Diablo 3 - Umiejętności - Czarownik - Aktywne
Ostatnia modyfikacja: 07.03.2014. Utworzono: 15.02.2014

1
Magiczny Pocisk
Magic Missile
Wystrzeliwujesz pocisk magicznej energii, który zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 125% obrażeń od broni.

Naładowany pocisk / Charged Blast
Zwiększa siłę magicznego pocisku, który będzie zadawał obrażenia od mocy tajemnej równe 163% obrażeń od broni.

Rozwidlony pocisk / Split
Wystrzeliwujesz pociski (3), z których każdy zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 56% obrażeń od broni.

Przebijający pocisk / Penetrating Blast
Główny cel zostaje naładowany elektrycznością na 5 sek. i otrzymuje obrażenia od błyskawic równe 37% obrażeń od broni, gdy będziesz atakować grzmiącymi pięściami innych przeciwników.

Zestrojony pocisk / Attunement
Kiedy magiczny pocisk trafia cel, odzyskujesz 4 pkt. mocy tajemnej.

Śledzący pocisk / Seeker
Pociski namierzają najbliższy cel, a zadawane obrażenia od mocy tajemnej wzrastają do 138% obrażeń od broni.

2
Promień Mrozu
Ray of Frost
Koszt: 16 pkt. mocy tajemnej.
Wyzwalasz promień lodu, który zadaje obrażenia od zimna równe 280% obrażeń od broni pierwszemu trafionemu wrogowi, zmniejszając jego szybkość ruchu o 60% na 4 sek.

Odrętwienie / Numb
Wzmacnia efekt spowolnienia przeciwnika do 80% na 4 sek.

Śnieżna nawałnica / Snow Blast
Gdy używasz tego zaklęcia przeciwko jednemu celowi, zadawane obrażenia od zimna zwiększają się przez 1,5 sek., aż do maksymalnej wartości 364% obrażeń od broni.

Siarczysty mróz / Cold Blood
Zmniejsza koszt rzucenia zaklęcia do 10 pkt. mocy tajemnej.

Śnieżyca / Sleet Storm
Tworzysz wir śniegowy, który zadaje obrażenia od zimna równe 364% obrażeń od broni wszystkim wrogom, którzy znajdą się w pobliżu.

Gołoledź / Black Ice
Wrogowie, których zabije promień mrozu, zostawiają na skrawku terenu lód, który zadaje obrażenia od zimna równe 504% obrażeń od broni przez 3 sek.

3
Porażający Impuls
Shock Pulse
Tworzysz wyładowanie o średnim zasięgu, składające się z 3 nieskoordynowanych ładunków elektrycznych, które zadają obrażenia od błyskawic równe 150% obrażeń od broni.

Eksplodujące wiązki / Explosive Bolts
Zabici wrogowie eksplodują, zadając obrażenia od błyskawic równe 105% obrażeń od broni w promieniu 10 metrów.

Ogniste wiązki / Fire Bolts
Tworzy ogniste wiązki, z których każda zadaje obrażenia od ognia równe 195% obrażeń od broni.

Przeszywająca kula / Piercing Orb
Łączy ładunki w jedną, wielką kulę, która posuwając się do przodu zadaje obrażenia od błyskawic równe 105% obrażeń od broni.

Błyskawiczne zespolenie / Lightning Affinity
Każde trafienie impulsem w przeciwnika przywraca ci 3 pkt. mocy tajemnej.

Żywa błyskawica / Living Lightning
Tworzysz impuls elektryczny, który przelatuje na wprost rażąc pobliskich wrogów i zadaje obrażenia od błyskawic równe 53% obrażeń od broni.

4
Nova Mrozu
Frost Nova
Czas odnowienia: 12 sek.
Wywołujesz eksplozję lodu, która zamraża pobliskich wrogów na 3 sek.

Roztrzaskanie / Shatter
Gdy zabijesz wroga za pomocą novy mrozu, istnieje 50% szans na wywołanie kolejnej novy mrozu.

Przejmujący mróz / Cold Snap
Skraca czas odnowienia novy mrozu do 9 sek.

Mroźna mgła / Frozen Mist
Nova mrozu, zamiast zamrażać wrogów, pozostawia mgłę zadającą obrażenia od zimna równe 160% obrażeń od broni przez 8 sek.

