Diablo 3 - Czarownik - Umiejętności Pasywne
Ostatnia modyfikacja: 13.03.2014. Utworzono: 23.12.2011
| Poziom |
Umiejętność | |
| 10 | |
Łaknienie mocy
Po uleczeniu przez kulę zdrowia, następne zaklęcie wymagające mocy tajemnej można rzucić za darmo. |
| 10 | ![]() |
Rozmycie Zmniejsza obrażenia otrzymywane od ataków wręcz o 17%. |
| 13 | ![]() |
Ewokacja Skraca wszystkie czasy odnowienia o 20%. |
| 16 |
Krucha potęga Zwiększa wszystkie zadawane obrażenia o 15%, ale zmniejsza pancerz i wszystkie współczynniki odporności o 10%. |
|
| 20 | ![]() |
Geniusz Za każdym razem, gdy zadajesz obrażenia zaklęciem wzorcowym, zyskujesz 5 pkt. mocy tajemnej.Zaklęciami wzorcowymi są: - Magiczny pocisk - Porażający impuls - Widmowe ostrza - Porażenie |
| 24 | ![]() |
Byt Astralny Zwiększa maksymalną liczbę punktów mocy tajemnej o 20 i regenerację mocy tajemnej o 2 na sekundę. |
| 27 | ![]() |
Iluzjonista Jeśli w ciągu 1 sek. otrzymasz obrażenia większe niż 15% twoich maksymalnych pkt. życia, lustrzane odbicie, spowolnienie czasu oraz teleportacja zostaną automatycznie odnowione.Użycie lustrzanego odbicia, spowolnienia czasu lub teleportacji zwiększy twoją szybkość ruchu o 30% przez 3 sek. |
| 30 | ![]() |
Zimna krew Zamrożeni lub wyziębieni przez ciebie przeciwnicy otrzymują o 10% więcej obrażeń ze wszystkich źródeł przez cały czas trwania tych efektów. |
| 34 |
Pożoga Obrażenia od ognia sprawiają, że wrogowie płoną. Efekt zwiększa szansę zadania im trafienia krytycznego o 6% przez 3 sek. |
|
| 37 |
Paraliż Masz 15% szansy, że zaklęcia zadające obrażenia od błyskawic ogłuszą wszystkich trafionych wrogów na 1,5 sek. |
|
| 40 |
Wzmocnienie pancerza Jeśli twoja postać nie otrzymała obrażeń w ciągu ostatnich 5 sek., zyskujesz tarczę ochronną, która pochłania następne 12551 pkt. obrażeń. |
|
| 45 |
Zakrzywienie czasu Wrogowie, którym zadasz obrażenia od mocy tajemnej, będą spowolnieni o 80% na 2 sek. |
|
| 50 | |
Dominacja Kiedy zabijasz wroga, otrzymujesz tarczę, która pochłania 2477 pkt. obrażeń i trwa 3 sek. Efekt ten może się kumulować maksymalnie 10 razy.Odnowienie dominacji zwiększa wartość tarczy do maksimum, a każdy ładunek przedłuża jej działanie o 0,5 sek. |
| 55 |
Tajemny generator Kiedy rzucasz zaklęcie wzorcowe, zyskujesz przebłysk geniuszu. Po uzyskaniu 5 przebłysków geniuszu, twoje kolejne niewzorcowe zaklęcie zada 60% dodatkowych obrażeń.Zaklęciami wzorcowymi są: Magiczny pocisk Porażający impuls Widmowe ostrza Porażenie |
|
| 60 | ![]() |
Niestabilna Anomalia Gdy otrzymasz zabójczy cios, odzyskujesz 45% maksymalnej żywotności i wyzwalasz falę uderzeniową, która odrzuca wszystkich przeciwników i spowalnia ich o 60% przez 3 sek. Ten efekt nie może wystąpić dwa razy pod rząd w ciągu 60 sek. |
| Poziom |
Umiejętność | |
| 64 |
Niewzruszona wola
Kiedy stoisz nieruchomo przez 1,5 sek., zwiększają się następujące współczynniki: |
|
| 66 |
Zuchwałość
Zadajesz dodatkowe 15% obrażeń przeciwnikom w promieniu 15 metrów. |
|
| 68 |
Potęga żywiołów
Kiedy zadasz wrogom obrażenia od mocy tajemnej, zimna, ognia lub błyskawic, przez 5 sek. będą otrzymywać o 5% więcej obrażeń ze wszystkich źródeł ataku. Zadając obrażenia różnego typu, powodujesz kumulowanie się tego efektu (maksymalnie 4 razy). |
|













