Diablo 3 - Mnich - Umiejętności Aktywne
Ostatnia modyfikacja: 06.07.2012. Utworzono: 23.12.2011
Generator Ducha
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Błysk Pięści Grzmotu zwiększają szansę na Unik o 11% przez 2 sekundy. |
|
Błękitny
|
Łańcuch błyskawic Zamiast odrzucać wrogów w tył, co trzeci cios wyzwala łańcuch błyskawic przeskakujących do maksymalnie 6 pobliskich celów. Każde jej uderzenie zadaje 156% obrażeń broni jako Blyskawica. |
|
Karmazynowy
|
Grzmot Każdy cios wywołuje falę uderzeniową raniącą wszystkich wrogów w zasięgu 6 metrów od pierwotnego celu uderzenia, zadającą 30% obrażeń broni jako Błyskawica. Ponadto pozwala na teleportowanie się na niewielki dystans przy pierwszym uderzeniu. |
|
Obsydianowy
|
Naelektryzowanie
Pierwotny cel uderzenia zostaje naelektryzowany na 7 sekund. Naelektryzowani wrogowie doznają 120% obrażeń broni jako Błyskawica, gdy atakujesz pobliskich wrogów Pięściami Grzmotu. |
| Złoty
|
Wzbudzony Ciosy krytyczne zadane tą umiejętnością generują 4 punkty Ducha. |
|
Smiercionośny Zasięg |
|||
| Wymagany poziom postaci: 4 | |||
| Generuje: 6 punktów Ducha | |||
|
Tworzy linie czystej siły na niewielkim dystansie zadające 100% obrażeń broni. Co trzeci cios sięga 25 metrów.
|
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Bystre Oko
Trzecie uderzenie Śmiercionośnego Zasięgu zwiększa obronę Mnicha o 125% na 7 sekund. |
|
Błękitny
|
Przebijający Trójząb
Drugie oraz trzecie uderzenie przy użyciu tej umiejętności posiada zwiększony zasięg oraz efekt. Ponadto zwiększa zadane obrażenia do 130% obrażeń broni. |
|
Karmazynowy
|
Przezorność Trzecie uderzenie Śmiercionośnym Zasięgiem zwiększa obrażenia wszystkich ataków o 30% przez 30 sekund. |
|
Obsydianowy
|
Rozproszone Ciosy Trzecie uderzenie jest zastępowane atakiem, który dosięgnie do 6 wrogów na obszarze 15 metrów zadając 100% obrażeń broni jako Błyskawice. |
|
Złoty
|
Tajemne Uderzenie
Ciosy krytyczne zadane przy użyciu tej umiejętności generuja 4 punkty Ducha |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Rozdzierająca Fala Uderzeni wrogowie otrzymuja 15% dodatkowych obrażeń z wszystkich ataków przez 5 sekund. |
|
Błękitny
|
Tsunami Trzeci atak Niszczącej fali zwiększa swój zasięg do 17 metrów, jednocześnie zwiększając efekt spowolnienia wrogów do 60%. |
|
Karmazynowy
|
Masakra Zwiększa obrażenia do 143% obrażeń broni. |
|
Obsydianowy
|
Wstrząs Wrogowie potraktowani Niszczącą Falą zadają 40% mniejsze obrażenia przez 5 sekund. |
|
Złoty
|
Przypływ Uderzenia krytyczne wyprowadzone przy użyciu tej umiejętności generują 4 punkty Ducha. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Płonąca Esencja Trzecie uderzenie powoduje zapalenie się celu zadając 78% obrażeń broni jako Ogień na sekundę przez 3 sekundy. Jeśli cel umrze podczas palenia się, wybuchając podpala wszystkich pobliskich wrogów zadając obrażenia równe 39% obrażeń broni jako Ogień przez 2 sekundy. Efekt ten może spowodować reakcje łańcuchową. |
|
Błekitny
|
Pełzający Zgon Efekt krwawienia dosięga maksymalnie 5 wrogów znajdujących sie przed postacią. |
|
Karmazynowy
|
Nadciągająca Zagłada Zwiększa czas trwania krwawienia do 7 sekund. |
|
Obsydianowy
|
Wątłe Ciało Trzeci cios zadaje celowi 15% dodatkowych obrażeń przez 3 sekundy. |
|
Złoty
|
Krzepki Duch |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Pan Wichru
Zwiększa czas trwania wiru do 9 sekund. |
|
Błekitny
|
Burza Ognia
Zwiększa promień wiru do 14 metrów oraz modyfikuje obrażenia zadane wirem do 18% obrażeń broni na sekundę jako Ogień. Łącznie za 3 uderzenia wir zadać może 54% obrażeń broni na sekundę. |
|
Karmazynowy
|
Burza Ostrzy
Zagęszcza wir, zwiększając zadawane przez niego obrażenia każdorazowo do 26% obrażeń broni na sekundę. Zwiększa to obrażenia zadane trzykrotnie przez wir do 78% obrażeń broni ona sekundę. |
|
Obsydianowy
|
Cyklon
Podczas gdy wir zadaje maksimum obrażeń, co trzecie uderzenie wytwarza tornado z błyskawic które okresowo poraża pobliskich nieprzyjaciół 43% obrażeń broni jako Błyskawice. Czas trwania każdego tornada wynosi 3 sekundy. |
|
Złoty
|
Duchowa Burza |
|
Droga Setki Pięści |
|||
| Wymagany poziom postaci: 21 | |||
| Generuje: 6 punktów Ducha |
|||
|
Seria szybkich ciosów zadających 125% obrażeń broni trafionym wrogom.