Głęboki mróz / Deep Freeze
Jeśli nova mrozu trafi przynajmniej 5 przeciwników, otrzymasz 15% dodatkowych szans na trafienie krytyczne przez 12 sek.

Przemarznięcie / Bone Chill
Wrogowie otrzymują o 15% więcej obrażeń, kiedy są zamrożeni lub wyziębieni przez novę mrozu.

5
Tajemna Kula
Arcane Orb
Rzucasz kulą czystej energii, która wybucha przy trafieniu, zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 200% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom w promieniu 10 metrów.

Unicestwienie / Obliteration
Zwiększa siłę wybuchu, który będzie zadawać obrażenia od mocy tajemnej równe 260% obrażeń od broni.

Orbita mocy / Arcane Orbit
Tworzysz tajemne kule (4), które orbitują wokół ciebie. Kiedy wróg się zbliży, eksplodują i zadają obrażenia od mocy tajemnej równe 80% obrażeń od broni.

Nova mocy / Arcane Nova
Modyfikuje kulę, by zadawała obrażenia od mocy tajemnej równe 200% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 20 metrów.

Źródło mocy / Tap the Source
Zmniejsza koszt rzucenia zaklęcia do 20 pkt. mocy tajemnej.

Niebiańska kula / Celestial Orb
Kula przebija się przez cele i zadaje obrażenia każdemu wrogowi na swojej drodze.

8
Diamentowa Skóra
Diamond Skin
Czas odnowienia: 15 sek.
Sprawia, że na 6 sek. twoja skóra staje się twarda jak diament, pochłaniając do 10853 pkt. obrażeń od ataków.

Kryształowa skorupa / Crystal Shell
Zwiększa do 21707 maksymalną liczbę pochłanianych obrażeń.

Pryzmat / Prism
Gdy aktywna jest diamentowa skóra, koszt rzucania wszystkich zaklęć jest zmniejszony o 7 pkt. mocy tajemnej.

Lustrzana skóra / Mirror Skin
Odbija 100% pochłoniętych obrażeń z powrotem do atakującego.

Trwała skóra / Enduring Skin
Wydłuża czas działania diamentowej skóry do 9 sek.

Diamentowe odłamki / Diamond Shards
Kiedy diamentowa skóra przestaje działać, rozpada się na odłamki i zadaje obrażenia fizyczne równe 210% obrażeń od broni.

9
Fala Mocy
Wave of Force
Koszt: 25 pkt. mocy tajemnej.
Czas odnowienia: 12 sek.
Uwalniasz falę czystej energii, która odbija pociski i odrzuca znajdujących się w pobliżu wrogów. Dodatkowo zmniejsza szybkość ruchu wrogów o 60% i zadaje obrażenia fizyczne równe 200% obrażeń od broni.

Fala uderzeniowa / Impactful Wave
Zwiększa odległość na jaką odrzucani są wrogowie i ogłusza ich na 2 sek.

Powiązanie z mocą / Force Affinity
Zmniejsza koszt rzucenia zaklęcia do 15 pkt., a czas odnowienia skraca do 9 sek.

Gwałtowna fala / Forceful Wave
Zwiększa zadawane obrażenia fizyczne do 260% obrażeń od broni, ale osłabia efekt odrzucenia.

Fala teleportacji / Teleporting Wave
Wrogowie trafieni przez falę mocy są teleportowani w losowo wybrane miejsca.

Eksplodująca fala / Exploding Wave
Trafieni wrogowie mają 40% szans na wywołanie mniejszej fali mocy, która zadaje obrażenia fizyczne równe 100% obrażeń od broni i odrzuca przeciwników.

11
Widmowe Ostrza
Spectral Blade
Przywołujesz widmowe ostrza, które atakują wszystkich przeciwników na twojej drodze, zadając im 165% obrażeń od broni.

Głębokie cięcia / Deep Cuts
Wrogowie trafieni ostrzem zaczynają krwawić otrzymując dodatkowe 45% obrażeń od broni przez 3 sek.

Powalające ostrza / Impactful Blades
Trafienia zmniejszają szybkość ruchu wrogów o 80% przez 1 sek.

Ogniskujące ostrza / Siphoning Blade
Każde trafienie w przeciwnika przywraca ci 3 pkt. mocy tajemnej.

