Drzewko Umiejętności Czarodziejki - Ogień
Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 04.11.2007
Zaklęcia Meteor, Ściana ognia, Pożoga i Hydra przestaną działać zaraz po tym jak użyjesz Portalu miejskiego lub Punktu nawigacyjnego, aby powrócić do miasta. A więc nie będą wyrządzały żadnych obrażeń po twoim powrocie do miasta.
(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc umiejętności Pożoga, Ściana Ognia i Hydra których statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności. Kliknij na obrazek umiejętności, by go powiększyć)
Dodatkowe info: Świetne nisko poziomowe zaklęcie. Czarodziejka zaczyna grę z Laską dodającą +1 do Ognistego Piorunu, dzięki czemu łatwiej jest zacząć zabawę z Ognistym Piorunem.
Miej jednak na uwadze, że Kula Ognia dostępna jest od 12 poziomu, zanim zainwestujesz zbyt dużo punktów w Ognistego Pioruna.
Dodatkowe info: Ciepło jest bardzo ważną umiejętnością dla Czarodziejki, ponieważ niemal wszystkie jej zdolności wymagają Many. Szybsze odzyskiwanie Many pozwala zmniejszyć czas przestoju między kolejnymi walkami i zmniejszyć zapotrzebowanie na Eliksiry Many. Pamiętaj też, że posiadając więcej Many (z przedmiotami +Mana, zwiększoną Energią, Ognistym Mrozem i Kamieniem Jordana), możesz także zwiększyć jej regeneracje. Dzięki czemu nie będziesz musiał mieć Ciepła na najwyższym poziomie, aby uzyskać zadawalającą szybkość odzyskiwania Many. Jednak jeśli posiadasz jakieś dodatkowy punkt umiejętności i nie wiesz jak je zużyć, to czemu nie zainwestować ich w Ciepło? Toczą się burzliwe dyskusje: jaki powinno się posiadać poziom Ciepła? Jedni twierdzą, że najwyższy poziom, kiedy inni twierdzą, że wystarczy mieć dużo punktów Many i zapas Eliksirów w ekwipunku. Ale wszyscy są zgodni co do tego, że jego poziom musi być co najmniej pierwszy. Ostateczna decyzja należy do ciebie!
Ciepło + Regeneracja z przedmiotów: jak itemy Regeneracją Many współpracują z Ciepłem? W tym przypadku formuła jest taka: (Bazowa regeneracja x Ciepło)+Przedmioty.
Dodatkowe info: Wiele z bardziej tępych istot (szczególnie nieumarli) będzie za tobą podążało nawet śladem twojej Pożogi.
Dodatkowe info: Największą zaletą Ściany Ognia są zadawane przez nią obrażenia. Użyj jej po innej stronie doliny lub rzeki kiedy potwory nie mogą cię dopaść. Rzuć kilka Ścian Ognia i naprowadź potwory na nie, krąż wokół tego obszaru dopóki monstra nie będą martwe. Możesz pomóc sobie Polem Statycznym, aby ograniczyć liczbę punktów życia, podczas gdy Ściana Ognia będzie je wykańczała. Równie dobrze możesz nawet rzucić kilka Meteorów na ten obszar. Będąc w grupie rzuć Ścianę Ognia wokół kogoś z twojej drużyny, kto walczy właśnie wręcz. Działa to wyjątkowo ciekawie jeśli jest nim Golem lub coś do niego podobnego. Kiedy Golem walczy z potworami Ściany Ognia dobijają je. Jeśli taka przynęta nie jest dostępna podejdź do potwora na tyle blisko, żeby cię zaatakował i rzuć Ścianę Ognie tak, aby Czarodziejka stała w jej środku. Niektóre potwory są na tyle mądre, że będą próbowały unikać Ściany Ognia.
Dodatkowe info: Urok może być rzucany na innych członków drużyny, przywołane sługi i Najemników. Kiedy raz aktywujesz Urok będziesz mógł przełączać między broniami, a ta ciągle będzie miała premie do obrażeń. Urok działa nawet z ulepszonymi Strzałami więc możesz go użyć na Amazonce z łukiem.
