Diablo 3 - Szelma - Umiejętności
Ostatnia modyfikacja: 20.01.2012. Utworzono: 28.12.2011
| Poziom | Umiejętność |
|
| 10 | ![]() |
Wyniszczający StrzałDystansowy atak, który spowalnia wrogów o 70% na 3 sekundy. Opóźnienie: 4 sekundy. |
![]() |
Trujący PociskKiedy masz mniej niż 50% Życia, drwi przez 5 sekund z atakujących Cię wrogów. Opóźnienie: 30 sekund. |
|
| 15 | ![]() |
Nieczysta Walka
|
![]() |
ZniknięcieSzelma znika na 5 sekund w chmurze dymu, jak zostanie zraniony. Gdy jest niewidoczny, leczy 2030 swoich punktów Życia. Opóźnienie: 30 sekund. |
|
| 20 | ![]() |
Wielokrotny Strzał Szelma wystrzeliwuje po 3 pociski na raz. |
![]() |
Wzmocniony Strzał
|
|
| 25 | ![]() |
AnatomiaZwiększa o 10% Precyzję Szelmy i jego sojuszników. |
![]() |
HisteriaZa każdym razem, gdy Ty lub Szelma wykonacie Krytyczny Atak, wpadacie w histerię na 3 sekundy. Powoduje to wzrost waszego Ataku o 10%. Ten efekt nie może występować częściej niż raz na 6 sekund. |
|














