Diablo 3 - Umiejętności - Mnich - Aktywne
Ostatnia modyfikacja: 07.03.2014. Utworzono: 15.02.2014
1
Grzmiące Pięści
Fists of Thunder
Wykonujesz serię niezwykle szybkich uderzeń, które zadają obrażenia od błyskawic równe 110% obrażeń od broni. Co trzecie uderzenie zadaje obrażenia wszystkim wrogom, którzy znajdują się przed tobą, i odrzuca ich na niewielką odległość. Generuje siłę duchową szybciej niż inne umiejętności dzięki dużej szybkości ataku.

Rozgromienie / Thunderclap
Teleportujesz się do celu i wypuszczasz elektryczną falę uderzeniową, która trafia wszystkich wrogów w odległości 6 metrów od głównego celu, zadając obrażenia od błyskawic równe 35% obrażeń od broni.

Szybkość błyskawicy / Lightning Flash
Zwiększa szansę na unik o 16% na 2 sek.

Ładunek statyczny / Static Charge
Główny cel zostaje naładowany elektrycznością na 5 sek. i otrzymuje obrażenia od błyskawic równe 37% obrażeń od broni, gdy będziesz atakować grzmiącymi pięściami innych przeciwników.

Wzbudzenie / Quickening
Trafienia krytyczne generują dodatkowo 15 pkt. siły duchowej za każdego trafionego wroga.

Wyładowanie / Bounding Light
Co trzecim uderzeniem zamiast odrzucać wrogów, tworzysz serię błyskawic. Każde wyładowanie zadaje obrażenia od błyskawic równe 73% obrażeń od broni.
2
Kopnięcie z Półobrotu
Lashing Tail Kick
Koszt: 123 pkt. many.
Koszt: 30 pkt. siły duchowej.
Wykonujesz potężne kopnięcie z półobrotu, które odrzuca wrogów i zadaje 470% obrażeń od broni.

Sępi Szpon / Vulture Claw Kick
Tworzy nawałnicę ognia, która zadaje znajdującym się w pobliżu wrogom obrażenia od ognia równe 517% obrażeń od broni i odrzuca ich.

Zmiatające kopnięcie / Sweeping Armada
Zwiększa zasięg odrzucania o 150% i zmniejsza szybkość ruchu trafionych wrogów o 60% na 2 sek.

Ogniste kopnięcie z półobrotu / Spinning Flame Kick
Rzucasz kolumną ognia, która pali wrogów i zadaje obrażenia od ognia równe 588% obrażeń od broni.

Żądło skorpiona / Scorpion Sting
Istnieje 50% szans na to, że wrogowie zamiast zostać odrzuceni, zostaną ogłuszeni na 1,5 sek.

Dłoń Ytara / Hand of Ytar
Atakujesz z dużej odległości, spowalniając szybkość ruchu celów o 80% na 2 sek.

3
Zabójczy Zasięg
Deadly Reach
Wyzwalasz w niewielkiej odległości impulsy czystej mocy, zadające 110% obrażeń od broni. Co trzecie uderzenie sięga na odległość 25 metrów.

Przebijający trójząb / Piercing Trident
Zwiększa zasięg drugiego i trzeciego uderzenia.

Bystre oko / Keen Eye
Trzecie uderzenie zapewnia ci 50% premię do pancerza na 4 sek.

Rozproszone ciosy / Scattered Blows
Trzecie uderzenie zostaje zastąpione atakiem, który trafia do 6 wrogów w odległości 15 metrów i zadaje obrażenia od błyskawic równe 170% obrażeń od broni.

Atak z zaświatów / Strike from Beyond
Trafienia krytyczne generują dodatkowo 10 pkt. siły duchowej za każdego trafionego wroga.

Przezorność / Foresight
Trzecie uderzenie zwiększa obrażenia zadawane wszystkimi atakami o 18% przez 30 sek.

4
Oślepiający Błysk
Blinding Flash
Koszt: 10 pkt. siły duchowej.
Czas odnowienia: 15 sek.
Tworzysz błysk światła, który oślepia wszystkich wrogów w promieniu 20 metrów na 3 sek. Elitarni wrogowie szybciej wracają do siebie, ale istnieje 30% szans na to, że ich ataki chybią.

Lśnienie / Self Reflection
Wydłuża czas oślepienia wrogów do 4 sek.

Światło zguby / Blinded and Confused
Istnieje 25% szans na to, że oślepieni wrogowie zaatakują się nawzajem.