|
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Podmuch
Trzeci cios generuje falę wiatru zadającą 175% obrażeń broni jako Fizyczne wrogom znajdującym się bezpośrednio przed postacią. |
|
Błekitny
|
Błyskawiczna Dłoń
Zwiększa liczbę ciosów w drugim uderzeniu z 8 do 12. |
|
Karmazynowy
|
Pięści Furii
Uderzeni wrogowie otrzymają dodatkowe 30% obrażeń broni na sekundę jako Światło przez 5 sekund. Ponadto pozwala pierwszemu ciosowi na przeniesienie się na niewielką odległość. |
|
Obsydianowy
|
Chyże Dłonie
Uderzenia krytyczne zwiększają szybkość ataku o 16% oraz szybkość poruszania się o 8%. Efekt trwa 5 sekund oraz może zostać wyzwolony maksymalnie 3 razy. |
|
Złoty
|
Salwa Ducha |
Umiejętności zużywające Ducha
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Przenikliwe Światło Zwiększa ryzyko spudłowania przez wrogów do 50%. |
|
Błękitny
|
Echo Oślepienia 3 sekundy po użyciu Oślepiającego Błysku, następny błysk oślepi wrogów na obszarze 20 metrów na 2,5 sekundy. |
|
Karmazynowy
|
Światło Wiary Na 5 sekund po użyciu Oślepiającego Błysku, wszystkie ataki postaci zostają pobłogosławione 35% dodatkowych obrażeń broni od Światła. |
|
Obsydianowy
|
Ślepi i Zdezorientowani Oślepieni wrogowie mają 30% szans na zaatakowanie swoich sojuszników. |
|
Złoty
|
Autorefleksja Zwiększa czas trwania oślepienia wrogów do 9 sekund. |
|
Smagające Kopnięcie |
|||
| Wymagany poziom postaci: 3 | |||
| Koszt Ducha: 30 |
|||
|
Wyzwala śmiercionośne kopnięcie odrzucające przeciwników, zadający 225% obrażeń broni. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Kolec Skorpiona Zamiast bycia odrzuconym, wrogowie po uderzeniu zostają ogłuszeni na 2.2 sekundy. |
|
Błękitny
|
Wirujące Kopnięcie Płomieni Miota kolumnę ognia przebijająca się przez wrogów, zadającą 263% obrażeń broni jako Ogień każdemu wrogowi w którego uderzy. |
|
Karmazynowy
|
Kopnięcie Szponu Sępa Potoki ognia podczas kopnięć ranią wrogów 292% obrażeń od broni jako Ogień, odrzucając ich do tyłu. |
|
Obsydianowy
|
Ręka Ytar Razi wszystkich wrogów w zasięgu 5 metrów od lokalizacji celu 263% obrażeniami broni i spowalnia ich szybkość ruchu o 60% przez 4 sekundy. |
|
Złoty
|
Kopnięcie Rozległej Armady Wszyscy wrogowie wokół postaci są odrzucani 200% dalej oraz spowolniony zostaje ich ruch o 60% przez 4 sekundy. |
|
Tchnienie Niebios |
|||
| Wymagany poziom postaci: 5 | |||
| Koszt Ducha: 50 |
|||
|
Promień czystej energii leczy postać oraz sojuszników na obszarze 12 metrów lecząc 1299 do 1949 punktów życia. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Płomień Skruchy Wrogowie dosięgnięci Tchnieniem Niebios uciekają w popłochu przez 2,25 sekundy, otrzymując jednocześnie 20% obrażeń broni na sekundę jako Światło podczas ucieczki. |
|
Błękitny
|
Krąg Życia Zwiększa moc leczącą, która przywraca od 1689 do 2534 punktów życia. |
|
Karmazynowy
|
Krąg Wzgardy Poza leczeniem, Tchnienie Niebios przypala wrogów 30% obrażeń broni jako Światło. |
|
Obsydianowy
|
Palący Gniew Zwiększa wszelkie zadawane obrażenia o 12% przez 45 sekund po użyciu Tchnienia Niebios. |
|
Złoty
|
Przepełniony Światłem Zapewia 1 dodatkowy punkt Ducha z każdej kombinacji ataku przez 8 sekund po użyciu Tchnienia Niebios. |
