diablo 3

Diablo 3 - Barbarzyńca - Umiejętności Aktywne

Ostatnia modyfikacja: 02.07.2014. Utworzono: 19.01.2012

 

Umiejętności aktywne
 
 
Grzmotnięcie
Aktywowany na: 1 poziomie
Generuje: Każdy atak generuje 8 pkt. furii.

Potężny cios dodający 165% obrażeń od broni, posiada 20% szansę na odrzucenie przeciwnika.

Runy Umiejętności:
 
- Zamroczenie – Niweluje efekt odrzucenia, w zamian masz 35% szans na ogłuszenie przeciwnika na czas 1,5 sek. Wymagany poziom: 6
- Łomot – Niweluje efekt odrzucenia, pomiędzy każdym ciosem powstają dwa efekty wtórne zadające 25% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 13
- Wycisk - Na 5 sekund zwiększa obrażenia od wszystkich umiejętności o 8%. Możesz skumulować ten bonus trzykrotnie. Wymagany poziom: 26
- Rozróba- Dostajesz dodatkowe 4 pkt. furii po każdym ataku. Wymagany poziom: 44
- Spustoszenie – Atakując wywołujesz potęzną falę uderzeniową, która zadaje 38% obrażeń od broni wrogom znajdującym się w odległości 26 metrów. Wymagany poziom: 52

 

 


Młot Starożytnych
Aktywowany na: 2 poziomie
Koszt: Atak zużywa 20pkt. furii.

Przywołuje masywny młot uderzający wrogów naprzeciw postaci zadając im 325% obrażeń od broni. Każde posiadane przez Ciebie 5pkt. furii dodaje 1% szans na uderzenie krytyczne podczas atakowania Młotem Starożytnych

Runy Umiejętności:
 
- Pomruk zagłady – Wuwołuje przed Tobą falę uderzeniową sięgającą na 22 metry, która zadaje 275% obrażeń od broni wszystkim wrogom na jej drodze. Wymagany poziom: 7
- Roztrzaskanie – Skupia energię uderzenia na wybranym obszarze zadając 406% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 15
- Diabelskie kowadło - Ogłusza wrogów w miejscu uderzenia spowalniając ich o 80% na 2 sek. Wymagany poziom: 27
- Gromodzierżca – Po zabiciu potwora, wszystkie inne w promieniu 10 metrów zostają ogłuszone na 3 sek. Wymagany poziom: 39
- Dziedzictwo – Masz dodatkowe 10% szans, że przy udeżeniu krytycznym potwór upuści skarb lub kulę zdrowia.Wymagany poziom: 53


Rozpłatanie

Aktywowany na: 3 poziomie
Generuje: Każdy atak generuje 5 pkt. furii.

Potężny zamach pozwalający na zranienie kilku wrogów jednocześnie. Każdy cel w zasięgu ataku otrzymuje 140% obrażeńod broni.

Runy Umiejętności
 
- Rozerwanie - Zabicie przeciwnika tym atakiem powoduje wybuch jego zwłok zadający 85% obrażeń broni przeciwnikom w promieniu 8 metrów. Wymagany poziom: 9
- Dożynki - Trafienie wroga generuje dodatkowe 3 pkt. furii. Wymagany poziom: 19
- Rozrzucenie - Trafienia krytyczne odrzucają wrogów na 9 metrów zadając przy tym 60% obrażeń od broni.Wymagany poziom: 30
- Szeroki zamach - Obrażenia od broni zwiększone do 175% Wymagany poziom: 47
- Nadciągająca burza - Trafieni wrogowie zostają spowolnieni o 80% na 1 sek. Wymagany poziom: 55


Tąpnięcie
Aktywowany na: 4 poziomie
Generuje: Każdy atak generuje 15 pkt. furii.
Czas odnowienia: 12 sek.

Wywołujesz tąpnięcie, które na 4 sek ogłusza wszystkich wrogów w promieniu 12 metrów.

