diablo 3

Diablo 3 - Szaman - Umiejętności Aktywne

Ostatnia modyfikacja: 02.07.2012. Utworzono: 03.01.2012

  Umiejętności podstawowe


 

  Zatruta Strzałka
Poison Dart

 Wymagany poziom  postaci:   1
 Koszt Many: 10
 Ikonka Trującej Strzałki 
 Wystrzeliwujesz zatrutą strzałkę, która zadaje obrażenia od trucizny równe 100% obrażeń od broni i dodatkowo obrażenia od trucizny równe 40% obrażeń od broni przez 2 sek.
Użycie Trującej Strzałki w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 6

  Drzazgi

 Strzelasz 3 trującymi strzałkami, z których każda zadaje obrażenia od trucizny równe 60% obrażeń od broni.

  13 

  Paraliżująca strzałka

 Toksyny, którymi pokryte są groty zatrutych strzałek spowalniają szybkość ruchu celu o 60% na 2 sek.

 25

  Ciernista strzałka

 Odzyskujesz 24 pkt. many za każdym razem, gdy zatruta strzałka trafi w cel.

 43

  Ognista strzałka

 Podpalasz strzałkę, dzięki czemu zadaje od razu obrażenia od ognia równe 160% obrażeń od broni.

 52

  Wężem w twarz

 Przekształca strzałkę w węża, który ma 30% szans na ogłuszenie celu na 1.5 sek.





 

Trupie Pająki
Corpse Spiders

 Wymagany poziom  postaci:   3
 Koszt Many: 5
 
Ikonka Trupich Pająków
   
 Ciskasz słojem zawierającym 4 pająki, które zanim zginą atakują pobliskich wrogów, zadając im obrażenia fizyczne równe 16% obrażeń od broni.
Użycie Trupich Pająków w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 9

  Skaczące pająki

 Przywołujesz pająki, które skaczą na wrogów na odległość 25 m i zadają obrażenia fizyczne równe 19% obrażeń od broni.

  18

  Pajęcza Królowa

  Przyzywa pajęczą królową, która powija małe pająki zadające 16% obrażeń od broni na sekundę w formie trucizny. Królowa istnieje 15 sek.
Można przywołać tylko jedną królową na raz.

 33

  Owdawiacze

  Przywołujesz wdowie pająki, które z każdym trafieniem przywracają ci 3 pkt. many.

 45

  Petryfikujące pająki

  Przywołujesz paraliżujące pająki. Każdy ich atak ma 25% szans na spowolnienie szybkości ruchu wrogów o 60%.

 55

  Ogniste pająki

  Przywołujesz ogniste pająki, które zadają obrażenia od ognia równe 21% obrażeń od broni.




 

Plaga Ropuch
Plague of Toads

 Wymagany poziom  postaci:   11
 Koszt Many: 34
 
Ikonka Plagi Żab
   
 Wypuść kilka ropuch, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni wszystkim wrogom, którzy się z nimi zetkną.  
Użycie Plagi Żab w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 17

  Wybuchowe ropuchy

  Mutujesz ropuchy, które wybuchają, zadając obrażenia od ognia równe 169% obrażeń od broni.

 24

  Ropuszysko

 Przywołujesz olbrzymią ropuchę, która połyka wrogów w całości na 5 sek. i trawi ich, zadając obrażenia fizyczne równe 20% obrażeń od broni. Runa sprawia, że plaga ropuch ma 5 sekundowy czas odnowienia.

 35

  Deszcz ropuch

 Wywołujesz deszcz ropuch, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni wszystkim wrogom na obszarze rażenia przez 2 s.

 51

  Trujące ropuchy

  Tworzysz zmutowane żółte żaby, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni i mają 15% szans na wprowadzenie wrogów w stan zamętu na 4 sek.

54

 Więź z ropuchami

  Pozwala rzucać plagę ropuch za darmo.

