Diablo 3 - Umiejętności - Szaman - Aktywne
Ostatnia modyfikacja: 07.03.2014. Utworzono: 15.02.2014

1
Zatruta Strzałka
Poison Dart
Wystrzeliwujesz zatrutą strzałkę, która zadaje obrażenia od trucizny równe 100% obrażeń od broni i dodatkowo obrażenia od trucizny równe 40% obrażeń od broni przez 2 sek.

Drzazgi / Splinters
Strzelasz 3 zatrutymi strzałkami, z których każda zadaje obrażenia od trucizny równe 60% obrażeń od broni.

Paraliżująca strzałka / Numbing Dart
Toksyny, którymi pokryte są groty zatrutych strzałek zmniejszają szybkość ruchu celu o 60% na 2 sek.

Ciernista strzałka / Spined Dart
Odzyskujesz 29 pkt. many za każdym razem, gdy zatruta strzałka trafi w cel.

Ognista strzałka / Flaming Dart
Podpalasz strzałkę, dzięki czemu zadaje od razu obrażenia od ognia równe 180% obrażeń od broni.

Wężem w twarz / Snake to the Face
Przekształca strzałkę w węża, który ma 30% szans na ogłuszenie celu na 1,5 sek.

2
Objęcie Umarłych
Grasp of the Dead
Koszt: 123 pkt. many.
Czas odnowienia: 8 sek.
Z ziemi wysuwają się widmowe ręce, które zmniejszają szybkość ruchu wrogów o 60% i zadają obrażenia fizyczne równe 320% obrażeń od broni przez 8 sek.

Żelazny chwyt / Unbreakable Grasp
Wzmacnia efekt spowolnienia do 80%.

Kłębowisko węgorzy / Groping Eels
Zwiększa zadawane obrażenia fizyczne do 416% obrażeń od broni.

Śmierć znaczy życie / Death Is Life
Wrogowie zabici w objęciach umarłych mają 10% szans na pozostawienie po sobie kuli życia lub przywołanie psa zombie.

Desperacki uścisk / Desperate Grasp
Skraca czas odnowienia objęć umarłych do 6 sek.

Deszcz zwłok / Rain of Corpses
Z nieba spadają zwłoki, które zadają wrogom w pobliżu obrażenia fizyczne równe 80% obrażeń od broni przez 8 sek.

3
Trupie Pająki
Corpse Spiders
Ciskasz słojem z (4) pająkami, które atakują pobliskich wrogów, zadając im obrażenia fizyczne równe 120% obrażeń od broni.

Skaczące pająki / Leaping Spiders
Przywołujesz pająki, które skaczą na wrogów na odległość 25 metrów i zadają obrażenia fizyczne równe 144% obrażeń od broni.

Pajęcza królowa / Spider Queen
Przyzywasz pajęczą królową, która powija małe pająki zadające w ciągu 15 sek. obrażenia od trucizny równe 630% obrażeń od broni. Można przywołać tylko jedną królową na raz.

Owdawiacze / Widowmakers
Przywołujesz wdowie pająki, które z każdym trafieniem przywracają ci 4 pkt. many.

Petryfikujące pająki / Medusa Spiders
Przywołujesz paraliżujące pająki. Każdy ich atak ma 25% szans na spowolnienie szybkości ruchu wrogów o 60%.

Ogniste pająki / Blazing Spiders
Przywołujesz ogniste pająki, które zadają obrażenia od ognia równe 156% obrażeń od broni.
4
Psy Zombie
Summon Zombie Dogs
Koszt: 49 pkt. many.
Czas odnowienia: 45 sek.
Przywołujesz z otchłani (3) psy zombie, które będą walczyć po twojej stronie. Każde trafienie zadane przez psa powoduje obrażenia fizyczne równe 9% obrażeń od broni.

Wściekłe psy / Rabid Dogs
Przywołane psy zombie zyskują zdolność zarażania przez ugryzienie, które zadaje obrażenia od trucizny równe 9% obrażeń od broni przez 3 sek.

Ostateczny podarunek / Final Gift
Istnieje 15% szans, że w chwili śmierci twoje psy zombie zostawią po sobie kulę życia.

Więzy życia / Life Link
Twoje psy zombie pochłaniają 10% obrażeń zadawanych tobie.

