diablo 3

CS Barbarzyńca

Ostatnia modyfikacja: 29.03.2008. Utworzono: 29.03.2008

Wstęp

Mam zamiar przedstawić Wam barbarzyńcę na szybkie runy na Diablo. Właściwie to wyróżniamy dwa typy tego runu - bardzo szybki dla zabicia Diablo np. podczas baalrunów dla expa postaci wysokolevelowych i dla dropu; lub wolny z zabijaniem wszystkich po kolei dla expienia postaci niskolevelowych. Postać radząca sobie z szybkim runem na pewno da radę także na wolnym cs-sie więc zajmiemy się głównie szybkim runem.

Wybór postaci

Właściwie są dwie drogi - pierwsza: normalny barb na ww+zerk, berserkera używamy gdy dostaniemy żelazną dziewicę, ponieważ jest to atak magiczny i im nie działa na niego; druga - używamy zbugowanych aur sanktuarium, będzie ona zabijała wszystkich nieumarłych, jedynie będziemy musieli zabijać Panów Jadu i samego Diablo. Sposób bugowania aur przedstawię później.


Sposób pierwszy -ww+zerk

Statystki:

Siła - 0
Dex - 0
Vita - max
Ene - 0

Umiejętności:

Okrzyki:

Skowyt - 1 pkt.
Okrzyk - 1 pkt.
Rozkazy - 20 pkt.
Dowodzenie - 1 pkt.

Zdolności bojowe:

Mistrzostwo we władaniu toporami - 20 pkt.
Zwiększona wytrzymałość - 1 pkt.
Zwiększona szybkość - 1 pkt.
Skóra z żelaza ( Iron Skin ) - 1 pkt.
Zwiększona odporność - jak starczy to z 10 pkt. musimy mieć niezłe resy.

Zdolności:

Odrzucanie - 1 pkt.
Ogłuszenie - 1 pkt.
Koncentracja - 1 pkt.
Skok - 1 pkt.
Atak z wyskoku - 1 pkt.
Berserker - Także zależy ile zostanie, pakujemy pod koniec.
Trąba Powietrzna - 20 pkt.

Przedmioty:

Zbroja:
Enigma (mp/dusk) - wiadomo, dzięki niej nie musimy dawać nic w siłę, teleport aby szybko przemieszczać się od pieczęci do pieczęci, najlepszy wybór.

Zdrada (mp/dusk) - fajna opcja gdyż daje nam umiejętność Zniknięcie, dzięki niej jesteśmy odporni na klątwy, ładnie podnosi resy, jak ktoś chce może trzymać w kostce i zmieniać, ale wtedy musimy dać w siłę, tylko takie urozmaicenie.

Bronie:
2x BOTD w eth ba - kosmiczny ias, dmg, ml, ll, najlepsza rzecz, 30 do wszystkich atrybutów, czyli 60 z dwóch.

BOTD+ Azure - ładny ele dmg i aura sanktuarium, żeby moby jak najrzadziej do nas się zbliżały.

BOTD+Grief - też fajne zestawienie, ias niewiele mniejszy, dmg z griefa ładnie wchodzi w potwory, też da radę spokojnie.

BOTD+LW - aura moc da nam dodatkowy dmg, ale LW jest wg mnie za drogie w stosunku do przydatności - dla bogatych - co wcale nie znaczy, że lepsze.

Switch:
wizzy+wizzy - tylko pod tele, 100fcr

wizzy+spirit w monarszy - ~80fcr + 55 fhr

więcej w progach

Hełm:
Twarz Arreatu to najlepsze wyjście, bonusy dla barba są naprawdę idealne, nie ma co szukać lepszego. Socketować Vexem dla max fire resa.

Pas:
Verdungo - dr, vita, fhr - to wszystko.

Arach - można dla fcr, ale nie widzę sensu, teleportu nie używamy aż tak dużo, aby pod niego zmieniać przedmioty.

Amulet:
Wschodzące Słońce - fire abs i to tyle czego od niego oczekujemy, sprawia, że panowie jadu nic nam nie robią swoim inferno.

Gniew lorda - 1 sk i zabójcze uderzenie

Pierścienie:
Raven - dex i cbf
BK - ll, life, 1 sk
nosząc takie dwa nie ma powodów do zmiany

Buty:
Jeździec Rzezi - 10% Szansa na Otwarcie Rany, 15% Szansa na Druzgocące Uderzenie, 15% Zabójcze Uderzenie - fajny bonus do dmg, skuteczniejsze zabijanie.