Urok świetnie współdziała z Najemnikami, szczególnie tymi z Aktu II i Aktu V. znajdź Kulę lub Laskę dodającą kilka poziomów do Uroku i umieść ją jako zapasową broń. Przełącz na tą broń rzuć Urok na swojego Najemnika i wróć do swojej nominalnej broni. Możesz nawet sprawdzić czy Urok nadal działa na broń Najemnika, wystarczy otworzyć Ekran Ekwipunku Najemnika i sprawdzić obrażenia jego broni. Jeśli broń nie jest czerwona znaczy to, że czar przestał już działać. Używając Uroku możesz znacznie zwiększyć zadawane przez Najemnika obrażenia. Możesz czarować „realnym†poziomem Uroku lub użyć przedmiotu z premią aby jeszcze bardziej ulepszyć broń twojemu Najemnikowi.
Urok, używany na broniach do walki na dystans, dodaje zmienne ilości obrażeń.
Dodatkowe info: Meteor wymaga kilku poziomów, aby stał się użyteczny. Potrzebuje on kilku chwil aby dolecieć do ziemi, a promień rażenia wynosi 4 metry. Te czynniki powodują, że łatwo jest chybić, kiedy celujesz w potwora w czasie odwrotu lub gdy ten okrąża cię. Grając samotnie, idź do przodu po linii prostej i przywołaj Meteor tak, aby skraj jego pola rażenia znajdował się tuż nad twoją głową. Teraz rusz nieco do przodu tak, aby naprowadzić potwora w pole rażenia. Z odrobiną praktyki możesz w ten sposób „zdejmować†wrogów. Jeśli jesteś w stanie przyjąć na siebie kilka ciosów, rzuć kilka Meteorów wprost na siebie, zatrzymaj się i pozwól potworowi cię zaatakować, a zobaczysz jak wbija go w ziemię deszcz Meteorów. Grając w grupie z sojusznikami walczącymi w zwarciu, rzuć Meteor na obszar gdzie właśnie walczą. To pozwoli im na szybkie wykończenie potwora. kiedy tylko to możliwe rzuć Meteory na potwory będące po drugiej stronie doliny albo rzeki.
Zgłoś błąd.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Ognia: | 3 - 6 | 4 - 7 | 6 - 9 | 7 - 10 | 9 - 12 | 10 - 13 | 12 - 15 | 13 - 16 | 15 - 19 | 17 - 22 | 19 - 25 | 21 - 28 | 23 - 31 | 25 - 34 | 27 - 37 | 29 - 40 | 33 - 45 | 37 - 50 | 41 - 55 | 45 - 60 |
Dodatkowe info: Świetne nisko poziomowe zaklęcie. Czarodziejka zaczyna grę z Laską dodającą +1 do Ognistego Piorunu, dzięki czemu łatwiej jest zacząć zabawę z Ognistym Piorunem.
Miej jednak na uwadze, że Kula Ognia dostępna jest od 12 poziomu, zanim zainwestujesz zbyt dużo punktów w Ognistego Pioruna.
|
Warmth |
|||
| Wymagany poziom postaci: | 1 | Synergie: | Brak |
|
|
Wymagane umiejętności: | Brak | |
| Opis: | Czarodziejka naprawdę chce stać się potężną władczynią magii, musi zdobyć ten talent. Ze zbieranej z powietrza esencji atmosferycznego ciepła może wytworzyć tajemną siłę, która zasila jej zaklęcia. Dzięki temu szybciej mija magiczne wyczerpanie.
