Diablo 3 - Retrospekcja - Interfejs
Ostatnia modyfikacja: 15.07.2012. Utworzono: 02.05.2012
Archiwista, Szewc i Bard | Zapada Mrok Rodzą się Bohaterowie | Pytania i Odpowiedzi
Interfejs | Ekwipunek | Umiejętności | Ureh | Przedmioty | NPC | Inne Zmiany
Poniżej znajdują się wszystkie projekty interfejsu postaci, od najstarszego do aktualnego. Zmiany są głównie kosmetyczne, jednak w ostatecznym rozrachunku znacznie ułatwiają korzystanie z niego. W pierwszym są dwa miejsca na przedmioty, na drugim już tylko jedno - na miksturę. W trzecim projekcie zniknęły dwa przyciski menu (jeden do opcji gry, a drugi prawdopodobnie do gry wieloosobowej). Czwarty projekt zmienił położenie piątego przycisku na pasku szybkiego dostępu, który stał się dedykowanym przyciskiem dla mikstur.
Twórcy długi czas rozważali znany z poprzednich części serii system z miksturami, jednak ich podejście wobec tego aspektu nie zmieniło się. System pozwala używać potion'ów raz na 30 sekund przez co będziemy korzystać głównie z wypadających z potworów kul zdrowia. Z kolei eliksiry warto zostawić na czarną godzinę, kiedy naprawdę znajdziemy się w opresji.

Projekt 2:

Projekt 3:

Projekt 4:






