Diablo 3 - Łowca Demonów - Umiejętności Aktywne
Ostatnia modyfikacja: 02.07.2012. Utworzono: 19.01.2012
Generatory Nienawiści
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Rozprysk Zębów Udane trafienia krytyczne powodują wybuch kości, które eksplodują od celu, zadając 39% obrażeń od broni przeciwnikom w tym obszarze. |
|
Błękitny
|
Gruchoczący Strzał Jeśli strzale uda się przebić pierwszy cel, rozdziela się ona na 5 strzał. |
|
Karmazynowy
|
Strzała Spopielenia Podpala strzałę, zadając 30% dodatkowych obrażeń broni, jako Ogień przez 5 sekund. |
|
Obsydianowy
|
Pożerająca Strzała Każde kolejne przebicie zwiększa obrażenia strzały o 24%. |
| Złoty
|
Przebijająca Strzała Zwiększa szansę strzały na przebicie celu do 46%. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Przestawienie Zwiększa odległość odrzucenia do 27 metrów. |
|
Błękitny
|
Ogień Osłaniający
Wystrzeliwuje rozchodzące się pociski, które trafiają do 6 przeciwników, z 69% obrażeń od broni każdy. |
|
Karmazynowy
|
Szrapnel Wystrzeliwuje wybuchające pociski, które zadają dodatkowo 39% obrażeń broni jako Ogień wszystkim przeciwnikom w odległości 5 metrów od głównego celu. |
|
Obsydianowy
|
Pożegnalny Podarunek Zadaje 115% obrażeń od broni jako Trucizna. Jeśli dochodzi do odrzucenia, pozostawia za sobą bombę trucizny, która zadaje 85% obrażeń broni, w promieniu 15 metrów po 0,7 sekundy. |
|
Złoty
|
Przypływ
Wystrzeliwuje z 115% obrażeń od broni jako obrażenia od Błyskawic. Redukuje koszt odrzucenia do 2,4 punktów Dyscypliny. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Nieuchronna Zagłada Powiększa bola, zadając 143% obrażeń broni jako Moc Tajemna celowi, oraz dodatkowo 107% obrażeń broni wszystkim celom w zasięgu 7 metrów, lecz czas opóźnienia wybuchu wydłuża się do 2 sekund. |
|
Błękitny
|
Uderzenie Kwasu Wystrzeliwuje 6 bola, każde z których zadaje 75% obrażeń broni jako Trucizna. Bola nie wybucha i nie rani przeciwników w zasięgu. |
|
Karmazynowy
|
Eteryczne Materiały Wybuchowe Zwiększa zasięg wybuchu do 11 metrów. |
|
Obsydianowy
|
Kula Gromu Gdy bola wybucha, zadaje 100% obrażeń broni jako Błyskawice i ma 35% szans na oszołomienie celu na 2,2 sekundy. |
|
Złoty
|
Gorzka Pigułka Po wybuchu bola masz 30% szans, aby zyskać 5 punktów Dyscypliny. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Łowca Głów Zwraca postaci 6% zadanych obrażeń jako punkty Życia. |
|
Błekitny
|
Łańcuchowa Seria Umiejętność dosięga do 6 wrogów. |
|
Karmazynowy
|
Ciężkie Brzemię Zwiększa czas trwania spowolnienia wrogów do 6 sekund. |
|
Obsydianowy
|
Naładowany Łańcuch Uderza naładowanym łańcuchem zadającym dodatkowe 15% obrażeń broni na sekundę jako Błyskawica przez 2 sekundy. |
|
Złoty
|
Sprawiedliwości Staje Się Zadość |
|
Granaty |
|||
| Wymagany poziom postaci: 11 | |||
| Generuje: 3 punkty Nienawiści | |||
|
Wyrzuca trzy granaty które eksplodując zadają 85% obrażeń broni jako Ogień każdy.
|
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Granaty Ogłuszające Miota granaty posiadające 10% szans na ogłuszenie wrogów na 1,8 sekundy. |
|
Błekitny
|
Pęk Granatów Wyrzuca wielką ilość małych granatów zadających 88% obrażeń broni jako Ogień na obszarze o promieniu 8 metrów. |
|
Karmazynowy
|
Granaty Gazowe Wyrzuca gazowe granaty które podczas eksplozji zadają 85% obrażeń broni jako Trucizna oraz pozostawiają chmurę zadającą dodatkowe 25% obrażeń broni na sekundę przez 3 sekundy wszystkim wrogom którzy w nią wejdą. |
|
Obsydianowy
|
Bomba Ogniowa Wyrzuca pojedynczy wielki granat zadający 144% obrażeń broni jako Ogień, jednocześnie odrzucając wrogów. |
|
Złoty
|
Majsterkowicz |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Tyczka Błyskawic
Gdy pułapka zostaje aktywowana, zamiast eksplozji zostaje wyzwolony impuls błyskawic, który porazi do 7 wrogów zadając 100% obrażeń broni jako Błyskawica. |
|
Błekitny
|
Bandolier
Zwiększa maksymalną ilość pułapek które mogą zostać założone do 7. |
|
Karmazynowy
|
Długi Lont Wydłuża czas uzbrajania pułapki do 1,9 sekundy, ale zwiększa jej obrażenia do 156% obrażeń broni. |
|
Obsydianowy
|
Lepka Pułapka Pułapka zostaje założona na wroga zamiast na ziemię. Jeśli cel umrze w mniej niż 30 sekund, pułapka eksploduje zadając 117% obrażeń broni wszystkim wrogom na obszarze 8 metrów. |
|
Złoty
|
Rozrzut |
Pochłaniacze Nienawiści
|
Przebicie |
|||
| Wymagany poziom postaci: 2 | |||
| Koszt: 25 punktów Nienawiści |
|||
|
Przebija cel zadając 275% obrażeń od broni. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Poważne Rany Trafienia krytyczne zadają dodatkowo 75% obrażeń. |
|
Błękitny
|
Uderzenie Przebicie odrzuci cel do tyłu i ogłuszy go na 2,75 sekundy. |
|
Karmazynowy
|
Nadmierna Penetracja Nóż przebije wszystkich wrogów w linii prostej z 268% obrażeń od broni. |
|
Obsydianowy
|
Ciekły Płomień Twój cel będzie dodatkowo krwawił z 91% obrażeń broni od Ognia, przez 2 sekundy. |
|
Złoty
|
Świadomość Każdorazowe użycie uwalnia serię noży skupionych na tobie, zadając 104% obrażeń od broni wszystkim przeciwnikom w promieniu 10 metrów. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Pętający Strzał Spowalnia szybkość poruszania się trafionych celów o 62% na 2 sekundy. |
|
Błękitny
|
Wielka Prędkość Wystrzeliwuje Trujące strzały posiadające dodatkowe 55% szans na przebicie wroga. |
|
Karmazynowy
|
Bombardowanie Zamiast strzał postać strzela granatami z trzykrotną prędkością ataku, które zadają 42% obrażeń broni jako Ogień wszystkim wrogom w promieniu 4 metrów. |
|
Obsydianowy
|
Wsparcie Ogniowe Podczas ciągłego atakowania Szybkim Ogniem, zostają wystrzelone 4 torpedy naprowadzane na cel co sekundę, zadające 35% obrażeń broni jako Fizyczne wszystkim pobliskim wrogom. |
|
Złoty
|
Kierowany Ogień Redukuje początkowy koszt Nienawiści do 6 oraz zapala strzały, sprawiając że zadają obrażenia od Ognia. |
|
Chakram |
|||
| Wymagany poziom postaci: 8 | |||
| Koszt: 10 punktów Nienawiści | |||