Runy Umiejętności
 
- Ogłuszający huk – Ogłuszony wróg po odzyskaniu przytomności jest spowolniony o 60% na 3 sek. Wymagany poziom: 12
- Szarpnięcie – Atak sięga teraz do 24 metrów w okół Ciebie przy okazji przyciągając wrogów. Wymagany poziom: 18
- Mocarne stąpnięcie – Ranisz wrogów na obszarze ataku zadając im 76% obrażeń od broni na sekundę. Wymagany poziom: 28
- Tchnienie gór – Teraz atak będzie generować 30 pkt. furii. Wymagany poziom: 40
- Lawina – Atak odrzuca wrogów na 9 metrów zadając im 55% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 54


Rozprucie

Aktywowany na: 5 poziomie
Koszt: 20 pkt. furii.

Postać rozcina wszystkich wrogów w zasięgu ataku, sprawiając, że przez 5 sekund. Będą krwawić otrzymując przy tym 700% obrażeń od broni.

Runy Umiejętności
 
- Na strzępy – Atak rozprucia dosięga wszystkich wrogów w promieniu 17 metrow.Wymagany poziom: 11
- Żądza krwi – 9% obrażeń z umiejętności, wraca do ciebie w postaci punktow życia.Wymagany poziom: 19
- Rany szarpane – Wykonujesz potężne rozprucie zadając 903% obrażeń od broni.Wymagany poziom: 33
- Okaleczenie – Zmniejszasz o 60% szybkość poruszania się wrogów w zasięgu ataku.Wymagany poziom: 45
- Krwawa jatka – Gdy zabijesz rozprutego przeciwnika, wszyscy wrogowie w promieniu 10 metrów również zaczną się wykrwawiać otrzymując obrażeń fizycznych równych 100% obrażeń od broni.Wymagany poziom: 56
przez 5 sek.


Skok

Aktywowany na: 8 poziomie
Generuje: Każdy atak generuje 15 pkt. furii.
Czas odnowienia: 10 sek.

Postać wyskakuje w powietrze, po czym ląduje zadając 85% obrażeń broni w promieniu 8 metrów, zmiejszajac przy tym szybkość ruchu wroga o 60% na 3 sek.

Runy Umiejętności
 
- Twarde lądowanie - Zwiększa o 100% Twój pancerz na 3 sek. po wylądowaniu.przez 5 sek.Wymagany poziom: 14
- Wyskok - Wrogownie w promieniu 8 metrów zostają spowolnieni o 60% na 3 sek.przez 5 sek.Wymagany poziom: 21
- Obalenie - Odrzuca wrogów w miejscu lądowania przez 5 sek.Wymagany poziom: 32
- Zew Arreat - Zwiększa zasięg działania umiejętności do 16 metrów i przyciąga wszystkich wrogów w zasięgu.przez 5 sek.Wymagany poziom: 44
- Śmierć z wysoka - Ogłuszasz wszystkich wrogów w zasięgu na 3 sek. przez 5 sek.Wymagany poziom: 60


Starożytna włócznia

Aktywowany na: 9 poziomie
Generuje: Każdy atak generuje 15 pkt. furii.
Czas odnowienia: 10 sek.

Postać rzuca włócznią i przyciąga nią wrogów do siebie. Każdy trafiony przeciwnik zostaje przy okazji spowolniony o 60% i otrzymuje 185% obrażeń broni.

Runy Umiejętności
 
- Bosaki – Rzucasz trzema włóczniami przyciągającymi wrogów. Wymagany poziom: 15
- Potyczka – Generujesz 30 pkt. furii. Wymagany poziom: 23
- Włócznia życia – 60% zadanych obrażeń wraca do Ciebie jako punkty zycia. Wymagany poziom: 32
- Harpun – Wyrzucasz włócznię z taką siłą, że wszyscy wrogowie stojący na jej drodze zostają przebici i przyciągnięci do Ciebie. Wymagany poziom: 39
- Zadziorny rzut – Przyciągasz przeciwnika następnie odrzucając go w przeciwnym kierunku zadając mu przy tym 213% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 60


Amok

Aktywowany na: 11 poziomie
Generuje: Każdy atak generuje 3 pkt. furii przy każdym ataku.

