Czarka Blizz
Ostatnia modyfikacja: 05.11.2007. Utworzono: 24.08.2007
Na samym początku zaznaczam, że jest to czarka praktycznie wyłącznie na rozgrywkę CBN nie Single Player.
Kolejna z moich taktyk, tyle, że tym razem zajmę się czarodziejką. Postać dość kontrowersyjna szczególnie w patchu 1.10 za sprawą oczywiście wspaniałych synergii. Na wstępie zaznaczę, ze jest to taktyka na czarkę blizz mf, ale taka czarodziejka nieźle daje sobie rade na PvP oczywiście z odpowiednim sprzętem. Ech koniec wprowadzenia zaczynamy tę balangę.
STATYSTYKI:
Siła: 95 albo 146 względnie 145
Dajemy do 95 pkt jeśli chcemy nosić sqldera, a 145 jeśli mamy chrapkę na Ducha albo Storm Shielda.
Zręczność: nic
Bo po co? Zawsze można sobie stanąć i rzucić zamieć w sam róg ekranu i zadawać dmg jednocześnie będąc niezauważonym
Żywotność: do końca
Tego chyba nie trzeba tłumaczyć?
Energia: 100-120
Zamieć sporo żre many więc tyle powinno wystarczyć
UMIEJĘTNOŚCI:
Do rozdysponowania jak zwykle 110 pkt jakby ktoś nie wiedział, oczywiście na 99 lvl.
Zamieć : 20 pkt
Mistrzostwo we Władaniu Zimnem : 20 pkt
Lodowe Uderzenie : 20 pkt
Lodowcowy Grot : 20 pkt
Nasze główne umiejętności ( choć jednej brakuje ale to dalej ), oczywiście ustawione w kolejności maxowania.
Pozostałe umiejętności potrzebne do osiągnięcia tych poprzednich bądź takie co nam się przydadzą to :
Wiązka błyskawic : 1 pkt
Błyskawica : 1 pkt
Seryjne błyskawice : 1 pkt
Telekineza : 1 pkt
Teleport : 1 pkt
Pole Statyczne : 1 pkt
Tarcza Energetyczna : 1 pkt
Ciepło : 1 pkt
Nova zimna : 1 pkt
Zbroja Mrozu : 1 pkt
Lodowata Zbroja : 1 pkt
Skille z drzewka błyskawic to takie nasze zabezpieczenie i środek lokomocji po krainie Sanktuarium. Co prawda Pole Statyczne będziemy używać praktycznie tylko na Baalu, ale zawsze skraca to czas walki z łotrami jego pokroju. Tarcza Energetyczna dlatego, że lepiej chyba stracić te 300-400 many a nie życia prawda? Na duele można oszczędzić sobie rzucania tego czaru ponieważ wtedy każdy pkt many jest ważny. Ciepło 1 punkcik bo zawsze się przydaje a jeszcze z itemków będzie spokojnie ok. 100 % szybszej regeneracji . Nova zimna oczywiście potrzebna do Zamieci. Zbroja Mrozu jako boost dla naszego defa na początku styknie ale lepsza jest Lodowata zbroja bo ma więcej % ED i dłużej trwa.
Zakładając że daliśmy wszystkie pkt jak napisano do tej pory maxujemy Lodowy Pocisk, ostatnią synergię do Zamieci. Niestety maxymalny poziom jaki uda nam się uzyskać to 19 ale jak ktoś chce mieć w pełni wypasioną zamieć to może sobie oszczędzić 1 pkt w Lodowatej Zbroi i dać go do Pocisku. Ale dmg zwiększy się nieznacznie więc odradzam, lepiej jest mieć o te 30-40% więcej obrony.
Przypominam że mowa tu o czarce na 99 lvl.
EKWIPUNEK:
To jest dużo do pisania, wszystko zależy czy nas stać i czy w ogóle to jest nasza pierwsza postać.
Dla początkujących polecał bym cały zestawik Tal Rasha, Ducha w monarsze ( jeśli ladder ), Bezpowieki mur ( jeśli nonladder ), jakieś pierścienie 15 all res/ 10 fcr ( sam miałem 14 all res/ 10 fcr J ), albo pierścionki dające mane i fcr np. 110-120mana/10 fcr. Jako amulet to albo +3 cold sk albo +2 cold sk 20-30 mf i jakiś mały bonusik do resów. Jako rękawiczki to Pięść Maga ( zawsze to +1 do ciepła i 20 fcr J ) W takim sprzęcie nie powinniśmy mieć ujemnych resów na helu, chociaż mogą być problemy z odpornością na trucizny ale od czego są sc 11 res albo, sc 6 all res.
