diablo 3

Druid Wilkołaczek

Ostatnia modyfikacja: 08.11.2007. Utworzono: 24.08.2007

Piszę tę recenzję dla osób mających chrapkę na zrobienie sobie druida zmiennokształtnego. Robiłem już parę takich druidów więc ta taktyka powinna mi wyjść ładnie ( chyba ). No dobra koniec tego owijania w bawełnę zaczynamy.

STATYSTYKI

Siła - 135-140 pkt
Zręczność - reszta
Żywotność - 180-200 pkt
Energia - nic

Dlaczego tak? Odpowiedzi są proste.
1. Siły nam więcej nie potrzeba gdyż będziemy z itemkami mieli ok 190-200 co bez problemy zaspokoi nasze potrzeby.
2. Dlaczego tyle zręczności? Proste, dużo skuteczności ataku i jeszcze większa szansa na blok ( nawet na 99 lvl 75 % ). Zawsze będzie nam łatwiej trafić i mało kiedy będziemy chybiać.
3. Żywotność tylko tyle, już słyszę te okrzyki "to za mało ...!" , ale zanim zaczniecie komentować to zróbcie sobie takiego druidka naprawdę tyle hp wystarczy.
4 Energia, będziemy walczyć głównie furią a ona ciągnie tylko 4 pkt many, druid dostaje co lvl 2 pkt many więc sam ten bonus da nam wystarczająco dużo energii magicznej.

UMIEJĘTNOŚCI

Likantropia - 20 pkt
Furia - 20 pkt
Wilkołak - 20 pkt
Dębowy Mędrzec - 20 pkt

To są nasze główne umiejętności ułożone w kolejności "maxowania". Już piszę dlaczego taki a nie inne.
1. Likantropia - Na początku gry mało istotną sprawą jest tak duża szybkość ataku, bo i potworki są słabe dlatego dajemy w likantropie żeby potem nie mieć niemiłej niespodzianki w stylu odmiany w postać ludzką kiedy to właśnie kosiliśmy dużą grupę wrogów.
2. Furia - Nasza główna i jedyna broń :D Niesamowicie potężne a jednocześnie zwiększające dodatkowo dmg i ar ( attack rating )
3.Wilkołak - pozwala zamienić się w wilkołaka, zwiększa skuteczność ataku i naszą szybkość. Ale nie dajcie się zwieść tym, że wydaje się wam, że druid pod postacią wilkołaka wolniej atakuje. To jest po prostu takie złudzenie.
4. Dębowy Mędrzec - rozwijamy na końcu ( gdzieś w okolicach początku piekła ). Już tłumaczę czemu nie Serce Rosomaka. Przy broni z dmg 200-500 jaką można spokojnie nosić zwiększy dmg, ale nie na tyle, żebyśmy odczuli znaczną różnicę. A na helu i tak dmg jakim będziemy dysponować będzie wystarczający, a zwracając na fakt, że prawie zawsze będziemy trafiać to zwiększanie dmg mija się z celem. Ważniejsze staje się w tym momencie liczba punktów życia.

EKWIPUNEK

Druid ten znakomicie się sprawdza zarówno na PvP jak i PvM. Ale jego osprzęt podzielę na rodzaj rozgrywki w jakiej będziemy używać druida.

SINGLE PLAYER / OBN / CBN NONLADDER

Głowa:
-Grzywa Jalali - po prostu niema innego wyboru. Tylko ten "hełm" się liczy i nic więcej.

Zbroja:
- Czarny Hades (+30-60% do Obrażeń przeciwko Demonom, +200-250 do Skuteczności Ataku przeciwko Demonom, Miejsce na Klejnot (3) )
- Ujarzmiacz ostrzy (Obrażenie Zmniejszone o 30%, +60 do Życia)

Broń 1H i tarcza:
- Gwiazda Baranara albo Rozczłonkowiec ( obie te bronie mają duże obrażenia od żywiołów), a tarcza to Tarcza Burzy, albo słówko runiczne Sanktuarium (KO-KO-MAL)

Broń 2H:
- Kościołam (Uniemożliwia Leczenie Się Potworów, 50% Szans Rzucenia 16-poziomowego Zaklęcia Włócznia z Kości w Czasie Zadawania Ciosu)
- Łamiczerep (75% Szansa na Druzgocące Uderzenie, Wszystkie Odporności +25, +25 do Siły)
- Eteryczne Ostrze (+150-200% Obrażenia przeciw Demonom, +270-350 do Skuteczności Ataku)

Pas:
- Verdungo (+30-40 do Żywotności, Przywraca Życie +10-13, Obrażenie Zmniejszone o 10-15%)
- Sznur uszu (6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie, Obrażenie Zmniejszone o 10-15%)
- Z zestawu Nieśmiertelnego Króla ( +25 siły, 31% odporność na błyskawice, 28% odporność na ognień)

Rękawiczki:
- Z zestawu ucznia ponieważ dodają (+ 350% obrażenia zadane demonom, 20% zwiększona szybkość ataku i 50% odporności na ogień)

- Z zestawu Nieśmiertelnego Króla ( dają + 20 siły i zręczności, a jeśli mamy 2 itemki to daje dodatkowo 25% zwiększona szybkość ataku )

Buty:
- Z zestawu Aldura ( 40% szybsze bieganie/chodzenie, + 50 do życia, odporność na ogień + 40-50%)
- Z zestawu Nieśmiertelnego Króla ( 40% szybsze bieganie/chodzenie, + 44 do życia, + 110 do skuteczności ataku)