|
Efektowne Uderzenie |
|||
| Wymagany poziom postaci: 6 | |||
| Koszt Ducha: 15 |
|||
|
Wbij się w wyznaczonego wroga lub obszar, zadając 160% obrażeń broni oraz unieruchamiając cel na 1 sekundę. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Nadlatujące Kopnięcie Przeprowadź atak kopnięciem z wyskoku, które posiada 50% szans na ogłuszenie celu na 2,8 sekundy. |
|
Błękitny
|
Droga Spadającej Gwiazdy Zwiększa szybkość poruszania się o 40% na 3 sekundy po użyciu Efektownego Uderzenia na wrogu. |
|
Karmazynowy
|
Szybująca Czaszka Przeleć przez grupę wrogów głową w przód, spowalniając ruch wszystkich na swojej drodze o 50% przez 7 sekund. |
|
Obsydianowy
|
Oślepiająca Prędkość 32% większe szanse na unik przez 2 sekundy. |
|
Złoty
|
Żywe Srebro Koszt Efektownego Uderzenia jest obniżony do 11 punktów Ducha. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Powietrzna Smuga Po użyciu tej umiejętności zachodzi dodatkowo 32% szansa na uniknięcie ataków przez 3 sekundy. |
|
Błękitny
|
Implozja Zwiększa odległość, z jakiej wrogowie zostaną przyciągnięci do 34 metrów oraz zwiększa obrażenia wybuchu energii do 322% obrażeń broni. |
|
Karmazynowy
|
Pożoga Przekształca wybuch energii na eksplozje ognia zadającą 322% obrażeń broni jako Ogień, jednocześnie wywołując strach u dosięgniętych przeciwników na 2 sekundy. |
|
Obsydianowy
|
Kojąca Bryza
Użycie umiejętności dodatkowo uleczy postać oraz sojuszników na obszarze 24 metrów dodając 2924 punktów życia. |
|
Złoty
|
Oko Cyklonu Zmniejsza koszt umiejętności do 64 punktów Ducha. |
|
Duchowe Sanktuarium |
|||
| Wymagany poziom postaci: 11 | |||
| Koszt Ducha: 20 | |||
| Opóźnienie: 30 sekund |
|||
|
Tworzy krąg ochrony na ziemi trwający 8 sekund, niemożliwy do przejścia przez wrogów. | ||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Poświęcona Ziemia Gdy Duchowe Sanktuarium wygasa, wyzwala Poświęcona Ziemię na 6 sekund, spowalniając szybkość poruszania się wszystkich wrogów o 45% |
|
Błękitny
|
Uświęcenie
Zwiększa czas trwania Duchowego Sanktuarium do 12 sekund. |
|
Karmazynowy
|
Zakazany Pałac Wrogowie na obszarze działania Duchowego Sanktuarium podczas jego używania otrzymują 169% obrażeń broni jako Światło. |
|
Obsydianowy
|
Krąg Ochronny Postać oraz jej sojusznicy na obszarze działania Duchowego sanktuarium otrzymują 40% mniej obrażeń od wrogów. |
|
Złoty
|
Bezpieczna Przystań Postać oraz jej sojusznicy regenerują 105.6 punktów życia na sekundę gdy znajdą sie na obszarze działania kręgu. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Podmuch
Zwiększa efekt spętania, zmniejszając prędkość nieprzyjaciół o 62% |
|
Błękitny
|
Pomyślny Wiatr
Zwiększa szybkość postaci podczas Zawrotnego Tempa do 125% zwykłej. |
|
Karmazynowy
|
Łoskot
Wrogowie dosięgnięci ciosem mają zredukowaną liczbę zadawanych obrażeń o 45% podczas działania umiejętności. |
|
Obsydianowy
|
Powietrzna Struga
Obrażenia odniesione podczas biegu są redukowane o 50%. |
|
Złoty
|
Halny Zmniejsza koszt użycia umiejętności do 0 punktów Ducha na sekundę. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Żniwa