Świetliste echo / Blinding Echo
6 sek. po użyciu oślepiającego błysku, pojawi się drugi błysk, oślepiający wrogów w odległości 20 metrów na 0,5 sek.

Przenikliwe światło / Searing Light
Zwiększa szansę na to, że wrogowie elitarni będą chybiać atakami do 60%.

Światło wiary / Faith in the Light
Przez 3 sek. po użyciu oślepiającego błysku, wszystkie twoje ataki zadają dodatkowo 30% obrażeń od mocy świętej.

5
Porywista Szarża
Tempest Rush
Szarżujesz bezpośrednio na wrogów, odrzucając i zmniejszając szybkość ich ruchu o 60% na 2 sek. Podczas biegu zadajesz również 155% obrażeń od broni.

Północna bryza / Northern Breeze
Zmniejsza koszt porywistej szarży do 8 pkt. siły duchowej.

Pomyślny wiatr / Tailwind
Zwiększa szybkość ruchu podczas porywistej szarży do 25%.

Nawałnica / Flurry
Wzmacnia efekt porażenia, spowalniając ruch wroga o 80%.

Strumień powietrza / Slipstream
Zmniejsza obrażenia otrzymywane w biegu o 25%.

Szalejący wicher / Bluster
Odrzuceni wrogowie zadają obrażenia mniejsze o 20%, aż efekt przestanie działać.

8
Tchnienie Niebios
Breath of Heaven
Koszt: 25 pkt. siły duchowej.
Czas odnowienia: 15 sek.
Podmuch boskiej energii leczy ciebie oraz wszystkich sojuszników w promieniu 12 metrów, przywracając 6202 - 7442 pkt. życia.

Krąg pogardy / Phobia
Tchnienie niebios razi też wrogów, zadając obrażenia od mocy świętej równe 80% obrażeń od broni.

Krąg życia / Stalker
Wzmacnia uzdrawiający efekt tchnienia niebios, sprawiając, że przywraca 8063 - 9675 pkt. życia.

Palący gniew / Face of Death
Zwiększa zadawane obrażenia o 15% na 45 sek. po użyciu tchnienia niebios.

Oświecenie / Frightening Aspect
Zyskujesz dodatkowo 8 pkt. siły duchowej za każdy atak generujący siłę duchową przez 5 sek. po użyciu tchnienia niebios.

Płomień pokuty / Ruthless Terror
Wrogowie, którzy znajdą się pod wpływem tchnienia niebios, będą uciekać w strachu przez 1,5 sek.
9
Śmiałe Uderzenie
Dashing Strike
Koszt: 25 pkt. siły duchowej.
Doskakujesz szybko do wybranego przeciwnika lub w wybrane miejsce, zadając 303% obrażeń od broni i unieruchamiając cel na 1 sek.

Droga spadającej gwiazdy / Way of the Falling Star
Zwiększa szybkość poruszania się o 25% na 3 sek. po trafieniu przeciwnika śmiałym uderzeniem.

Kopnięcie z wyskoku / Flying Side Kick
Wykonujesz kopnięcie z wyskoku, które ma 60% szans na ogłuszenie celu na 1,5 sek.

Żywe srebro / Quicksilver
Zmniejsza koszt śmiałego uderzenia do 10 pkt. siły duchowej.

Atak czołowy / Soaring Skull
Przelatujesz powietrzu, spowalniając wszystkich wrogów na swojej drodze o 60% na 2 sek.

Oślepiająca szybkość / Blinding Speed
Uzyskujesz 20% premii do szansy na unik przez 3 sek.

11
Przełamująca Fala
Crippling Wave
Wykonujesz serię zamaszystych ataków, które zadają 110% pkt. obrażeń od broni wszystkim wrogom znajdującym się przed tobą. Każdy co trzeci cios zadaje obrażenia wszystkim wrogom wokół ciebie i oszałamia ich, zmniejszając ich szybkość ruchu o 30%, a szybkość ataku o 20% na 3 sek.

Poturbowanie / Mangle
Zwiększa obrażenia do 143% obrażeń od broni.

Wstrząs / Concussion
Wrogowie trafieni przez przełamującą falę zadają 20% mniej obrażeń przez 3 sek.

Fala przypływu / Rising Tide
Trafienia krytyczne generują dodatkowe 5 pkt. siły duchowej za każdego trafionego wroga.

Tsunami / Tsunami
Zasięg trzeciego ataku przełamującej fali wzrasta do 17 metrów, a efekt spowalniający szybkość ruchu zostaje zwiększony do 60%.

