|
|
Drzewko Umiejętności Barbarzyńcy - Zdolności Bojowe
Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 29.10.2007
(Statystyki zgodne z patchami 1.10, 1.11, 1.11b, 1.12a, 1.13c i 1.13d, nie licząc wszystkich Mistrzostw, których statystyki uległy zmianie w patchu 1.13c i są u nas podane właśnie dla tej łatki. Statystyki podane są bez synergii od wymaganych umiejętności.)
Mistrzostwo we władaniu mieczami
Sword Mastery
|
| Wymagany poziom postaci: |
1 |
Synergie: |
Brak |

|
Wymagane umiejętności: |
Brak |
|
Opis: |
Największym, choć nie jedynym, darem Wielkiego i Starożytnego Króla Bul-Kathosa jest tajemnica stali. Surowe żelazo utwardza się i uodparnia, przekute w potężną i zaszczytną broń. Większość mieczy śmiertelników wzorowana jest na ostrzu noszonym przez Bul-Kathosa. Miecz równoważy atak i obronę, dlatego jest doskonałą bronią do obrony góry Arreat w obliczu nadciągającej apokaÂlipsy. Wszyscy barbarzyńscy wojownicy uczą się w młodym wieku tajemnicy stali, ale tylko nieliczÂni w pełni opanowują śmiercionośną elegancję mieczy. Ci, którym się to udało gardzą inną bronią.
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku w walce przy użyciu mieczy. (umiejętność bierna) |
| Stałe: |
Brak |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: +X % | 28 | 33 | 38 | 43 | 48 | 53 | 58 | 63 | 68 | 73 | 78 | 83 | 88 | 93 | 98 | 103 | 108 | 113 | 118 | 123 |
| Atak: +X % | 28 | 36 | 44 | 52 | 60 | 68 | 76 | 84 | 92 | 100 | 108 | 116 | 124 | 132 | 140 | 148 | 156 | 164 | 172 | 180 |
| X % Szans Na Trafienie Krytyczne: | 3 | 6 | 9 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 17 | 18 | 18 | 19 | 19 | 20 | 20 | 20 | 20 | 21 |
Mistrzostwo we władaniu toporami
Axe Mastery
|
| Wymagany poziom postaci: |
1 |
Synergie: |
Brak |

|
Wymagane umiejętności: |
Brak |
|
Opis: |
Wojownicy z Plemienia Wilka Cienia są mistrzami w walce na topory. Walcząc toporami pragnęÂli naśladować raniące szpony i kąsające kły wilków, koło których żyli i walczyli. Pierwsze topoÂry były zbudowane z prostego kawałka kamienia umocowanego na drewnianym stylisku, a po otrzymaniu mieczy i tajemnicy stali od Bul-Kathosa, topory popadły w niełaskę. Obecnie jednak wojownicy i kowale ze Stepów udoskonalili topory, tak że stały się równe mieczom, a może naÂwet lepsze. Plemię Wilka znów naucza władania toporem tych, którzy pragną dowiedzieć się, jak oddzielić słabe sztuki od stada i jak chronić swoją sforę przed legionami Piekła.
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku w walce przy użyciu toporów. (umiejętność bierna) |
| Stałe: |
Brak |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: +X % | 28 | 33 | 38 | 43 | 48 | 53 | 58 | 63 | 68 | 73 | 78 | 83 | 88 | 93 | 98 | 103 | 108 | 113 | 118 | 123 |
| Atak: +X % | 28 | 36 | 44 | 52 | 60 | 68 | 76 | 84 | 92 | 100 | 108 | 116 | 124 | 132 | 140 | 148 | 156 | 164 | 172 | 180 |
| X % Szans Na Trafienie Krytyczne: | 3 | 6 | 9 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 17 | 18 | 18 | 19 | 19 | 20 | 20 | 20 | 20 | 21 |
Mistrzostwo we władaniu buławami
Mace Mastery
|
| Wymagany poziom postaci: |
1 |
Synergie: |
Brak |

