Diablo 3 - Czarownik - Umiejętności Aktywne
Ostatnia modyfikacja: 05.07.2012. Utworzono: 19.12.2011
Zaklęcia Podstawowe
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Poszukiwacz Pocisk namierza najbliższy cel. Zwiększa obrażenia do 129% obrażeń broni. |
|
Błękitny
|
Naładowane Uderzenie Zwiększa obrażenia do 143% obrażeń broni. |
|
Karmazynowy
|
Rozwidlenie Wystrzeliwuje 5 pocisków. Każdy z nich zadaje 66% obrażeń broni. |
|
Obsydianowy
|
Penetrujące Uderzenie Pocisk ma 76% szansy na przebicie się przez cel i trafienie dodatkowych wrogów. |
| Złoty
|
Zestrojenie Kiedy Magiczny Pocisk trafia cel otrzymujemy 5 punktów Mocy Tajemnej. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Wybuchowe Pociski Zabici wrogowie mają 100% szansy na eksplodowanie zadając 208% obrażeń broni jako Błyskawice wszystkim wrogom w promieniu 10 metrów. |
|
Błękitny
|
Żyjąca Błyskawica
Wyczarowuje impuls elektryczny, który leci prosto do przodu trafiając pobliskich wrogów i zadając im 45% obrażeń broni na sekundę jako Błyskawice. |
|
Karmazynowy
|
Ogniste Pociski Rzuca ogniste pociski, z których każdy zadaje 117% obrażeń broni jako Ogień. |
|
Obsydianowy
|
Przebijająca Kula Łączy pociski w jedną wielką kulę, która kursuje do przodu zadając 90% obrażeń broni jako Błyskawice wszystkiemu, w co trafi. Kula ma 70% szansy na przebicie się przez wrogów. |
|
Złoty
|
Więź Błyskawic
Każdy cel trafiony impulsem przywraca 4 punkty Mocy Tajemnej. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Leczące Ostrza Kiedy ostrza wykonują trafienie krytyczne, zostajemy uleczeni o 4,5% punktów zadanych obrażeń. |
|
Błękitny
|
Rzucone Ostrze Zwiększa zasięg ostrzy, pozwalając im na dosięgnięcie wszystkiego w promieniu 20 metrów zadając 32% obrażeń broni. |
|
Karmazynowy
|
Głębokie Cięcia Przeciwnicy trafieni przez ostrza zaczną krwawić i otrzymają dodatkowe % obrażeń przez 3 sekundy. |
|
Obsydianowy
|
Wstrząsające Ostrza Uderzenia mają 21% szansy na odrzucenie i spowolnienie ruchu wrogów o 60% przez 2 sekundy. |
|
Złoty
|
Wysysające Ostrze Każdy trafiony przeciwnik dostarcza 4 punkty Mocy Tajemnej. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Rozwidlona Błyskawica Krytyczne uderzenia powodują eksplozję pięciu wiązek błyskawic w losowych kierunkach, zadających 104% obrażeń broni każdemu trafionemu celowi. |
|
Błekitny
|
Łańcuch Błyskawic Zwiększa maksymalną ilość przeskoków błyskawicy do siedmiu wrogów. |
|
Karmazynowy
|
Elektryczne Uderzenie Tworzy pasmo błyskawic, które przebija wrogów. Trafienie każdego przeciwnika zadaje 57% obrażeń broni. |
|
Obsydianowy
|
Łuk Elektryczny Rzuca stożek z błyskawic, który zadaje 52% obrażeń wszystkim celom w zasięgu. |
|
Złoty
|
Przypływ Mocy |
Zaklęcia Ofensywne
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Niebiańska Kula Kula przebije się przez cele zadając wszystkim wrogom na swojej drodze obrażenia wynoszące 146% obrażeń broni. |
|
Błękitny
|
Nova Mocy Tajemnej Modyfikuje kulę, żeby zadawała 205% obrażeń broni wszystkim wrogom w promieniu 16 metrów. |
|
Karmazynowy
|