Miażdżąca fala / Breaking Wave
Wrogowie trafieni przez przełamującą falę otrzymują 10% dodatkowych obrażeń od wszystkich ataków przez 3 sek.
12
Fala Światła
Wave of Light
Skupiasz falę światła, która miażdży wrogów, zadając im obrażenia od mocy świętej równe 829% obrażeń od broni, oraz kolejne obrażenia od mocy świętej równe 96% obrażeń od broni wszystkim wrogom w szeregu.

Ściana światła / Wall of Light
Zwiększa obrażenia od mocy świętej zadawane przez pierwsze uderzenie do 1202% obrażeń od broni.

Eksplozja światła / Explosive Light
Tworzysz wyładowanie energii, które zadaje obrażenia od mocy świętej równe 914% obrażeń od broni wszystkim wrogom w pobliżu.

Uległa fala / Empowered Wave
Zmniejsza koszt fali światła do 40 pkt. siły duchowej.

Oślepiające światło / Blinding Light
Trafienia krytyczne ogłuszają wrogów na 3 sek.

Filar starożytnych / Pillar of the Ancients
Przywołujesz starożytny filar, zadający 595% obrażeń od broni oraz dodatkowe 595% obrażeń od broni po 2 sek.
13
Eksplodująca Dłoń
Exploding Palm
Powodujesz krwawienie celu, zadając mu obrażenia fizyczne równe 745% obrażeń od broni przez 9 sek. Jeśli wróg umrze podczas krwawienia, wybuchnie zadając 50% maksymalnej wartości punktów życia jako obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim przeciwnikom.

Kruchość ciała / The Flesh is Weak
Sprawiasz, że wróg otrzymuje 12% dodatkowych obrażeń przez 9 sek.

Siła ducha / Strong Spirit
Jeżeli cel wybuchnie z powodu krwawienia, zyskujesz 5 pkt. siły duchowej za każdego przeciwnika w zasięgu eksplozji.

Pełznąca agonia / Creeping Demise
Dodatkowo zmniejsza także szybkość ruchu celu o 80% przez 3 sek.

Nieuchronna zguba / Impending Doom
Wydłuża czas działania efektu krwawienia, które powoduje obrażenia fizyczne równe 745% obrażeń od broni w ciągu 15 sek.

Esencja ognia / Essence Burn
Zamiast krwawić, cel zapala się i otrzymuje obrażenia od ognia równe 745% obrażeń od broni co sekundę przez 9 sek. Jeśli cel zginie płonąc, eksploduje zapalając pobliskich wrogów i zadając im obrażenia od ognia równe 60% obrażeń od broni przez 3 sek. Efekt może się kumulować.
14
Uderzenie Cyklonu
Cyclone Strike
Przyciągasz do siebie maksymalnie 8 wrogów w promieniu 24 metrów i uwalniasz potężne wyładowanie energii, które zadaje obrażenia od mocy świętej równe 313% obrażeń od broni.

Oko cyklonu / Eye of the Storm
Zmniejsza koszt uderzenia cyklonu do 30 pkt. siły duchowej.

Implozja / Implosion
Zwiększa dystans z jakiego wrogowie zostaną przyciągnięci do 34 metrów.

Słoneczny blask / Sunburst
Zamienia wybuch w eksplozję ognia, która ma 35% szansę na wzbudzenie w przeciwnikach strachu na 1,5 sek.

Ściana wiatru / Wall of Wind
Po użyciu uderzenia cyklonu masz 20% szans na uniknięcie ataków przez 3 sek.

Kojąca bryza / Soothing Breeze
Uderzenie cyklonu uzdrawia ciebie i wszystkich sojuszników w promieniu 24 metrów, przywracając 1240 pkt. życia.
15
Droga Stu Pięści
Way of Hundread Fists
Generuje: 8 pkt. siły duchowej przy każdym ataku.
Wyprowadzasz serię szybkich uderzeń, które zadają 140% obrażeń od broni.

Błyskawiczne dłonie / Hands of Lightning
Zwiększa liczbę trafień w drugim uderzeniu z 7 do 10.

Śmigłe pięści / Blazing Fists
Trafienia krytyczne zwiększają twoją szybkość ataku i szybkość poruszania się o 5%. Efekt trwa 5 sek. i kumuluje się maksymalnie 3 razy.