|
Wymagane umiejętności: |
Brak |
|
Opis: |
Barbarzyńcy, którzy wykonywali misje wspólnie z potężnym Plemieniem Niedźwiedzia są miÂstrzami w posługiwaniu się Buławami. Wojownicy - mistrzowie stosują broń obuchową z niszczyÂcielską skutecznością, zarówno proste, drewniane maczugi, jak i nowsze, okute metalem buławy zdolne do kruszenia zbroi. Szaman Niedźwiedzi, Koth, powiedział kiedyś do stosujących miecze i topory: „Jeśli będą was prześladować maszerujące hordy umarłych, nie przychodźcie do mnie skamląc skoro odrzuciliście mądrość Niedźwiedzia".
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku w walce przy użyciu buław. (umiejętność bierna) |
| Stałe: |
Brak |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: +X % | 28 | 33 | 38 | 43 | 48 | 53 | 58 | 63 | 68 | 73 | 78 | 83 | 88 | 93 | 98 | 103 | 108 | 113 | 118 | 123 |
| Atak: +X % | 28 | 36 | 44 | 52 | 60 | 68 | 76 | 84 | 92 | 100 | 108 | 116 | 124 | 132 | 140 | 148 | 156 | 164 | 172 | 180 |
| X % Szans Na Trafienie Krytyczne: | 3 | 6 | 9 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 17 | 18 | 18 | 19 | 19 | 20 | 20 | 20 | 20 | 21 |
Mistrzostwo we władaniu bronią drzewcową
Polearm Mastery
|
| Wymagany poziom postaci: |
6 |
Synergie: |
Brak |

|
Wymagane umiejętności: |
Brak |
|
Opis: |
Członkowie Plemienia Żurawia cenią dystans, grację i potęgę pojedynczego, miażdżącego ciosu ponad bliskie zwarcie doradzane przez Plemię Niedźwiedzia. Chociaż przez wiele pokoleń oba klany były względem siebie bardzo nieufne, to obecnie ludy koczowników wymieszały się i dzieÂlą się swoimi technikami ze wszystkimi, którzy chcą uczyć się tajników walki. Wojownicy Żurawia opracowali styl walki bronią drzewcowi, by radzić sobie z konnymi przeciwnikami, a także by łaÂtwiej walczyć w łagodnych nurtach rzek płynących przez stepy. Prawdziwy mistrz broni drzewco-wej unika fizycznego kontaktu z wrogiem, do chwili gdy może zadać pojedynczy, zabójczy cios.
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku w walce przy użyciu broni drzewcowych. (umiejętność bierna) |
| Stałe: |
Brak |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: +X % | 28 | 33 | 38 | 43 | 48 | 53 | 58 | 63 | 68 | 73 | 78 | 83 | 88 | 93 | 98 | 103 | 108 | 113 | 118 | 123 |
| Atak: +X % | 30 | 38 | 46 | 54 | 62 | 70 | 78 | 86 | 94 | 102 | 110 | 118 | 126 | 134 | 142 | 150 | 158 | 166 | 174 | 182 |
| X % Szans Na Trafienie Krytyczne: | 3 | 6 | 9 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 17 | 18 | 18 | 19 | 19 | 20 | 20 | 20 | 20 | 21 |
Mistrzostwo w rzucaniu
Throwing Mastery
|
| Wymagany poziom postaci: |
6 |
Synergie: |
Brak |

|
Wymagane umiejętności: |
Brak |
|
Opis: |
Od najdawniejszych czasów łowcy ze Stepów ćwiczyli się w rzucaniu bronią, ale nie są znani ze stoÂsowania łuków i podobnych broni. Szeroko spotykane w ich krainach otwarte równiny sprzyjają stoÂsowaniu ostrz do rzucania. Naturalną koleją rzeczy rozwinęli więc odpowiednią umiejętność bojową.
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku przy rzucaniu bronią. (umiejętność bierna) |
| Stałe: |
Brak |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: +X % | 28 | 33 | 38 | 43 | 48 | 53 | 58 | 63 | 68 | 73 | 78 | 83 | 88 | 93 | 98 | 103 | 108 | 113 | 118 | 123 |
| Atak: +X % | 30 | 38 | 46 | 54 | 62 | 70 | 78 | 86 | 94 | 102 | 110 | 118 | 126 | 134 | 142 | 150 | 158 | 166 | 174 | 182 |
| X % Szans Na Trafienie Krytyczne: | 3 | 6 | 9 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 17 | 18 | 18 | 19 | 19 | 20 | 20 | 20 | 20 | 21 |
Mistrzostwo we władaniu włóczniami
Spear Mastery
|
| Wymagany poziom postaci: |
6 |
Synergie: |
Brak |

|
Wymagane umiejętności: |
Brak |
|
Opis: |
Ulubioną bronią wojowników Plemienia Węża jest włócznia. Znani są z zimnych oczu i syczących pieÂśni bitewnych. Tylko doświadczeni wojownicy mogą opanować techniki cierpliwego nauczyciela, WęÂża. Wąż przypomina, że wraz z upływem czasu każdego wroga można pokonać. Lekcję tą BarbarzyńÂcy wynieśli ze spotkań z niebezpiecznymi żmijami, które żyją wśród stepów otaczających Górę Arreat.
Efekt: zwiększone obrażenia i Skuteczność Ataku w walce przy użyciu włóczni. (umiejętność bierna) |
| Stałe: |
Brak |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Obrażenia: +X % | 28 | 33 | 38 | 43 | 48 | 53 | 58 | 63 | 68 | 73 | 78 | 83 | 88 | 93 | 98 | 103 | 108 | 113 | 118 | 123 |
| Atak: +X % | 30 | 38 | 46 | 54 | 62 | 70 | 78 | 86 | 94 | 102 | 110 | 118 | 126 | 134 | 142 | 150 | 158 | 166 | 174 | 182 |
| X % Szans Na Trafienie Krytyczne: | 3 | 6 | 9 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 17 | 18 | 18 | 19 | 19 | 20 | 20 | 20 | 20 | 21 |
Zwiększona Wytrzymałość
Increased Stamina
|
| Wymagany poziom postaci: |
12 |
Synergie: |
Brak |

