Drzewko Umiejętności Czarodziejki - Błyskawice
Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 04.11.2007
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Ob Błyskawic: | 2 - 4 | 2 - 4 | 3 - 5 | 3 - 5 | 4 - 6 | 4 - 6 | 5 - 7 | 5 - 7 | 6 - 8 | 6 - 8 | 7 - 9 | 7 - 9 | 8 - 10 | 8 - 10 | 9 - 11 | 9 - 11 | 10 - 12 | 11 - 13 | 12 - 14 | 13 - 15 |
| Liczba Wiązek: | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| Koszt Many: | 3 | 3.5 | 4 | 4.5 | 5 | 5.5 | 6 | 6.5 | 7 | 7.5 | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 | 11.5 | 12 | 12 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: | 1 - 2 | 2 - 3 | 3 - 4 | 4 - 5 | 5 - 6 | 6 - 7 | 7 - 8 | 8 - 9 | 9 - 10 | 10 - 11 | 11 - 12 | 12 - 13 | 13 - 14 | 14 - 15 | 15 - 16 | 16 - 17 | 17 - 18 | 18 - 19 | 19 - 20 | 20 - 21 |
Dodatkowe info:
-Telekineza może być użyta do aktywowania Pieczęci w Sanktuarium chaosu.
-Telekinezą można też otwierać skrzynie i szybko podnieść jej zawartość, która zostanie przeniesiona do twojego plecaka jeśli tylko jest w nim miejsce.
-Telekineza będzie podnosić tylko zwoje, eliksiry, klucze, złoto, strzały i bełty.
-Użyj telekinezy, aby oszołomić wrogów i oddalić ich od siebie, na niskich poziomach stwierdzisz, że Telekineza jest dobra do zabijania potworów, ale kiedy natrafisz na bardziej potężnego przeciwnika zauważysz, że będziesz musiał rzucić zaklęcie dużo razy nim wykończysz wroga.
-Telekinezą możesz aktywować Kapliczki, dzięki czemu oszczędzisz czas potrzebny do dobiegnięcia do odległej Kapliczki, poza tym możesz nim zatrzymać innych graczy podążających do najbardziej obleganych Kapliczek.
-Możesz jej też użyć do przejścia przez portale utworzone ze zwojów portali miejskich lub kapliczkę portali. Możesz także użyć jej na Czerwonych portalach jak te do Krowiego poziomu lub Otchłani Acheronu. Pamiętaj, że możesz wejść do portalu za pomocą Telekinezy tylko wewnątrz miasta lub poziomu.
-Możesz w końcu aktywować i używać Punktów nawigacyjnych dzięki Telekinezie. Przy pomocy tej umiejętności możesz również używać swoją prywatną skrzynkę (tą w mieście). Telekineza może znacząco przyśpieszyć wasze wizyty w mieście.
Więcej informacji o Telekinezie znajdziecie w artykule, pod tym linkiem (główną tematyką tego artykułu jest Tarcza Energetyczna, jednak jest w nim także sporo wiadomości o Telekinezie).
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Zasięg: X (m) | 3.3 | 4 | 4.6 | 5.3 | 6 | 6.6 | 7.3 | 8 | 8.6 | 9.3 | 10 | 10.6 | 11.3 | 12 | 12.6 | 13.3 | 14 | 14.6 | 15.3 | 16 |
Dodatkowe info: Player vs Player: Pole statyczne ma ograniczony efekt w stosunku do innych graczy.
Pole Statyczne to bardzo ważna zdolność dla Czarodziejki. Użyj Pola Statycznego przeciwko Bossom lub Superunikalnym potworom o wysokiej odporności na magię, bo inaczej Czarodziejka może mieć problemy walcząc z nimi przy użyciu ognia, zimna lub innych zaklęć elektrycznych. Dodając punkty do poziomu Pola Statycznego zwiększasz tylko promień rażenia czaru w pewnym momencie, więc nie będziesz mieć wielkiej korzyści z dodawania kolejnych punktów do tej umiejętności. Możesz polegać na przedmiotach, które dają bonus do wszystkich umiejętności z danego drzewka, aby podnosić poziom czaru, zamiast dodawać do niego kolejne jakże cenne punkty. Korzyści z Pola Statycznego zmniejszają się szybko więc rzuć czar kilka razy aby redukcja punktów życia potworów odniosła pożądany efekt, później odpal jeszcze kilka kolejnych czarów, aby je wykończyć. Czar ten bardzo dobrze współgra w kombinacji z atakami sojuszników.
