Diablo 3 - Szaman - Umiejętności Aktywne
Ostatnia modyfikacja: 02.07.2012. Utworzono: 03.01.2012
Umiejętności podstawowe
| Poziom: | Efekt: |
|
6
|
Drzazgi
Strzelasz 3 trującymi strzałkami, z których każda zadaje obrażenia od trucizny równe 60% obrażeń od broni. |
|
13
|
Paraliżująca strzałka
Toksyny, którymi pokryte są groty zatrutych strzałek spowalniają szybkość ruchu celu o 60% na 2 sek. |
|
25
|
Ciernista strzałka Odzyskujesz 24 pkt. many za każdym razem, gdy zatruta strzałka trafi w cel. |
|
43
|
Ognista strzałka Podpalasz strzałkę, dzięki czemu zadaje od razu obrażenia od ognia równe 160% obrażeń od broni. |
| 52
|
Wężem w twarz Przekształca strzałkę w węża, który ma 30% szans na ogłuszenie celu na 1.5 sek. |
| Poziom: | Efekt: |
|
9
|
Skaczące pająki Przywołujesz pająki, które skaczą na wrogów na odległość 25 m i zadają obrażenia fizyczne równe 19% obrażeń od broni. |
|
18
|
Pajęcza Królowa
Przyzywa pajęczą królową, która powija małe pająki zadające 16% obrażeń od broni na sekundę w formie trucizny. Królowa istnieje 15 sek. |
|
33
|
Owdawiacze Przywołujesz wdowie pająki, które z każdym trafieniem przywracają ci 3 pkt. many. |
|
45
|
Petryfikujące pająki Przywołujesz paraliżujące pająki. Każdy ich atak ma 25% szans na spowolnienie szybkości ruchu wrogów o 60%. |
|
55
|
Ogniste pająki |
|
Plaga Ropuch |
|||
| Wymagany poziom postaci: 11 | |||
| Koszt Many: 34 |
|||
|
Wypuść kilka ropuch, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni wszystkim wrogom, którzy się z nimi zetkną.
|
||
|
|||
| Poziom: | Efekt: |
|
17
|
Wybuchowe ropuchy
Mutujesz ropuchy, które wybuchają, zadając obrażenia od ognia równe 169% obrażeń od broni. |
|
24
|
Ropuszysko
Przywołujesz olbrzymią ropuchę, która połyka wrogów w całości na 5 sek. i trawi ich, zadając obrażenia fizyczne równe 20% obrażeń od broni. Runa sprawia, że plaga ropuch ma 5 sekundowy czas odnowienia. |
|
35
|
Deszcz ropuch Wywołujesz deszcz ropuch, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni wszystkim wrogom na obszarze rażenia przez 2 s. |
|
51
|
Trujące ropuchy Tworzysz zmutowane żółte żaby, które zadają obrażenia od trucizny równe 130% obrażeń od broni i mają 15% szans na wprowadzenie wrogów w stan zamętu na 4 sek. |
|
54
|
Więź z ropuchami
Pozwala rzucać plagę ropuch za darmo. |
|
Ognista Bomba |
|||
| Wymagany poziom postaci: 21 | |||
| Koszt Many: 10 |
|||
|
Rzucasz wybuchającą czaszką, która zadaje obrażenia od ognia równe 85% obrażeń od broni w promieniu 8 m.
