Druid misiowo-ogniowy
Ostatnia modyfikacja: 07.11.2007. Utworzono: 24.08.2007
Tego druida stworzyłem po przeczytaniu i usprawnieniu taktyki Freda (druid zmiennoniedźwiedziowy), chwała mu za napisanie jej. tyle że po przemyśleniu sprawy stwierdziłem, że traci on niepotrzebnie masę punktów umiejętności. Więc tu mamy misia opierającego się na płonących łapach.
1. Umiejętności:
Drzewko przemian
Niedźwiedziołak- MAX - z oczywistych powodów Likantropia- MAX - jak wyżej Płonące łapy- MAX -; to nasz główny atak który wraz z synergiami daje przepiękne obrażenia (ja mam 6,5 k dmg-u)
Drzewko przywołań
Tu wydamy tylko 2 punkciki
Duszek od Obrażeń - jeden jedyny punkcik - nie potrzebujemy więcej, parę punktów dostaniemy jeszcze z itemów a nawet te 20% dmg-u więcej to i tak ładne podejście w górę.(drugi wspomniany punkcik dajemy w duszka życia żeby móc przejść dalej)
Drzewko elemental
Tu władowywujemy całą resztę punktów. Dokładniej dajemy je w gałąź od Burzy ognia, poprzez Kule magmy, Szczelinę aż do Wulkanu (ja mam na razie burze ognia na max, i kule magmy na 10 punktów)
2. Itemy
Broń - tu coś co ma wielki dmg i wielką szybkość ataku. Polecam botd w berkserkerskim toporku eth (niestety ja sam jestem na to cacko za biedny), przysięgę (ja ją mam w balrogowym ostrzu eth i jestem bardzo bardzo zadowolony), lub jeśli jesteśmy nieco biedniejsi to Dziadek.
Tarcza - jeśli stać nas na ww. botd-a to należy wydać jeszcze na cudną tarcze jaką jest runeword Feniks, może nam zwiększyć dmg 300% (!!!)
Zbroja - tutaj najlepiej sprawdza się hart w czymś co ma duży bazowy def. Dobry też jest armor Tal Rasha (z umem) ze względu na resy (sam taki nosze) jeśli jesteśmy bardzo bardzo biedni to można się zadowolić trupim żalem.
Hełm - oczywiste jest to że nosimy jalala! Ja w swoim mam jeszcze runke Io (kochane zdrówko)
Rękawice- Najlepiej (perf!) duszołap lub (perf!) chwyt drakuli. Gdy nas na nie nie stać majstrujemy coś z wysysaniem many i/lub życia za każdym uderzeniem.
Pas - ja osobiście nosze aracha, lecz jeśli nas nie stać nosimy stringi (sznur uszu)
Butki - Wodołazy - bo ładne i nie drogie
Ringi - 2x Bul Kathos, jeśli jesteśmy biedni to dowolność.
Amu - coś co dodaje do umiejętności zmiany kształtu
3. Cechy
Siła -; od 181-200 w zależności od naszego lvlu.
Zręczność - ok. 110 żeby sobie trafiać.
Żywotność - CAŁA RESZTA - kochanego zdrówka nigdy za wiele.
Energia - kompletne nic, ja mam ok. 300 many ze wszystkim.
4. Merc (najemnik) - wg. Mnie najlepiej się sprawdza łotrzyca (moja ma 80 lvl nosi przymus w napierśniku, harmonie w gotyckim łuku i czako - bo dodaje życia) ładnie ostrzeliwuje wrogów z daleka.
Zakończenie. - taki druid jest łatwy miły i przyjemny. Nie ma czegoś takiego ze nie umiemy go zniszczyć - jak ma fizyka to ogień jak ma resy na ogień to sam fizyk. Jak mówiłem mój druid ma jakieś 2k życia i 6,5k dmg-u, jest klasą samą w sobie.
Yoka
Zgłoś błąd.
1. Umiejętności:
Drzewko przemian
Niedźwiedziołak- MAX - z oczywistych powodów Likantropia- MAX - jak wyżej Płonące łapy- MAX -; to nasz główny atak który wraz z synergiami daje przepiękne obrażenia (ja mam 6,5 k dmg-u)
Drzewko przywołań
Tu wydamy tylko 2 punkciki
Duszek od Obrażeń - jeden jedyny punkcik - nie potrzebujemy więcej, parę punktów dostaniemy jeszcze z itemów a nawet te 20% dmg-u więcej to i tak ładne podejście w górę.(drugi wspomniany punkcik dajemy w duszka życia żeby móc przejść dalej)
Drzewko elemental
Tu władowywujemy całą resztę punktów. Dokładniej dajemy je w gałąź od Burzy ognia, poprzez Kule magmy, Szczelinę aż do Wulkanu (ja mam na razie burze ognia na max, i kule magmy na 10 punktów)
2. Itemy
Broń - tu coś co ma wielki dmg i wielką szybkość ataku. Polecam botd w berkserkerskim toporku eth (niestety ja sam jestem na to cacko za biedny), przysięgę (ja ją mam w balrogowym ostrzu eth i jestem bardzo bardzo zadowolony), lub jeśli jesteśmy nieco biedniejsi to Dziadek.
Tarcza - jeśli stać nas na ww. botd-a to należy wydać jeszcze na cudną tarcze jaką jest runeword Feniks, może nam zwiększyć dmg 300% (!!!)
Zbroja - tutaj najlepiej sprawdza się hart w czymś co ma duży bazowy def. Dobry też jest armor Tal Rasha (z umem) ze względu na resy (sam taki nosze) jeśli jesteśmy bardzo bardzo biedni to można się zadowolić trupim żalem.
Hełm - oczywiste jest to że nosimy jalala! Ja w swoim mam jeszcze runke Io (kochane zdrówko)
Rękawice- Najlepiej (perf!) duszołap lub (perf!) chwyt drakuli. Gdy nas na nie nie stać majstrujemy coś z wysysaniem many i/lub życia za każdym uderzeniem.
Pas - ja osobiście nosze aracha, lecz jeśli nas nie stać nosimy stringi (sznur uszu)
Butki - Wodołazy - bo ładne i nie drogie
Ringi - 2x Bul Kathos, jeśli jesteśmy biedni to dowolność.
Amu - coś co dodaje do umiejętności zmiany kształtu
3. Cechy
Siła -; od 181-200 w zależności od naszego lvlu.
Zręczność - ok. 110 żeby sobie trafiać.
Żywotność - CAŁA RESZTA - kochanego zdrówka nigdy za wiele.
Energia - kompletne nic, ja mam ok. 300 many ze wszystkim.
4. Merc (najemnik) - wg. Mnie najlepiej się sprawdza łotrzyca (moja ma 80 lvl nosi przymus w napierśniku, harmonie w gotyckim łuku i czako - bo dodaje życia) ładnie ostrzeliwuje wrogów z daleka.
Zakończenie. - taki druid jest łatwy miły i przyjemny. Nie ma czegoś takiego ze nie umiemy go zniszczyć - jak ma fizyka to ogień jak ma resy na ogień to sam fizyk. Jak mówiłem mój druid ma jakieś 2k życia i 6,5k dmg-u, jest klasą samą w sobie.