Płonące ogary / Burning Dogs
Ogniste psy zombie palą pobliskich wrogów co sekundę zadając obrażenia od ognia równe 2% obrażeń od broni.

Wampirze bestie / Leeching Beasts
Twoje psy zombie odzyskują 50% zadawanych obrażeń w formie punktów życia, z czego połowa uzdrawia ciebie.

5
Ogniste Nietoperze
Fire Bats
Przywołujesz stado ognistych nietoperzy, które będą palić znajdujących się przed tobą wrogów zadając obrażenia od ognia równe 385% obrażeń od broni.

Upiorne nietoperze / Dire Bats
Przywołujesz mniej nietoperzy, ale są one większe i mogą pokonać odległość do 40 metrów i zadają obrażenia od ognia równe 220% obrażeń od broni.

Wampiryczne nietoperze / Vampire Bats
Odzyskujesz 2,5% obrażeń zadawanych przez nietoperze jako punkty życia.

Zarażone nietoperze / Plague Bats
Zakażone nietoperze lecą wprost na wrogów i roznoszą choroby, które zadają obrażenia od trucizny. Początkowo niewielkie, ale stopniowo zwiększają się, aż do 578% obrażeń od broni.

Żarłoczne nietoperze / Hungry Bats
Przywołuje nietoperze, które wyszukują najbliższe cele i zadają obrażenia od ognia równe 350% obrażeń od broni.

Chmara nietoperzy / Cloud of Bats
Przywołujesz kłębowisko nietoperzy, które zadają pobliskim wrogom obrażenia od ognia równe 501% obrażeń od broni. Obrażenia zadawane przez nietoperze wzrastają co sekundę o 20% aż do maksymalnej wartości 100%.

9
Przerażenie
Horrify
Koszt: 37 pkt. many.
Czas odnowienia: 16 sek.
Zakładasz widmową maskę, aby wywołać przerażenie u wrogów w promieniu 12 metrów, zmuszając ich do ucieczki przez 4 sek.

Fobia / Phobia
Wydłuża czas, przez który przerażeni wrogowie biegają pod wpływem strachu do 6 sek.

Prześladowca / Stalker
Zwiększa szybkość poruszania się o 20% na 4 sek. po rzuceniu przerażenia.

Oblicze śmierci / Face of Death
Zwiększa promień przerażenia do 24 metrów.

Przerażający wygląd / Frightening Aspect
Masz 100% premii do pancerza na 8 sek. po rzuceniu przerażenia.

Bezlitosna trwoga / Ruthless Terror
Odzyskujesz 27 pkt. many za każdego przestraszonego wroga.

9
Żniwa Dusz
Soul Harvest
Koszt: 59 pkt. many.
Czas odnowienia: 15 sek.
Posilasz się energią życiową maksymalnie 5 wrogów w promieniu 16 metrów. Zyskujesz 130 pkt. do inteligencji za każdego takiego przeciwnika. Efekt utrzymuje się przez 30 sek.

Pochłonięcie duszy / Swallow Your Soul
Odzyskujesz 39 pkt. many za każdego wroga, któremu odbierzesz duszę.

Wyssanie / Siphon
Odzyskujesz 2171 pkt. życia za każdego dotkniętego wroga.

Uwiąd / Languish
Zmniejsza szybkość przeciwników o 80% na 3 sek.

Pogrom dusz / Soul to Waste
Wydłuża czas działania żniw dusz do 60 sek.

Mściwy Duch / Vengeful Spirit
Wrogowie, którym odbierasz dusze, otrzymują dodatkowe obrażenia fizyczne równe 230% obrażeń od broni.

12
Plaga Ropuch
Plague of Toads
Przywołujesz kilka ropuch, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni wszystkim wrogom, którzy się z nimi zetkną.

Wybuchowe ropuchy / Explosive Toads
Mutujesz ropuchy, które wybuchają, zadając obrażenia od ognia równe 169% obrażeń od broni.

Ropuszysko / Toad of Hugeness
Przywołujesz olbrzymią ropuchę, która połyka wrogów w całości na 5 sek. i trawi ich, zadając obrażenia fizyczne równe 20% obrażeń od broni. Runa sprawia, że plaga ropuch ma 5 sekundowy czas odnowienia.