|
||
|
|||
| Poziom: | Efekt: |
|
28
|
Błysk Ognia
Każda z bomb zamiast wybuchać na danym obszarze odbija się od maksymalnie 6 celów. Z każdym kolejnym odbiciem obrażenia są zmniejszane 15%. |
|
31
|
Rzut Kośćmi
Sprawia, że czaszka może się odbić 2 razy. |
|
38
|
Ognista jama
Po wybuchu pozostaje dół płomieni, które zadają obrażenia od ognia równe 8% obrażeń od broni przez 3 sek. |
|
47
|
Słup ognia
Tworzy kolumnę płomieni, która wypluwa płomień na najbliższego wroga zadając obrażenia od ognia równe 140% obrażeń od broni przez 3 sek. |
|
60
|
Upiorna bomba |
Umiejętności dodatkowe
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Śmierć jest Życiem Zabici wrogowie posiadają 50% szans na wytworzenie Kuli Życia. |
|
Błękitny
|
Deszcz Ciał Z nieba spadają ciała zadające 24 obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne pobliskim wrogom. |
|
Karmazynowy
|
Zawzięte Węgorze
Zwiększa zadawane obrażenia do 104% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne. |
|
Obsydianowy
|
Niezłomny Chwyt
Zwiększa efekt spowolnienia do 58%. |
|
Złoty
|
Desperacki Uścisk Redukuje czas potrzebny na odnowienie się czaru do 6 sekund. |
|
Nietoperze Ognia |
|||
| Wymagany poziom postaci: 9 | |||
| Koszt Many: 295 |
|||
|
Stado ognistych nietoperzy pali wrogów przed postacią zadając 100% obrażeń broni jako Ogień.
|
||
|
|||
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Chmura Nietoperzy
Przywołuje nietoperze zadające obrażenia pobliskim wrogom 162%
obrażeń broni na sekundę jako Ogień. Obrażenia zadawane przez nietoperze
wzrastają o 5% na sekundę, maksymalnie do 25%. |
|
Błekitny
|
Wygłodniałe Nietoperze
Natychmiastowo przyzywa nietoperze nękające pobliskich wrogów zadające 273% obrażeń broni jako Ogień. |
|
Karmazynowy
|
Straszliwe Nietoperze
Przyzywa mniej nietoperzy, które za to są większe. Mają zasięg 40 metrów i zadają 208% obrażeń broni na sekundę jako Ogień. |
|
Obsydianowy
|
Plaga Nietoperzy Wrogowie na obszarze zostają zatruci. Obrażenia od zatrucia na początku ujmują punkty Życia celu powoli, ale mogą zostać przyspieszone do maksymalnie 162% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna. |
|
Złoty
|
Wampiryczne Nietoperze |
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Zawzięta Dusza
Modyfikuje nawiedzającą duszę która zadaje 309% obrażeń broni jako obrażenia Magiczne przez 3 sekundy. |
|
Błękitny
|
Zwlekająca Dusza Jeśli w zasięgu nie ma wrogów, dusza pozostanie przez 12 sekund na polu walki. |
|
Karmazynowy
|
Pochłaniająca Dusza Dusza zwraca 16% zadanych przez nią obrażeń jako punkty Życia. |
|
Obsydianowy
|
Chwytna Dusza Spowalnia szybkość ruchu wroga o 37%. |
|
Złoty
|
Wysysająca Dusza Dusza zwraca 21 punktów Many na sekundę. |
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Zarażający Rój Wrogowie Zabici przez Chmarę Szarańczy pozostawiają chmurę dodatkowych szarańczaków zadające 27% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna. Chmura ta utrzymuje się przez 3 sekundy. |
|
Błekitny
|
Zaraza
Gdy rój przenosi się na innego wroga, istnieje 40% szans na objęcie przez niego 2 wrogów zamiast jednego. |
|
Karmazynowy
|
Przypalająca Szarańcza
Podpala szarańczaki pozwalając zadawać im 78% obrażeń broni na sekundę jako Ogień. |
|
Obsydianowy
|
Rój Insektów
Zwiększa czas trwania umiejętności do 7 sekund. |
|
Złoty
|
Niszczycielska Chmara |
Umiejętności obronne
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Wysysające Bestie Psy zyskują punkty Życia równe 50% zadawanych przez nich obrażeń, połowa z nich jest przekazywana postaci. |