Pole Statyczne zadaje obrażenia od Błyskawic i może zostać odparte przez Odporność na Błyskawicę.
Na Pole statyczne nie ma wpływu Przekonanie i Obniżenie Odporności. Pole statyczne nie będzie zabierało potworom, poniżej 33% życia na Koszmarze i 50% na Piekle.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Błyskawic: | 1 - 40 | 1 - 48 | 1 - 56 | 1 - 64 | 1 - 72 | 1 - 80 | 1 - 88 | 1 - 96 | 1 - 108 | 1 - 120 | 1 - 132 | 1 - 144 | 1 - 156 | 1 - 168 | 1 - 180 | 1 - 192 | 1 - 212 | 1 - 232 | 1 - 252 | 1 - 272 |
| Koszt Many: | 8 | 8.5 | 9 | 9.5 | 10 | 10.5 | 11 | 11.5 | 12 | 12.5 | 13 | 13.5 | 14 | 14.5 | 15 | 15.5 | 16 | 16.5 | 17 | 17.5 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Błyskawic: | 1 - 20 | 7 - 28 | 13 - 36 | 19 - 44 | 25 - 52 | 31 - 60 | 37 - 68 | 43 - 76 | 50 - 85 | 57 - 94 | 64 - 103 | 71 - 112 | 78 - 121 | 85 - 130 | 92 - 139 | 99 - 148 | 107 - 158 | 115 - 168 | 123 - 178 | 131 - 188 |
| Koszt Many: | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Liczba Trafień: | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 9 |
| Obrażenia Od Błyskawic: | 1 - 40 | 1 - 51 | 1 - 62 | 1 - 73 | 1 - 84 | 1 - 95 | 1 - 106 | 1 - 117 | 1 - 130 | 1 - 143 | 1 - 156 | 1 - 169 | 1 - 182 | 1 - 195 | 1 - 208 | 1 - 221 | 1 - 236 | 1 - 251 | 1 - 266 | 1 - 281 |
| Koszt Many: | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Koszt Many: | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 |
Dodatkowe info: Teleport powinien być podstawową zdolnością każdej Czarodziejki, ponieważ pozwala uciec przed niebezpieczeństwem i zaoszczędzić czas.
Pamiętaj, że dodając punkty do Teleportu zmniejszasz tylko koszt many. Zapewne nie będziesz chciał wydawać wszystkich swoich punktów na tą umiejętność. Możesz zyskać kilka poziomów Teleportu stosując przedmioty dające +1 lub +2 poziomy dla wszystkich zdolności.
Najemnik teleportuje się razem z tobą. Możesz użyć Teleportu, aby przenieść Najemnika w pobliże potwora, którego ma zaatakować. Po prostu teleportuj go zaraz przy wybranym potworze i Najemnik zacznie go atakować. Ta metoda pozwala o wiele lepiej kontrolować poczynania twojego kompana. Jeśli Najemnik utknie lub gdzieś się zawieruszy Teleport przywoła go do Czarodziejki.
Ucieknij z pola bitwy: Czarodziejka jest, co oczywiste, słaba jeśli chodzi o walkę w zwarciu. Kiedy otoczona przez zgraję potworów użyje Teleportu, wydostajesz się na wolną przestrzeń i już z dystansu możesz wysadzić w powietrze wrogów. Przedmiot dające Szybkie Rzucanie Czarów będzie pomocny w tej sytuacji, bo da ci więcej czasu na wykonanie teleportacji kiedy jesteś pod silnym ataku.
Idź na skróty: najwięcej frajdy z użycia Teleportu daje chodzenie na skróty. Zamiast przechodzić przez most lub wspinać się po schodach po prostu przenieść się na drugą stronę przeszkody. Teleportuj się przez wiele rzeczy, przez które może ci się wydawać to niemożliwe. Spróbuj!
