Czarka na CBN
Ostatnia modyfikacja: 08.07.2008. Utworzono: 24.08.2007
Elo! To znowu ja Partikos, moja taktyka jak wynika z tytułu jest o czarce na CBN (kto nie wie to skrót od Closed Battle.Net).
Zapewne, gdybym napisał obszerną sufler mojej drugiej w Diablo 2 postaci to na pewno nie dojechalibyście do finału. Dlatego spróbuje napisać wszystko związane tylko i wyłącznie z Czarodziejką, którą sugeruje ja, czyli FAN Diablo 2.
1. Ogólna taktyka gry
Taktyka tej czarki jest dość fajna, a zarazem inna niż te, które są na tej Super stronce (pozdrawiam Przemo!). To dlatego, że nie pakujemy w drzewko ognia (oczywiście oprócz Ciepła;D) a najwięcej inwestujemy w błyskawice, które moim zdaniem wymiatają, gdy jest mistrzostwo we władaniu błyskawicami na 20 !!! Dobra sami zobaczcie...
2. Umiejętności
Tutaj jak już wspomniałem nie dajemy nic w drzewko ognia, ponieważ jaka jest umiejętność oprócz meteoru i ściany ognia, która zadaje dobre obrażenia (NIE MA !!!), a te dwie umiejętności przydają sie gdy potwór stoi, czyli nigdy. Do dzieła...
Ogień - 12 poziom ciepła wystarczy dla naszej czarki, ponieważ resztę regeneracji many będziemy mieli z itemów, a poza tym w drzewku ognia nie majstrujemy TO wszytko tutaj!
Zimno - jak prawie każdy wie trzeba mieć jakąś zamrażającą broń, czyli Zamarzniętą kulę (20 poziom), Mistrzostwo we władaniu zimnem (6 - 8 wedle uznania), i w resztą umiejętności po jednym punkcie (oprócz Zamrażającej zbroi, ponieważ nie przyda się nam).
Błyskawice - i jak wspomniałem według mnie najważniejsze drzewko czarodziejki, ponieważ jeśli nie zimno to błyskawice! No więc tutaj dajemy w Burze z piorunami (20 poziom), Mistrzostwo we władaniu błyskawicami (20 poziom), Nova (w to na końcu, ale na pewno od 10 wzwyż) i w resztę umiejętności po jednym punkcie, ponieważ wszytko dadzą nam jakże cenne przedmioty !!!
3. Statystyki
Myślę, że warto się sugerować moimi statystykami, ponieważ niczego nie brakuje nam podczas gry, ale to nie moja gra, a wasza więc róbcie jak uważacie, bo ja jestem tylko człowiekiem i mogę popełniać błędy! ;-)
Siła - siła wyłącznie potrzebna do naszego ekwipunku, a więc powinniście mieć około 60, bo tyle wymaga nasza odjazdowa zbroja !!!
Zręczność - tutaj w sumie można dać tyle punktów, żeby było 50 ja mam 70, ale to z sentymentu do Asski !!!
Żywotność - uważam, że najważniejsze jest tutaj zdrowie i stamina musi być na wysokim poziomie więc powiem wam tyle minimum 200, a to dlatego, że najpierw wpakujcie w to co musicie i później cały czas tylko żywotność !!!
Energia - wydawałoby się, że czarodziejka tylko i wyłącznie mana, mana i jeszcze raz mana, wystarczy jednak 110 punktów i gotowe ... i jakie to proste.
4. Najemnicy
Jeśli ktoś gra na CBN to wie, że najemnik to kiepska sprawa, bo od razu ginie, ale jeśli ktoś chce grać na singlu to najemnikiem godnym uwagi jest barbarzyńca, który ogłusza (z hella) lub czarodziej, który puszcza czary ognia (również z hella),ale jeśli macie zamiar grać na CBN to nie kupujcie najemnika szkoda kasy ;P
5. Przedmioty
No i doszliśmy do sedna sprawy (to dlatego, że cały czas o nich pisze;D). Co prawda uważam, że przedmioty same się nie znajdą, ale jak ja zacząłem grać czarką to szybko wszytko znalazłem oprócz Kalejdoskopu Mary (jeśli ktoś ma to piszcie na Partikos@poczta.fm Będę wdzięczny offer good items). No więc do dzieła...