Efekt: zwiększa twoją prędkość odzyskiwania Many. (umiejętność bierna) |
||
| Stałe: | Brak | ||
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Szybsze Odzyskiwanie Many: 30 % | 30 | 42 | 54 | 66 | 78 | 90 | 102 | 114 | 126 | 138 | 150 | 162 | 174 | 186 | 198 | 210 | 222 | 234 | 246 | 258 |
Dodatkowe info: Ciepło jest bardzo ważną umiejętnością dla Czarodziejki, ponieważ niemal wszystkie jej zdolności wymagają Many. Szybsze odzyskiwanie Many pozwala zmniejszyć czas przestoju między kolejnymi walkami i zmniejszyć zapotrzebowanie na Eliksiry Many. Pamiętaj też, że posiadając więcej Many (z przedmiotami +Mana, zwiększoną Energią, Ognistym Mrozem i Kamieniem Jordana), możesz także zwiększyć jej regeneracje. Dzięki czemu nie będziesz musiał mieć Ciepła na najwyższym poziomie, aby uzyskać zadawalającą szybkość odzyskiwania Many. Jednak jeśli posiadasz jakieś dodatkowy punkt umiejętności i nie wiesz jak je zużyć, to czemu nie zainwestować ich w Ciepło? Toczą się burzliwe dyskusje: jaki powinno się posiadać poziom Ciepła? Jedni twierdzą, że najwyższy poziom, kiedy inni twierdzą, że wystarczy mieć dużo punktów Many i zapas Eliksirów w ekwipunku. Ale wszyscy są zgodni co do tego, że jego poziom musi być co najmniej pierwszy. Ostateczna decyzja należy do ciebie!
Ciepło + Regeneracja z przedmiotów: jak itemy Regeneracją Many współpracują z Ciepłem? W tym przypadku formuła jest taka: (Bazowa regeneracja x Ciepło)+Przedmioty.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Średnie Obrażenia Od Ognie: X Na Sekundę | 12 - 25 | 21 - 34 | 31 - 43 | 40 - 53 | 50 - 62 | 59 - 71 | 68 - 81 | 78 - 90 | 88 - 101 | 98 - 111 | 108 - 122 | 118 - 132 | 128 - 143 | 139 - 153 | 149 - 164 | 159 - 175 | 170 - 186 | 181 - 197 | 192 - 208 | 203 - 220 |
| Zasięg: X (m) | 3.3 | 3.3 | 4 | 4.6 | 5.3 | 5.3 | 6 | 6.6 | 7.3 | 7.3 | 8 | 8.6 | 9.3 | 9.3 | 10 | 10.6 | 11.3 | 11.3 | 12 | 12.6 |
| Koszt Many: X Na Sekunde | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 10 | 10 | 10 | 10 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Czas Palenia Się Ognia: X (s) | 4.6 | 5.6 | 6.6 | 7.6 | 8.6 | 9.6 | 10.6 | 11.6 | 12.6 | 13.6 | 14.6 | 15.6 | 16.6 | 17.6 | 18.6 | 19.6 | 20.6 | 21.6 | 22.6 | 23.6 |
| Średnie Obrażenia Od Ognia: X Na Sekundę | 18 - 37 | 28 - 46 | 37 - 56 | 46 - 65 | 56 - 75 | 65 - 84 | 75 - 93 | 84 - 103 | 98 - 117 | 112 - 131 | 126 - 145 | 140 - 159 | 154 - 173 | 168 - 187 | 182 - 201 | 196 - 215 | 215 - 234 | 234 - 253 | 253 - 271 | 271 - 290 |
| Koszt Many: | 11 | 11.5 | 12 | 12.5 | 13 | 13.5 | 14 | 14.5 | 15 | 15.5 | 16 | 16.5 | 17 | 17.5 | 18 | 18.5 | 19 | 19.5 | 20 | 20.5 |
Dodatkowe info: Wiele z bardziej tępych istot (szczególnie nieumarli) będzie za tobą podążało nawet śladem twojej Pożogi.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Ognia: | 6 - 14 | 12 - 21 | 19 - 29 | 25 - 36 | 32 - 44 | 38 - 51 | 45 - 59 | 51 - 66 | 63 - 79 | 74 - 91 | 86 - 104 | 97 - 116 | 109 - 129 | 120 - 141 | 132 - 154 | 143 - 166 | 157 - 181 | 171 - 196 | 185 - 211 | 199 - 226 |