60% obrażeń zaabsorbowanych przez Spokój jest przekształcana w energie wybuchu spowodowanego wygaśnięciem czasowym umiejętności. Zadaje obrażenia od Światła wszystkim wrogom w promieniu 20 metrów. Obrażenia zadane każdemu z wrogów nie mogą przekroczyć 100% maksymalnych punktów Życia postaci. |
|
Błękitny
|
Natychmiastowa Karma
Gdy Spokój jest aktywny, 85% wszystkich pocisków oraz bezpośrednich ataków jest odbijana na atakującego. |
|
Karmazynowy
|
Pokojowe Wytchnienie
Postać odzyskuje od 4791 do 5847 punktów Życia gdy Spokój jest aktywny. |
|
Obsydianowy
|
Wniebowstąpienie
Zwiększa czs trwania Spokoju do 5 sekund. |
|
Złoty
|
Opanowanie
Rozszerza efekt tarczy ochronnej oraz niewrażliwości na zakłócenia skupienia postaci na wszystkich sojuszników w promieniu 45 metrów przez 3 sekundy. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Natychmiastowy Szturm
Każde trafienie aktywuje eksplozję, zadającą 30% obrażeń broni jako Światło wokół celu. |
|
Błękitny
|
Kilkukrotne Uderzenie
Zwiększa ilość uderzeń do 11. |
|
Karmazynowy
|
Nagły Atak
Teleportuje postać do celu aby zadać cios. Obrażenia zostają zwiększone do 150% obrażeń broni na cios. |
|
Obsydianowy
|
Pandemonium Wrogowie trafieni przez cios mają 40% szans zostaną ogłuszeni lub znajdą się pod wpływem uroku przez 3 sekundy. |
|
Złoty
|
Nieprzerwany Atak Redukuje czas potrzebny do następnego użycia umiejętności do 22 sekund. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Wieczny Sprzymierzeniec
Zaklina Sojusznika esencja życia. Gdy Sojusznik umiera, posiada on 75% szans na odrodzenie się po 7 sekundach. Dodatkowo, obrażenia Fizyczne zadawane przez Sojusznika są zwiększone do 52% obrażeń broni postaci. |
|
Błękitny
|
Wodny Sprzymierzeniec Zaklina Sojusznika esencją wody. Sojusznik zdobywa możliwość przeprowadzenia ataku falą zadającą 65% obrażeń broni postaci jako Fizyczne oraz spowolnienia ruchu dosięgniętych celów o 45% na 2 sekundy. |
|
Karmazynowy
|
Ognisty Sprzymierzeniec Zaklina Sojusznika esencją Ognia. Sojusznik zdobywa umiejętność ognistego kopniaka zadającego 60% obrażeń broni postaci jako Ogień, poza tym zadaje on dodatkowo 13% obrażeń broni jako Ogień na sekundę przez 2 sekundy wszystkim nieprzyjaciołom znajdującym się w jednej linii. |
|
Obsydianowy
|
Ziemny Sprzymierzeniec Zaklina Sojusznika esencją Ziemi. Maksymalne punkty Życia postaci oraz Sojusznika są zwiększone o 50%. Sojusznik zdobywa także umiejętność stworzenia fali ziemi, zadającej 78% obrażeń broni postaci jako Fizyczne jednemu wrogowi, oraz zmuszeniu wroga do atakowania swoich pobratymców w czasie 25 sekund. |
|
Złoty
|
Powietrzny Sprzymierzeniec Zaklina Sojusznika esencją Powietrza. Każdy atak przeprowadzony przez Sojusznika posiada 10% szans na wygenerowanie 11 punktów Ducha dla postaci. Dodatkowo, Sojusznik jest otoczony strumieniem powietrza zadającym 20% obrażeń broni postaci na sekundę jako Fizyczne wszystkim pobliskim wrogom. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Oślepiające Światło
Uderzenie krytyczne ogłusza przeciwników na 3.5 sekundy. |
|
Błękitny
|
Wybuchowe Światło
Wystrzeliwuje rozbłyski energii we wszystkich kierunkach zadające 143% obrażeń broni jako Światło pobliskim wrogom. |