Uzdrawiające ostrza / Healing Blades
Gdy ostrza zadadzą obrażenia, uzdrawia cię to o wartość równą 5% zadanych obrażeń.

Długie ostrza / Thrown Blade
Zwiększa zasięg widmowych ostrzy do 20 metrów.

12
Nawałnica Mocy
Arcane Torrent
Wystrzeliwujesz salwę pocisków z mocy tajemnej, które zadają 285% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom w pobliżu miejsca trafienia.

Rozłam / Disruption
Wrogowie trafieni przez nawałnicę mocy zostają osłabieni na 6 sek. i otrzymują 15% dodatkowych obrażeń od ataków opartych na mocy tajemnej.

Śmiertelny rozkwit / Death Blossom
Wywołujesz niekontrolowaną nawałnicę mocy. Nie możesz już kierować pociskami, ale zadawane obrażenia od mocy tajemnej rosną do 670% obrażeń od broni.

Ładunki mocy / Arcane Mines
Zamiast wystrzeliwać pociski, podkładasz miny, które uzbrajają się po 2 sek. Miny eksplodują, kiedy wróg się do nich zbliży i zadają obrażenia od mocy tajemnej równe 340% obrażeń od broni. Wrogowie, którzy znajdą się w zasięgu wybuchu, mają zmniejszoną szybkość ruchu i ataku o 30% przez 3 sek.

Kamień mocy / Power Stone
Każde trafienie pocisku ma 2% szansy na zostawienie kamienia mocy, który po podniesieniu przywraca punkty mocy tajemnej.

Kaskada / Cascade
Gdy nawałnica mocy kogoś zabije, istnieje 100% szans na wystrzelenie w innego przeciwnika pocisku, który zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 285% obrażeń od broni.
13
Tornado Energii
Energy Twister
Tworzysz wir czystej energii, który zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 360% obrażeń od broni wszystkim celom, które znajdą się na jego drodze. Wir istnieje przez 6 sek.

Zefir / Mistral Breeze
Zmniejsza koszt rzucenia tornada energii do 20 pkt. mocy tajemnej.

Wichura / Gale Force
Zwiększa siłę tornada energii, które będzie zadawać obrażenia od mocy tajemnej równe 468% obrażeń od broni.

Bezlitosna burza / Raging Storm
Kiedy zetkną się dwa tornada energii, połączą się w jedno, które będzie miało większy obszar działania i które będzie zadawać obrażenia od mocy tajemnej równe 360% obrażeń od broni przez 6 sek.

Dziki wir / Wicked Wind
Tornada, zamiast się przemieszczać, będą wirować w miejscu przez 6 sek., zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 252% obrażeń od broni wszystkiemu wokół.

Łowca burz / Storm Chaser
Po rzuceniu tornada energii zyskujesz ładunek wiatrowy. Maksymalna liczba zgromadzonych podmuchów to 3. Rzucając zaklęcie wzorcowe uwolnisz je wszystkie w postaci ogromnego tornada energii, które zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 75% obrażeń od broni za każdy ładunek. Do zaklęć wzorcowych należą: magiczny pocisk porażający impuls widmowe ostrza porażenie
14
Pancerz Lodu
Ice Armor
Otaczasz się lodową barierą, która zmniejsza obrażenia od ataków wręcz o 12%. Przeciwnicy atakujący wręcz zostają zamrożeni lub wyziębieni na 2 sek. Czas działania: 120 sek.
Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.

Mroźna aura / Chilling Aura
Obniża temperaturę powietrza wokół ciebie. Wrogowie, którzy znajdą się w pobliżu, zostaną wyziębieni i spowolnieni o 30%.

Krystalizacja / Crystallize
Gdy zostaniesz trafiona atakiem wręcz, otrzymujesz 20% premii do pancerza przez 30 sek. Efekt kumuluje się maksymalnie 3 razy.

Poszarpany lód / Jagged Ice
Wrogowie atakujący wręcz otrzymują dodatkowe obrażenia od zimna równe 130% obrażeń od broni.

Lodowe odbicie / Ice Reflect
Ataki wroga mają 25% szans na wywołanie wokół niego novy mrozu, która zadaje obrażenia od zimna równe 75% obrażeń od broni.