Amulet:
- Oko etlisza ( +1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności, Wymagany poziom: 15 )
- Oko kota (30% Szybsze Chodzenie/Bieganie, +25 do Zręczności, 20% Zwiększona Szybkość Ataku)
- Gniew lorda (20% Zwiększona Szybkość Ataku, +1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności, +0.375-37.125% Szansa na Zabójcze Uderzenie (0.375 * Poziom Postaci) )

Dlaczego takie itemki? Ponieważ większość z nich można bez większych problemów samemu znaleźć, a niektóre z nich są po prostu świetne zarówno na PvM jak i PvP. Jeśli chodzi o bronie to preferuję Eteryczne Ostrze gdyż tej broni używał mój druid na CBN i sprawowała sie świetnie :)

CBN LADDER

Tutaj jedyną różnicą będą ulepszone wersje itemków wypisanych wyżej ( tylko unikatów ), ale dodatkowo jako zbroje warto dadać:
-Lewiatan (+40-50 do Siły, Obrażenie Zmniejszone o 15-25%, Przedmiot Niezniszczalny)

ITEMKI DLA OSÓB ŚPIĄCYCH NA HR'ach ;)

Hełm:
-Grzywa Jalali - tanie jak barszcz

Zbroja:
-Okowa Grozy (Chains of Honor) [ale czemu tak spolszczona nazwa to nie wiem :/ ] w Archonie 5XX def.

Broń:
-Ostatni Oddech (Breath of the Dying) w kolosalnym ostrzu albo "cryptic axe" ( nie znam polskiej nazwy a nie kce mi się szukać :P), oczywiście eth bo jakże inaczej :)

Pas:
- Verdungo (+30-40 do Żywotności, Przywraca Życie +10-13, Obrażenie Zmniejszone o 10-15%)

Rękawiczki:
- Stalorwij (+30-60% Zwiększone Obrażenia, 10% Szansa na Druzgocące Uderzenie, +15-20 do Siły)}
- Chwyt Drakuli ( 5% Szansa Rzucenia 10-poziomowego Zaklęcia Wyssanie Życia podczas Atakowania)

Buty:
- Piaskowy Kształt (20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi, 20% Szybsze Bieganie/Chodzenie, +10-15 do Siły, +10-15 do Żywotności)
- Jeździec Rzezi (30% Szybsze Bieganie/Chodzenie, 10% Szansa na Otwarcie Rany, 15% Szansa na Druzgocące Uderzenie, 15% Zabójcze Uderzenie)

Amulet:
- Gniew lorda (20% Zwiększona Szybkość Ataku, +1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności, +0.375-37.125% Szansa na Zabójcze Uderzenie (0.375 * Poziom Postaci) )
- Craft (+2 dru sk, dual leech, hp, ias, all res, albo coś innego ale żeby było fajne :D )

No dobra to na razie tyle o samej postaci. Teraz zajmę się najemnikiem.

NAJEMNIK

Najemnik z 2 aktu z aurą śmiałość ( poziomy trudności Normalny i Piekło ) Taki najemnik zawsze się przydaje bo wiadomo im więcej mamy obrony tym mniejsze obrażenia dostajemy a i trudniej nas trafić. A aura zawsze się przyda naszemu duszkowi któremu brakuje życia ale z tym mercem duszek powinien przeżyć :)

Przedmioty dla Najemnika

SINGLE PLAYER / OBN / CBN NONLADDER

Broń : Kościołam z 2 runkami amn
Zbroja : Jakaś dobra, może być anioł stróż albo trupi żal.
Hełm : Korona złodziei, gaza, kradnijczaszka.

LADDER

Broń : Kościołam z 2 runkami amn
Słówko "Obedience" Hel + Ko + Thul + Eth + Fal wsadzone do broni drzewcowej ( najlepiej w eth "cryptic axe" )
Zbroja : Leviatan - daje dużo siły na DR i dużo defa
Hełm : Korona złodziei

DLA BOGACZY

Broń : Ostatni Oddech w eth "cryptic axe"
Zbroja : Okowa Grozy w Świętym Pancerzu ok 580def i do maxymalnej wartości
Hełm : Czaszka Olbrzyma, Korona Wieków, Oblicze Andariel

No dobra najgorsze za nami teraz opowiem parę bajeczek jak i co robić takim druidem.

Skile są już opisane więc zajmę się metodą rozdawania pkt w statystyki. Otóż żadna filozofia po prostu co poziom rozdajemy pkt w stosunki 2:2:1 ( odpowiednio siła : zręczność : żywotność) aż do momentu osiągnięcia odpowiedniej ilości pkt siły. Wtedy zmieniamy rozdawanie pkt na stosunek 2:3 ( odpowiednio zręczność : żywotność), kiedy już będziemy mieli odpowiednią liczbę pkt żywotności zaczynamy dawać już tylko w zręczność. Na początku niby będziemy mieć mało hp ale po przemianie w wilkołaka liczba ta się mile zwiększy :)

Gra jest dość trudna przynajmniej do 30 poziomu (ale do tego czasu najtrudniejszą przeprawę będziemy mieli z nieumarłymi gdyż na nich nie działa ani life leech, ani mana leech) wtedy to możemy sobie wziąć naszą ulubioną ( przynajmniej moją ) umiejętność jaką jest Furia. Jak już będziemy mieli ten atak to gra zleci jak z bicza strzelił. Jeśli już mamy dość dobrze rozwinięta furię i broń z dużym % wykradania życia to po prostu wpadamy w największą grupę potworów i dosłownie patrzymy jak się nam kłaniają ;) Zalety takiego druida docenia się dopiero na Piekle i na duelach. Po prostu lezie taka bestia jak taran i nic go nie zatrzyma :)

No to już koniec, jak komuś mało to niech przyśle mi wiadomość albo maila ;)

Baciejka


Oceń materiał: Ocena: 4.91 (1705 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.