Dla bardziej zaawansowanych to typowy zestawik mf czyli sqlder, czako 2 nagele po 30 mf, amu 32 mf/15 all res ( bo z odpornościami będzie ciężko ), wt, słówko rym jeśli nam zależy na resach albo Ducha w monarsze jeśli nam te 25 mf lotto. Rękawiczki to Osłony fortuny bądź jakieś rzadkie ( żółte ) z 25 mf i 10 fcr. Pas to Złoty powróz najlepiej po upgradzie ( shael tal P diamend ), w łapke to Okkulus bo zawsze +3 sk, 30 fcr, 20 res mile widziane.
Dla bogaczy ( czytaj ludzi obrzydliwie bogatych ). No co tu mam napisać nigdy nie byłem tak bogaty żeby zrobić taką ultra mf czarkę no ale standardowo sqlder, monarcha 4 ist miecz 6 ist, czako, perf fortunki, perf wt, upgrd Złoty powróz, amu 50 mf ringi po 40 mf, perf gheed i charmy 7mf/X res i 7 mf/Xhp.
To tylko moje propozycje więc można się nimi sugerować ale, można i wprowadzać własne zmiany.
NAJEMNIK :
Oczywiście najemnik to ważny pomocnik dla czarki, polecałbym gościa z 2 aktu z norma bądź hela z aura śmiałość ( tą od obrony ), pozwoli mu to osiągnąć ok. 10 k obrony i jednocześnie nam zwiększy defa. A wiadomo im więcej tego cudeńka tym mniejsze obrażenia dostaniemy.
Ekwipunek dla Najemnika:
Ladder:
Broń : Olśnienie w kolosalnej spisie ( najlepiej eth ) runki tanie więc można próbować do woli aż się trafi na jakieś sensownie dobre cudo Zbroja : Leviatan bo ma dużo defa i jeszcze dr Hełm : Korona złodziei lub Spojrzenie wampira ( Gaze ) merc musi mieć trochę ll prawda?
Dzięki olśnieniu nasza mana nie będzie spadać co jest bardzo miłym zjawiskiem A zapomniałbym Leviatan jest niezbędny do noszenia broni, bo wymaga aż 210 siły jeśli nie jest eteryczna.
Nonladder i Single Player:
Broń : Kościołam z 2 runkami amn daje to nam niesamowitego kopa do ll Zbroja : Coś co ma bardzo dużo obrony, ewentualnie jakieś świetne słówko runiczne. Hełm : to samo co na Ladder
Tutaj musimy się postarać o zapas soczków z maną, ale za to najemnik będzie miał większe szanse na przeżycie z powodu ogromnego % ll.
Taka czarka świetnie się sprawdza na MF runach, spokojnie można nią przelecieć pindla, mefa, andy, duriela i jeszcze jako wisienka na torcie krówki na helu. Na mefa i andy jest prosty, niezawodny i bezbolesny ( przynajmniej dla nas ) sposób zabicia, u andy rzucamy jej zamieć pod nogi często czar ten zdąży uderzyć ją 2 razy. U mefa wystarczy robić zamieć prawie w tym samym miejscu zrobić tele daleko od mefa i patrzeć jak swoją szarżą wpada w nasz śnieżek. Pindel nie wytrzymuje nawet sekundy jeśli dobrze rzuciliśmy czar, duriel to taki wrzód ale z niego najczęściej lecą fortunki ( przynajmniej mi ). U krówek to leci runek dużo i kamieni szlachetnych, czasem poleci jakiś fajny unikat.
Co do przechodzenia gry to norm może być problemem, bo nie mamy jeszcze naszej głównej broni. Ale już kosz to można przejść samemu ( ja na kosz poszedłem na 32 poziomie i sam w 2 godziny go przeszedłem po drodze zyskując 12 lvli, choć w travi było ciężko :/ ), na helu to już trudniej, jak się chce samemu przejść to w 3 akcie czeka bariera nie do przebicia w postaci członków rady mających niewrażliwości na zimno. Ale od czego są koledzy i dobrze wytrenowany najemnik.
