Bone/summon Nec PvM Hc v1.10
Ostatnia modyfikacja: 09.10.2007. Utworzono: 24.08.2007
1. Wstęp
2. Stats
3. Skills
4. Items
5. Progi
6. Merc
7. Ekiwpunek
8. Jak Grać?
Ad.1 Jak to zwykle w taktach bywa pisze sie wstęp, nie rozpisze sie zbytnio. Necro Bone Summoner (Nekro na Ducha z Kości i Przywołanaia) napewno idealny na HC (Hardcore), bezpieczny i ma ładny dmg. Sprowokowała mnie pewna taktyka niedawno opublikowana. Ja opisze wam IMO idealny build takiego necra i bedzie on dostępny dla przeciętnego gracza na HCL (Hardcore Ladder) grającego od 2-3 miechów, czyli dla średnio zamożnych.
Ad. 2 Stats
str (siła) - pod itemy (uwzgledniając bonusy z itemków)
dex (zręczność) - pod itemy (uwzgledniając bonusy z itemków)
vit (żywotność) - reszta
ene (energia) - 0
Ad. 3 Skills (Umiejętności)
P&B; (Trucizny i Kości) - nasz offense
bone armor (zbroja z kości) - 1 (wiecej sie nie opłaca, synergie nam dają wiekszy bonus niz inwestowane tu punkty, absorbcja ok. 1k fizycznych obrażeń)
corpse explosion (wybuch zwłok) - 1 (bardzo przydatne, bedziemy uzywali tej umiejetności na zmiane z BS, 1 pkt zupelnie wystarczy reszta z itemów, prawdziwa żeznia i tyle na temat)
teeth (zęby) - 20 (synergia dla BS)
bone spear (włócznia z kości) - 20 (synergia i nasz alternatywny atak)
bone wall (Ściana z Kości) - 20 (synergia do BS i Bone Armor)
bone spirit (duch kości) - 20 (nasz główny atak)
bone prison (więzienie z kości) - 0 (zakładając pewne butki bedziemy mieli ta umiejetnosc na 32 poziomie, ale o tym ponizej)
Summonning (Przywołania) - nasz defense
wszystkie umiejetności w jakie tu inwestujemy wyłącznie po 1 pkt.:
clay golem (gliniany golem) - 1 (ładnie spowalnia nam wrogów, idealny na bossów)
golem mastery (mistrzostwo we władaniu golemami ), summon resist (przywołanie odporności) - 1 (bonus do naszego golema)
revive (ożywienie) - 1 (reszta z itemów, jedyny dobry wybór, w szkieletów sie nie opłaca ładować, skuteczna zapora) wszystkie skille potrzebne na dojscie po 1 oczywiscie
Curses (Klątwy) - nasze wspomagacze ]:->
amplify dmg (zwiększenie obrażeń) - 1 (nie zła klątwa niestety malo użyteczna na hellu gdzie potforki sa bardzo szybkie i przydaje sie wtedy:
decrepify (zniedołężnienie) - 1 (spowalnia wrogów i zadajemy dzieki niej zwiększone obrażenia, razem z golemem i aura HF bossowie sie w ogóle nie ruszają)
wszystkie skille potrzebne na dojscie po 1 oczywiscie
rozdaliśmy 92 punkty umiejętności, czyli skończyliśmy postać na 80 clvl, reszte pkt (jeżeli takowe bedą) dodajemy do revive lub corpse explosion (wedle uznania),
Ad. 4 Items (Przedmioty)
Na wstępie napisalem, ze jest to build dla średnio-zamożnych, jako pierwsze podaje docelowe itemy, statów nie podaje :>
helm - shako(sheal), wieśniacza korona, robacza czaszka od biedy,
klata - upg Viper(UM/sheal), Mądrość Que-Hegana, z setu Tranga,