 



 

Ognista Bomba
Firebomb

 Wymagany poziom  postaci:   21
 Koszt Many: 10
 
Ikonka Ognistej Bomby
   
 Rzucasz wybuchającą czaszką, która zadaje obrażenia od ognia równe 85% obrażeń od broni w promieniu 8 m.
Użycie Ognistej Bomby w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 28

  Błysk Ognia

 Każda z bomb zamiast wybuchać na danym obszarze odbija się od maksymalnie 6 celów. Z każdym kolejnym odbiciem obrażenia są zmniejszane 15%.

  31

  Rzut Kośćmi

 Sprawia, że czaszka może się odbić 2 razy.

 38

  Ognista jama

 Po wybuchu pozostaje dół płomieni, które zadają obrażenia od ognia równe 8% obrażeń od broni przez 3 sek.

 47

  Słup ognia

 Tworzy kolumnę płomieni, która wypluwa płomień na najbliższego wroga zadając obrażenia od ognia równe 140% obrażeń od broni przez 3 sek.

 60

  Upiorna bomba

 Poza podstawowym wybuchem czaszka tworzy drugi, znacznie większy, który zadaje dodatkowe obrażenia od ognia równe 20% obrażeń od broni wszystkim wrogom w promieniu 28 m.


 

  Umiejętności dodatkowe



 

  Objęcia Zmarłych
Grasp of the Dead

 Wymagany poziom  postaci:   3
 Koszt Many: 89
 Opóźnienie: 8 sekund
 
Ikonka Objęć Zmarłych 

  Z podłoża zaczynają wystawać ręce spowalniające szybkość ruchu wrogów o 50% oraz zadające 40% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne przez 8 sekund.

Użycie Objęcia Zmarłych w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Śmierć jest Życiem

 Zabici wrogowie posiadają 50% szans na wytworzenie Kuli Życia.

  Błękitny

  Deszcz Ciał

 Z nieba spadają ciała zadające 24 obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne pobliskim wrogom.

 Karmazynowy

  Zawzięte Węgorze

 Zwiększa zadawane  obrażenia do 104% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne.

 Obsydianowy

  Niezłomny Chwyt

 Zwiększa efekt spowolnienia do 58%.

 Złoty

  Desperacki Uścisk

 Redukuje czas potrzebny na odnowienie się czaru do 6 sekund.





 

Nietoperze Ognia
Firebats

 Wymagany poziom  postaci:   9
 Koszt Many: 295
 
Ikonka Nietoperzy Ognia
   
 Stado ognistych nietoperzy pali wrogów przed postacią zadając 100% obrażeń broni jako Ogień.     
Użycie Nietoperzy Ognia w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Chmura Nietoperzy

 Przywołuje nietoperze zadające obrażenia pobliskim wrogom 162% obrażeń broni na sekundę jako Ogień. Obrażenia zadawane przez nietoperze wzrastają o 5% na sekundę, maksymalnie do 25%.

  Błekitny

  Wygłodniałe Nietoperze

  Natychmiastowo przyzywa nietoperze nękające pobliskich wrogów zadające 273% obrażeń broni jako Ogień.

 Karmazynowy

  Straszliwe Nietoperze

 Przyzywa mniej nietoperzy, które za to są większe. Mają zasięg 40 metrów i zadają 208% obrażeń broni na sekundę jako Ogień.

 Obsydianowy

  Plaga Nietoperzy

 Wrogowie na obszarze zostają zatruci. Obrażenia od zatrucia na początku ujmują punkty Życia celu powoli, ale mogą zostać przyspieszone do maksymalnie 162% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna.

 Złoty

  Wampiryczne Nietoperze

 3.5% obrażeń zadanych przez nietoperze zostaje zwrócona postaci jako punkty Życia.