Zadajesz 110% obrażeń od swojej broni zwiększając szybkość ataku o 15% przy każdym uderzeniu. 5 ciosów pozwoli osiągnąć maksymalne przyspieszenie ataku o 75%.

Runy Umiejętności
 
- Broń podręczna – Wykonując atak masz 25% szansy na rzucenie w przeciwnika toporem, który zadaje 110% obrażeń od broni potworom na swojej drodze. Wymagany poziom: 17
- Triumf – Po zabiciu wroga odzyskujesz 8% maksymalnej ilości punktów zdrowia w ciągu 6 sek. Wymagany poziom: 22
- Forpoczta – Poruszasz się 15% szybciej podczas Amoku. Wymagany poziom: 34
- Porażenie – Masz 20% szansę na przywolanie pioruna, ktory porazi i ogłuszy przeciwnika na 1,5 sek. Wymagany poziom: 51
- Maniak – Każdy cios przy użyciu Amoku zwiększa obrażenia o 4%, siłę ciosu kumulujesz maksymalnie 5 razy. Wymagany poziom: 59


Fala sejsmiczna

Aktywowany na: 12 poziomie
Koszt: 30 pkt. furii.

Postać sprawia, że trzęsie się ziemia, powodując falę destrukcji zadającą 240% obrażeń broni i odrzucającą wroga na 45 metrów.

Runy Umiejętności
 
- Oszołomienie – Masz 70% szans na ogłuszenie przeciwników na 1,5 sek. Wymagany poziom: 18
- Spękana ziemia – Zasięg obrażeń rośnie o 100%, a obrazenia o 288% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 25
- Łoskot – Wywołujesz efekty wtórne trzęsienia, które w ciągu 2 sek. zadają 60% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 35
- Siła z ziemi – Zmniejsza koszt do 15 pkt. furii. Wymagany poziom: 48
- Rozpadlina – Wywołujesz skupioną falę energii, która sięga na 43 metrów w linii prostej od Ciebie zadając 340% obrażeń od broni wszystkim celom na drodze. Wymagany poziom: 57


Odwet

Aktywowany na: 13 poziomie

Odwet posiada 15% szans na aktywację za każdym razem, gdy postać zostanie trafiona. Użyty odwet zadaje 220% obrażeń broni wszystkim pobliskim wrogom. Postać leczy 5% maksymalnych punktów życia za każdego trafionego wroga.

Runy Umiejętności
 
- Wyrównanie rachunków – Za kazdego trafionego wroga odzyskujesz 8% maksymalnej ilości punktów zdrowia, oraz 5 pkt. furii. Wymagany poziom: 19
- Słodka zemsta – Po użyciu Odwetu w ciągu 12 sek. szansa na trafienie krytyczne wzrośnie o 10%. Wymagany poziom: 25
- Surowa kara – Zadajesz 286% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 36
- Uraza – Odrzucasz wrogów na odległość 24 metrów. Wymagany poziom: 41
- Prowokacja – Będziesz mieć 30% szansy na aktywację odwetu, gdy przeciwnik Cię trafi. Wymagany poziom: 52


Rzut bronią

Aktywowany na: 14 poziomie
Koszt: 10 pkt. furii.

Postać używa broni miotanej, by zaatakować przeciwnika i zadać mu 130% obrażeń od broni oraz spowolnić go o 60% na 2 sekundy.