|
Karmazynowy
|
Ściana Światła Zwiększa obrażenia zadawane przez początkowe uderzenie do 585% obrażeń broni jako Światło. |
|
Obsydianowy
|
Filar Starożytnych Przyzywa starożytną kolumnę zadającą 330% obrażeń broni oraz dodatkowe 429% obrażeń broni po 2 sekundach. |
|
Złoty
|
Fala Przyzwolenia
Koszt zmniejszony do 75 punktów Ducha. |
Mantry
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Duchowa Ochrona
Jeśli komuś poddanemu działaniu Mantry Uników życie spadnie do poziomu mniejszego niż 20%, uaktywnia się tarcza ochronna wchłaniająca 80% obrażeń przez 7 sekund. |
|
Błękitny
|
Wytrwałość Mantra Uników redukuje czas trwania wszystkich efektów osłabiających o 30% |
|
Karmazynowy
|
Powrotny Podmuch Udane uniknięcie ciosu posiada szansę na wybuch ognia zadający 78% obrażeń broni od Ognia pobliskim wrogom. |
|
Obsydianowy
|
Twarda Sztuka
Mantra Uników dodatkowo zwiększa obronę o 120%. |
|
Złoty
|
Wiatr Wśród Trzcin Mantra Uników dodatkowo zwiększa szybkość poruszania się o 7%. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Równoległe Obrażenia Przeciwnik aktywujący ciosem Mantrę Odpłaty posiada do 30% szans na odniesienie obrażeń odbitych zadających 69% obrażeń broni jako Światło. Obrażenia zadawane są wszystkim pobliskim wrogom obok aktywującego efekt. |
|
Błękitny
|
Występek
Mantra Odpłaty dodatkowo zwiększa szybkość ataku postaci oraz jej sojuszników o 16%. |
|
Karmazynowy
|
Zemsta
Zwiększa ilośc odbijanych obrażeń do 70% oraz odbija obrażenia dystansowe na takiej samej zasadzie jak obrażenia fizyczne. |
|
Obsydianowy
|
Wzburzenie
Gdy Mantra Odpłaty rani atakującego, ma on 70% szans na zostanie ogłuszonym na 2 sekundy. |
|
Złoty
|
Na Przekór Całemu Światu Mantra Odpłaty ma szansę na przywrócenie 4 punktów Ducha podczas odbijania obrażeń. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Czas Pragnienia
Mantra Leczenia dodatkowo zwiększa wszystkie odporności o 35%. |
|
Błękitny
|
Dar Ochrony
Podczas gdy Mantra Leczenia jest w użyciu, uaktywnia się tymczasowa tarcza na postaci oraz jej sojusznikach przez 10 sekund. Tarcza pochłonie obrażenia równe maksymalnie 25% punktów życia każdej postaci. |
|
Karmazynowy
|
Wyżywienie
Zwiększa regeneracje punktów Życia z Mantry Leczenia do 162.4 na sekundę. |
|
Obsydianowy
|
Ciało Niebiańskie
Mantra Leczenia dodatkowo zwiększa Żywotność o 30%. |
|
Złoty
|
Kojąca Bryza
Mantra Leczenia dodatkowo dostarcza 1.4 punkty Ducha na sekundę. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Przestrach
Wrogowie na których działa Mantra Przekonania zadają 30% mniejsze obrażenia. |
|
Błękitny
|
Poddaństwo
Wrogowie znajdujący się pod wpływem Mantry Przekonania otrzymują 17% obrażeń broni na sekundę jako Światło. |
|
Karmazynowy
|
Strwożenie
Zwiększa moc Mantry przez co wrogowie otrzymują 37% dodatkowych obrażeń. |
|
Obsydianowy
|
Deprymacja
Spowalnia wrogów na obszarze o promieniu 20 metrów o 39% |
|
Złoty
|
Odzyskanie
Postać oraz jej sojusznicy posiadają 30% szans na uleczenie 244 – 325 punktów Życia podczas bezpośredniego zadawania obrażeń wrogom znajdującym się w polu działania Mantry Przekonania. |