Wymazanie Zwiększa siłę wybuchu Kuli do 292% obrażeń broni. |
|
Obsydianowy
|
Tajemny Satelita Tworzy 4 Kule Mocy Tajemnej, które krążą wokół nas. Eksplodują zadając 176% obrażeń broni, kiedy wrogowie podejdą zbyt blisko. |
|
Złoty
|
Wykorzystanie Źródła Zmniejsza koszt rzucenia czaru do 27 punktów Mocy Tajemnej. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Fala Uderzeniowa Zwiększa odległość, na którą odrzucani są wrogowie i ogłusza przeciwników na 3,5 sekundy. |
|
Błękitny
|
Wybuchająca Fala Trafieni wrogowie mają 70% szansy spowodowania mniejszej Fali Mocy zadającej 102% obrażeń broni i odrzucającej przeciwników. |
|
Karmazynowy
|
Gwałtowna Fala Zwiększa obrażenia do 266% obrażeń broni, ale zmniejsza odrzucenie. |
|
Obsydianowy
|
Teleportująca Fala Wrogowie w obszarze fali mają 40% szansy na losowe przeteleportowanie się gdzieś w pobliże. |
|
Złoty
|
Przyciąganie Mocy Zmniejsza koszt zaklęcia do 17 punktów Mocy Tajemnej oraz zmniejsza opóźnienie do 11 sekund. |
|
Dezintegracja |
|||
| Wymagany poziom postaci: 8 | |||
| Koszt Mocy Tajemnej: 25 |
|||
|
Wysyła promień czystej energii zadający 135% obrażeń broni jako Moc Tajemna i dezintegrujący wrogów, których zabije. | ||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Losowość Zabici wrogowie mają 35% szansy na eksplodowanie zadając 170% obrażeń broni wszystkim przeciwnikom w promieniu 8 metrów. |
|
Błękitny
|
Zbieżność Zwiększa szerokość promienia pozwalając na trafienie większej ilości wrogów. |
|
Karmazynowy
|
Intensywność Obrażenia powoli zwiększają się w czasie żeby zadać do 236% obrażeń broni. |
|
Obsydianowy
|
Entropia Promień załamuje się w stożek o krótkim zasięgu, który zadaje 189% obrażeń broni na sekundę. |
|
Złoty
|
Ogniwo Chaosu Podczas rzucania zaklęcia zostajesz naładowany energią, która wystrzeliwuje w pobliskich wrogów zadając im 50% obrażeń broni. |
|
Tornado Energii |
|||
| Wymagany poziom postaci: 11 | |||
| Koszt Mocy Tajemnej: 35 |
|||
|
Uwalnia tornado z czystej energii, które zadaje 46% obrażeń broni jako Moc Tajemna. | ||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Paskudny Wiatr Tornado kręci się w miejscu zadając 41,9% obrażeń broni na sekundę. |
|
Błękitny
|
Wściekła Burza Gdy dwa tornada się zetkną łączą się w jeden huragan o zwiększonym zasięgu, który zadaje 130% obrażeń broni. |
|
Karmazynowy
|
Siła Wichury Zwiększa obrażenia zadawane przez Tornado do 60% obrażeń broni. |
|
Obsydianowy
|
Szlak Zniszczenia Rzucanie Tornada Energii dostarcza Ci Ładunki Wiatru. Możesz zebrać do trzech Ładunków Wiatru na raz. Rzucanie Zaklęć Podstawowych uwalnia wszystkie Ładunki Wiatru jako wielkie Tornado Energii zadające 358% obrażeń broni na każdy Ładunek Wiatru. |
|
Złoty
|
Chłodna Bryza Zmniejsza koszt zaklęcia do 23 punków Mocy Tajemnej. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Reakcja Łańcuchowa Kaskada trzech kolejnych wybuchów zadających 55% obrażeń broni. |
|
Błękitny
|
Zamazanie Zwiększa zasięg eksplozji do 18 metrów i obrażenia do 146% obrażeń broni. |
|
Karmazynowy
|
Krótki lont Wybuch następuje natychmiast zadając 164% obrażeń broni. |
