Drzewko Umiejętności Amazonki - Um. Bierne oraz Magia
Ostatnia modyfikacja: 29.10.2011. Utworzono: 15.10.2007
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Czas Trwania: X(s) | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 | 44 | 48 | 52 | 56 | 60 | 64 | 68 | 72 | 76 | 80 | 84 |
| Obrona Wroga: -X | 40 | 65 | 90 | 115 | 140 | 165 | 190 | 215 | 260 | 305 | 350 | 395 | 440 | 485 | 530 | 575 | 635 | 695 | 755 | 815 |
Dodatkowe info: Ta umiejętność jest przydatna na początku, w ciemnych okolicach, Wewnętrzne Spojrzenie czyni potwory lepiej widocznymi. Na początkowych poziomach obronność potworów jest znacznie niższa od poziomu obrony Amazonki. Jednakże ten czar staje się mniej efektywny kiedy potwory zaczynają mieć wyższą obronę, szczególnie na wyższych poziomach trudności. Warto spojrzeć w dziale Potwory, na ilość punktów obrony. Jeżeli masz problem z uderzeniem w potwora, albo jest wiele potworów, których nie widać, rzuć czar Wewnętrznego Spojrzenia. Jest to tani czar i na pewno nie zaszkodzi.
Z pewnością zauważysz, że jeżeli zostaniesz trafiony podczas rzucania Wewnętrznego Spojrzenia, zostanie on zaniechany. Rzucaj czar, dopóki nie zadziała.
Wewnętrzne Spojrzenie ma większy zasięg niż większość zaklęć. Nie jest trudno trafić każdego potwora, jeżeli użyje się tego czaru. Wewnętrzne Spojrzenie nie kumuluje się. Jeżeli dwie Amazonki rzucą czar, ostatni rzucony jest jedynym w użyciu.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Szansa Na Obrażenie Krytyczne: X % | 16 | 25 | 32 | 38 | 42 | 46 | 49 | 51 | 54 | 56 | 58 | 59 | 61 | 62 | 63 | 65 | 65 | 66 | 67 | 68 |
Dodatkowe info: Uderzenie Krytyczne działa z każda bronią. Jest to bardzo ważna umiejętność dla Amazonki ponieważ zwiększa szanse podwojenia obrażeń wywołanych przez jej ataki. Najlepsze w Uderzeniu Krytycznym jest to, że jest to umiejętność bierna, więc jest cały czas "aktywna" i można ją łączyć wraz z innymi zdolnościami Amazonki, takimi jak: Strzał Seryjny, Przebijanie, itd.
Czy Uderzenie Krytyczne podwaja wszystkie zadane obrażenia, czy tylko obrażenia podstawowe bez "żywiołowych" ataków?
Zasady aplikowania modyfikatorów są bardzo złożone. Generalnie wszystkie zwiększenia bonusów są dodawane i aplikowane (+50% i +20% = +70%) i wtedy sumowane są wszystkie bonusy.
Niektóre magiczne bonusy oddziałują na obrażenia bazowe zanim zsumowane zostaną zwiększenia bonusów - generalnie te nieżywiołowe.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Szansa Na Uniknięcie Ataku W Walce Wręcz: X % | 18 | 24 | 29 | 34 | 37 | 40 | 42 | 44 | 46 | 47 | 49 | 50 | 51 | 52 | 52 | 54 | 54 | 55 | 55 | 56 |
Dodatkowe info: Podczas Uniku Amazonka odchyli się od atakującego przeciwnika.
Uniki działają podczas ataku.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Czas Trwania: X(s) | 12 | 18 | 24 | 30 | 36 | 42 | 48 | 54 | 60 | 66 | 72 | 78 | 84 | 90 | 96 | 102 | 108 | 114 | 120 | 126 |
Dodatkowe info: Spowolnienie Pocisków to całkiem zabawna umiejętność. Pozwala ona na okrążanie wroga spowolnionymi pociskami i czarami. Jest także użyteczna przeciwko Strzałom Seryjnym wystrzeliwanym przez Unikatowe Potwory, których normalnie trudno jest uniknąć. Wykorzystuj Spowolnienie Pocisków przeciwko nieznośnym Rycerzom Otchłani i Rycerzom Zapomnienia. Jeżeli zobaczysz wychodzący z nich ogień, zbliż sie do nich, rzuć czar Spowolnienia Pocisków i wtedy uciekaj. Jest on bardzo skuteczny i pozwala na łatwe uniknięcie rzucanego przez nich śmiercionosnego ognia.