Hełm - Przyodziewek Arlekina( Shako)
Zbroja - Mądrość Que Hegana (Que Hegan)
Amulet - Kalejdoskop Mary (Mara)
Pierścień 1 - Kamień Jordana (SoJ)
Pierścień 2 - Uzdrowienie Mandla (Mandal)
Pas - Pułapka Mrozu (nie ma skrótu)
Rękawice - Ognisty Mróź (FF)
Buty - Piekielny Wędrowiec (Wędrowiec)
Tarcza - Bezoki Mur (Nie mylcie z Murem Bezokiego hehe )
Broń - Okullus (Okulus)
To napewno klucz do gry, UWIERZCIE MI !!!
6. Jak grać ?
No więc ja mam tak ustawione na skrótach (F1 Kulka, F2 Nova, a na bossów Pole Statyczne, F3 Burza, F4 Tarcza Energetyczna, F5 Lodowata Zbroja, F6 Teleport ,F7 Portal Miejski). Uważam, że to się przyda, a teraz krótko jak gramy w świecie Diablo Czarką. Nawalamy kulką, mając na sobie dwie tarcze i burze. Na hellu jeśli stworki mają odporność na zimno walimy nove która wymiata, zawsze będzie wam pomagać tarcza energetyczna i zbroja, która zamraża przeciwników. Burza na 20 plus mistrzostw na 20 plus itemy daja super obrażenia, a teleport jest nie zastąpiony przy taxi oraz szukaniu drogi do mefa lub baala i wyjściu z dużej, bo dla czarki nie ma rzeczy niemożliwych, opresji. Więc do dzieła tworzyć czarki i rozwalać hordy bydlaków służących tym cholernym bossom !!!
P.S. Jeśli dojechaliście tutaj to śmiało możecie się wypowiedzieć o mojej taktyce w komentarzach, pamiętajcie o Marze, jeśli będziecie mieli i mam nadzieję, że taktyka wam się widzi !!! Do zobaczenia wszystkim !!!
Partikos z Bydgoszczy
Zgłoś błąd.
1. Ogólna taktyka gry
Taktyka tej czarki jest dość fajna, a zarazem inna niż te, które są na tej Super stronce (pozdrawiam Przemo!). To dlatego, że nie pakujemy w drzewko ognia (oczywiście oprócz Ciepła;D) a najwięcej inwestujemy w błyskawice, które moim zdaniem wymiatają, gdy jest mistrzostwo we władaniu błyskawicami na 20 !!! Dobra sami zobaczcie...
2. Umiejętności
Tutaj jak już wspomniałem nie dajemy nic w drzewko ognia, ponieważ jaka jest umiejętność oprócz meteoru i ściany ognia, która zadaje dobre obrażenia (NIE MA !!!), a te dwie umiejętności przydają sie gdy potwór stoi, czyli nigdy. Do dzieła...
Ogień - 12 poziom ciepła wystarczy dla naszej czarki, ponieważ resztę regeneracji many będziemy mieli z itemów, a poza tym w drzewku ognia nie majstrujemy TO wszytko tutaj!
Zimno - jak prawie każdy wie trzeba mieć jakąś zamrażającą broń, czyli Zamarzniętą kulę (20 poziom), Mistrzostwo we władaniu zimnem (6 - 8 wedle uznania), i w resztą umiejętności po jednym punkcie (oprócz Zamrażającej zbroi, ponieważ nie przyda się nam).
Błyskawice - i jak wspomniałem według mnie najważniejsze drzewko czarodziejki, ponieważ jeśli nie zimno to błyskawice! No więc tutaj dajemy w Burze z piorunami (20 poziom), Mistrzostwo we władaniu błyskawicami (20 poziom), Nova (w to na końcu, ale na pewno od 10 wzwyż) i w resztę umiejętności po jednym punkcie, ponieważ wszytko dadzą nam jakże cenne przedmioty !!!