  Opętanie
Haunt

 Wymagany poziom  postaci:   4
 Koszt Many: 177
  Ikonka Opętania 
 Opętuje wroga duszą zadającą 500% obrażeń broni jako Moc Tajemna przez 15 sekund. Jeśli cel umrze, dusza automatycznie opęta najbliższego wroga.
Użycie Opętania w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Zawzięta Dusza

  Modyfikuje nawiedzającą duszę która zadaje 309% obrażeń broni jako obrażenia Magiczne przez 3 sekundy.

  Błękitny

  Zwlekająca Dusza

 Jeśli w zasięgu nie ma wrogów, dusza pozostanie przez 12 sekund na polu walki.

 Karmazynowy

  Pochłaniająca Dusza

 Dusza zwraca 16% zadanych przez nią obrażeń jako punkty Życia.

 Obsydianowy

  Chwytna Dusza

  Spowalnia szybkość ruchu wroga o 37%.

 Złoty

  Wysysająca Dusza

 Dusza zwraca 21 punktów Many na sekundę.





 

Chmara Szarańczy
Locust Swarm

 Wymagany poziom  postaci:   19
 Koszt Many: 591
 
Ikonka Chmary Szarańczy
   
 Przywołuje plagę szarańczy aby uderzyła we wrogów, zadając 60% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna przez 3 sekundy. Szarańcza przeskakuje na pobliskich wrogów.
Użycie Chmary Szarańczy w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Zarażający Rój

  Wrogowie Zabici przez Chmarę Szarańczy pozostawiają chmurę dodatkowych szarańczaków zadające 27% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna. Chmura ta utrzymuje się przez 3 sekundy.

  Błekitny

  Zaraza

 Gdy rój przenosi się na innego wroga, istnieje 40% szans na objęcie przez niego 2 wrogów zamiast jednego.

 Karmazynowy

  Przypalająca Szarańcza

 Podpala szarańczaki pozwalając zadawać im 78% obrażeń broni na sekundę jako Ogień.

 Obsydianowy

  Rój Insektów

 Zwiększa czas trwania umiejętności do 7 sekund.

 Złoty

  Niszczycielska Chmara

 Postać zyskuje 106 punktów Many za każdego wroga porażonego rojem.


 

  Umiejętności obronne



 

  Przyzwanie Nieumarłych Psów
Summon Zombie Dogs 

 Wymagany poziom  postaci:   2
 Koszt Many: 295
 Opóźnienie: 60 sekund
 
 Ikonka Przyzwania Nieumarłych Psów 

 Przyzywa 3 Nieumarłe Psy z otchłani aby walczyły po stronie postaci. Każdy z nich zadaje 15% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne za każdym uderzeniem.

Przyzwanie Nieumarłych Psów w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Wysysające Bestie

 Psy zyskują punkty Życia równe 50% zadawanych przez nich obrażeń, połowa z nich jest przekazywana postaci.

  Błękitny

  Więź Życia

  40% otrzymanych obrażeń jest absorbowane przez Nieumarłe Psy.

 Karmazynowy

  Płonące Ogary

 Płonące psy przypalają pobliskich wrogów zadając obrażenia równe 7.8% obrażeń broni na sekundę jako Ogień.

 Obsydianowy

  Wściekłe Psy

 Przywołane psy zyskują trujące ugryzienie, zadające 10% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna przez 3 sekundy.

 Złoty

  Ostatni Dar

 Po śmierci, Nieumarły Pies posiada 55% szans na wyrzucenie Kuli Życia.





 

Przerażenie
Horrify

 Wymagany poziom  postaci:   8
 Koszt Many: 74
 Opóźnienie: 20 sekund
 
 Ikonka Przerażenia 
 Postać zakłada astralną maskę wywołującą strach u wrogów w promieniu 12 metrów. Przerażenie nakazuje uciekać przez 5 sekund.
Użycie Przerażenia w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Prześladowca

 Postać otrzymuje 35% zwiększoną szybkość poruszania się na 4 sekundy po użyciu umiejętności.

  Błękitny

  Oblicze Śmierci

  Zwiększa zasięg działania umiejętności do 20 metrów.