|
Wyrzuca obracający się Chakram zadający 135% obrażeń borni jako obrażenia Fizyczne wszystkim wrogom na swej drodze. | ||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Chmura Shurikenów Postać otacza się obracającymi się Chakramami na 40 sekund, zadającymi 105% obrażeń borni na sekundę jako Fizyczne wszystkim pobliskim wrogom. |
|
Błękitny
|
Bumerang Tor lotu Chakramu jest okręgiem, Chakram zadaje 158% obrażeń broni jako Błyskawica wszystkim wrogom na swej drodze. |
|
Karmazynowy
|
Bliźniacze Chakramy Drugi Chakram jest odbiciem lustrzanym pierwszego. Każdy z nich zadaje 105% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne. |
|
Obsydianowy
|
Serpentyna Tor lotu Chakramu jest zakrzywiony, Chakram zadaje 88% obrażeń broni jako Trucizna wszystkim wrogom na swojej drodze. |
|
Złoty
|
Ostry Dysk Chakram porusza się spiralnie do celu zadając 123% obrażeń broni jako Moc Tajemna wrogom na swojej drodze. |
|
Strzała Żywiołów |
|||
| Wymagany poziom postaci: 9 | |||
| Koszt: 10 punktów Nienawiści | |||
|
Uwalnia tornado z czystej energii, które zadaje 46% obrażeń broni jako Moc Tajemna. | ||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Pioruny Wystrzeliwuje pioruny ogłuszające wrogów na 2,8 sekundy podczas uderzenia krytycznego. |
|
Błękitny
|
Kula Błyskawic Wystrzeliwuje strzałę błyskawic, która poraża wrogów, przez których przechodzi zadając 65% obrażeń broni jako Błyskawica. |
|
Karmazynowy
|
Strzała Mrozu Przemienia pocisk w strzałę mrozu, która eksploduje stożkowo za plecy pierwszego celu, któremu zadaje 104% obrażeń broni. Trafieni wrogowie mają spowolnioną szybkość ruchu o 75% przez 3 sekundy. |
|
Obsydianowy
|
Wrzeszcząca Czaszka Zapewnia 28% szans na wystrzelenie czaszki która przerazi wrogów na 5-6 sekund. |
|
Złoty
|
Piekielne Macki Wystrzeliwuje macki zadające 91% obrażeń borni, oraz zwracające 4% zadanych obrażeń jako punkty Życia. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Odwet Zamiast wyrzucać noże od razu, zostają one uwolnione automatycznie zadając 468% obrażeń broni wszystkim wrogom jeśli postać zostaje trafiona przez następne 20 sekund. |
|
Błękitny
|
Ostrza Zabójcy Wyrzuca dalekosiężne noże zadające 85% obrażeń broni 5 dodatkowym wrogom. |
|
Karmazynowy
|
Przywitanie Noży Zwiększa zasięg działania umiejętności, zadając 526% obrażeń broni wszystkim wrogom w promieniu 18 metrów. |
|
Obsydianowy
|
Zasłona Sztyletów Dodaje nożom 20% szansę na ogłuszenie wrogów na 2,8 sekundy. |
|
Złoty
|
Paraliżujące Brzytwy Zwiększa efekt spowolnienia do 73% na 4 sekundy. |
|
Wielokrotny Strzał |
|||
| Wymagany poziom postaci: 17 | |||
| Koszt: 15 punktów Nienawiści | |||
|
Wystrzeliwuje salwę strzał zadającą 140% obrażeń broni wszystkim wrogom na obszarze. | ||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Stłumiony Strzał Każde trafienie we wroga zapewnia 1 punkt Dyscypliny. Każda salwa może zwrócić najwyżej 6 punktów Dyscypliny w ten sposób. |
|
Błękitny
|