|
Błękitny
|
Więź Życia 40% otrzymanych obrażeń jest absorbowane przez Nieumarłe Psy. |
|
Karmazynowy
|
Płonące Ogary
Płonące psy przypalają pobliskich wrogów zadając obrażenia równe 7.8% obrażeń broni na sekundę jako Ogień. |
|
Obsydianowy
|
Wściekłe Psy
Przywołane psy zyskują trujące ugryzienie, zadające 10% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna przez 3 sekundy. |
|
Złoty
|
Ostatni Dar Po śmierci, Nieumarły Pies posiada 55% szans na wyrzucenie Kuli Życia. |
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Prześladowca Postać otrzymuje 35% zwiększoną szybkość poruszania się na 4 sekundy po użyciu umiejętności. |
|
Błękitny
|
Oblicze Śmierci Zwiększa zasięg działania umiejętności do 20 metrów. |
|
Karmazynowy
|
Straszny Wygląd Postać zyskuje 110% dodatkowej Obrony na 8 sekund po rzuceniu Przerażenia. |
|
Obsydianowy
|
Fobia Zwiększa czas trwania strachu u wrogów do 9 sekund. |
|
Złoty
|
Bezlitosna Trwoga Postać zyskuje 325 punktów Many za każdego przestraszonego wroga. |
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Lecząca Podróż Postać zyskuje 11% maksymalnych punktów Życia na sekundę gdy przebywa w świecie duchów. |
|
Błękitny
|
Wycieczka Zwiększa czas Astralnego Spaceru do 3.2 sekundy. |
|
Karmazynowy
|
Zerwanie Wrogowie przez których postać przejdzie w świece duchów otrzymają 455% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne. |
|
Obsydianowy
|
Szok Przejściowy Gdy Astralny Spacer się kończy, fizyczna forma postaci przypala wrogów zadając im 234% obrażeń broni jako Ogień wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów. |
|
Złoty
|
Honorowy Gość Postać zyskuje 11% swoich maksymalnych punktów Many na sekundę podczas Astralnego Spaceru. |
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Przekleństwo
Zwiększa obrażenia otrzymywane przez zaklętych wrogów do 50%. |
|
Błękitny
|
Wściekły Kurczak Postać zamienia się we Wściekłego Kurczaka na 5 sekund, który może eksplodować zadając 182% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom w promieniu 12 metrów. |
|
Karmazynowy
|
Bolesna Przemiana
Zaklęci wrogowie krwawią otrzymując 30% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne. |
|
Obsydianowy
|
Niestabilna Forma
Zaklęci wrogowie eksplodują podczas śmierci zadając 156% obrażeń broni jako Trucizna wszystkim wrogom w promieniu 8 metrów. |
|
Złoty
|
Magia Zaporowa Szaman Fetyszy co jakiś czas uleczy sojusznicze postacie zwracając 1137 punktów Życia. |
Groza
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Mściwa Dusza Wrogowie dotknięci Żniwami Dusz otrzymują dodatkowo 273% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne. |
|
Błękitny
|
Wyczerpywana Dusza Zwiększa czas trwania umiejętności do 50 sekund. |
|
Karmazynowy
|
Zassanie Postać uzyskuje 365 punktów Życia za każdego dotkniętego Żniwami Dusz. |
|
Obsydianowy
|
Wysychanie Zmniejsza szybkość ruchu wrogów o 60% na okres 8 sekund. |
|
Złoty
|
Połknięcie Duszy Postać zyskuje 325 punktów Many za każdego wroga dotkniętego Żniwem Dusz. |
|
Ofiara |
|||
| Wymagany poziom postaci: 16 | |||
|
Wszystkie Nieumarłe Psy wybuchają, każdy zadając
200% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom w promieniu
12 metrów. |
||
|
|||
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Najbliższy Krewniak
Każdy złożony w ofierze Nieumarły Pies posiada 55% szans na ożywienie nowego psa. |
|
Błękitny
|
Za Pana
Postać otrzymuje 771 punktów Życia za każdego złożonego w ofierze psa. |