Deszcz ropuch / Rain of Toads
Wywołujesz deszcz ropuch, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni wszystkim wrogom na obszarze rażenia przez 2 sek.

Trujące ropuchy / Addling Toads
Tworzysz zmutowane żółte żaby, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni i mają 15% szans na wprowadzenie wrogów w stan zamętu na 4 sek.

Więź z ropuchami / Toad Affinity
Pozwala rzucać plagę ropuch za darmo.

12
Opętanie
Haunt
Wysyłasz na wroga ducha, który będzie zadawał obrażenia od mocy tajemnej równe 575% obrażeń od broni przez 6 sek. Jeżeli cel zginie, duch zaatakuje następnego wroga w pobliżu.

Pożerający duch / Consuming Spirit
Duch przywraca ci 155 pkt. życia na sekundę.

Zawzięty duch / Resentful Spirit
Przywołuje żądnego zemsty ducha, który zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 383% obrażeń od broni przez 2 sek.

Przyczajony duch / Lingering Spirit
Jeśli brakuje celów, duch poczeka do 10 sek. szukając nowych wrogów.

Duchowy chwyt / Grasping Spirit
Zmniejsza szybkość poruszania się opętanych celów o 30%.

Wysysający duch / Draining Spirit
Duch przywraca ci 20,4 pkt. many na sekundę.

13
Ofiara
Sacrifice
Odpędzasz swoje psy zombie i sprawiasz, że wybuchają zadając obrażenia fizyczne równe 275% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom w promieniu 12 metrów.

Czarna posoka / Black Blood
Z trupów psów zombie tryska czarna maź, która spowalnia wrogów o 60% na 8 sek.

Krewniak / Next of Kin
Każdy poświęcony przez ciebie pies zombie ma 35% szans na to, że odrodzi się na nowo.

Duma / Pride
Odzyskujesz 294 pkt. many za każdego poświęconego psa zombie.

Ofiarność / For the Master
Za każdego poświęconego psa zombie odzyskujesz 6202 pkt. życia.

Szczucie sfory / Provoke the Pack
Każdy ze złożonych w ofierze psów zombie zwiększa wszystkie zadawane obrażenia o 5% przez 30 sek.

14
Szarżujący Zombie
Zombie Charger
Przywołujesz szalonego samobójcę zombie, który zadaje obrażenia od trucizny równe 205% obrażeń od broni przeciwnikom stojącym mu na drodze, zanim w końcu ulegnie rozkładowi.

Trędowaty zombie / Leperous Zombie
Szarżujący zombie zostawia za sobą trujące opary, które zadają obrażenia od trucizny równe 240% obrażeń od broni przez 3 sek.

Wskrzeszeniec / Undeath
Jeśli szarżujący zombie zabije jakiegoś wroga, pojawi się na nowo i zaszarżuje znowu, zadając obrażenia od trucizny równe 205% obrażeń od broni. Efekt może się powtórzyć maksymalnie 2 razy.

Fala zombie / Wave of Zombies
Przywołujesz 3 szarżujących zombie, z których każdy zadaje obrażenia od trucizny równe 115% obrażeń od broni.

Wybuchowa bestia / Explosive Beast
Przywołujesz wybuchowego psa zombie, który podbiega do celu i wybucha zadając obrażenia od ognia równe 236% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 9 metrów.

Niedźwiedzie zombie / Zombie Bears
Wysyłasz na wroga trzy szarżujące niedźwiedzie zombie. Każdy z nich zadaje obrażenia od trucizny równe 236% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom na danym obszarze.
16
Duchowa Wędrówka
Spirit Walk
Koszt: 49 pkt. many.
Czas odnowienia: 15 sek.
Opuszczasz swoje ciało i wchodzisz do krainy duchów na 2 sek. W krainie duchów możesz się swobodnie poruszać.
Więź ze światem duchów zakończy się, gdy twoje fizyczne ciało odniesie obrażenia w wysokości 50% twojej maksymalnej wartości życia.

Wyprawa / Jaunt
Wydłuża czas działania duchowej wędrówki do 3 sek.

Szacowny gość / Honored Guest
Podczas duchowej wędrówki odzyskujesz co sekundę 15% maksymalnej wartości punktów many.