Ścigaj się z innymi graczami: Użyj Teleportu aby szybko pokonać długi dystans dzielący Czarodziejkę od walki lub innego gracza, albo aby zaatakować kogoś w innej lokacji, lub aby wrócić do miasta. To zawsze jest zabawne widzieć jak Czarodziejka, używając Teleportu, dogania i wyprzedza w wyścigu innego gracza, który wystartował z ogromną przewagą.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Czas Trwania: X (s) | 32 | 40 | 48 | 56 | 64 | 72 | 80 | 88 | 96 | 104 | 112 | 120 | 128 | 136 | 144 | 152 | 160 | 168 | 176 | 184 |
| Obrażenia Od Błyskawic: | 1 - 100 | 11 - 110 | 21 - 120 | 31 - 130 | 41 - 140 | 51 - 150 | 61 - 160 | 71 - 170 | 81 - 180 | 91 - 190 | 101 - 200 | 111 - 210 | 121 - 220 | 131 - 230 | 141 - 240 | 151 - 250 | 162 - 261 | 173 - 272 | 184 - 283 | 195 - 294 |
Dodatkowe info: Burza z Piorunami to popularne zaklęcie. Automatycznie uderza we wrogów więc nie jest konieczne celowanie. Kiedy raz wykorzystałeś Manę na jej rzucenie pozostanie aktywna dopóki nie skończy się jej czas trwania zależny od poziomu czaru. Później po prostu znowu ją przywołaj. Po zwiększeniu poziomu Burzy w kombinacji z Mistrzostwem we władaniu błyskawicami oraz przedmiotami dającymi bonusowe poziomy do tych umiejętności, Burza z Piorunami potrafi zadać niezwykle poważne obrażenia, przeważnie zabijające potwory jednym uderzeniem. Burza jest świetnym czarem, aby zdjąć potwory, które trudno jest uchwycić czarami kierunkowymi. Burza z Piorunami jest doskonała, aby dobijać potwory albo, aby „zmiękczyć†wrogów zanim użyjesz swojego głównego czaru. Jeśli używasz Burzy z Piorunami zalecane jest rozwinięcie Mistrzostwa we władaniu Błyskawicami.
Burze możesz użyć nawet w kombinacji z serią Lodowych Zbrój, Tarczą energetyczną czy Urokiem.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Czas Trwania: X (s) | 144 | 204 | 264 | 324 | 384 | 444 | 504 | 564 | 624 | 684 | 744 | 804 | 864 | 924 | 984 | 1044 | 1104 | 1164 | 1224 | 1284 |
| Absorbuje: X % | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 | 55 | 57 | 59 | 61 | 63 | 65 | 67 | 69 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 |
Dodatkowe info: Czarodziejka ma zazwyczaj dużo więcej punktów many niż życia. Tarcza Energetyczna pozwala jej przekierować część otrzymywanych obrażeń z punktów życia na manę, dając jej większą szansę na przetrwanie walki. Jest to szczególnie przydatne na Koszmarze i Piekle. Wielkość absorbowanej części obrażeń będzie zależeć od tego ile punktów zainwestujesz w tą zdolność. Jedynym zmartwieniem kiedy używamy Tarczy Energetycznej jest pochłonięcie przez nią tylu punktów many, że nie wystarcza już jej na rzucenie innych zaklęć. Jeśli tak się stanie musisz odczekać, aż uzupełni się dostateczna ilość many lub wspomóc Tarczę przy pomocy Szybkiej regeneracji many.
Każdy poziom Telekinezy uczyni absorpcje obrażeń przez Tarczę bardziej efektywnym. Standardowo za każdy punkt obrażeń Tarcza Energetyczna absorbuje 2 punkty many – stosunek 200%. Każdy dodatkowy punkt Telekinezy poprawia efektywność Tarczy o 6,25%. Przykładowo, z 8 poziomem Telekinezy, 1,5 many jest usuwane z puli za jeden punkt absorbowanego obrażenia – stosunek 150%. Z 16 poziomem Telekinezy, jeden punkt absorbowanego odrażenia usuwa jeden punkt many – stosunek 100%.
Więcej informacji o Tarczy Energetycznej znajdziecie w artykule, pod tym linkiem.
|
Lightning Mastery |
|||
| Wymagany poziom postaci: | 30 | Synergie: | Brak |
![]() |
Wymagane umiejętności: | Brak | |
| Opis: | Umiejętność ta jest ostatnim krokiem na drodze do kontrolowania destrukcyjnych sił nieboskłonu. Doszlifowuje umiejętności władania mocą. Po osiągnięciu tego punktu nauki, Czarodziejka może rywalizować z siłami samego Nieba.
Efekt: zmniejsza koszt rzucania zaklęć błyskawic. (umiejętność bierna) |
||
| Stałe: | Brak | ||
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia Od Błyskawic: +X % | 50 | 62 | 74 | 86 | 98 | 110 | 122 | 134 | 146 | 158 | 170 | 182 | 194 | 206 | 218 | 230 | 242 | 254 | 266 | 278 |

