|
Obsydianowy
|
Opóźniony zapłon Ładunek jest detonowany po 2,5 sekundy w miejscu, w którym został rzucony zadając 173% obrażeń. |
|
Złoty
|
Uwolnienie Zmniejsza koszt zaklęcia do 33 punktów Mocy Tajemnej. |
|
Hydra |
|||
| Wymagany poziom postaci: 19 | |||
| Koszt Mocy Tajemnej: 40 | |||
|
Przywołuje na 15 sekund wielogłową Hydrę, która atakuje wrogów ognistymi pociskami zadając 31,2% obrażeń broni jako Ogień. | ||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Hydra Mocy Tajemnej Przywołuje Hydrę, która strzela Kulami Mocy Tajemnej zadającymi 24,4% obrażeń broni jako Moc Tajemna. |
|
Błękitny
|
Hydra Błyskawic Przywołuje Hydrę, która razi przeciwników zadając 36,6% obrażeń broni jako Błyskawice. |
|
Karmazynowy
|
Hydra Mrozu Przywołuje Hydrę, kóra zieje stożkami zimna o krótkim zasięgu zadającymi 28,4% obrażeń broni jako Zimno na sekundę. |
|
Obsydianowy
|
Hydra Jadu Przywołuje Hydrę, kóra zostawia kałużę kwasu zadającą 20,3% obrażeń broni jako Trucizna na sekundę. |
|
Złoty
|
Siarkowy Wąż Przywołuje Wielką Hydrę, która zieje ścianami płomieni zadającymi 16,2% obrażeń broni na sekundę. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Czarny Lód Wrogowie, którzy zginą zostawiają na ziemi kawałki lodu zadające 105% obrażeń broni przez 3 sekundy. |
|
Błękitny
|
Burza Śnieżna
Tworzy wirującą burzę śnieżną, która zadaje 208% obrażeń broni. |
|
Karmazynowy
|
Podmuch Śniegu Obrażenia powoli zwiększają się przez 1,5 sekundy aż do osiągnięcia 369% obrażeń broni. |
|
Obsydianowy
|
Zdrętwienie
Zwiększa spowolnienie przeciwników do 46% przez 7 sekund, ale zmniejsza obrażenia do 216% obrażeń broni. |
|
Złoty
|
Zimna Krew Zmniejsza koszt zaklęcia do 0 punktów Mocy Tajemnej. |
|
Strumień Mocy Tajemnej |
|||
| Wymagany poziom postaci: 23 | |||
| Koszt Mocy Tajemnej: 20 | |||
|
Rzut pociskami Mocy Tajemnej, które zadają 200% obrażeń broni jako Moc Tajemna. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Kwiat Śmierci
Uwalnia strumień poza Twoją kontrolą. Nie możesz więcej kierować
pociskami, ale ich obrażenia są zwiększone do 312% obrażeń broni. |
|
Błękitny
|
Kaskada
Wrogowie zabici przez Strumień mają 80% szansy na wystrzelenie kolejnego pocisku zadającego 135% obrażeń broni. |
|
Karmazynowy
|
Ogłuszenie
Wrogowie trafieni Strumieniem są ogłuszeni na 6 sekund. Przez ten
czas otrzymują 30% więcej obrażeń od każdego ataku Mocą Tajemną. |
|
Obsydianowy
|
Tajemne Miny
Zamiast strzelać pociskami kładziesz Tajemne Miny, które
uzbrajają się po 1 sekundzie. Miny wybuchają, gdy zbliży się do nich
przeciwnik i zadają 182% obrażeń broni. Prędkość ruchu i ataku wrogów na
obszarze eksplozji jest zmniejszona o 30% na 3 sekundy. |
|
Złoty
|
Kamień Energii
Każdy pocisk, który trafi ma 5% szansy na zostawienie Kamienia
Energii, przywracającego punkty Mocy Tajemnej po podniesieniu. |
|
Zamieć |
|||
| Wymagany poziom postaci: 26 | |||
| Koszt Mocy Tajemnej: 45 | |||
|
Sprowadza lodowe odłamki na obszar zadając 65% obrażeń broni na sekundę jako Zimno przez 3 sekundy. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Solidny Chłód