Ognisty wstrząs / Umbral Shock
Kiedy duchowa wędrówka dobiega końca, twoja fizyczna postać wybucha zadając obrażenia od ognia równe 310% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 10 metrów.

Rozdarcie / Severance
Wrogowie, przez których przechodzisz będąc duchem, otrzymują w ciągu 2 sek. obrażenia fizyczne równe 225% obrażeń od broni.

Uzdrawiająca podróż / Healing Journey
W trakcie działania duchowej wędrówki odzyskujesz co sekundę 7% swojej maksymalnej wartości punktów życia.
17
Duchowa Nawałnica
Spirit Barrage
Ostrzeliwujesz cel widmowymi pociskami, które zadają obrażenia fizyczne równe 230% obrażeń od broni.

Pomocny duch / The Spirit Is Willing
Za każdym razem, gdy duchowa nawałnica trafi we wroga, odzyskujesz 44 pkt. many.

Studnia dusz / Well of Souls
Wywołujesz dodatkowe duchy (3), które zadają obrażenia fizyczne równe 65% obrażeń od broni.

Widziadło / Phantasm
Przywołujesz zjawę, która zadaje obrażenia fizyczne równe 225% obrażeń od broni przez 5 sek. wszystkim wrogom w odległości 10 metrów.

Upust krwi / Phlebotomize
Odzyskujesz 3% obrażeń zadanych duchową nawałnicą w formie punktów życia.

Manitu / Manitou
Przywołujesz widmo, które będzie się nad tobą unosić i atakować wrogów duchowymi wiązkami, zadając obrażenia fizyczne równe 1667% obrażeń od broni przez 20 sek.
19
Monstrum
Gargantuan
Koszt: 147 pkt. many.
Czas odnowienia: 60 sek.
Przywołujesz monstrualnego zombie, który będzie dla ciebie walczył. Monstrum zadaje każdym atakiem obrażenia fizyczne równe 100% obrażeń od broni.

Dryblas / Humongoid
Monstrum zdobywa zdolność rozpłatania, która pozwala mu atakować wiele celów na raz i zadaje obrażenia fizyczne równe 130% obrażeń od twojej broni

Niezmordowany gigant / Restless Giant
Kiedy monstrum napotka elitarnego wroga lub kiedy otacza go 5 wrogów, wpada w szał na 15 sek. i zdobywa premię: 20% do szybkości ruchu 35% do szybkości ataku 200% do zadawanych obrażeń fizycznych Efekty uaktywniają się nie częściej, niż raz na 120 sek. Elitarni wrogowie to czempioni, rzadkie potwory, bossowie oraz inni gracze.

Gniewny obrońca / Wrathful Protector
Przywołuje potężniejsze monstrum, które żyje tylko 15 sek. Jego pięści płoną i zadają dodatkowe obrażenia od ognia równe 110% obrażeń od broni i odrzucają wrogów.

Śmierdziuch / Big Stinker
Monstrum otacza trujący obłok, który zadaje pobliskim wrogom obrażenia od trucizny równe 15% obrażeń od broni.

Mięśniak / Bruiser
Monstrum może co jakiś czas uderzać we wrogów zadając obrażenia fizyczne równe 200% obrażeń od broni i ogłuszać ich na 3 sek.
21
Rój Szarańczy
Locust Swarm
Koszt: 196 pkt. many.
Przywołujesz plagę szarańczy, która rzuca się na wroga, zadając obrażenia od trucizny równe 360% obrażeń od broni przez 8 sek. Szarańcza przeskakuje na kolejne cele w pobliżu.

Plaga / Pestilence
Istnieje 100% szansy, że rój szarańczy przeskoczy na dwa cele zamiast jednego.

Nienasycony rój / Devouring Swarm
Odzyskujesz 37 pkt. many za każdego zaatakowanego przez rój wroga.

Chmara insektów / Cloud of Insects
Wydłuża czas życia roju do 10 sek.

Jadowity rój / Diseased Swarm
Przeciwnicy zabici przez rój szarańczy pozostawiają po sobie chmurę szarańczy, która zadaje wszystkim wrogom na obszarze obrażenia od trucizny równe 75% obrażeń od broni przez 3 sek.