| Koszt Many: | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 | 11.5 | 12 | 12.5 | 13 | 13.5 | 14 | 14.5 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Średnie Obrażenia Od Odnia: X Na Sekundę | 70 - 93 | 112 - 135 | 154 - 178 | 196 - 220 | 239 - 262 | 281 - 304 | 323 - 346 | 365 - 389 | 431 - 454 | 496 - 520 | 562 - 585 | 628 - 651 | 693 - 717 | 759 - 782 | 825 - 848 | 890 - 914 | 989 - 1012 | 1087 - 1110 | 1185 - 1209 | 1284 - 1307 |
| Zasięg: X (m) | 4 | 6 | 7 | 8 | 10 | 11 | 12 | 14 | 15 | 16 | 18 | 19 | 20 | 22 | 23 | 24 | 26 | 27 | 28 | 30 |
| Koszt Many: | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
Dodatkowe info: Największą zaletą Ściany Ognia są zadawane przez nią obrażenia. Użyj jej po innej stronie doliny lub rzeki kiedy potwory nie mogą cię dopaść. Rzuć kilka Ścian Ognia i naprowadź potwory na nie, krąż wokół tego obszaru dopóki monstra nie będą martwe. Możesz pomóc sobie Polem Statycznym, aby ograniczyć liczbę punktów życia, podczas gdy Ściana Ognia będzie je wykańczała. Równie dobrze możesz nawet rzucić kilka Meteorów na ten obszar. Będąc w grupie rzuć Ścianę Ognia wokół kogoś z twojej drużyny, kto walczy właśnie wręcz. Działa to wyjątkowo ciekawie jeśli jest nim Golem lub coś do niego podobnego. Kiedy Golem walczy z potworami Ściany Ognia dobijają je. Jeśli taka przynęta nie jest dostępna podejdź do potwora na tyle blisko, żeby cię zaatakował i rzuć Ścianę Ognie tak, aby Czarodziejka stała w jej środku. Niektóre potwory są na tyle mądre, że będą próbowały unikać Ściany Ognia.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Czas Trwania: X (s) | 144 | 168 | 192 | 216 | 240 | 264 | 288 | 312 | 336 | 360 | 384 | 408 | 432 | 456 | 480 | 504 | 528 | 552 | 576 | 600 |
| Obrażenia Od Odnia: | 8 - 10 | 9 - 12 | 11 - 15 | 12 - 17 | 14 - 20 | 15 - 22 | 17 - 25 | 18 - 27 | 22 - 32 | 25 - 36 | 29 - 41 | 32 - 45 | 36 - 50 | 39 - 54 | 43 - 59 | 46 - 63 | 52 - 70 | 57 - 76 | 63 - 83 | 68 - 89 |
| Premia Do Ataku: +X % | 20 | 29 | 38 | 47 | 56 | 65 | 74 | 83 | 92 | 101 | 110 | 119 | 128 | 137 | 146 | 155 | 164 | 173 | 182 | 191 |
| Koszt Many: | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 |
Dodatkowe info: Urok może być rzucany na innych członków drużyny, przywołane sługi i Najemników. Kiedy raz aktywujesz Urok będziesz mógł przełączać między broniami, a ta ciągle będzie miała premie do obrażeń. Urok działa nawet z ulepszonymi Strzałami więc możesz go użyć na Amazonce z łukiem.
Urok świetnie współdziała z Najemnikami, szczególnie tymi z Aktu II i Aktu V. znajdź Kulę lub Laskę dodającą kilka poziomów do Uroku i umieść ją jako zapasową broń. Przełącz na tą broń rzuć Urok na swojego Najemnika i wróć do swojej nominalnej broni. Możesz nawet sprawdzić czy Urok nadal działa na broń Najemnika, wystarczy otworzyć Ekran Ekwipunku Najemnika i sprawdzić obrażenia jego broni. Jeśli broń nie jest czerwona znaczy to, że czar przestał już działać. Używając Uroku możesz znacznie zwiększyć zadawane przez Najemnika obrażenia. Możesz czarować „realnym†poziomem Uroku lub użyć przedmiotu z premią aby jeszcze bardziej ulepszyć broń twojemu Najemnikowi.