Wrogowie złapani przez burzę mają 30% ryzyko bycia zamrożonym na 3
sekundy oraz szansa na trafienie krytyczne przez Zamieć wzrasta do 25%. |
|
Błękitny
|
Ciężka Zima
Zwiększa zasięg zamieci do 22 metrów, oraz zadaje 59% obrażeń od broni na sekundę. |
|
Karmazynowy
|
Niesłabnąca Burza
Zwiększa czas trwania Zamieci do 5,5 sekundy |
|
Obsydianowy
|
Przenikliwy Chłód Po wygaśniećiu Zamieci, na 4,5 sekundy pokrywa obszar ciężką mgłą, która spowalnia wrogów znajdujących się w zasięgu jej działania. |
|
Złoty
|
Zaśnieżony Zmniejsza koszt rzucenia czaru do 33 punktów Mocy Tajemnej. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Rozlanie
Jeśli upadek meteorytu dosięgnie jakichkolwiek wrogów, czas trwania płomieni zwiększony zostaje do 8 sekund. |
|
Błękitny
|
Deszcz Meteorytów Rozpętuje kaskadę 13 mniejszych meteorytów, z których każdy zadaje 122% obrażeń broni od Ognia. |
|
Karmazynowy
|
Magmowe Uderzenie Zwiększa obrażenia zadane uderzeniem meteorytu do 396% obrażeń broni od Ognia, oraz poupadkowych płomieni do 65% obrażeń broni od Ognia przez 3 sekundy.
|
|
Obsydianowy
|
Kometa Zamienia meteoryt w bryłę lodu zadająca 238% obrażeń broni jako Zimno. Miejsce uderzenia pokryte zostaje mroźną mgłą zadająca 39% obrażeń broni od Zimna, oraz spowalniającą wrogów o 60% przez 3 sekundy |
|
Złoty
|
Gwiezdny Pakt Redukuje koszt rzucenia czaru do 48 punktów Mocy Tajemnej. |
Zaklęcia Użytkowe
|
Nova Mrozu |
|||
| Wymagany poziom postaci: 2 | |||
| Opóźnienie: 12 sekund |
|||
|
Eksplozja lodu zamraża pobliskich wrogów na 3 sekundy i zadaje 65% obrażeń broni jako Zimno. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Głęboki Mróz Jeśli Nova trafi przynajmniej 5 przeciwników, na 12 sekund otrzymujesz 30% szansy na trafienie krytyczne. |
|
Błękitny
|
Skruszenie Zamrożony wróg, który zostanie zabity ma 16% szansy na eksplodowanie kolejną Novą Mrozu zadającą 32% obrażeń broni. |
|
Karmazynowy
|
Przejmujący Chłód Przeciwnicy otrzymują 33% większe obrażenia gdy są zamrożeni przez Novę Mrozu. |
|
Obsydianowy
|
Zmrożona Mgła
Nova Mrozu nie zamraża wrogów, zamiast tego pozostawia lodową mgłę unoszącą się przez 8 sekund i zadającą 24% obrażeń broni. |
|
Złoty
|
Zimne Przerwanie Zmniejsza opóźnienie do 8,5 sekundy. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Lodowe Odbicie
Ataki wręcz mają 40% szansy na utworzenie Novy Mrozu zadającej 75% obrażeń broni. |
|
Błękitny
|
Schładzająca Aura
Zmniejsza temperaturę powietrza wokół Ciebie. Pobliscy wrogowie zostają zmrożeni, co zmniejsza ich szybkość ruchu i ataku na 2,2 sekundy. |
|
Karmazynowy
|
Poszarpany Lód
Atakujący wręcz otrzymują 52% obrażeń i zostają zmrożeni na 4 sekundy. |
|
Obsydianowy
|
Lodowa Burza
Powstaje wokół Ciebie wirująca burza lodu, która zadaje 42% obrażeń broni na sekundę przez 10 sekund od rzucenia Lodowej Zbroi. |
|
Złoty
|
Krystalizacja Za każdym razem, gdy zostajesz trafiony, skuteczność Lodowej Zbroi rośnie o 55% na 10 sekund. Ten efekt może się kumulować do trzech razy. |
|
Magiczna Broń |
|||