Ognista szarańcza / Searing Locusts
Otaczasz wroga płonącą szarańczą, która zadaje obrażenia od ognia równe 468% obrażeń od broni przez 8 sek.
21
Ognista Bomba
Firebomb
Koszt: 10 pkt. many.
Rzucasz wybuchającą czaszką, która zadaje obrażenia od ognia równe 110% obrażeń od broni w promieniu 8 metrów.

Błysk ognia / Flash Fire
Bomby, zamiast wybuchać, odbijają się od maksymalnie 6 celów. Z każdym odbiciem obrażenia są zmniejszane o 15%.

Rzut kośćmi / Roll the Bones
Sprawia, że czaszka może się odbić 2 razy.

Ognista jama / Fire Pit
Po wybuchu pozostaje dół płomieni, które zadają obrażenia od ognia równe 36% obrażeń od broni przez 3 sek.

Słup ognia / Pyrogeist
Tworzy kolumnę płomieni, która wypluwa płomień na najbliższego wroga zadając obrażenia od ognia równe 640% obrażeń od broni przez 6 sek. Jednocześnie może być aktywny tylko jeden słup ognia.

Upiorna bomba / Ghost Bomb
Poza podstawowym wybuchem czaszka tworzy drugi, znacznie większy, który zadaje obrażenia od ognia równe 30% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 28 metrów.
21
Klątwa
Hex
Koszt: 49 pkt. many.
Czas odnowienia: 15 sek.
Na 12 sek. przywołujesz szamana fetyszów, który będzie zmieniał wrogów w kurczaki. Zmienieni wrogowie nie mogą wykonywać żadnych działań ofensywnych i otrzymują dodatkowe 10% obrażeń.

Gusła / Hedge Magic
Szaman fetyszów raz na jakiś czas będzie leczyć sprzymierzeńców, przywracając im 1861 pkt. życia.

Fatum / Jinx
Przeciwnicy znajdujący się pod wpływem klątwy otrzymują 20% dodatkowych obrażeń.

Wściekły kurczak / Angry Chicken
Zamieniasz się we wściekłego kurczaka na maksymalnie 5 sek. Eksplodując, kurczak zadaje obrażenia fizyczne równe 215% obrażeń od broni wrogom w odległości 12 metrów.

Bolesna przemiana / Painful Transformation
Klątwa sprawia, że cele krwawią, otrzymując obrażenia fizyczne równe 12% obrażeń od broni.

Niestabilna forma / Unstable Form
Wrogowie pod wpływem klątwy eksplodują w momencie śmierci, zadając obrażenia od trucizny równe 135% obrażeń od broni wrogom w promieniu 8 metrów.
22
Kwasowa Chmura
Acid Cloud
Koszt: 172 pkt. many.
Sprowadzasz deszcz kwasu, który natychmiast zadaje obrażenia od trucizny równe 115% obrażeń od broni, a następnie obrażenia od trucizny równe 150% obrażeń od broni przez 3 sek. wrogom, którzy pozostaną na danym obszarze.

Kwaśny deszcz / Acid Rain
Zwiększa początkowy promień działania kwasowej chmury do 24 metrów.

Kwasowy śluz / Lob Blob Bomb
Kwas tworzy na ziemi trujący szlam, który zadaje pobliskim wrogom obrażenia od trucizny równe 250% obrażeń od broni przez 5 sek.

Żrący kwas / Slow Burn
Wydłuża czas działania żrących kałuż, które zadają obrażenia od trucizn równe 300% obrażeń od broni przez 6 sek.

Pocałunek śmierci / Kiss of Death
Wypluwasz obłok kwasu, który zadaje obrażenia od trucizny równe 127% obrażeń od broni i dodatkowe obrażenia od trucizny równe 165% obrażeń przez 3 sek.

Trupia bomba / Corpse Bomb
Ożywiasz z ziemi zwłoki, które wybuchają zadając obrażenia od trucizny równe 230% obrażeń od broni wszystkim znajdującym się w pobliżu wrogom.
22
Zbiorowy Zamęt
Mass Confusion
Koszt: 74 pkt. many.
Czas odnowienia: 60 sek.
Wywołujesz u wrogów stan paranoi, dzięki czemu część z nich będzie walczyć po twojej stronie przez 12 sek.