Burza lodowa / Frozen Storm
Otaczasz się lodową burzą, która zadaje obrażenia od zimna równe 30% obrażeń od broni przez 3 sek. po rzuceniu pancerza lodu.
15
Porażenie
Electrocute
Jest to zaklęcie wzorcowe. Zaklęcia wzorcowe można rzucać za darmo.
Z twoich palców przeskakują na wroga łuki elektryczne, zadając obrażenia od błyskawic równe 90% obrażeń od broni. Wyładowania mogą przeskakiwać dalej, trafiając maksymalnie 2 wrogów.

Seryjne błyskawice / Chain Lightning
Zwiększa do 6 maksymalną liczbę wrogów, którzy mogą zostać porażeni.

Rozwidlona błyskawica / Forked Lightning
Trafienia krytyczne wyzwalają 4 wiązki błyskawic w losowych kierunkach, które zadają wszystkim trafionym celom obrażenia od błyskawic równe 55% obrażeń od broni.

Uderzenie błyskawicy / Lightning Blast
Tworzysz wyładowanie, które przebija cele i razi wszystkich wrogów zadając obrażenia od błyskawic równe 86% obrażeń od broni.

Sprzężenie mocy / Surge of Power
Odzyskujesz 1 pkt. mocy tajemnej za każdego porażonego przeciwnika.

Łuk elektryczny / Arc Lightning
Tworzysz wachlarz wyładowań elektrycznych, które zadają obrażenia od błyskawic równe 115% obrażeń od broni.
16
Spowolnienie Czasu
Slow Time
Czas odnowienia: 15 sek.
Tworzysz sferę, w której czasoprzestrzeń ulega zakrzywieniu na 8 sek., zmniejszając szybkość ataku przeciwników o 20% oraz szybkość ruchu o 60%. Sfera spowalnia także pociski wroga o 90%.

Otumanienie / Miasma
Spowolnienie czasu działa na wrogów jeszcze przez 3 sek. po tym, jak wyjdą ze sfery.

Zakrzywienie czasu / Time Warp
Wrogowie schwytani w sferę zakrzywionego czasu otrzymują 20% więcej obrażeń.

Skorupa czasowa / Time Shell
Potęguje efekt zmniejszenia szybkości ruchu do 80%.

Wieczność / Perpetuity
Skraca czas odnowienia spowolnienia czasu do 12 sek.

Rozciągnięcie czasu / Stretch Time
Czas przyspiesza dla znajdujących się w sferze sojuszników, zwiększając ich szybkość ataku o 10%.
17
Pancerz Burzy
Storm Armor
Koszt: 50 pkt. siły duchowej.
Koszt: 25 pkt. mocy tajemnej.
Pławisz się w energii elektrycznej, która będzie razić pobliskich przeciwników, zadając obrażenia od błyskawic równe 100% obrażeń od broni. Czas działania: 120 sek.
Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.

Pancerz reaktywny / Reactive Armor
Wrogowie atakujący wręcz i z dystansu zostają porażeni, otrzymując obrażenia od błyskawic równe 70% obrażeń od broni.

Potęga burzy / Power of the Storm
Gdy aktywny jest pancerz burzy, koszt rzucania wszystkich zaklęć jest obniżony o 3 pkt. mocy tajemnej.

Burza / Thunder Storm
Zwiększa obrażenia od błyskawic zadawane przez porażenie do 130% obrażeń od broni.

Odwrót / Scramble
Gdy zostaniesz trafiona, twoja szybkość poruszania zwiększa się o 25% na 3 sek.

Reakcja szokowa / Shocking Aspect
Trafienia krytyczne mogą porazić znajdującego się w pobliżu wroga, zadając mu obrażenia od błyskawic równe 35% obrażeń od broni.

19
Ognisty Podmuch
Explosive Blast
Koszt: 20 pkt. mocy tajemnej.
Czas odnowienia: 6 sek
Zbiera wokół ciebie energię, która wybucha po 1,5 sek., zadając obrażenia fizyczne równe 225% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 12 metrów.
Przez 3 sek. po aktywacji, drugi efekt zapewnia dodatkowo 15% szansy na uniknięcie ataków.

Rozpętanie / Unleashed
Zmniejsza koszt rzucenia ognistego podmuchu do 10 pkt. mocy tajemnej.