Wybuch Ognia Z każdym wystrzałem, zostaje uwolniony impuls raniący wszystkich pobliskich wrogów 143% obrażeń broni jako Moc Tajemna. |
|
Karmazynowy
|
Całkowita Koncentracja Zwiększa zadawane obrażenia do 182% obrażeń broni |
|
Obsydianowy
|
Arsenał Każde użycie umiejętności dodatkowo wystrzeliwuje 3 rakiety na pobliskich wrogów zadające 78% obrażeń broni jako Ogień każda. |
|
Złoty
|
Strzały Bez Rozkazu Koszt zredukowany zostaje do 7 punktów Nienawiści. Zadaje 140% obrażeń broni jako Błyskawica. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Kłująca Stal Zamiast strzał wyrzuca noże które zadają 75% obrażeń więcej podczas udanych trafień krytycznych. |
|
Błękitny
|
Równowaga
Zwiększa szybkość ataku do 520% bazowego. |
|
Karmazynowy
|
Zburzenie Wyrzuca odbijające się granaty z 200% zwykłej prędkości ataku, które eksplodując zadają 41% obrażeń broni celom na obszarze 9 metrów. Zwiększa koszt do 2 punktów Nienawiści na strzał. |
|
Obsydianowy
|
Rakietowa Burza
Jako dodatek do zwykłego ataku, wystrzeliwuje namierzające rakiety zadające 65% obrażeń broni jako Ogień. |
|
Złoty
|
Dryfujący Cień Szybkość ruchu zostaje zwiększona do 100% zwykłej prędkości biegania podczas ostrzeliwania. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Oślepiająca Strzała
Wrogowie trafieni granatami mają 35% szans na zostanie ogłuszonymi na 1,8 sekundy. |
|
Błękitny
|
Spadające Gwiazdy Zamiast wyzwalać granaty, wystrzeliwuje do 6 rakiet na pobliskich wrogów zadając 85% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne każda |
|
Karmazynowy
|
Gotowy Na Wszystko
Zwiększa obszarowe obrażenia z eksplozji do 350% obrażeń broni jako Ogień. |
|
Obsydianowy
|
Klasterowe Bomby
Wyrzuca klaster, rozrzucając serie bomb w prostej linii które eksplodują zadając 65% obrażeń broni jako Ogień każda. |
|
Złoty
|
Zamęt
Zamiast wyrzucania granatów, klaster uwalnia energię Cienia zadającą 156% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne pobliskim wrogom. Postać odzyska 42% zadanych obrażeń jako punkty Życia. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Popłoch
Przyzywa falę 11 Bestii Cienia aby przedzierając się przez obszar odrzucić wrogów w tył oraz zadać im 247% obrażeń broni. |
|
Błękitny
|
Ciemna Chmura
Wyzwala ogromną serię strzał kierowanych spadających na wrogów przez następne 12 sekund zadając im 148% obrażeń broni. |
|
Karmazynowy
|
Bomby Bestii
Przywołuje 20 Bestii Cienia, które rzucają na pobliskich wrogów bomby, zadające 247% obrażeń broni każda. |
|
Obsydianowy
|
Anatema Przywołuje Bestię Cienia, która przez 14 sekund zrzuca z nieba granaty zadające 142% obrażeń broni. |
|
Złoty
|
Nadlatujący Cios Grupa 9 Bestii Cienia, które, runąwszy na wyznaczony obszar, zadają 296% obrażeń broni oraz ogłuszają wrogów na 2 sekundy. |
Dyscyplina
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Zwabianie do Pułapki Uaktywnia się, gdy stoisz w obszarze działania, dodając 8% do szansy na trafienie krytyczne dla wszystkich ataków. |
|
Błękitny
|