 Karmazynowy

  Straszny Wygląd

 Postać zyskuje 110% dodatkowej Obrony na 8 sekund po rzuceniu Przerażenia.

 Obsydianowy

  Fobia

 Zwiększa czas trwania strachu u wrogów do 9 sekund. 

 Złoty

  Bezlitosna Trwoga

 Postać zyskuje 325 punktów Many za każdego przestraszonego wroga.





 

Astralny Spacer
Spirit Walk

 Wymagany poziom  postaci:   12
 Koszt Many: 295
 Opóźnienie: 15 sekund
 
 Ikonka Astralnego Spaceru 
 Postać wkracza do świata duchów na 2 sekundy.  Podczas przebywania w nim, ruch postaci nie może być zakłócony.
Przebywanie w świecie duchów może zostać przerwane jeśli postać rzuci czar lub jeśli fizyczna forma postaci straci więcej niż 50% punktów Życia.
Użycie Astralnego Spaceru w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Lecząca Podróż

 Postać zyskuje 11% maksymalnych punktów Życia na sekundę gdy przebywa w świecie duchów.

  Błękitny

  Wycieczka 

 Zwiększa czas Astralnego Spaceru do 3.2 sekundy.

 Karmazynowy

  Zerwanie

 Wrogowie przez których postać przejdzie w świece duchów otrzymają 455% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne.

 Obsydianowy

  Szok Przejściowy

  Gdy Astralny Spacer się kończy, fizyczna forma postaci przypala wrogów zadając im 234% obrażeń broni jako Ogień wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów.

 Złoty

  Honorowy Gość

 Postać zyskuje 11% swoich maksymalnych punktów Many na sekundę podczas Astralnego Spaceru.





 

  Zaklęcie
Hex

 Wymagany poziom  postaci:   6
 Koszt Many:295
 Opóźnienie: 10 sekund
 
Ikonka Zaklęcia 

 Przywołuje Szamana Fetyszy na 8 sekund który zaklina wrogów w kurczaki. Przemienieni wrogowie nie mogą przeprowadzać żądnych ofensywnych akcji oraz otrzymują 20% więcej obrażeń.

Użycie Zaklęcia w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Przekleństwo

 Zwiększa obrażenia otrzymywane przez zaklętych wrogów do 50%.

  Błękitny

  Wściekły Kurczak

 Postać zamienia się we Wściekłego Kurczaka na 5 sekund, który może eksplodować zadając 182% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom w promieniu 12 metrów.

 Karmazynowy

  Bolesna Przemiana

 Zaklęci wrogowie krwawią otrzymując 30% obrażeń broni na sekundę  jako obrażenia Fizyczne.

 Obsydianowy

  Niestabilna Forma

 Zaklęci wrogowie eksplodują podczas śmierci zadając 156% obrażeń broni jako Trucizna wszystkim wrogom w promieniu 8 metrów.

 Złoty

  Magia Zaporowa

 Szaman Fetyszy co jakiś czas uleczy sojusznicze postacie zwracając 1137 punktów Życia.



 

  Groza



 

Żniwa Dusz
Soul Harvest

 Wymagany poziom  postaci:   14
 Koszt Many: 118
 Opóźnieni: 15 sekund
 
 Ikonka Żniw Dusz 
 Postać żywi się siłą życiową wrogów na obszarze o promieniu 15 metrów. Zyskuje też 126 punktów Ataku za każdego wroga na którego działa umiejętność. Efekt ten utrzymuje się 30 sekund.
Użycie Żniw Dusz w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Mściwa Dusza

 Wrogowie dotknięci Żniwami Dusz otrzymują dodatkowo 273% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne.

  Błękitny

  Wyczerpywana Dusza

  Zwiększa czas trwania umiejętności do 50 sekund.

 Karmazynowy

  Zassanie

 Postać uzyskuje 365 punktów Życia za każdego dotkniętego Żniwami Dusz.

 Obsydianowy

  Wysychanie

 Zmniejsza szybkość ruchu wrogów o 60% na okres 8 sekund.