| Wymagany poziom postaci: 7 | |||
| Koszt Mocy Tajemnej: 25 | |||
|
Nasyca Twoją broń magiczną energią zwiększając obrażenia Fizyczne o 15%. Trwa 120 sekund. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Krwawa Magia
Ataki wręcz wykradają wrogom 3% życia. |
|
Błękitny
|
Elektryczność
Ataki wręcz mają szansę wytworzyć elektryczny łuk trafiający pięciu pobliskich wrogów i zadający im 30% obrażeń broni jako Błyskawice. |
|
Karmazynowy
|
Jad
Ataki wręcz zatruwają wrogów, zadając 30% obrażeń broni jako Trucizna przez 3 sekundy. |
|
Obsydianowy
|
Broń Mocy
Zwiększa efekt zaklęcia do 19,5% obrażeń i daje 10% szansy na odrzucenie przeciwnika przy trafieniu. |
|
Złoty
|
Przewód
Ataki wręcz mają szansę na przywrócenie 7 punktów Mocy Tajemnej. |
|
Diamentowa Skóra |
|||
| Wymagany poziom postaci: 9 | |||
| Opóźnienie: 15 sekund |
|||
|
Przemienia Twoją skórę w diament na 3 sekundy, co pozwala zaabsorbować do 2030 punktów obrażeń. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Diamentowe Odłamki
Kiedy Diamentowa Skóra kończy swoje działanie wybucha we wszystkich kierunkach zadając pobliskim wrogom 416% obrażeń broni jako Fizyczne. |
|
Błękitny
|
Trwała Skóra
Zwiększa czas trwania do 9 sekund. |
|
Karmazynowy
|
Lustrzana Skóra
Odbija w kierunku atakującego 40% zaabsorbowanych obrażeń. |
|
Obsydianowy
|
Krystałowa Powłoka
Zwiększa maksymalną ilość zaabsorbowanych obrażeń do 4061 punktów. |
|
Złoty
|
Pryzmat
Podczas trwania Diamentowej Skóry zmniejsza koszt wszystkich zaklęć o 12 punktów Mocy Tajemnej. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Wstrząsająca Postać
Za każdym razem, gdy wyprowadzasz trafienie krytyczne, masz szansę porażenia wroga zadając mu 116% obrażeń broni. |
|
Błękitny
|
Pośpiech
Zwiększa Twoją szybkość ruchu o 20% przez 8 sekund, za każdym razem, gdy zostaniesz trafiony. |
|
Karmazynowy
|
Kontratak
Zwiększa obrażenia do 166% obrażeń broni. |
|
Obsydianowy
|
Reaktywna Zbroja
Za każdym razem gdy zostaniesz trafiony masz szansę zostać otoczonym przez tarczę błyskawić działającą 8 sekund i zadającą pobliskim wrogom 27% obrażeń broni. |
|
Złoty
|
Moc Burzy
Gdy Zbroja Burzy jest aktywna, zmniejsza koszt wszystkich zaklęć o 4 punkty Mocy Tajemnej. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Szyderczy Zgon
Gdy iluzja zostaje zniszczona, wybucha zadając 105% obrażeń broni jako Fizyczne. Ponadto istnieje 50% szansy na ogłuszenie wrogów na 4 sekundy. |
|
Błękitny
|
Duplikaty
Przywołuje 4 iluzje, z których każda ma 20% Twojego życia. |
|
Karmazynowy
|
Lustrzana Imitacja
Zaklęcia rzucane przez Iluzje zadają 25% obrażeń Twoich. |
|
Obsydianowy
|
Udawanie
Zwiększa życie Twoich obrazów do 88% Twojego życia. |
|
Złoty
|
Przedłużenie Energii
Czas istnienia iluzji wzrasta do 15 sekund, punkty życia obrazów rosną do 45% Twoich. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Rozciągnięcie Czasu
Czas jest przyspieszony dla wszystkich sprzymierzeńców stojących
wewnątrz bańki. Powoduje to zwiększenie szybkości ich ataku o 30%. |
|
Błękitny
|
Szkodliwy Wpływ