Hakowate Kolce Zwiększa spowolnienie do 73%. |
|
Karmazynowy
|
Zębate Kolce Wrogowie w zasięgu otrzymują dodatkowo 52% obrażeń od broni na sekundę. |
|
Obsydianowy
|
Dręcząca Ziemia
Gdy pułapka się uruchamia, wszyscy przeciwnicy zostają unieruchomieni przez 3,5 sekundy. |
|
Złoty
|
Rzeźbione Pręty Obniża koszt Dyscypliny do 6 punktów. |
|
Odskok |
|||
| Wymagany poziom postaci: 6 | |||
| Koszt: 10 punktów Dyscypliny | |||
|
Akrobatyczny przewrót na odległość 35 metrów. | ||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Doskonały obrót Wszyscy wrogowie na obszarze 8 metrów od miejsca upadku postaci są odrzucani i ogłuszani na 3 sekundy. |
|
Błękitny
|
Akrobacja
Zwiększa odległość Odskoku do 55 metrów. |
|
Karmazynowy
|
Spopielona Trasa
Ścieżka przez którą postać robi Odskok zostaje podpalona, zadając 143% obrażeń broni jako Ogień wszystkim wrogom, którzy znajdą się na niej. |
|
Obsydianowy
|
Strzał w Ruchu
Podczas Odskoku, postać strzela zadając 78% obrażeń borni pobliskim wrogom. |
|
Złoty
|
Przewrót Po użyciu Odskoku, następny zrobiony w czasie do 5 sekund posiada zredukowany koszt Dyscypliny o 65%. |
|
Moc Cienia |
|||
| Wymagany poziom postaci: 12 | |||
| Koszt: 20 punktów Dyscypliny | |||
|
Postać czerpie energię z cieni, zwiększając swoją szybkość ataku o 30% przez 8 sekund. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Krwawy Księżyc
Po aktywacji umiejętności, postać odzyskuje 4,5% zadanych obrażeń jako punkty Życia. |
|
Błękitny
|
Ślizg Cienia
Gdy umiejętność jest aktywna, postać posiada 40% zwiększoną szybkość poruszania się. |
|
Karmazynowy
|
Nocna Zmora
Gdy umiejętność jest aktywna, postać zyskuje 4 punkty Nienawiści na sekundę. |
|
Obsydianowy
|
Mrok
Gdy umiejętność jest aktywna, postać posiada 40% szans na uniknięcie nadchodzącego ataku. |
|
Złoty
|
Studnia Ciemności
Zmniejsza koszt Dyscypliny do 16. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Kompan Fretka
Zamiast kruka przyzywana są fretki. Fretki zbierają złoto z pola walki i zwiększają ilość w jakich wypada o 25%. |
|
Błękitny
|
Dziki Towarzysz
Zamiast kruka przyzywany jest dzik. Dzik uderza w wielu wrogów za każdym razem zadając 29% obrażeń broni jako obrażenia fizyczne. |
|
Karmazynowy
|
Pajęczy Towarzysz
Przywołuje pająka zamiast kruka. Ataki pająka dodatkowo spowalniają ruch celów o 50% na 6-8 sekund. |
|
Obsydianowy
|
Wilczy Towarzysz
Przywołuje potężnego, lecz tymczasowego sojusznika w postaci wilka zamiast stałego kruka. Wilk będzie walczył u boku postaci przez 40 sekund i atakował wrogów zadając 78% obrażeń broni jako obrażenia Fizyczne. |
|
Złoty
|
Nietoperzy Towarzysz
Przyzywa nietoperza zamiast kruka. Nietoperz zapewnia postaci 2,5 punktów Nienawiści na sekundę. |
|
Zasłona Dymna |
|||
| Wymagany poziom postaci: 18 | |||
| Koszt: 15 punktów Dyscypliny | |||
|
Postać znika za ścianą dymu i staje się niewidzialna na 2 sekundy. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Przemieszczenie