Pięści furii / Fists of Fury
Zadajesz dodatkowe obrażenia od mocy świętej równe 100% obrażeń od broni przez 5 sek. wszystkim przeciwnikom, którzy znajdują się pod wpływem tej umiejętności. Dodatkowo, wraz z pierwszym uderzeniem wykonujesz krótki doskok do wroga.

Natchnione natarcie / Spirited Salvo
Za każdym razem, gdy używasz tej umiejętności, masz 15% szans na odzyskanie dodatkowo 15 pkt. siły duchowej.

Smagnięcie wichru / Windforce Flurry
Trzecie uderzenie tworzy podmuch wiatru, który zadaje obrażenia fizyczne równe 250% obrażeń od broni znajdującym się przed tobą wrogom.
16
Spokój Ducha
Serenity
Koszt: 10 pkt. siły duchowej.
Czas odnowienia: 20 sek.
Otacza cię tarcza ochronna, która przez 3 sek. będzie pochłaniać wszystkie obrażenia i zapewnia całkowitą odporność na efekty ograniczające kontrolę nad postacią.

Wytchnienie / Peaceful Repose
Gdy spokój ducha jest aktywny, leczy cię, przywracając 6202 - 7752 pkt. życia.

Wet za wet / Reap What Is Sown
Gdy spokój ducha przestanie działać, osłona wybuchnie, zadając wszystkim wrogom w promieniu 20 metrów obrażenia od mocy świętej równe 30% obrażeń przez nią pochłoniętych. Wartość zadanych każdemu wrogowi obrażeń nie może przekroczyć 100% twojej maksymalnej liczby punktów życia.

Opanowanie / Tranquility
Rozciąga ochronną tarczę na sprzymierzeńców w promieniu 45 metrów przez 1 sek. i sprawia, że stają się niewrażliwi na efekty ograniczające kontrolę, takie jak spowolnienie czy zamrożenie.

Nirwana / Ascension
Wydłuża czas działania spokoju ducha do 4 sek.

Natychmiastowa karma / Instant Karma
Kiedy spokój ducha jest aktywny, odbijasz 50% wszystkich pocisków i ataków wręcz z powrotem do napastnika.

17
Siedmiostronne Uderzenie
Seven-Sided Strike
Koszt: 50 pkt. siły duchowej.
Czas odnowienia: 30 sek.
Szybko wskakujesz między pobliskich wrogów, zadając im 1777% obrażeń od broni w 7 ciosach.

Nagłe uderzenie / Sudden Assault
Teleportujesz się do celu i zadajesz obrażenia zwiększone do 2310% obrażeń od broni przy kolejnych uderzeniach (7).

Wielostronne uderzenia / Several-Sided Strike
Zwiększa liczbę uderzeń do 9.

Pandemonium / Pandemonium
Za każdym razem, gdy trafiasz wrogów siedmiostronnym uderzeniem, istnieje 25% szansy na ogłuszenie ich przez 7 sek.

Nieprzerwany atak / Sustained Attack
Skraca czas odnowienia siedmiostronnego uderzenia do 7 sek.

Boski szturm / Fulminating Onslaught
Każde uderzenie powoduje wybuch, który zadaje obrażenia od mocy świętej równe 254% obrażeń od broni w promieniu 7 metrów wokół celu.

19
Mantra Uniku
Mantra of Evasion
Koszt: 50 pkt. siły duchowej.
Recytujesz mantrę, która zapewnia tobie oraz sojusznikom w promieniu 40 metrów 15% szansy na uniknięcie ataków przez 3 min.
Przez 3 sek. po aktywacji, drugi efekt zapewnia dodatkowo 15% szansy na uniknięcie ataków.
Jest to mantra. Jednocześnie możesz mieć aktywną tylko jedną mantrę.

Twardy cel / Hard Target
Mantra uniku wzmacnia także pancerz o 20%.

Boska opoka / Divine Protection
Kiedy liczba punktów życia twoich lub twojego sojusznika spadnie do 25%, wokół was powstaje bariera ochronna, która zmniejsza otrzymywane obrażenia o 80% przez 3 sek. Efekt może się uaktywnić maksymalnie raz na 90 sek.

Wiatr buszujący w trzcinie / Wind through the Reeds
Mantra uniku zwiększa szybkość ruchu o 8%.

Wytrwałość / Perseverance
Mantra uniku skraca czas trwania wszystkich efektów ograniczających kontrolę nad postacią, takich jak spowolnienie czy zamrożenie o 20%.