Spowolnienie pocisków nie działa na umiejętności: Hydra, Zamieć, Burza Ognia, Kula Magmy, Fala Ognia
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Szansa Na Uniknięcie Pocisku Wroga: X% | 24 | 31 | 36 | 41 | 45 | 48 | 50 | 52 | 54 | 55 | 57 | 58 | 60 | 61 | 61 | 63 | 63 | 64 | 64 | 65 |
|
Penetrate |
|||
| Wymagany poziom postaci: | 18 | Synergie: | Brak |
|
|
Wymagane umiejętności: | Uderzenie Krytyczne [1] | |
| Opis: | Wojowniczki z Wysp Amazonek sławne są ze swych umiejętności trafiania w cel z dystansu. Amazonka z tą umiejętnością łatwiej trafia w odległe cele.
Efekt: zwiększona szansa trafienia przy strzelaniu i rzucaniu. (umiejętność bierna, jeśli atakujemy z dystansu) |
||
| Stałe: | Brak | ||
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Do Skuteczności Ataku: X% | 35 | 45 | 55 | 65 | 75 | 85 | 95 | 105 | 115 | 125 | 135 | 145 | 155 | 165 | 175 | 185 | 195 | 205 | 215 | 225 |
Dodatkowe info: Nie działa z Blessed Aim
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Życie: +X % | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 | 200 |
| Czas Trwania: X(s) | 10 | 15 | 20 | 25 | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 | 55 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | 90 | 95 | 100 | 105 |
| Koszt Many: | 19 | 18 | 17 | 16 | 16 | 15 | 14 | 13 | 13 | 12 | 11.5 | 10.7 | 10 | 9.2 | 8.5 | 7.7 | 7 | 6.2 | 5.5 | 4.7 |
Dodatkowe info: Przynęta pozwala zmniejszyć ilość obrażeń. Przynęta pojawia się w miejscu gdzie znajdował sie kursor, podczas rzucania czaru. Przynęta wygląda dokładnie jak Amazonka, ale się nie porusza. Jeżeli jest atakowana, czasem nieznacznie się porusza. Rzuć czar przed siebie i stań za repliką, użyj jej jako Magicznej Tarczy. W większości przypadków potwory zaatakują Przynętę zamiast ciebie, zwłaszcza gdy będzie ona blisko. Wiele Unikatowych Potworów nie daje się złapać na przynętę.
Przynęta sprawdza się doskonale od 24 do 30 poziomu zanim posiądziesz Walkirie, później także jest z niej pożytek. Jeżeli jesteś w niebezpieczeństwie, jest wiele potworów, które cię atakują i nie możesz ich zabić, rzuć czar Przynęty. Replika absorbuje także ogień.
Czar ten służy także do wykrywania potworów. Możesz rzucić czar przed sobą i sprawdzić czy kopia jest atakowana, jeżeli tak, użyj jej jako zasłony.
Jeżeli zostaniesz uderzony podczas rzucania czaru, nie zadziała on. Rzuć go wówczas ponownie.
Przynęta będzie działać dopóki będzie miała życie. Kopie mają tyle samo punktów życia co prawdziwa Amazonka.
Przynęta stawia opór i posiada zdolność Uniku.
Odporność przynęty = poziom *4 zatrzymywane przy 85.
|
Evade |
|||
| Wymagany poziom postaci: | 24 | Synergie: | Brak |
|
|
Wymagane umiejętności: | Unik [6], Omijanie [12] | |
| Opis: | Tylko wojowniczka znająca tajniki Uników i Omijania może zdobyć tę umiejętność. Po wyostrzeÂniu swych talentów obronnych do tego poziomu, Amazonka może unikać ataków w czasie ruchu. Umiejętność ta pozwala też Amazonce uniknąć obrażeń spowodowanych przez wybuchające maÂchiny wojenne lub gniew zdenerwowanej czarodziejki!
Efekt: daje szansę uniknięcia każdego ataku w czasie poruszania się. (umiejętność bierna) |
||
| Stałe: | Brak | ||
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Szansa Na Odskok: X % | 18 | 24 | 29 | 34 | 37 | 40 | 42 | 44 | 46 | 47 | 49 | 50 | 51 | 52 | 52 | 54 | 54 | 55 | 55 | 56 |
Dodatkowe info: Umiejętność ta, jeśli "zaskoczy" (zadziała) utrzyma cię w pozycji uniku. Może to potencjalnie zatrzymać cię w miejscu kiedy próbujesz uciec. Jeśli potwór uderzy cię kiedy się zatrzymasz możesz zginąć. Zazwyczaj nie sprawia to problemu.