Zapewnia 40% premii do prędkości poruszania się gdy umiejętność zostaje aktywowana. |
|
Błękitny
|
Uporczywa Mgła
Zwiększa czas trwania efektu do 3,25 sekundy. |
|
Karmazynowy
|
Duszący Gaz
Pozostawia chmurę gazu zadającą 100% obrażeń broni na sekundę jako obrażenia Fizyczne wrogom w obszarze przez 5 sekund. |
|
Obsydianowy
|
Głęboki Oddech
Gdy postać jest niewidzialna, zyskuje 30 punktów Nienawiści na sekundę. |
|
Złoty
|
Specjalna Receptura
Zmniejsza koszt umiejętności do 12,5 punktów Dyscypliny. |
|
Wartownik |
|||
| Wymagany poziom postaci: 21 | |||
| Koszt: 10 punktów Dyscypliny | |||
|
Ustawia na podłożu wieżyczkę. Wieżyczka rozpoczyna ostrzał na pobliskich wrogów zadając 40% obrażeń broni. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Wieża Strażnicza
Wieżyczka dodatkowo generuje osłonę, redukującą obrażenia zadawane sojusznikom o 26%. |
|
Błękitny
|
Czujny Obserwator
Zwiększa czas działania wieżyczki do 36 sekund. |
|
Karmazynowy
|
Łańcuch Udręki
Tworzy więź postaci z wieżyczką zadającą 85% obrażeń broni na sekundę każdemu wrogowi którego dotknie. |
|
Obsydianowy
|
Porywcza Wieżyczka
Wieżyczka dodatkowo będzie wystrzeliwać naprowadzające rakiety co 1,5 sekundy, które będą trafiać w przypadkowych pobliskich wrogów zadając 52% obrażeń broni jako Ogień. |
|
Złoty
|
Punkt Medyczny
Pobliscy sojusznicze zostają uleczeni 1,3% maksymalnych punktów Życia na sekundę. |
|
Skazany Na Śmierć |
|||
| Wymagany poziom postaci: 23 | |||
| Koszt: 6 punktów Dyscypliny | |||
|
Naznacza wroga. Naznaczeni wrogowie otrzymają 20% dodatkowych obrażeń przez następne 30 sekund. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Żniwo Śmierci
1,6% obrażeń zadanych naznaczonemu wrogowi leczy atakującego. |
|
Błękitny
|
Zarażenie
Gdy cel zostaje zabity, naznaczenie zostaje przekazane 5 pobliskim wrogom. Efekt ten może się powtarzać. |
|
Karmazynowy
|
Ponury Żniwiarz
Dodatkowe 30% obrażeń zadawane celowi jest także dzielone na wszystkich wrogów w promieniu 20 metrów. |
|
Obsydianowy
|
Dolina Śmierci
Na 16 sekund oznacza obszar o szerokości 15 metrów. Wrogowie w obszarze otrzymają dodatkowe 20% obrażeń. |
|
Złoty
|
Śmiertelny Wróg
Ataki przeprowadzone na naznaczonym wrogu generują 2 punkty Nienawiści. |
|
Przygotowanie |
|||
| Wymagany poziom postaci: 25 | |||
| Opóźnienie: 120 sekund |
|||
|
Natychmiastowo przywraca wszystkie punkty Dyscypliny. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Plan Awaryjny Zapewnia 40% szans na wyzerowanie opóźnienia w uzywaniu umiejętności. |
|
Błękitny
|
Pokrzepienie
Po aktywacji umiejętności, zwiększa maksymalne punkty dyscypliny o 12 przez 120 sekund. |
|
Karmazynowy
|
Kara
Usuwa czas ładowania umiejętności. Jej koszt wynosi teraz 21 punktów Dyscypliny, ale zwraca całość punktów Nienawiści zamiast Dyscypliny. |
|
Obsydianowy
|
Skupiony Umysł
Zamiast odzyskać Dyscyplinę natychmiast, postać otrzyma 45 punktów Dyscypliny przez 30 sekund. |
|
Złoty
|
Blizny Wojenne
Dodatkowo zwraca 70% punktów Życia gdy jest w użyciu. |