Opóźniony zapłon / Time Bomb
Po 2,5 sek. dochodzi we wskazanym miejscu do ognistego podmuchu, który zadaje obrażenia fizyczne równe 315% obrażeń od broni.

Szybka detonacja / Short Fuse
Uwalniasz całą energię ognistego podmuchu, zadając obrażenia fizyczne równe 225% obrażeń od broni.

Niszczycielska moc / Obliterate
Zwiększa promień wybuchu do 18 metrów. Zadaje obrażenia fizyczne równe 225% obrażeń od broni.

Reakcja łańcuchowa / Chain Reaction
Wokół ciebie mają miejsce 3 następujące po sobie eksplozje, z których każda zadaje obrażenia fizyczne równe 97% obrażeń od broni.

20
Zaklęta Broń
Magic Weapon
Koszt: 25 pkt. mocy tajemnej.
Nasycasz broń magiczną energią, zwiększając zadawane obrażenia o 10%. Czas działania: 5 min.

Elektryfikacja / Electrify
Twoje ataki wręcz mogą stworzyć łuk elektryczny, który razi do 3 wrogów i zadaje obrażenia od błyskawic równe 10% obrażeń od broni.

Broń mocy / Force Weapon
Zwiększa premię do obrażeń zaklętej broni do 15% i zapewnia maksymalnie 2% szans na odrzucenie trafionych wrogów.

Przekaźnik / Conduit
Ataki mają szansę na przywrócenie 1 pkt. mocy tajemnej.

Jad / Venom
Ataki wręcz zatruwają wrogów, zadając obrażenia od trucizny równe 15% obrażeń od broni przez 3 sek.

Magia krwi / Blood Magic
Ataki przywracają 1,5% zadanych obrażeń w formie punktów życia.

21
Hydra
Hydra
Koszt: 15 pkt. mocy tajemnej.
Na 15 sek. przywołujesz hydrę, która będzie atakować pociskami zadającymi obrażenia od ognia równe 28% obrażeń od broni. Jednocześnie może być aktywna tylko jedna hydra.

Tajemna hydra / Retaliation
Przywołuje hydry plujące tajemnymi kulami, które zadają obrażenia od mocy tajemnej równe 60% obrażeń od broni.

Elektryczna hydra / Transgression
Przywołujesz hydrę, która razi wrogów zadając obrażenia od błyskawic równe 64% obrażeń od broni.

Jadowita hydra / Indignation
Przywołujesz plującą hydrę, której ataki zostawiają żrące kałuże, zadające obrażenia od trucizny równe 18% obrażeń od broni na sekundę wrogom, którzy będą w nich stać.

Lodowa hydra / Against All Odds
Przywołujesz hydrę mrozu, która zionie mrozem na niewielkie odległości, zadając obrażenia od zimna równe 36% obrażeń od broni wszystkim wrogom w zasięgu.

Ognista hydra / Collateral Damage
Przywołujesz ognistą hydrę wypluwającą rzekę płomieni. Płomienie zadają obrażenia od ognia równe 67% obrażeń broni na sekundę wszystkim wrogom, którzy znajdą się na płonącej ziemi.

21
Dezintegracja
Disintegrate
Koszt: 18 pkt. mocy tajemnej.
Strzelasz promieniem czystej energii, który zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 220% obrażeń od broni i całkowicie niszczy zabitych wrogów.

Konwergencja / Convergence
Zwiększa szerokość promienia, dzięki czemu może razić więcej wrogów.

Niestabilność / Chaos Nexus
Podczas rzucania zaklęcia zostajesz naładowana energią, która wyzwala się, zadając pobliskim wrogom obrażenia od mocy tajemnej równe 44% obrażeń od broni.

Entropia / Volatility
Istnieje 35% szans, że wrogowie zabici przez wiązkę eksplodują, zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 395% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 8 metrów.

Intensyfikacja / Entropy
Promień rozdziela się i jest uwalniany wachlarzowo. Zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 253% obrażeń od broni.

Zakazany pałac / Intensify
Obrażenia zadawane mocą tajemną rosną stopniowo, aż do maksimum 286% obrażeń od broni.