Gratulacje udało wam się doczytać do końca. Czy wy tesh macie wrażenie, że mojej taktyki staja się coraz dłuższe?
Baciejka
Zgłoś błąd.
Kolejna z moich taktyk, tyle, że tym razem zajmę się czarodziejką. Postać dość kontrowersyjna szczególnie w patchu 1.10 za sprawą oczywiście wspaniałych synergii. Na wstępie zaznaczę, ze jest to taktyka na czarkę blizz mf, ale taka czarodziejka nieźle daje sobie rade na PvP oczywiście z odpowiednim sprzętem. Ech koniec wprowadzenia zaczynamy tę balangę.
STATYSTYKI:
Siła: 95 albo 146 względnie 145
Dajemy do 95 pkt jeśli chcemy nosić sqldera, a 145 jeśli mamy chrapkę na Ducha albo Storm Shielda.
Zręczność: nic
Bo po co? Zawsze można sobie stanąć i rzucić zamieć w sam róg ekranu i zadawać dmg jednocześnie będąc niezauważonym
Żywotność: do końca
Tego chyba nie trzeba tłumaczyć?
Energia: 100-120
Zamieć sporo żre many więc tyle powinno wystarczyć
UMIEJĘTNOŚCI:
Do rozdysponowania jak zwykle 110 pkt jakby ktoś nie wiedział, oczywiście na 99 lvl.
Zamieć : 20 pkt
Mistrzostwo we Władaniu Zimnem : 20 pkt
Lodowe Uderzenie : 20 pkt
Lodowcowy Grot : 20 pkt
Nasze główne umiejętności ( choć jednej brakuje ale to dalej ), oczywiście ustawione w kolejności maxowania.
Pozostałe umiejętności potrzebne do osiągnięcia tych poprzednich bądź takie co nam się przydadzą to :
Wiązka błyskawic : 1 pkt
Błyskawica : 1 pkt
Seryjne błyskawice : 1 pkt
Telekineza : 1 pkt
Teleport : 1 pkt
Pole Statyczne : 1 pkt
Tarcza Energetyczna : 1 pkt
Ciepło : 1 pkt
Nova zimna : 1 pkt
Zbroja Mrozu : 1 pkt
Lodowata Zbroja : 1 pkt
Skille z drzewka błyskawic to takie nasze zabezpieczenie i środek lokomocji po krainie Sanktuarium. Co prawda Pole Statyczne będziemy używać praktycznie tylko na Baalu, ale zawsze skraca to czas walki z łotrami jego pokroju. Tarcza Energetyczna dlatego, że lepiej chyba stracić te 300-400 many a nie życia prawda? Na duele można oszczędzić sobie rzucania tego czaru ponieważ wtedy każdy pkt many jest ważny. Ciepło 1 punkcik bo zawsze się przydaje a jeszcze z itemków będzie spokojnie ok. 100 % szybszej regeneracji . Nova zimna oczywiście potrzebna do Zamieci. Zbroja Mrozu jako boost dla naszego defa na początku styknie ale lepsza jest Lodowata zbroja bo ma więcej % ED i dłużej trwa.
Zakładając że daliśmy wszystkie pkt jak napisano do tej pory maxujemy Lodowy Pocisk, ostatnią synergię do Zamieci. Niestety maxymalny poziom jaki uda nam się uzyskać to 19 ale jak ktoś chce mieć w pełni wypasioną zamieć to może sobie oszczędzić 1 pkt w Lodowatej Zbroi i dać go do Pocisku. Ale dmg zwiększy się nieznacznie więc odradzam, lepiej jest mieć o te 30-40% więcej obrony.
Przypominam że mowa tu o czarce na 99 lvl.
EKWIPUNEK:
To jest dużo do pisania, wszystko zależy czy nas stać i czy w ogóle to jest nasza pierwsza postać.
Dla początkujących polecał bym cały zestawik Tal Rasha, Ducha w monarsze ( jeśli ladder ), Bezpowieki mur ( jeśli nonladder ), jakieś pierścienie 15 all res/ 10 fcr ( sam miałem 14 all res/ 10 fcr J ), albo pierścionki dające mane i fcr np. 110-120mana/10 fcr. Jako amulet to albo +3 cold sk albo +2 cold sk 20-30 mf i jakiś mały bonusik do resów. Jako rękawiczki to Pięść Maga ( zawsze to +1 do ciepła i 20 fcr J ) W takim sprzęcie nie powinniśmy mieć ujemnych resów na helu, chociaż mogą być problemy z odpornością na trucizny ale od czego są sc 11 res albo, sc 6 all res.