 Złoty

  Połknięcie Duszy

 Postać zyskuje 325 punktów Many za każdego wroga dotkniętego Żniwem Dusz.





 

Ofiara
Sacrifice

 Wymagany poziom  postaci:   16
 
 Ikonka Ofiary 
  Wszystkie Nieumarłe Psy wybuchają, każdy zadając 200% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom w promieniu 12 metrów.
Użycie Poświęcenia w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Najbliższy Krewniak

 Każdy złożony w ofierze Nieumarły Pies posiada 55% szans na ożywienie nowego psa.

  Błękitny

  Za Pana 

 Postać otrzymuje 771 punktów Życia za każdego złożonego w ofierze psa.

 Karmazynowy

  Sprowokowana Sfora

  Zwiększa zadawane obrażenia o 8% za każdego złożonego w ofierze psa na 60 sekund.

 Obsydianowy

  Czarna Krew

  Wystrzelona zostaje czarna, kleista maź spowalniająca wszystkich trafionych wrogów o 60% przez 6 sekund.

 Złoty

  Duma

  Gwarantuje postaci 886 punktów Many za każdego złożonego w ofierze psa.







Masowa Dezorientacja
Mass Confusion

 Wymagany poziom  postaci:   24
 Koszt Many: 443
 Opóźnienie: 60 sekund
 
 Ikonka Masowej Dezorientacji 
 Wzbudza paranoję u wrogów, nakazującą walczyć niektórym po stronie postaci przez 8 sekund.
Użycie Masowej Dezorientacji w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Degeneracja

 Cele zabite podczas bycia zdezorientowanym posiadają 78% szans na zostanie przywróconym jako Nieumarły Pies.

  Błękitny

  Zbiorowa Histeria

 Maksymalnie 7 potworów nie będących zdezorientowanymi zostanie ogłuszone na 4 sekundy po pierwszym rzuceniu czaru.

 Karmazynowy

  Paranoja

 Wszyscy wrogowie na obszarze będą otrzymywać 30% dodatkowych obrażeń.

 Obsydianowy

  Masowe Urojenia

 Poza dezorientacją, przez wrogów przetoczy się ogromna dusza zadająca 36% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom których dotknie.

 Złoty

  Niestabilna Sfera

 Opóźnienie w rzucaniu czaru zmniejsza się do 40 sekund.




  Rozkład



 

Szarżujący Zombi
Zombie Charger

 Wymagany poziom  postaci:   5
 Koszt Many: 384
 
Ikonka Szarżującego Zombi
   
 Seria zamaszystych ciosów zadająca 110% obrażeń broni wszystkim wrogom znajdującym się przed postacią. Co trzeci cios dosięga wszystkich przeciwników wokół postaci i otumania ich, spowalniając szybkość poruszania się o 50% oraz szybkość ataku o 35% przez 5 sekund.
Użycie Szarżującego Zombi w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Eksplodująca Bestia

 Przywołuje wybuchającego Nieumarłego Psa zadającego 146% obrażeń broni jako Ogień wszystkim wrogom w promieniu 9 metrów.

  Błękitny

  Fala Zombi  

 Przyzywa 5 szarżujących zombi, z których każdy zadaje 70% obrażeń broni jako Trucizna.

 Karmazynowy

  Niedźwiedzie Zombi

 Przyzywa 3 niedźwiedzie zombie, z których każdy zadaje wrogom 55% obrażeń broni jako Trucizna.

 Obsydianowy

  Trędowate Zombi

  Szarżujący Zombi pozostawia za sobą trujący obłok zadający 39% obrażeń broni jako Trucizna wrogom, którzy znajdą się w zasięgu.

 Złoty

   Nieumarły

  Jeśli Szarżujący Zombi zabije cel, w miejscu jego śmierci pojawi się ponownie zadając 98% obrażeń broni jako Trucizna. Efekt ten może powtórzyć się 5 razy.