Reperkusja / Backlash
Udany unik może wywołać wybuch, który zadaje obrażenia od ognia równe 35% obrażeń od broni wszystkim pobliskim wrogom.
21
Powalający Podmuch
Sweeping Wind
Koszt: 75 pkt. siły duchowej.
Tworzysz wokół siebie wir powietrza, który zadaje 20% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów. Wir trwa 6 sek. i odnawia się za każdym razem, gdy trafisz przeciwnika atakiem wręcz. Zadanie trafienia krytycznego daje szansę zwiększenia wiru do 2 razy, zadając w sumie 60% obrażeń od broni wszystkim pobliskim wrogom.

Władca wichrów / Master of Wind
Wydłuża czas trwania wiru do 20 sek.

Burza ostrzy / Blade Storm
Wzmacnia umiejętność, zwiększając premię do 26% obrażeń od broni za każdy poziom wiru. Zwiększa obrażenia maksymalnie 3 razy do 78% obrażeń od broni.

Burza ognia / Fire Storm
Zwiększa zasięg wiru do 14 metrów i zmienia rodzaj zadawanych obrażeń na obrażenia od ognia.

Wewnętrzna burza / Inner Storm
Tak długo, jak dysponujesz maksymalną liczbą wirów, odzyskujesz 3 pkt. siły duchowej co sekundę.

Cyklon / Cyclone
Gdy osiągniesz maksymalną liczbę skumulowanych wirów, trafienia krytyczne mogą tworzyć tornada błyskawic, które co jakiś czas rażą pobliskich wrogów, zadając obrażenia od błyskawic równe 26% obrażeń od broni. Każde takie tornado istnieje 3 sek.
21
Klątwa
Mantra of Retribution
Koszt: 50 pkt. siły duchowej.
Recytujesz mantrę, która sprawia, że ty oraz sojusznicy w promieniu 40 metrów będziecie odbijać ataki wręcz wrogów, zadając obrażenia od mocy świętej równe 40% odniesionych obrażeń. Efekt trwa przez 3 min.
Przez 3 sek. po aktywacji, efekt na tobie jest zwiększony do 80% odniesionych obrażeń.
Jest to mantra. Jednocześnie możesz mieć aktywną tylko jedną mantrę.

Odwet / Retaliation
Zwiększa liczbę obrażeń odbijanych przez mantrę do 60%. Mantra będzie teraz odbijać ataki z dystansu oraz ataki wręcz.

Wykroczenie / Transgression
Zwiększa szybkość ataku u ciebie i sojuszników o 8%.

Wzburzenie / Indignation
Kiedy przeciwnik otrzymuje obrażenia od mantry pomsty, istnieje 10% szans, że zostanie ogłuszony na 2 sek.

Wbrew przeciwnościom / Against All Odds
Mantra pomsty odbijając zadane ci obrażenia może przywrócić 3 pkt. siły duchowej.

Kara boska / Collateral Damage
Napastnik, który zostanie zraniony przez mantrę pomsty ma 30% szansy na to, że doprowadzi do wybuchu, który zada jemu i pobliskim wrogom obrażenia od mocy świętej równe 45% obrażeń od broni.

22
Wewnętrzne Sanktuarium
Inner Sanctuary
Koszt: 30 pkt. siły duchowej.
Czas odnowienia: 20 sek.
Tworzysz na ziemi runiczny krąg ochronny, przez który nie będą mogli przechodzić wrogowie. Krąg utrzyma się przez 5 sek.

Bezpieczna przystań / Safe Haven
Ty i twoi sojusznicy na obszarze działania wewnętrznego sanktuarium odzyskujecie co sekundę 1550 pkt. życia.

Uświęcona ziemia / Sanctified Ground
Kiedy wewnętrzne sanktuarium przestaje działać, na 6 sek. zmienia się w uświęconą ziemię, która spowalnia ruch wrogów w na obszarze o 80%.

Konsekracja / Consecration
Wydłuża czas działania wewnętrznego sanktuarium do 7 sek.

Krąg ochronny / Circle of Protection
Ty i twoi sojusznicy na obszarze działania wewnętrznego sanktuarium otrzymujecie 35% obrażeń mniej.

Zakazany pałac / Forbidden Palace
Ty i twoi sojusznicy na obszarze działania wewnętrznego sanktuarium zadajecie 15% dodatkowych obrażeń.

22
Mistyczny Sojusznik
Mystic Ally
Koszt: 25 pkt. siły duchowej.
Przywołujesz mistycznego sojusznika, który będzie walczył po twojej stronie, aż zostanie zniszczony. Każdym ciosem zadaje obrażenia fizyczne równe 40% obrażeń od broni.