Efekt spowolnienia wrogów trwa jeszcze przez 8 sekund po opuszczeniu bańki. |
|
Karmazynowy
|
Zakrzywienie Czasu
Wrogowie wewnątrz bańki zakrzywionego czasu otrzymują 30% więcej obrażeń. |
|
Obsydianowy
|
Powłoka Czasu
Zmniejsza rozmiar bańki do 10 metrów, ale zwiększa jej efektywność. Ruch i atak wrogów jest spowolniony o 52%. |
|
Złoty
|
Wieczność
Zmniejsza opóźnienie do 15 sekund. |
|
Teleport |
|||
| Wymagany poziom postaci: 18 | |||
| Koszt Mocy Tajemnej: 15 |
|||
| Opóźnienie: 16 sekund |
|||
|
Teleportuje Cię przez eter do wybranego miejsca znajdującego się w odległości do 35 metrów. |
||
|
|||
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Tunel
Po rzuceniu Teleportu mija 1,2 sekundy zanim zacznie się opóźnienie. |
|
Błękitny
|
Odłamanie
Przywołuje dwa lustrzane obrazy na 12 sekund od przybyciu. |
|
Karmazynowy
|
Klęska
Po przybyciu rzuca Falę Energii, która zadaje 208% obrażeń broni jako Fizyczne. |
|
Obsydianowy
|
Bezpieczne Przejście
Przez 10 sekund od przybycia otrzymujesz 25% mniejsze obrażenia. |
|
Złoty
|
Odwrócenie
Ponowne rzucenie Teleportu w przeciągu 5 sekund natychmiast przeniesie Cię do poprzedniego miejsca. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Dokładna Bariera
Dodatkowo zwiększa Twoją Precyzję o 25% podczas trwania Zbroi Energii. |
|
Błękitny
|
Wyssanie Energii
Zamiast zmniejszać Twoją maksymalną ilość Mocy Tajemnej, jest ona zwiększona o 25 podczas trwania Zbroi Energii. |
|
Karmazynowy
|
Pryzmatyczna Zbroja
Zwiększa Twoje odporności o 120% gdy Zbroja Energii jest aktywna. |
|
Obsydianowy
|
Zbroja Mocy
Nadchodzące ataki, które zadałyby obrażenia większe niż 38% Twojego maksymalnego życia, są zmniejszone, aby zadawały obrażenia równe 38% maksymalnego życia. |
|
Złoty
|
Absorpcja
Masz szansę zyskać 4 punkty Mocy Tajemnej za każdym razem, gdy zostajesz trafiony. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Starożytny Strażnik
Przywołuje cielesnego Chowańca. Gdy masz poniżej 25% punktów życia, Chowaniec zaabsorbuje kolejny atak. Ten efekt pojawia się najwyżej raz na 33 sekundy. |
|
Błękitny
|
Kanonier
Pociski Chowańca wybuchają przy trafieniu zadając 9,75% obrażeń broni wszystkim wrogom w promieniu 4 metrów. |
|
Karmazynowy
|
Krzesiwo
Przywołuje ognistego Chowańca, który zwiększa wszystkie zadawane obrażenia o 30%. |
|
Obsydianowy
|
Przebijanie
Przywołuje Chowańca błyskawic, którego pociski mają 70% szansy na przebicie przez wrogów. |
|
Złoty
|
Tajemny Chowaniec
Gdy Chowaniec jest aktywny, regenerujesz 1,8 punkta Mocy Tajemnej na sekundę. |
| Typ: | Efekt: |
|
Alabastrowy
|
Tajemne Zniszczenie
Podczas przemiany następuje eksplozja, która zadaje 520% obrażeń broni jako Moc Tajemna wszystkim wrogom w promieniu 15 metrów. |
|
Błękitny
|
Spowolnienie Czasu
Postać Archonta może teraz rzucać Spowolnienie Czasu, które trwa 14 sekund. |
|
Karmazynowy
|
Udoskonalony Archont
Zwiększa obrażenia wszystkich zdolności Archonta o 30%. |
|
Obsydianowy
|
Teleport
Archont może rzucać Teleport z 6-sekundowym opóźnieniem. |
|
Złoty
|
Czysta Moc
Zmniejsza opóźnienie zaklęcia do 95 sekund. |