|
Karmazynowy
|
Sprowokowana Sfora
Zwiększa zadawane obrażenia o 8% za każdego złożonego w ofierze psa na 60 sekund. |
|
Obsydianowy
|
Czarna Krew
Wystrzelona zostaje czarna, kleista maź spowalniająca wszystkich trafionych wrogów o 60% przez 6 sekund. |
|
Złoty
|
Duma
Gwarantuje postaci 886 punktów Many za każdego złożonego w ofierze psa. |
|
Masowa Dezorientacja |
|||
| Wymagany poziom postaci: 24 | |||
| Koszt Many: 443 | |||
| Opóźnienie: 60 sekund |
|||
|
Wzbudza paranoję u wrogów, nakazującą walczyć niektórym po stronie postaci przez 8 sekund. | ||
|
|||
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Degeneracja Cele zabite podczas bycia zdezorientowanym posiadają 78% szans na zostanie przywróconym jako Nieumarły Pies. |
|
Błękitny
|
Zbiorowa Histeria
Maksymalnie 7 potworów nie będących zdezorientowanymi zostanie ogłuszone na 4 sekundy po pierwszym rzuceniu czaru. |
|
Karmazynowy
|
Paranoja Wszyscy wrogowie na obszarze będą otrzymywać 30% dodatkowych obrażeń. |
|
Obsydianowy
|
Masowe Urojenia Poza dezorientacją, przez wrogów przetoczy się ogromna dusza zadająca 36% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom których dotknie. |
|
Złoty
|
Niestabilna Sfera Opóźnienie w rzucaniu czaru zmniejsza się do 40 sekund. |
Rozkład
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Eksplodująca Bestia Przywołuje wybuchającego Nieumarłego Psa zadającego 146% obrażeń broni jako Ogień wszystkim wrogom w promieniu 9 metrów. |
|
Błękitny
|
Fala Zombi Przyzywa 5 szarżujących zombi, z których każdy zadaje 70% obrażeń broni jako Trucizna. |
|
Karmazynowy
|
Niedźwiedzie Zombi Przyzywa 3 niedźwiedzie zombie, z których każdy zadaje wrogom 55% obrażeń broni jako Trucizna. |
|
Obsydianowy
|
Trędowate Zombi Szarżujący Zombi pozostawia za sobą trujący obłok zadający 39% obrażeń broni jako Trucizna wrogom, którzy znajdą się w zasięgu. |
|
Złoty
|
Nieumarły
Jeśli Szarżujący Zombi zabije cel, w miejscu jego śmierci pojawi się
ponownie zadając 98% obrażeń broni jako Trucizna. Efekt ten może
powtórzyć się 5 razy. |
|
Ostrzał Dusz |
|||
| Wymagany poziom postaci: 21 | |||
| Koszt Many: 236 |
|||
|
Wrogowie są bombardowani strzałami duszy zadającymi 120% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne. |
||
|
|||
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Bożek Przywołuje widmo na 20 sekund, które krąży nad postacią ciskające w pobliskich wrogów strzałami duszy zadając 78% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne. |
|
Błękitny
|
Studnia Dusz Każde użycie czaru uwalnia 3 dodatkowe strzały dusz na pobliskich wrogów nie będących celem pierwotnego ataku. Zadają one 36% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne. |
|
Karmazynowy
|
Upust Krwi Dusza zwraca 6% zadanego obrażenia jako punkty Życia. |
|
Obsydianowy
|
Widziadło
Przyzywa widmo na 5 sekund które zadaje 33% obrażeń broni na
sekundę jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów. |
|
Złoty
|
Skwapliwa Dusza Postać zyskuje 295 punktów Many za każde uderzenie pociskiem. |
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Pocałunek Śmierci
Postać wypluwa chmurę kwasu zadającą 146% obrażeń broni jako
Trucizna, następnie 29% obrażeń broni jako Trucizna wrogom pozostającym w
polu rażenia czaru. |
|
Błekitny
|
Deszcz Kwasu
Początkowy zasięg uderzenia opadu jest zwiększony do 24 metrów oraz zadaje 146% obrażeń broni jako Trucizna. |
|
Karmazynowy
|