Wodny sojusznik / Water Ally
Przekazujesz sojusznikowi energię wody, pozwalającą wypuścić falę, która zadaje obrażenia fizyczne równe 120% obrażeń od broni i spowalnia trafione cele o 60% na 2 sek.

Ognisty sojusznik / Fire Ally
Przekazujesz sojusznikowi energię ognia, pozwalającą wykonywać ogniste kopnięcia, które zadają obrażenia od ognia równe 80% obrażeń od broni oraz dodatkowo 40% obrażeń od broni na sekundę przez 2 sek. wszystkim wrogom w linii prostej.

Powietrzny sojusznik / Air Ally
Przekazujesz sojusznikowi energię powietrza. Każdy atak towarzysza ma 2% szans na przywrócenie ci 100 pkt. siły duchowej. Ponadto sojusznika otacza tornado, które zadaje obrażenia fizyczne równe 10% obrażeń od broni wszystkim znajdującym się w pobliżu wrogom.

Wiekuisty sojusznik / Eternal Ally
Przekazujesz sojusznikowi energię życia. Kiedy zginie, ma 100% szans na odrodzenie się po 3 sek. Dodatkowo obrażenia fizyczne podstawowych ataków sojusznika wzrastają do 60% obrażeń od twojej broni przy każdym ataku.

Ziemski sojusznik / Earth Ally
Przekazujesz sojusznikowi energię ziemi. Maksymalna liczba punktów życia u ciebie i twojego sojusznika wzrasta o 10%. Sojusznik zyskuje też zdolność tworzenia fali sejsmicznej, która zadaje obrażenia fizyczne równe 60% obrażeń od broni pojedynczemu wrogowi i zmusza go do atakowania twojego sojusznika przez 3 sek.
26
Mantra Uzdrawiania
Mantra of Healing
Koszt: 50 pkt. siły duchowej.
Recytujesz mantrę, która sprawia, że ty oraz twoi sojusznicy w promieniu 40 metrów otrzymujecie dodatkową regenerację życia o 620 pkt. życia na sekundę. Mantra trwa 3 min.
Przez 3 sek. po aktywacji mantry uzdrawiania, zostajesz wraz z sojusznikami spowity mistyczną tarczą absorbującą do 930 pkt. obrażeń.
Jest to mantra. Jednocześnie możesz mieć aktywną tylko jedną mantrę.

Wigor / Sustenance
Zwiększa regenerację życia, którą zapewnia mantra uzdrawiania, do 1240 pkt. życia na sekundę.

Oddech pod kontrolą / Circular Breathing
Mantra uzdrawiania regeneruje także 3 pkt. siły duchowej.

Dar inspiracji / Boon of Inspiration
Mantra uzdrawiania dodatkowo przywraca 186 pkt. życia przy trafieniu we wroga.

Ciało niebieskie / Heavenly Body
Mantra uzdrawiania zwiększa także witalność o 10%.

W potrzebie / Time of Need
Mantra uzdrawiania zwiększa także odporności na wszystkie rodzaje obrażeń o 20%.
30
Mantra Pewności
Mantra of Conviction
Koszt: 50 pkt. siły duchowej.
Recytujesz mantrę, która sprawia, że wszyscy przeciwnicy w promieniu 20 metrów od ciebie otrzymują 12% pkt. dodatkowych obrażeń. Mantra trwa 3 min.
Przez 3 sek. po aktywacji, efekt jest zwiększony do 24% pkt. dodatkowych obrażeń.
Jest to mantra. Jednocześnie możesz mieć aktywną tylko jedną mantrę.

Onieśmielenie / Barricade
Zwiększa siłę mantry pewności, sprawiając, że wrogowie otrzymują 24% dodatkowych obrażeń, a przez pierwsze 3 sek. 48%.

Zastraszenie / Unrelenting Grip
Wrogowie znajdujący się pod wpływem mantry pewności zadają 10% mniej obrażeń.

Zniechęcenie / Creepers
Spowalnia wrogów w odległości 20 metrów o 30%.

Nawrócenie / Pile On
Ty i twoi sojusznicy, wykonując ataki pod wpływem mantry pewności macie 30% szans, na odzyskanie 279 - 341 sek. życia.

Podporządkowanie / Dead Rush
Wrogowie pod wpływem mantry pewności otrzymują obrażenia od mocy świętej równe 12% obrażeń od broni na sekundę.






