punkty życia i mogą zostać zniszczone. Duchy są podobne do aur paladyna. Wiele aur duchów może być aktywnych na członku drużyny w tym samym czasie. Jednak wielokrotne kopie tej samej aury z duchów różnych Druidów w drużynie nie kumulują się. Jeśli dwóch Druidów w drużynie aktywuje tego samego ducha nie otrzymają oni żadnych dodatkowych bonusów z tytułu kilku takich samych aur. Najlepiej, by Druidzi w drużynie porozumieli się i zdecydowali, który będzie używał jakiej aury ducha i która będzie najlepsza dla drużyny. Jeśli dwóch Druidów aktywuje tą samą aurę ducha, obaj rzucają go tymczasowo, ten który został rzucony jako ostatni otrzymuje efekt, nie kumulują się jednak.
Duchy są niewrażliwe na obrażenia fizyczne i trucizny na poziomie trudności Koszmar. Na poziomie trudności Piekło są niewrażliwe na truciznę.
Wezwani słudzy
Możesz wezwać Duchy Wilka, Upiorne Wilki lub Grizzly. Nie możesz wezwać sług z więcej niż jednego rodzaju naraz. Na przykład jeśli wezwiesz Duchy Wilka, twoje Upiorne Wilki lub Grizzly znikną. Duchy Wilka są dobrą opcją na początek gry, jednak gdy już osiągniesz odpowiedni poziom, by móc korzystać z Upiornych Wilków, lepiej z dwojga opcji wybrać tą umiejętność. Natomiast kiedy dostępny będzie Grizzly będziesz musiał zdecydować czy wolisz używać jego czy Upiorne Wilki. Grizzly zadaje więcej obrażeń, jednak może być tylko jeden. Upiorne Wilki zadają mniej obrażeń, jednak może ich być trzech, by odciągać uwagę potworów.
Wezwij Ducha Wilka, który zwiększy atak i obronę Wilkom, Upiornym Wilkom i Grizzly.
Wezwij Upiornego Wilka, zwiększy punkty życia Wilkom, Upiornym Wilkom i Grizzly. Wezwij Grizzly, by dodać obrażeń Wilkom, Upiornym Wilkom i Grizzly.
Pnącza
Pnącza podążają za tobą podobnie jak inni twoi słudzy. Mogą zostać zaatakowane i mogą umrzeć. Możesz mieć aktywne tylko jedno pnącze w danym czasie. Jeśli chcesz, by twoje pnącza dłużej przetrwały zainwestuj w nie punkty umiejętności, by zwiększyć ich poziom maksymalnego życia.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: | 2 - 4 | 3 - 5 | 4 - 6 | 5 - 7 | 6 - 8 | 7 - 9 | 8 - 10 | 9 - 11 | 10 - 12 | 11 - 13 | 12 - 14 | 13 - 15 | 14 - 16 | 15 - 17 | 16 - 18 | 17 - 19 | 18 - 20 | 19 - 21 | 20 - 22 | 21 - 23 |
| Ilość Trafień: | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
| Kruki: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Życie: | 50 | 62 | 75 | 87 | 100 | 112 | 125 | 137 | 150 | 162 | 175 | 187 | 200 | 212 | 225 | 237 | 250 | 262 | 275 | 287 |
| Obrażenia Od Trucizn przez 4 sekundy: | 4 - 6 | 7 - 8 | 10 - 11 | 12 - 14 | 15 - 17 | 18 - 19 | 21 - 22 | 23 - 25 | 28 - 30 | 33 - 34 | 37 - 39 | 42 - 44 | 47 - 48 | 51 - 53 | 56 - 58 | 61 - 62 | 67 - 68 | 73 - 74 | 78 - 80 | 84 - 86 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Życie: | 60 | 78 | 96 | 114 | 132 | 150 | 168 | 186 | 204 | 222 | 240 | 258 | 276 | 294 | 312 | 330 | 348 | 366 | 384 | 402 |
| Życie: +X % | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 | 55 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | 90 | 95 | 100 | 105 | 110 | 115 | 120 | 125 |
| Promień: X (m) | 20 | 21.3 | 22.6 | 24 | 25.3 | 26.6 | 28 | 29.3 | 30.6 | 32 | 33.3 | 34.6 | 36 | 37.3 | 38.6 | 40 | 41.3 | 42.6 | 44 | 45.3 |
| Koszt Many: | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: | 2 - 6 | 3 - 7 | 4 - 8 | 5 - 9 | 6 - 10 | 7 - 11 | 8 - 12 | 9 - 13 | 11 - 15 | 13 - 17 | 15 - 19 | 17 - 21 | 19 - 23 | 21 - 25 | 23 - 27 | 25 - 29 | 29 - 33 | 33 - 37 | 37 - 41 | 41 - 45 |
| Wilki: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| Atak: +X % | 50 | 75 | 100 | 125 | 150 | 175 | 200 | 225 | 250 | 275 | 300 | 325 | 350 | 375 | 400 | 425 | 450 | 475 | 500 | 525 |