Trupia Bomba Z gruntu wyłaniają się zwłoki zadające po eksplozji 211% obrażeń broni jako Trucizna wrogom w zasięgu działania czaru. |
|
Obsydianowy
|
Bomba Szlamowa
Opadły kwas formuje na ziemi maź napromieniowującą pobliskich wrogów
20% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna. Szlam pozostaje na podłożu
12 sekund, po czym rozpływa się. |
|
Złoty
|
Powolny Wżer |
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Dołożenie
Spiętrzona grupa zombi przewraca się, zadając 221% obrażeń broni
jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom na swojej drodze, przy okazji
ich odrzucając. |
|
Błekitny
|
Barykada
Podwaja długość muru zombie, który zadaje obrażenia równe 42% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne. |
|
Karmazynowy
|
Pełzacze
Z grobu wstanie do 3 zombi i zaatakuje pobliskich wrogów zadając 31%
obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne z każdym uderzeniem. |
|
Obsydianowy
|
Szał Martwych
Zombi rozbiegają się we wszystkich kierunkach zadając 117% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne pobliskim wrogom. |
|
Złoty
|
Uporczywy Uścisk |
Voodoo
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Brutal
Gargantuan zyskuje umiejętność okresowego uderzania wrogów z siłą
zadającą 205% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne oraz ogłuszania ich
na 3 sekundy. |
|
Błękitny
|
Kolos
Gargantuan zyskuje umiejętność Rozłupywania która pozwala mu na
uderzanie wielu wrogów zadając 52% obrażeń broni jako obrażenia
Fizyczne. |
|
Karmazynowy
|
Niezmordowany Gigant
Gdy Gargantuan walczy z Elitarnym wrogiem lub jest otoczony przez 5 wrogów dostaje furii na 15 sekund, która gwarantuje:
Efekt ten może zostać aktywowany raz na 120 sekund. Elitarni wrogowie
obejmują Czempionów, potwory Rzadkie, Bosów i innych graczy. |
|
Obsydianowy
|
Wielki Śmierdziel
Gargantuan jest otoczony chmurą trującego gazu, zadającą 30% obrażeń broni na sekundę jako Trucizna pobliskim wrogom. |
|
Złoty
|
Wściekły Obrońca
Gargantuan jest przywoływany tylko na 15 sekund, ale jest o wiele
potężniejszy. Jego pięści spowija ogień, zadający dodatkowe 112% obrażeń
broni jako Ogień oraz odrzucający wrogów za każdym uderzeniem. |
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Straszydło
Wrogowie zabici na obszarze działania rytuału posiadają 60% szans na zostanie wskrzeszonym jako Nieumarły Pies. |
|
Błękitny
|
Bębny Dżungli
Zwiększa czas trwania rytuału do 36 sekund. |
|
Karmazynowy
|
Taniec Paralityka
Dodatkowo zwiększa obrażenia wszystkich sojuszników na obszarze o 30% |
|
Obsydianowy
|
Trans Duszy
Dodatkowo leczy wszystkich sojuszników na obszarze przywracając 4.5% ich maksymalnych punktów Życia na sekundę. |
|
Złoty
|
Taniec Deszczu
Odnawia 591 punktów Many na sekundę podczas trwania rytuału. |
| Poziom: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Łowcy Głów
Można przyzwać 2 Fetyszy więcej. Fetysze wystrzeliwują strzałki na wrogów zadając 39% obrażeń broni jako Trucizna. |
|
Błękitny
|
Legion Sztyletów
Dodaje 2 wyposażonych w sztylety Fetyszy do armii postaci zwiększając obrażenia Fetyszy do 34% obrażeń broni jako Fizyczne. |
|
Karmazynowy
|
Fetysza Zasadzka
Każdy Fetysz zadaje 286% obrażeń broni jako Fizyczne każdemu wrogowi w pobliżu po pojawieniu się. |
|
Obsydianowy
|
Podpalacze Tiki
Dodaje 2 fetyszy do armii postaci. Fetysze zioną ogniem
formującym się w stożek zadający 33% obrażeń broni jako Ogień wrogom
przed nimi. |
|
Złoty
|
Ślepe Oddanie
Zmniejsza czas potrzebny na załadowanie się czaru do 80 sekund. |