Kraina niepokoju / Unstable Realm
Skraca czas odnowienia zbiorowego zamętu do 45 sek.

Degeneracja / Devolution
Istnieje 50% szans, że wrogowie zabici pod wpływem zamętu zmienią się w psy zombie.

Zbiorowa histeria / Mass Hysteria
Maksymalnie 6 wrogów, którzy nie są w stanie zamętu, zostanie ogłuszonych na 3 sek.

Paranoja / Paranoia
Wszyscy wrogowie na obszarze działania zbiorowego zamętu otrzymują 20% dodatkowych obrażeń przez 12 sek.

Zbiorowe halucynacje / Mass Hallucination
Ogromny duch sieje zniszczenie wśród przeciwników, zadając obrażenia fizyczne równe 22% obrażeń od broni na sekundę wszystkim wrogom, przez których przejdzie.

25
Wściekłe Voodoo
Big Bad Voodoo
Czas odnowienia: 120 sek.
Przywołujesz fetysza, który rozpoczyna rytualny taniec, zwiększający szybkość ataku oraz ruchu u wszystkich pobliskich sojuszników o 20% przez 20 sek.

Rytm dżungli / Jungle Drums
Wydłuża czas trwania rytuału do 30 sek.

Taniec deszczu / Rain Dance
Przywraca 123 pkt. many na sekundę w miejscu przeprowadzania rytuału.

Taniec śmierci / Slam Dance
Zwiększa obrażenia zadawane przez wszystkich pobliskich sojuszników o 30%.

Duchowy trans / Ghost Trance
Rytuał przywraca pobliskim sprzymierzeńcom 5% maksymalnej wartości punktów życia na sekundę.

Pieska śmierć / Boogie Man
Istnieje 50% szans, że wrogowie, którzy zginą na obszarze przeprowadzania rytuału zostaną wskrzeszeni jako psy zombie.
28
Ściana Zombie
Wall of Zombies
Koszt: 103 pkt. many.
Czas odnowienia: 20 sek.
Przywołujesz grupę zombie, które wychodzą z ziemi i atakują znajdujących się w pobliżu wrogów, zadając im obrażenia fizyczne równe 800% obrażeń od broni przez 5 sek.

Barykada / Barricade
Zwiększa szerokość ściany zombie.

Bezlitosny uścisk / Unrelenting Grip
Twoja ściana zombie spowalnia wrogów o 60% na 5 sek.

Pełzacze / Creepers
Z ziemi wyłoni się do 3 zombie i zaatakuje pobliskich wrogów zadając obrażenia fizyczne równe 25% obrażeń od broni.

Spiętrzenie / Pile On
Przywołujesz wieżę zombie, która spada na wrogów zadając im obrażenia fizyczne równe 550% obrażeń od broni i ich odrzuca. Skraca czas odnowienia do 10 sek.

Trupi pęd / Dead Rush
Wyłażące z ziemi zombie rozbiegają się we wszystkich kierunkach zadając obrażenia fizyczne równe 445% obrażeń od broni pobliskim wrogom.

30
Armia Fetyszy
Fetish Army
Czas odnowienia: 120 sek.
Przywołujesz armię fetyszowych stworzeń uzbrojonych w sztylety, które będą walczyć u twego boku przez 20 sek. Fetysze atakują zadając obrażenia fizyczne równe 20% obrażeń od broni.

Zasadzka fetyszów / Fetish Ambush
Każdy z fetyszów zadaje w chwili przywołania obrażenia fizyczne równe 250% obrażeń od broni każdemu znajdującemu się w pobliżu wrogowi.

Wierna świta / Devoted Following
Skraca czas odnowienia armii fetyszów do 90 sek.

Legion nożowników / Legion of Daggers
Zwiększa liczbę uzbrojonych w sztylety fetyszów o 3.

Połykacze ognia / Tiki Torchers
Przywołujesz 2 dodatkowych fetyszów, którzy zioną ogniem zadając obrażenia od ognia równe 15% obrażeń od broni.

Łowcy głów / Head Hunters
Przywołujesz dodatkowo 2 fetyszowych łowców, którzy strzelają we wrogów z dmuchawek zadając obrażenia od trucizny równe 20% obrażeń od twojej broni.