Runy Umiejętności

- Potężny rzut – Zwiększa obrażenia o 169%. Wymagany poziom: 21
- Rykoszet – Broń rykoszetuje atakując maksymalnie 3 wrogów stojących 20 metrów od siebie. Wymagany poziom: 25
- Rzut młotem – Masz 50% szans na ogłuszenie przeciwnika na 2 sek. Wymagany poziom: 33
- Ogłupienie – Masz 20% szansę by trafić wroga w głowę, co spowoduje jego ogłupienie. Wymagany poziom: 42
Ogłupiony przeciwnik atakuje innych wrogów.
- Trupia bomba – Rzucasz zwłokami wroga, wydając wszystkie swoje punkty furii, za każdy wydany punkt furii obrażenia od broni wzrastają o 3%. Rzucone zwłoki ranią wszystkich przeciwników w odległości 12 metrów. Wymagany poziom: 54

Sprint


Aktywowany na: 16 poziomie
Koszt: 20 pkt. furii.

Przez 3 sek. poruszasz się o 40% szybciej.

Runy Umiejętności

- Pęd – Podczas sprintu masz 12% większą szansę na unik. Wymagany poziom: 23
- Szybki jak wicher – Twój pęd pozostawia za Tobą tornada, które przez 3 sek. zadają 60% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 29
- Zryw – Przez 5 sek. poruszasz się o 50% szybciej. Wymagany poziom: 38
- Przedarcie – Rozpychasz się między przeciwnikami zadając im 25% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 46
- Forsowny marsz – Twoi sojusznicy znajdujący się do 50 metrów od Ciebie zostają przyspieszeni o 20% na 3 sek. Wymagany poziom: 53


Zastraszający ryk


Aktywowany na: 17 poziomie
Generuje: 15 pkt. furii.
Czas odnowienia: 10 sek.

Przerażający okrzyk sprawiający, że przeciwnicy w promieniu 25 metrów zadają o 20% obrażeń mniej przez 15 sekund.

Runy Umiejętności

- Groźba – Dodatkowo spowalniasz wrogów o 30%. Wymagany poziom: 23
- Zawahanie – Przez 5 sekund ataki wrogów sa spowolnione o 15%. Wymagany poziom: 28
- Ponure żniwa – Straszysz wrogów tak bardzo, że masz 15% szansy, że przerażeni upuszczą skarb lub kulę zdrowia. Wymagany poziom: 37
- Podżeganie – Prowokujesz wrogów przez 3 sek. Wymagany poziom: 43
- Przerażenie – Masz 35% szansy na to, aby obniżyć morale wroga, który zacznie uciekać przez 2,5 sek. Wymagany poziom: 57


Trzęsienie ziemi


Aktywowany na: 19 poziomie
Koszt: 50 pkt. furii.
Czas odnowienia: 120 sek.

Postać powoduje brutalne trzęsienie ziemi, zadające 2000% obrażeń od broni spalając przez 8 sekund wszystkch wrogów na obszarze 18 metrów.

Runy Umiejętności

- Stąpnięcie olbrzyma – Generujesz za sobą efekty wtórne, zadajace 65% obrażeń od broni.Wymagany poziom: 24
- Zmarzlina – Tworzysz lodowe trzęsienie ziemi, które przy okazji spowalnia wrogów o 80%. Wymagany poziom: 29
- Zew gór – Czas odnowienia umiejętnosci to teraz 105 sek, koszt furii jest niwelowany. Wymagany poziom: 39
- Wstrząsy wtórne - W miejscu wywołania trzęsienia ziemi pojawiają się efekty wtorne zadające 65% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 50
- Ognisty szlak - Generujesz przed sobą efekty wtórne, zadajace 65% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 56


Tornado


Aktywowany na: 20 poziomie
Koszt: 10 pkt. furii.

Zaczynasz szaleńczo wirować, zadając 145% obrażeń od broni wszystkicm wrogom stojącym na Twojej drodze.