 



 

Ostrzał Dusz
Spirit Barrage

 Wymagany poziom  postaci:  21
 Koszt Many: 236
 
 Ikonka Ostrzału Dusz 
 Wrogowie są bombardowani strzałami duszy zadającymi 120% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne.
Użycie Ostrzału Dusz w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Bożek

 Przywołuje widmo  na 20 sekund, które krąży nad postacią ciskające w pobliskich wrogów strzałami duszy zadając 78% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne.

  Błękitny

  Studnia Dusz

 Każde użycie czaru uwalnia 3 dodatkowe strzały dusz na pobliskich wrogów nie będących celem pierwotnego ataku. Zadają one 36% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne.

 Karmazynowy

  Upust Krwi

 Dusza zwraca 6% zadanego obrażenia jako punkty Życia.

 Obsydianowy

  Widziadło

 Przyzywa widmo na 5 sekund które zadaje 33% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów.

 Złoty

  Skwapliwa Dusza  

 Postać zyskuje 295 punktów Many za każde uderzenie pociskiem.





 

Kwasowa Chmura
Acid Cloud

 Wymagany poziom  postaci:   22
 Koszt Many: 886
 
Ikonka Kwasowej Chmury
   
 Następuje opad kwasu zadający początkowo 125% obrażeń broni jako Trucizna, następnie 25% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna wrogom pozostającym w polu rażenia czaru.
Użycie Chmury Kwasu w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Pocałunek Śmierci 

 Postać wypluwa chmurę kwasu zadającą 146% obrażeń broni jako Trucizna, następnie 29% obrażeń broni jako Trucizna wrogom pozostającym w polu rażenia czaru.

  Błekitny

  Deszcz Kwasu

  Początkowy zasięg uderzenia opadu jest zwiększony do 24 metrów oraz zadaje 146% obrażeń broni jako Trucizna.

 Karmazynowy

  Trupia Bomba

  Z gruntu wyłaniają się zwłoki zadające po eksplozji 211% obrażeń broni jako Trucizna wrogom w zasięgu działania czaru.

 Obsydianowy

  Bomba Szlamowa

  Opadły kwas formuje na ziemi maź napromieniowującą pobliskich wrogów 20% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna. Szlam pozostaje na podłożu 12 sekund, po czym rozpływa się.

 Złoty

  Powolny Wżer

 Zwiększa czas utrzymywania się kwasu na podłożu do 7 sekund.





Mur Zombi
Wall of Zombies 

 Wymagany poziom  postaci:   28
 Koszt Many: 591
 
Ikonka Muru Zombi
   
 Z gruntu wznosi się szereg zombi, które atakują pobliskich wrogów zadając 40% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne przez 5 sekund.
Użycie Muru Zombi w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Dołożenie

 Spiętrzona grupa zombi przewraca się, zadając 221% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom na swojej drodze, przy okazji ich odrzucając.

  Błekitny

  Barykada

 Podwaja długość muru zombie, który zadaje obrażenia równe 42% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne.

 Karmazynowy

  Pełzacze

  Z grobu wstanie do 3 zombi i zaatakuje pobliskich wrogów zadając 31% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne z każdym uderzeniem.

 Obsydianowy

  Szał Martwych

 Zombi rozbiegają się we wszystkich kierunkach zadając 117% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne pobliskim wrogom.

 Złoty

  Uporczywy Uścisk

 Zombi spowolnią szybkość ruchu wrogów o 60% na 6 sekund.


 

  Voodoo



 

  Gargantuan
Gargantuan

 Wymagany poziom  postaci:  18
 Koszt Many: 886
 Opóźnienie: 45 sekund
 
 Ikonka Gargantuana 

  Przywołuje gargantuicznego zombie do pomocy w walce. Gargantuan atakuje zadając 30% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne przy każdym uderzeniu.

Użycie Gargantuana w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Brutal

  Gargantuan zyskuje umiejętność okresowego uderzania wrogów z siłą zadającą 205% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne oraz ogłuszania ich na 3 sekundy.