|
Wymagane umiejętności: |
Brak |
|
Opis: |
Plemiona Barbarzyńców z północy to koczownicy, wędrują przez rozległe równiny Północnych Stepów. Dorastanie w takim środowisku wzmocniło Barbarzyńców. Jedno spojrzenie na członka północnych plemion wystarcza, by zauważyć, że jest bardziej krzepki niż przeciętna osoba. Są tak pełni energii! Poprzez twardy trening Barbarzyńca potrafi przygotować swoje ciało do znoszenia wielkiego wysiłku, dzięki czemu zawsze gotowy jest do walki.
Efekt: zwiększa wytrzymałość i skraca czas potrzebny na odzyskanie sił. (umiejętność bierna) |
| Stałe: |
Brak |
| Poziom | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Premia Do Wytrzymałości: +X % | 30 | 45 | 60 | 75 | 90 | 105 | 120 | 135 | 150 | 165 | 180 | 195 | 210 | 225 | 240 | 255 | 270 | 285 | 300 | 315 |
Zwiększona Szybkość
Increased Speed
|
| Wymagany poziom postaci: |
24 |
Synergie: |
Brak |

|
Wymagane umiejętności: |
Zwiększona Wytrzymałość [12] |
|
Opis: |
Zakładanie, że Barbarzyńca jest powolny i niezgrabny, jest poważnym błędem. Masywna budoÂwa maskuje dużą zwinność. Barbarzyńcy przez całe życie przemierzają rozległe równiny ojczyÂstych krain. Często muszą pokonać wielkie odległości w krótkim czasie. Barbarzyńscy wojowniÂcy potrafią z tego powodu maszerować i biegać z zaskakującą prędkością.
Efekt: zwiększa szybkość chodzenia i biegania. (umiejętność bierna) |
| Stałe: |
Brak |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Szybkość Chodzenia/Biegania: +X % | 13 | 18 | 22 | 25 | 28 | 30 | 32 | 33 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 40 | 41 | 41 | 42 | 42 | 43 |
Skóra z żelaza
Iron Skin
|
| Wymagany poziom postaci: |
18 |
Synergie: |
Brak |

|
Wymagane umiejętności: |
Brak |
|
Opis: |
Surowe równiny ojczystych ziem Barbarzyńców zapewniają niewiele ochrony przed siłami żywioÂłów. Zawsze wystawiona na słońce, wiatry, deszcz i inne warunki pogody skóra barbarzyńcy z czaÂsem staje się twarda jak kamień.
Efekt: polepsza ogólną obronę. (umiejętność bierna) |
| Stałe: |
Brak |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Poprawia Obronę: +X % | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 | 210 | 220 |
Wrodzona Odporność
Natural Resistance
|
| Wymagany poziom postaci: |
30 |
Synergie: |
Brak |

|
Wymagane umiejętności: |
Skóra z żelaza [18] |
|
Opis: |
Aby przetrwać w krainach północy które nie wybaczają błędów, ludzie z barbarzyńskich pleÂmion musieli wykształcić w sobie odporność na siły żywiołów. Barbarzyńca często musi znosić chłód i upał. W czasie wędrówek często brakuje jedzenia, dlatego koczownicy nauczyli się, jak spożywać gatunki roślin zabójczych dla przeciętnego człowieka. Dzięki dodatkowym ćwiczeÂniom wojownik może jeszcze bardziej uodpornić się na te niebezpieczeństwa. Pozwala mu to przetrwać podróże przez obce krainy i walki z nieznanymi wrogami.
Efekt: zwiększa odporność na obrażenia elementarne. (umiejętność bierna) |
| Stałe: |
Brak |
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Odporności: +X | 12 | 21 | 28 | 35 | 40 | 44 | 47 | 49 | 52 | 54 | 56 | 58 | 60 | 61 | 62 | 64 | 64 | 65 | 66 | 67 |
Dodatkowe info: Wrodzona odporność daje odporności na błyskawice, ogień, zimno i trucizny, ale nie obejmuje odporności na magię.
Zgłoś błąd.
|
|
|