Urok, używany na broniach do walki na dystans, dodaje zmienne ilości obrażeń.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Ognia: | 80 - 100 | 103 - 125 | 126 - 150 | 149 - 175 | 172 - 200 | 195 - 225 | 218 - 250 | 241 - 275 | 280 - 316 | 319 - 357 | 358 - 398 | 397 - 439 | 436 - 480 | 475 - 521 | 514 - 562 | 553 - 603 | 632 - 684 | 711 - 765 | 790 - 846 | 869 - 927 |
| Średnie Obrażenia Od Ognia: X Na Sekundę | 35 - 58 | 44 - 67 | 53 - 77 | 63 - 86 | 72 - 96 | 82 - 105 | 91 - 114 | 100 - 124 | 112 - 135 | 124 - 147 | 135 - 159 | 147 - 171 | 159 - 182 | 171 - 194 | 182 - 206 | 194 - 217 | 208 - 232 | 222 - 246 | 236 - 260 | 250 - 274 |
| Koszt Many: | 17 | 17 | 18 | 18 | 19 | 19 | 20 | 20 | 21 | 21 | 22 | 22 | 23 | 23 | 24 | 24 | 25 | 25 | 26 | 26 |
Dodatkowe info: Meteor wymaga kilku poziomów, aby stał się użyteczny. Potrzebuje on kilku chwil aby dolecieć do ziemi, a promień rażenia wynosi 4 metry. Te czynniki powodują, że łatwo jest chybić, kiedy celujesz w potwora w czasie odwrotu lub gdy ten okrąża cię. Grając samotnie, idź do przodu po linii prostej i przywołaj Meteor tak, aby skraj jego pola rażenia znajdował się tuż nad twoją głową. Teraz rusz nieco do przodu tak, aby naprowadzić potwora w pole rażenia. Z odrobiną praktyki możesz w ten sposób „zdejmować†wrogów. Jeśli jesteś w stanie przyjąć na siebie kilka ciosów, rzuć kilka Meteorów wprost na siebie, zatrzymaj się i pozwól potworowi cię zaatakować, a zobaczysz jak wbija go w ziemię deszcz Meteorów. Grając w grupie z sojusznikami walczącymi w zwarciu, rzuć Meteor na obszar gdzie właśnie walczą. To pozwoli im na szybkie wykończenie potwora. kiedy tylko to możliwe rzuć Meteory na potwory będące po drugiej stronie doliny albo rzeki.
|
Fire Mastery |
|||
| Wymagany poziom postaci: | 30 | Synergie: | Brak |
|
|
Wymagane umiejętności: | Brak | |
| Opis: | Nawet dla Czarodziejki destrukcyjna moc płomieni może czasem okazać się trudna do opanoÂwania. Nieprzewidywalność żywiołu ognia stwarza zagrożenie dla tych, którzy nie w pełni go opanowali. Siostry płomienia muszą wykonać ten ostatni krok, by zakończyć szkolenie w użyÂwaniu ognia i aby zwiększyć jego efekty.
Efekt: zwiększa obrażenia od ognia zadawane przez twoją postać. (umiejętność bierna) |
||
| Stałe: | Brak | ||
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Odgnia: +X % | 30 | 37 | 44 | 51 | 58 | 65 | 72 | 79 | 86 | 93 | 100 | 107 | 114 | 121 | 128 | 135 | 142 | 149 | 156 | 163 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Hydry: | 12 - 17 | 16 - 22 | 21 - 38 | 25 - 33 | 30 - 39 | 34 - 44 | 39 - 50 | 43 - 55 | 50 - 63 | 56 - 70 | 63 - 78 | 69 - 85 | 76 - 93 | 82 - 100 | 89 - 108 | 95 - 115 | 104 - 125 | 112 - 134 | 121 - 144 | 129 - 153 |
| Koszt Many: | 20 | 20 | 21 | 21 | 22 | 22 | 23 | 23 | 24 | 24 | 25 | 25 | 26 | 26 | 27 | 27 | 28 | 28 | 29 | 29 |