  Błękitny

  Kolos

  Gargantuan zyskuje umiejętność Rozłupywania która pozwala mu na uderzanie wielu wrogów zadając 52% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne.

 Karmazynowy

  Niezmordowany Gigant

  Gdy Gargantuan walczy z Elitarnym wrogiem lub jest otoczony przez 5 wrogów dostaje furii na 15 sekund, która gwarantuje:

  • 43% zwiększoną szybkość poruszania się
  • 43% zwiększoną szybkość ataku
  • 125% obrażeń Fizycznych.

Efekt ten może zostać aktywowany raz na 120 sekund. Elitarni wrogowie obejmują Czempionów, potwory Rzadkie, Bosów i innych graczy. 
 

 Obsydianowy

  Wielki Śmierdziel

 Gargantuan jest otoczony chmurą trującego gazu, zadającą 30% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna pobliskim wrogom.

 Złoty

  Wściekły Obrońca

  Gargantuan jest przywoływany tylko na 15 sekund, ale jest o wiele potężniejszy. Jego pięści spowija ogień, zadający dodatkowe 112% obrażeń broni jako Ogień oraz odrzucający wrogów za każdym uderzeniem.



 

 

  Złowrogie Voodoo
Big Bad Voodoo 

 Wymagany poziom  postaci:  25
 Opóźnienie: 120 sekund
 
 Ikonka Złowrogiego Voodoo 

  Przyzywa Fetysza odprawiając rytuał zwiększający szybkość ataku oraz prędkość ruchu wszystkich sojuszników na obszarze o 15% przez 20 sekund.

Użycie Złowrogiego Voodoo w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Straszydło

 Wrogowie zabici na obszarze działania rytuału posiadają 60% szans na zostanie wskrzeszonym jako Nieumarły Pies.

  Błękitny

  Bębny Dżungli

 Zwiększa czas trwania rytuału do 36 sekund.

 Karmazynowy

  Taniec Paralityka

 Dodatkowo zwiększa obrażenia wszystkich sojuszników na obszarze o 30%

 Obsydianowy

  Trans Duszy

 Dodatkowo leczy wszystkich sojuszników na obszarze przywracając 4.5% ich maksymalnych punktów Życia na sekundę.

 Złoty

  Taniec Deszczu

 Odnawia 591 punktów Many na sekundę podczas trwania rytuału.

 

 

 

  Armia Fetyszy
Fetish Army 

 Wymagany poziom  postaci:  29
 Opóźnienie: 120 sekund
 
 Ikonka Armii Fetyszy 

 Przywołuje armię Fetyszy walczącą u boku postaci przez 20 sekund. Wyposażone w sztylety Fetysze a zadają 28% obrażeń broni jako Fizyczne.

Użycie Armii Fetyszy w grze

  

  Efekty Kamieni Runicznych

   

Poziom: Efekt:

 Alabastrowy

  Łowcy Głów

 Można przyzwać 2 Fetyszy więcej. Fetysze wystrzeliwują strzałki  na wrogów zadając 39% obrażeń broni jako Trucizna.

  Błękitny

  Legion Sztyletów

 Dodaje 2 wyposażonych w sztylety Fetyszy do armii postaci zwiększając obrażenia Fetyszy do 34% obrażeń broni jako Fizyczne.

 Karmazynowy

  Fetysza Zasadzka

 Każdy Fetysz zadaje 286% obrażeń broni jako Fizyczne każdemu wrogowi w pobliżu po pojawieniu się.

 Obsydianowy

  Podpalacze Tiki  

 Dodaje 2 fetyszy do armii postaci. Fetysze zioną ogniem formującym się w stożek zadający 33% obrażeń broni jako Ogień wrogom przed nimi.

 Złoty

  Ślepe Oddanie

 Zmniejsza czas potrzebny na załadowanie się czaru do 80 sekund.

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.