3. Statystyki
Myślę, że warto się sugerować moimi statystykami, ponieważ niczego nie brakuje nam podczas gry, ale to nie moja gra, a wasza więc róbcie jak uważacie, bo ja jestem tylko człowiekiem i mogę popełniać błędy! ;-)
Siła - siła wyłącznie potrzebna do naszego ekwipunku, a więc powinniście mieć około 60, bo tyle wymaga nasza odjazdowa zbroja !!!
Zręczność - tutaj w sumie można dać tyle punktów, żeby było 50 ja mam 70, ale to z sentymentu do Asski !!!
Żywotność - uważam, że najważniejsze jest tutaj zdrowie i stamina musi być na wysokim poziomie więc powiem wam tyle minimum 200, a to dlatego, że najpierw wpakujcie w to co musicie i później cały czas tylko żywotność !!!
Energia - wydawałoby się, że czarodziejka tylko i wyłącznie mana, mana i jeszcze raz mana, wystarczy jednak 110 punktów i gotowe ... i jakie to proste.
4. Najemnicy
Jeśli ktoś gra na CBN to wie, że najemnik to kiepska sprawa, bo od razu ginie, ale jeśli ktoś chce grać na singlu to najemnikiem godnym uwagi jest barbarzyńca, który ogłusza (z hella) lub czarodziej, który puszcza czary ognia (również z hella),ale jeśli macie zamiar grać na CBN to nie kupujcie najemnika szkoda kasy ;P
5. Przedmioty
No i doszliśmy do sedna sprawy (to dlatego, że cały czas o nich pisze;D). Co prawda uważam, że przedmioty same się nie znajdą, ale jak ja zacząłem grać czarką to szybko wszytko znalazłem oprócz Kalejdoskopu Mary (jeśli ktoś ma to piszcie na Partikos@poczta.fm Będę wdzięczny offer good items). No więc do dzieła...
Hełm - Przyodziewek Arlekina( Shako)
Zbroja - Mądrość Que Hegana (Que Hegan)
Amulet - Kalejdoskop Mary (Mara)
Pierścień 1 - Kamień Jordana (SoJ)
Pierścień 2 - Uzdrowienie Mandla (Mandal)
Pas - Pułapka Mrozu (nie ma skrótu)
Rękawice - Ognisty Mróź (FF)
Buty - Piekielny Wędrowiec (Wędrowiec)
Tarcza - Bezoki Mur (Nie mylcie z Murem Bezokiego hehe )
Broń - Okullus (Okulus)
To napewno klucz do gry, UWIERZCIE MI !!!
6. Jak grać ?
No więc ja mam tak ustawione na skrótach (F1 Kulka, F2 Nova, a na bossów Pole Statyczne, F3 Burza, F4 Tarcza Energetyczna, F5 Lodowata Zbroja, F6 Teleport ,F7 Portal Miejski). Uważam, że to się przyda, a teraz krótko jak gramy w świecie Diablo Czarką. Nawalamy kulką, mając na sobie dwie tarcze i burze. Na hellu jeśli stworki mają odporność na zimno walimy nove która wymiata, zawsze będzie wam pomagać tarcza energetyczna i zbroja, która zamraża przeciwników. Burza na 20 plus mistrzostw na 20 plus itemy daja super obrażenia, a teleport jest nie zastąpiony przy taxi oraz szukaniu drogi do mefa lub baala i wyjściu z dużej, bo dla czarki nie ma rzeczy niemożliwych, opresji. Więc do dzieła tworzyć czarki i rozwalać hordy bydlaków służących tym cholernym bossom !!!
P.S. Jeśli dojechaliście tutaj to śmiało możecie się wypowiedzieć o mojej taktyce w komentarzach, pamiętajcie o Marze, jeśli będziecie mieli i mam nadzieję, że taktyka wam się widzi !!! Do zobaczenia wszystkim !!!