Runy Umiejętności

- Zawierucha – Wirując pozostawiasz za sobą tornada zadające wrogom 40% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 24
- Huragan – Poruszasz się z normalną prędkością podczas ataku. Wymagany poziom: 29
- Krwawa zawieja – Trafienia krytyczne przywracają Ci 2% maksymalnej ilości punktów zdrowia. Wymagany poziom: 37
- Kąsający wicher – Każde trafienie generuje 1 pkt. furii. Wymagany poziom: 44
- Wirujący wulkan – Przywołujesz wir magmy, zadając ogniste obrażenia o równowartości 189% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 59


Dzika szarża


Aktywowany na: 21 poziomie
Generuje: 15 pkt. furii.
Czas odnowienia: 10 sek.

Wrogowie atakowani są z rozpędu otrzymując 195% obrażeń broni i zostają odrzuceni siłą pędu postaci.

Runy Umiejętności

- Taran – Cel szarzy otrzyma 285% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 27
- Bezlitosny atak – Skracasz czas odnowienia o 2 sek. za każdego trafionego wroga. Maksymalnie możesz skrócić czas odnowienia o 10 sek. Wymagany poziom: 33
- Wytrwałość – Dostajesz 8 pkt. furii za każdego trafionego wroga podczas szarży. Wymagany poziom: 38
- Bycza szarża – Ogłuszasz na 2,5 sek. kazdego wroga trafionego krytycznie. Wymagany poziom: 47
- Waleczność – Każdy trafiony cel podczas szarzy przywraca Ci 8% maksymalnej ilości Twoich punktów zdrowia. Wymagany poziom: 56


Przezwyciężenie bólu
>

Aktywowany na: 22 poziomie
Czas odnowienia: 30 sek.

Na 5 sekund zwiększasz o 65% swoją odporność na ciosy.

Runy Umiejętności

- Brawura - Wrogowie w odległości 12 metrów otrzymują 50% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 26
- Człowiek z żelaza – Działanie efektu wydłużone do 7 sek. Wymagany poziom: 31
- Błoga niewiedza – W czasie aktywności Przezwyciężenia bólu odzyskujesz punkty życia o wartości 20% zadanych obrażeń. Wymagany poziom: 36
- Znieczulica – Również Twoi towarzysze na 5 sekund zwiększają o 65% swoją odporność na ciosy. Wymagany poziom: 43
- Pogarda dla słabości – 50% ignorowanych obrażeń jest odbijanych na przeciwnika. Wymagany poziom: 58


Bitewny szał


Aktywowany na:
22 poziomie
Koszt: 20 pkt. furii.

Zadajesz w szale 15% obrażeń więcej, zwiększając przy tym szansę na trafienie krytyczne o 3% na 120 sek.

Runy Umiejętności

- Szał marudera – Twoje obrażenia zwiększone są o 30%. Wymagany poziom: 26
- Zajadłość – Masz szansę wydłużyć działanie umiejętności o 2 sek. przy każdym trafieniu krytycznym. Wymagany poziom: 31
- Miecze na lemiesze – Masz dodatkowe 5% szans, że trafiony przeciwnik upuści kulę zdrowia. Wymagany poziom: 38
- Do boju! - Masz szanse wygenerować 15 pkt. furii za każde uderzenie krytyczne. Wymagany poziom: 46
- Rozlew krwi – Trafiając krytycznie masz szansę na wywołanie eksplozji krwi zadającej 20% obrażeń od broni pobliskim wrogom. Wymagany poziom: 54


Zew starożytnych


Aktywowany na: 25 poziomie
Koszt: 50 pkt. furii. Czas odnowienia: 120 sek.