Rękawice:
Dracule - life tap jest dobry i bezpieczny, ale z takim ll nie jestem przekonany

Pięść Krwi - jeśli nie chcemy dracul możemy bloodfisty założyć dla fhr, 10% dmg i 40 life - preferuje te rękawice.

Ekwipunek:

Barb Torch, Annihilus, 4x sc 5fhr, resztę zapełniamy przypadkowymi talizmanami z life, res, nie warto tracić kasy na kupno takich bo są po prostu zbędne, zostawiamy więcej miejsca na drop.

Pomocnik:
Wybieramy z pierwszego aktu łuczniczkę najlepiej ze strzałą zimna, ubieramy:
ice hydra bow
forti np. w dusku
gaza shaeled

- zamraża, gozu dmg, z dr i ll rzadko ginie.


Progi:

fhr - z bloodfists mamy 70fhr co daje próg 48, ale łatwo dobić do 86 - 4 małe talizmany 5fhr i już cieszymy się z 86 progu 

fcr - no nie mamy z czego wyciągnąć, ale jak mówiłem ten teleport nie jest aż tak często wykorzystywany żeby pod niego pakować, na switchu mamy pod próg 63 co już jest niezłe, 105 byłby na 2x wizzy +arach ale imo nie warto zmieniać.

ias - praktycznie na każdym zestawie broni mamy max ias, przypominam, że dla trąby powietrznej liczy się tylko ias z broni, na 2x BOTD 120ias co daje 2fps, 12.5 ataków na sekundę.

Jak grać:
Wchodzimy na rzekę płomieni, rzucamy okrzyki: Dowodzenie, Rozkazy, Okrzyk, zmieniamy na Switch i telujemy pod pierwszą pieczęć, zabijamy bossa i jego obstawę z czego wolimy - ww zabije więcej i jest szansa na jakiś fajny drop, zabicie bossa z zerka jest szybsze. I tak każdą pieczęć po kolei. Następnie Diablo i po wszystkim.

Sposób drugi:

Tu już nie będę się rozpisywał ponieważ prawie wszystko zostaje po staremu.
Zaznaczę tylko to co się zmienia:

Zamiast Mistrzostwa Toporów dajemy Mistrzostwo Mieczy

Bronie podane wcześniej zostawiamy w spokoju i zakładamy:

2x Łamiący Prawo (AMN+LEM+KO) w jakimś mieczu, najlepiej z dobrym dmg, fazowe ostrze wymaga zbyt dużo zręczności - jeśli je wybierzemy - musimy pod pakować dex pod 136 z Przedmiotami. Można zrobić w Ostrzu wymiarów bo ma mniejsze wymagania.

Sposób bugowania:

W grze musi się znajdować przynajmniej jedna osoba poza nami, albo ona, albo my musimy mieć pełny ekwipunek, najlepiej zapchać czymś dużym. Pełny tzn. że nie może zmieścić się przedmiot którego będziemy używać do bugowania. Dajemy z kimś okno handlu, on wystawia jakiś przedmiot (który nam się nie zmieści) i akceptujemy handel. Wtedy robi się reload przedmiotów i już mamy 4 zamiast dwóch aur. Robimy tak kilkanaście razy, aby aura była skuteczna. Po zbugowaniu nie możemy zmienić na switch, ani żadnej broni bo wszystko przepadnie. Najlepiej zrobić tele na środek sanktuarium chaosu, wejść do miasta przez tp i wtedy zbugować. Aura będzie nam zabijać wszystkich nieumarłych, nam pozostaje tylko reszta czyli panowie jadu i diablo. Sposób jest w miarę fajny i wygodny, tylko trzeba mieć kogoś kto wie jak bugować, bo z randomami na pierwszym lepszym diarunie nie pójdzie. Lepiej, gdy to inna postać jest przepełniona, my zbieramy łupy z diaruna.


Zakończenie:

Postać taka jest prosta w użyciu, tańszym rozwiązaniem jest granie z aurami, ale może nudzić bugowanie. W przypadku dostania im oczywiście używamy berserkera. Barb nie jest typową postacią na cs, więc nie oczekujmy masowego, bezpiecznego zabijania wszystkich jak leci, ale spokojnie da sobie radę, przy odrobinie wprawy samotne csy będziemy robić nie wolniej niż hamer. Dzięki też Ketsowi za parę uwag
Pozdrawiam.

Krulik


Oceń materiał: Ocena: 3.82 (231 głosów).


Zgłoś błąd.



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.