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Życie: | 528 | 616 | 704 | 792 | 880 | 968 | 1056 | 1144 | 1232 | 1320 | 1408 | 1496 | 1584 | 1672 | 1760 | 1848 | 1936 | 2024 | 2112 | 2200 |
| Atak: +X % | 40 | 80 | 120 | 160 | 200 | 240 | 280 | 320 | 360 | 400 | 440 | 480 | 520 | 560 | 600 | 640 | 680 | 720 | 760 | 800 |
| Obrażenia: +X % | 0 | 25 | 50 | 75 | 100 | 125 | 150 | 175 | 200 | 225 | 250 | 275 | 300 | 325 | 350 | 375 | 400 | 425 | 450 | 475 |
| Obrona: +X % | 0 | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 | 150 | 160 | 170 | 180 | 190 |
| Koszt Many: | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 32 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 |
Dodatkowe info: Walkiria jest znacznie potężniejsza od Najemnika i można ją stworzyć zawsze wtedy, gdy ma się odpowiednią ilośc many. Nad Walkirią unosi się poświata, więc łatwo ją dostrzec. Atakują one przeciwnika włócznią. Mogą także posiąść inne umiejętności, takie jak magiczna włócznia i inne uzbrojenie.
Walkirie są bardzo pomocne, ponieważ tak jak Najemnicy przyciągają do siebie potwory, odciążajac przy tym Amazonkę. Walkirie są potężnymi wojowniczkami i stają się coraz silniejsze wraz ze wzrostem wydawanych punktów zręczności.
Walkirie mogą korzystać w drużynie z aur Paladyna i innych umiejętności działających na całą drużynę.
Walkirię można leczyć u miejscowego uzdrawiacza, poprzez aurę Modlitwy Paladyna, albo po prostu możesz stworzyć nową Walkirię.
Nie bój się przemieszczać Walkirię bliżej wroga.
Używaj na raz Przynęty i Walkirii, by zmniejszyć otrzymywane obrażenia.
Czasami na wyższych poziomach trudności Walkirie posiadają odporności.
Ukryte Statystyki
Wytrzymałość
Wytrzymałość Walkirii jest równa ich poziomowi*2, do max 85. Tak więc Walkiria na poziomie 10 będzie miała +20 Wytrzymałości. Walkirie otrzymują także ukryty bonus synergii od Przynęty, gdzie każdy fizyczny punkt w Przynęcie dodaje +2 do odporności na wszystko. Pełna formuła wygląda następująco: ( Poziom Walkirii + podstawowy poziom atrapy) * 2
Poziom Magiczny
Ekwipunek z jakim jest przyzywana Walkiria jest bazowany na jej poziomie magicznym. Na przykład poziom jej ekwipunku, z którym jest przyzwana, jest bazowany na jej poziomie magicznym, dlatego to właśnie on oznacza, które modyfikatory zostaną przyzwane. Poziom magiczny każdej Walkirii jest równy wartości bazowej 25 na poziomie pierwszym i jest zwiększany o 3 na każdy poziom.
Zręczność
Walkirie otrzymują bonus zręczności wynoszący +12 na poziom. Walkiria na 12 poziomie będzie miała 144 zręczności. Walkirie dostają bonusy do ataku i obrony jak każda postać, jednak nie ma o tym mowy w ich opisie umiejętności.
Zdrowie Walkirii:
Zdrowie Walkirii = 440 * (1 + 0,2 * (poziom Walkirii + poziom Przynęty – 1))
Umiejętności współgrające
Walkirie otrzymują bonusy współgrania równe bazowym punktom umiejętności, które umieścisz w Uderzeniu Krytycznym, Unikach, Omijaniu oraz Odskokach. Dla przykładu: Jeśli umieściłeś 1 punkt w Uniki, Walkiria będzie miała 24% szans na uniknięcie pocisku.
|
Pierce |
|||
| Wymagany poziom postaci: | 30 | Synergie: | Brak |
|
|
Wymagane umiejętności: | Uderzenie Krytyczne [1], Penetracja [18] | |
| Opis: | Po wielu godzinach ćwiczeń, napinające łuk ramię Amazonki może rozwinąć niewiarygodną siłę. Dzięki tej sile i kilku dodatkowym ćwiczeniom Amazonka może przebić kilka celów jedną strzałą.
Efekt: szansa na to, że twój pocisk przeleci przez ofiarę i poleci dalej. (umiejętność bierna) |
||
| Stałe: | Brak | ||
| Poziom: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| Szansa Na Przebicie Przeciwnika: X% | 23 | 34 | 42 | 49 | 55 | 59 | 63 | 65 | 69 | 71 | 73 | 75 | 77 | 79 | 80 | 82 | 82 | 83 | 84 | 85 |
Dodatkowe info: Jest to potężna zdolność, ponieważ działa na wszystkie bronie na pociski. Używając Oszczepu Zarazy bądź zaczarowanej Strzały, Przebijanie jest szczególnie groźne.
Poprowadź potwory w linii ciągłej tak, by zabić jednym strzałem jak najwięcej potworów. Przebijanie może przebić maksymalnie 4 cele (czyli trafić 5 wrogów).