| Obrona: +X % | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 | 220 | 230 | 240 |
Dodatkowe info: Duchy Wilka są bardzo przydatne. Najlepiej poświęcić pięć punktów umiejętności na tę umiejętność tak szybko, jak to tylko możliwe, żeby móc przywoływać 5 wilków. Wilki będą trzymały potwory z daleka od ciebie. Nie musisz się obawiać "marnowania" punktów umiejętności, ponieważ bonusy do ataku i obrony u Duchów Wilka przechodzą również na Upiorne Wilki i Grizzly.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Życie: | 95 | 118 | 142 | 166 | 190 | 213 | 237 | 261 | 285 | 308 | 332 | 356 | 380 | 403 | 427 | 451 | 475 | 498 | 522 | 546 |
| Leczenie: X % | 4 | 5 | 6 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Życie: | 136 | 170 | 204 | 238 | 272 | 306 | 340 | 374 | 408 | 442 | 476 | 510 | 544 | 578 | 612 | 646 | 680 | 714 | 748 | 782 |
| Obrażenia: +X % | 20 | 27 | 34 | 41 | 48 | 55 | 62 | 69 | 76 | 83 | 90 | 97 | 104 | 111 | 118 | 125 | 132 | 139 | 146 | 153 |
| Atak: +X % | 25 | 32 | 39 | 46 | 53 | 60 | 67 | 74 | 81 | 88 | 95 | 102 | 109 | 116 | 123 | 130 | 137 | 144 | 151 | 158 |
| Promień: X (m) | 20 | 21.3 | 22.6 | 24 | 25.3 | 26.6 | 28 | 29.3 | 30.6 | 32 | 33.3 | 34.6 | 36 | 37.3 | 38.6 | 40 | 41.3 | 42.6 | 44 | 45.3 |
| Koszt Many: | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: | 7 - 12 | 9 - 11 | 13 - 18 | 15 - 20 | 17 - 22 | 19 - 24 | 21 - 26 | 24 - 29 | 27 - 32 | 30 - 35 | 33 - 38 | 36 - 41 | 39 - 44 | 42 - 47 | 45 - 50 | 51 - 56 | 57 - 62 | 63 - 68 | 69 - 74 | 82 - 88 |
| Wilki | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
| Życie: +X % | 50 | 75 | 100 | 125 | 150 | 175 | 200 | 225 | 250 | 275 | 300 | 325 | 350 | 375 | 400 | 425 | 450 | 475 | 500 | 525 |
| Życie: | 171 | 199 | 228 | 256 | 285 | 313 | 342 | 370 | 399 | 427 | 456 | 484 | 513 | 541 | 570 | 598 | 627 | 655 | 684 | 712 |
Dodatkowe info: Trzy Upiorne wilki wraz z maksymalnym poziomem tej umiejętności to bardzo potężna broń. Są jeszcze potężniejsze dzięki bonusom od Grizzly i od zwykłych wilków. Wielu graczy woli korzystać z trzech upiornych wilków aniżeli z niedźwiedzia Grizzly, chociaż z drugiej strony niedźwiedź Grizzly jest również niesamowicie potężnym przeciwnikiem.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Życie: | 165 | 198 | 231 | 264 | 297 | 330 | 363 | 396 | 429 | 462 | 495 | 528 | 561 | 594 | 627 | 660 | 693 | 726 | 759 | 792 |
| Szybkość Odzyskiwania Many: X % | 2 | 2 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
| Koszt Many: | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Życie: | 213 | 266 | 319 | 372 | 426 | 479 | 532 | 585 | 639 | 692 | 745 | 798 | 852 | 905 | 958 | 1011 | 1065 | 1118 | 1171 | 1224 |
| Odbicie Obrażeń: X % | 50 | 70 | 90 | 110 | 130 | 150 | 170 | 190 | 210 | 230 | 250 | 270 | 290 | 310 | 330 | 350 | 370 | 390 | 410 | 430 |
| Promień: X (m) | 20 | 21.3 | 22.6 | 24 | 25.3 | 26.6 | 28 | 29.3 | 30.6 | 32 | 33.3 | 34.6 | 36 | 37.3 | 38.6 | 40 | 41.3 | 42.6 | 44 | 45.3 |
| Koszt Many: | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: | 37 - 75 | 54 - 94 | 72 - 116 | 93 - 139 | 115 - 165 | 140 - 192 | 166 - 222 | 195 - 253 | 235 - 297 | 279 - 344 | 326 - 393 | 376 - 446 | 428 - 502 | 484 - 561 | 543 - 622 | 605 - 687 | 684 - 769 | 767 - 855 | 854 - 945 | 945 - 1039 |
| Obrażenia: +X % | 25 | 35 | 45 | 55 | 65 | 75 | 85 | 95 | 105 | 115 | 125 | 135 | 145 | 155 | 165 | 175 | 185 | 195 | 205 | 215 |
Dodatkowe info: Grizzly najlepiej sprawdzają się podczas gry w drużynach. W sytuacji, gdy grasz sam, to twoja postać będzie atakowana dużo częściej podczas korzystania z Grizzly niż podczas korzystania z 3 Upiornych Wilków. Najlepszym sposobem jest używanie Grizzly wraz z najemnikiem.


