Dla bardziej zaawansowanych to typowy zestawik mf czyli sqlder, czako 2 nagele po 30 mf, amu 32 mf/15 all res ( bo z odpornościami będzie ciężko ), wt, słówko rym jeśli nam zależy na resach albo Ducha w monarsze jeśli nam te 25 mf lotto. Rękawiczki to Osłony fortuny bądź jakieś rzadkie ( żółte ) z 25 mf i 10 fcr. Pas to Złoty powróz najlepiej po upgradzie ( shael tal P diamend ), w łapke to Okkulus bo zawsze +3 sk, 30 fcr, 20 res mile widziane.
Dla bogaczy ( czytaj ludzi obrzydliwie bogatych ). No co tu mam napisać nigdy nie byłem tak bogaty żeby zrobić taką ultra mf czarkę no ale standardowo sqlder, monarcha 4 ist miecz 6 ist, czako, perf fortunki, perf wt, upgrd Złoty powróz, amu 50 mf ringi po 40 mf, perf gheed i charmy 7mf/X res i 7 mf/Xhp.
To tylko moje propozycje więc można się nimi sugerować ale, można i wprowadzać własne zmiany.
NAJEMNIK :
Oczywiście najemnik to ważny pomocnik dla czarki, polecałbym gościa z 2 aktu z norma bądź hela z aura śmiałość ( tą od obrony ), pozwoli mu to osiągnąć ok. 10 k obrony i jednocześnie nam zwiększy defa. A wiadomo im więcej tego cudeńka tym mniejsze obrażenia dostaniemy.
Ekwipunek dla Najemnika:
Ladder:
Broń : Olśnienie w kolosalnej spisie ( najlepiej eth ) runki tanie więc można próbować do woli aż się trafi na jakieś sensownie dobre cudo Zbroja : Leviatan bo ma dużo defa i jeszcze dr Hełm : Korona złodziei lub Spojrzenie wampira ( Gaze ) merc musi mieć trochę ll prawda?
Dzięki olśnieniu nasza mana nie będzie spadać co jest bardzo miłym zjawiskiem A zapomniałbym Leviatan jest niezbędny do noszenia broni, bo wymaga aż 210 siły jeśli nie jest eteryczna.
Nonladder i Single Player:
Broń : Kościołam z 2 runkami amn daje to nam niesamowitego kopa do ll Zbroja : Coś co ma bardzo dużo obrony, ewentualnie jakieś świetne słówko runiczne. Hełm : to samo co na Ladder
Tutaj musimy się postarać o zapas soczków z maną, ale za to najemnik będzie miał większe szanse na przeżycie z powodu ogromnego % ll.
Taka czarka świetnie się sprawdza na MF runach, spokojnie można nią przelecieć pindla, mefa, andy, duriela i jeszcze jako wisienka na torcie krówki na helu. Na mefa i andy jest prosty, niezawodny i bezbolesny ( przynajmniej dla nas ) sposób zabicia, u andy rzucamy jej zamieć pod nogi często czar ten zdąży uderzyć ją 2 razy. U mefa wystarczy robić zamieć prawie w tym samym miejscu zrobić tele daleko od mefa i patrzeć jak swoją szarżą wpada w nasz śnieżek. Pindel nie wytrzymuje nawet sekundy jeśli dobrze rzuciliśmy czar, duriel to taki wrzód ale z niego najczęściej lecą fortunki ( przynajmniej mi ). U krówek to leci runek dużo i kamieni szlachetnych, czasem poleci jakiś fajny unikat.
Co do przechodzenia gry to norm może być problemem, bo nie mamy jeszcze naszej głównej broni. Ale już kosz to można przejść samemu ( ja na kosz poszedłem na 32 poziomie i sam w 2 godziny go przeszedłem po drodze zyskując 12 lvli, choć w travi było ciężko :/ ), na helu to już trudniej, jak się chce samemu przejść to w 3 akcie czeka bariera nie do przebicia w postaci członków rady mających niewrażliwości na zimno. Ale od czego są koledzy i dobrze wytrenowany najemnik.
Gratulacje udało wam się doczytać do końca. Czy wy tesh macie wrażenie, że mojej taktyki staja się coraz dłuższe?






