Diablo 3 - Mnich - Umiejętności Pasywne
Ostatnia modyfikacja: 15.03.2014. Utworzono: 23.12.2011
| Poziom |
Umiejętność | |
| 10 | |
Determinacja
Zadawane przez ciebie obrażenia zmniejszają obrażenia zadawane przez wroga o 20% na 2,5 sek. |
| 10 | ![]() |
Lekki krok Zwiększa szybkość ruchu o 10%. |
| 13 | ![]() |
Szybkostopy Zwiększa maksymalną wartość punktów siły duchowej o 100 oraz zwiększa regenerację siły duchowej o 2 pkt. na sekundę.Siła duchowa pozwala korzystać ze zdolności ofensywnych i defensywnych. |
| 16 | ![]() |
Transcendencja Każdy wydany punkt siły duchowej przywraca ci 50 pkt. życia.Efekt ten jest powiększony o 0,4% twojej premii do leczenia za kule zdrowia. |
| 20 | ![]() |
Dźwięczna inkantacja Koszt aktywacji mantry w punktach siły duchowej jest zmniejszony o 50%. Zyskujesz także 2 pkt. siły duchowej co sekundę, kiedy nauczysz się mantry. |
| 20 | ![]() |
Inicjatywa Wartość twojego pancerza zostaje zwiększona o 30% twojej zręczności. |
| 24 | ![]() |
Podniosła Dusza Trzymając broń w każdej ręce, masz 15% szansy na unikanie ataków. Używając broni dwuręcznej generowanie siły duchowej jest zwiększone o 35%. |
| 27 | ![]() |
Szósty Zmysł Twoja szansa na unik zostaje zwiększona o wartość równą 42,5% twojej szansy na zadanie trafienia krytycznego. |
| 30 |
Prowokacja Czas działania efektów ograniczających możliwości kontrolowania postaci zostaje skrócony o 25%.Za każdym razem gdy zostaniesz ogłuszony, zamrożony, przestraszony, unieruchomiony lub zauroczony, otrzymasz premię 15% do zadawanych obrażeń na 10 sek. |
|
| 35 |
Ikona Ytara Skraca wszystkie czasy odnowienia o 20%. |
|
| 40 |
Światło przewodnie Twoje umiejętności leczące i ochronne zapewniają ci premię do zadawanych obrażeń równą procentowi brakujących punktów życia (maksymalnie 30%) przez 10 sek. |
|
| 45 |
Jedność Twoja odporność na siły żywiołów jest równa najwyższej z odporności na poszczególne żywioły. |
|
| 50 | ![]() |
Kombinacja Ciosów Każda użyta umiejętność generująca siłę duchową zwiększa zadawane obrażenia o 10% przez 3 sek. |
| 58 | |
Na pograniczu śmierci
Gdy otrzymasz zabójczy cios, zamiast zginąć odzyskujesz 35% maksymalnej wartości życia i 35% pkt. siły duchowej. |
| Poziom |
Umiejętność | |
| 64 |
Harmonia Wszyscy sojusznicy znajdujący się pod wpływem twoich mantr zadają o 5% większe obrażenia. Za każdego z nich otrzymujesz premię 5% do zadawanych obrażeń. |
|
| 66 |
Impet Po przebyciu 30 metrów zadajesz o 15% większe obrażenia przez 4 sek. |
|
| 68 |
Impet
Co trzecie trafienie z użyciem umiejętności generującej siłę duchową zwiększa obrażenia następnego ataku wymagającego wydania punktów siły duchowej o 40%. |
|