22
Chowaniec
Familiar
Koszt: 20 pkt. mocy tajemnej.
Przywołujesz towarzysza, który będzie atakował twoje cele zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 20% obrażeń od broni. Towarzysz nie może zostać zaatakowany ani zraniony przez wrogów i będzie ci pomagał przez 5 min.

Ognik / Sparkflint
Przywołujesz ognistego chowańca, który zwiększa obrażenia od wszystkich ataków o 12%.

Żywotnik / Vigoron
Kiedy chowaniec jest aktywny, regenerujesz 620 pkt. życia na sekundę.

Prastary strażnik / Ancient Guardian
Przywołujesz chowańca obronnego. Kiedy liczba twoich punktów życia spadnie poniżej 50%, chowaniec będzie całkowicie pochłaniał obrażenia od 1 ataku co 6 sek.

Mocodawca / Arcanot
Gdy masz chowańca, odzyskujesz dodatkowo co sekundę 2 pkt. mocy tajemnej.

Kanonier / Cannoneer
Pociski chowańca eksplodują po trafieniu w cel, zadając obrażenia od mocy tajemnej równe 20% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 6 metrów.

22
Teleportacja
Teleport
Koszt: 15 pkt. mocy tajemnej.
Czas odnowienia: 16 sek.
Teleportujesz się przez eter w wybrane miejsce na maksymalną odległość 35 metrów.

Bezpieczne przejście / Safe Passage
Przez 4 sek. po teleportacji, otrzymywane przez ciebie obrażenia będą zmniejszone o 30%.

Tunel czasoprzestrzenny / Wormhole
Po rzuceniu teleportacji następuje 1 sek. opóźnienia przed rozpoczęciem czasu odnowienia, dzięki czemu można szybko teleportować się jeszcze raz.

Zawrócenie / Reversal
Gdy użyjesz ponownie teleportacji w ciągu 8 sek., wrócisz z powrotem na miejsce, z którego się teleportowałaś.

Podział / Fracture
Po teleportacji tworzysz lustrzane odbicia (2) na 8 sek.

Zagłada / Calamity
Po teleportacji tworzysz słabą falę mocy, która zadaje wszystkim wrogom w pobliżu obrażenia fizyczne równe 265% obrażeń od broni.
25
Lustrzane Odbicie
Mirror Image
Czas odnowienia: 15 sek.
Przywołujesz iluzoryczne kopie twojej postaci (2), które będą istnieć przez 7 sek. Każda z nich będzie mieć 25% twoich punktów życia. Fantomy mogą rzucać takie same zaklęcia jak ty, ale nie zadają one żadnych obrażeń.

Symulakrum / Simulacrum
Zwiększa liczbę punktów życia lustrzanych odbić do 100% wartości twoich punktów życia.

Duplikaty / Duplicates
Tworzysz lustrzane odbicia (5), które dysponują 25% twoich punktów życia.

Szydercza zguba / Mocking Demise
Kiedy odbicie zostaje zniszczone, eksploduje zadając obrażenia fizyczne równe 45% obrażeń od broni i zapewnia 50% szans na ogłuszenie wroga na 2 sek.

Przedłużenie woli / Extension of Will
Czas trwania lustrzanych odbić zostaje wydłużony do 10 sek. Liczba ich punktów życia wzrasta do 29% twoich punktów życia.

Lustrzani imitatorzy / Mirror Mimics
Zaklęcia rzucane przez lustrzane odbicia zadają 10% obrażeń zadawanych przez twoje zaklęcia.
25
Meteoryt
Meteor
Koszt: 50 pkt. mocy tajemnej.
Przywołujesz potężny meteor, który zadaje obrażenia od ognia równe 260% obrażeń od broni wszystkim wrogom, na których spadnie. Miejsce uderzenia zostaje zalane lawą, która zadaje obrażenia od ognia równe 60% obrażeń od broni przez 3 sek.

Płynny ogień / Molten Impact
Upadek meteorytu powoduje zwiększone obrażenia od ognia równe 390% obrażeń od broni, a pozostające na ziemi płomienie zadają obrażenia od ognia równe 90% obrażeń od broni przez 3 sek.

Gwiezdny pakt / Star Pact
Zmniejsza koszt rzucenia meteorytu do 35 pkt. mocy tajemnej i sprawia, że zadaje obrażenia od mocy tajemnej.

Deszcz meteorytów / Meteor Shower
Wywołujesz deszcz 7 mniejszych meteorytów, z których każdy zadaje obrażenia od ognia równe 104% obrażeń od broni.

Kometa / Comet
Skuwa meteoryt lodem i sprawia, że zadaje obrażenia od zimna równe 312% obrażeń od broni. Miejsce upadku pokryte zostaje mroźną mgłą, która zadaje obrażenia od zimna równe 72% obrażeń od broni i spowalnia wrogów o 60% na 3 sek.

Stopienie / Liquefy
Jeśli początkowe uderzenie meteorytu zada trafienie krytyczne, działanie płynnego ognia wydłuży się do 8 sek.
27
Zamieć
Blizzard
Koszt: 40 pkt. mocy tajemnej.
Przywołujesz odłamki lodu, które będą spadać na wybrany obszar zadając obrażenia od zimna równe 510% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom na obszarze rażenia przez 6 sek. Kilkukrotne rzucenie zaklęcia na ten sam obszar nie powoduje zwielokrotnienia efektu.

Przenikliwy chłód / Grasping Chill
Po zakończeniu zamieci lodowej, przez 3 sek. ziemię spowija mgiełka, spowalniająca przeciwników o 60%.

Zamrożenie / Frozen Solid
Istnieje 20% szans, że wrogowie schwytani przez zamieć lodową zostaną zamrożeni na 3 sek.

Zaśnieżenie / Snowbound
Zmniejsza koszt rzucenia zamieci do 20 pkt. mocy tajemnej.

Sroga zima / Stark Winter
Zwiększa obszar działania zamieci do 22 metrów. Zamieć zadaje obrażenia od zimna równe 510% obrażeń od broni przez 6 sek.

Nieustępliwa burza / Unrelenting Storm
Wydłuża czas działania zamieci, która będzie zadawać obrażenia od zimna równe 680% obrażeń od broni przez 8 sek.
28
Pancerz Energii
Energy Armor
Koszt: 25 pkt. mocy tajemnej.
Koncentrujesz swoją energię, zwiększając pancerz o 35%, ale zmniejszając maksymalną wartość mocy tajemnej o 20. Czas działania: 120 sek.
Jest to zaklęcie pancerza. Jednocześnie może być aktywne tylko jedno zaklęcie pancerza.

Absorpcja / Absorption
Za każdym razem, gdy zostajesz trafiona atakiem wręcz lub z dystansu możesz odzyskać 4 pkt. mocy tajemnej.

Precyzyjna bariera / Pinpoint Barrier
Pancerz energii zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 5%.

Napełnienie energią / Energy Tap
Gdy pancerz energii działa, zamiast zmniejszać maksymalną wartość mocy tajemnej, zwiększa ją o 20.

Pancerz energetyczny / Force Armor
Kiedy pancerz energii jest aktywny, ataki które zadają więcej niż 35% twojej maksymalnej liczby punktów życia, zostają osłabione i zabierają 35% twojej maksymalnej wartości punktów życia.

Pancerz pryzmatyczny / Prismatic Armor
Zwiększa wszystkie twoje odporności o 25%, kiedy działa pancerz energii.

30
Archont
Archon
Koszt: 25 pkt. mocy tajemnej.
Czas odnowienia: 120 sek.
Na 15 sek. zmieniasz się w istotę z czystej energii. W postaci archonta wszystkie twoje zdolności zostają zastąpione mocami archonta, a pancerz i odporność zwiększają się o 40%. Każdy przeciwnik zabity w postaci archonta wydłuża czas działania tej zdolności o 1 sek.

Moc zniszczenia / Arcane Destruction
Twojej transformacji towarzyszy eksplozja, która zadaje obrażenia od mocy tajemnej równe 1600% obrażeń od broni wszystkim wrogom w odległości 15 metrów.

Teleportacja / Teleport
W postaci archonta możesz korzystać z zaklęcia teleportacji, które ma czas odnowienia 10 sek.

Czysta moc / Pure Power
Skraca czas odnowienia archonta do 100 sek.

Spowolnienie czasu / Slow Time
Postać archonta może rzucić spowolnienie czasu, które trwa przez 15 sek.

Wielki archont / Improved Archon
Zwiększa obrażenia zadawane przez wszystkie umiejętności archonta o 25%.