Przywołuje starożytnych barbarzyńców Talica, Korlica oraz Madawca zadających 60% obrażeń od broni z każdym atakiem. Czas trwania umiejętności: 15 sekund.
Talic dzierży miecz oraz tarczę oraz używa umiejętności Trąby Powietrznej.
Korlic dzierży ogromną broń drzewcową oraz używa umiejętności Ropłatania
Madawc dzierży dwa toporki oraz używa umiejętności Rzutu Bronią

Runy Umiejętności

- Zgromadzenie rady – Zwiększasz o 100% pancerz wojowników, oraz ich obrażenia o 66% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 31
- Tradycje klanu – Umiejętność trwać będzie 20 sek. Wymagany poziom: 37
- Moc Korlica – Krolic atakuje Dziką Szarżą zadając 200% obrażeń od broni wrogom na swojej drodze. Wymagany poziom: 45
- Obłęd Madwaca – Zaczyna atakować falą sejsmiczną zadającą 180% obrażeń od broni wrogom w zasięgu działania. Wymagany poziom: 51
- Gniew Talica – Atakuje z wyskoku zadając 250% obrażeń od broni w miejscu lądowania. Wymagany poziom: 58


Przytłaczający atak


Aktywowany na: 26 poziomie
Czas odnowienia: 12 sek.

W promieniu 9 metrow wszyscy wrogowie otrzymają 165% obrażeń od broni. Trafienie krytyczne ma szansę skrócić czas odnowienia o 1 sek.

Runy Umiejętności

- Nawałnica stali – Rzucasz w przeciwników trzema toporami zadającymi 50% obrażeń od broni. Wymagany poziom: 29
- Szał zabijania – Zwiększasz 0 10% szansę na trafienie krytyczne na 6 sek. Wymagany poziom: 34
- Miażdżąca przewaga – Po aktywacji umiejętności przez 4 sek. odbijasz 35% obrażeń. Wymagany poziom: 42
- Impet – Każdy trafiony przeciwnik przywraca Ci 12 pkt. furii. Wymagany poziom: 48
- Krwawa uczta – Każdy trafiony przeciwnik przywraca Ci 8% maksymalnej ilości punktów zdrowia. Wymagany poziom: 59


Okrzyk wojenny


Aktywowany na: 28 poziomie
Generuje: 20 pkt. furii.
Czas odnowienia: 20 sek.

Okrzyk Bojowy zwiększający o 20% obronę postaci i jej sprzymierzeńców w promieniu 50 metrów na 60 sekund.

Runy Umiejętności

- Wzmacniający gniew – Premia do pancerza wzrasta do 40%. Wymagany poziom: 32
- Naprzód! - Generuje 40 pkt. furii. Wymagany poziom: 35
- Pokrzepienie – Zwiększasz maksymalną ilość punktów zycia o 10% oraz przyrwacasz 620 pkt. życia na sekundę. Wymagany poziom: 41
- Przestroga wiarusa – Zyskujesz 15% szansę na unik. Wymagany poziom: 49
- Bezkarność – Twoje odporności wrastają o 20%. Wymagany poziom: 60


Gniew berserkera


Aktywowany na: 30 poziomie
Koszt: 50 pkt. furii.
Czas odnowienia: 120 sek.

Wpadasz w szaleństwo i przybierając postać bersekera zwiększasz kluczowe współczynniki na 15 sek.,
Szansa na trafienie krytyczne: 10%
Szybkość ataku: 25%
Szansa na unik: 20%
Szybkość ruchu: 20%

Runy Umiejętności

- Lament Arreat – Aktywując umiejętność odrzucasz wrogów na 12 metrów zadając im 430% obrażeń od broni.
- Szaleństwo – Podczas Gniewu Bersekera zadajesz 100% więcej obrażeń.
- Rzeź – Trafienia krytyczne mają szansę wywolac wybuch krwi o zasięgu 15 metrów zadający 155% obrażeń od broni.
- Kocie ruchy – Masz 60% większą szansę na unik.
- Upojenie chaosem – Każde zyskane 25 punktów furii skraca czas odnowienia umiejętności o 1 sek. Przy czym kula furii nie może być wypełniona do maksimum.

Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.