broń - Boneshade(15allres j00l), klucz Czarnoksięgiego, Ramię Króla Leorica, rw Biel w jakiejs ładnej rożdżce,
tarcza - homunkulus(Um/PDiamond), z setu Tranga,
pas - arachnid, z setu Tranga,
rekawice - z setu Tranga/pięść Maga, ognisty mróz,
butki - Szpikoczłapy, te i tylko te, ze względu na synergie jakie dodaja po zalożeniu do Bone Prison, z tymi butkami mamy tą umiejętność na 32 lvl UWAGA!! nie możemy dać ani jednego punktu w tą umiejetność)
amu - niebieski amu +3p&b;, rare +2necro/P&B; + @,
ringi - SoJ + Króczy lód (gdy nie nosimy paska Tranga) SoJ + rare/manald (gdy mamy założony pas Tranga)
SoJe nie są konieczonościa ofc, dobre są rare +10fcr/str, zakładając takie dwa można założyć pas Tranga zamiast aracha i odpowiednio dać mniej w str, kombinacji jest wiele, pomyślcie sami
Ad. 5 Progi (liczba klatek na sekundę kiedy postać wykonuje jakąś czynność np. rzuca czar)
Próg 10 9
FCR (szybsze rzucanie czarów) 75% 125%
Casts/sec 2.50 2.78
Damage Boost (zwiększenie obrażen) 50% 67%
%Inc of damage (zwiększone obrażenia) 10% 11%
9 próg osiągamy zakładając docelowe itemki, gdy nie mamy któregoś z tych itemów potrzebujemy tylko 75% W takim wypadku można założyć ognisty mróz dla mana boost (zwiększenie mana) i pas Tranga dla CBF (Cannot Be Frozen - Nie można zamrozić).
Próg 10 9 8 7
FHR (szybsze odzyskiwanie równowagi) 16% 26% 39% 56%
8 próg osiągamy wkładając sheal do helmu i zbroi lub ewentualnie jeden sheal i reszte dobjamy talikami z 5%FHR, analogicznie mozna sie pokusic o 7 próg.
Ad. 6 Merc (Najemnik)
II Act z koszmaru, obrona z aurą Holy Freeze - Święty Chłód (ew. z II Act Normal/Hell obrona z aura Defiance {Śmiałość} - z normala są twardsi). Dajemy mu:
helm - eth andy(RAL)/eth gaza(PRubin)/eth kradnijczaszka(Prubin)/tal helm(Prubin),
klata - eth shaft(PRubin)/eth skorupa duriel(PRubin),
broń - Insight w eth CA/eth reaper(SHEAL)/eth kosciołam(SHEAL+AMN),
Insight (Olsnienie) rozwieje nasze problemy z mana, RAL w Andy dla zredukowania ujemnych wartości fire res (odporności na ogień), Rubiny dla zwiększenia Life naszego pomocnika
Ad. 7 Ekwipunek
Build dla średnio-zamożnych, więc bez anni, skillerów/life, sc's 20life/5allres itp. Ofc jak ktoś posiada to nie szkodzi Nosimy co mamy. (skiller - talizman, który daje + do umiejętności)
Ad 8 Jak grac?
Nic prostszego! Zabijamy kilka monsterkóf, wskrzeszamy, zarzucamy klątwy i walimy BS-ami. Przy grupach potforków z slugami dobrze jest najpierw rozwalić unikata następnie CE i jedziemy dalej. Na bossów decrep (zniedołężenie) i same BS'y (duchu kości) nawet nas nie dotkną bo sie beda mogli ruszac.
Copyright by Desalph @ July 1 2005.
//PS. Autor taktyki użył w swoim tekście wiele skrótów i nazw w języku angielskim. Do większości z nich dodałem w nawiasach wyjaśnienia i tłumaczenia, z myślą o początkujących graczach - Przemo//
Desalph
Zgłoś błąd.
2. Stats
3. Skills
4. Items
5. Progi
6. Merc
7. Ekiwpunek
8. Jak Grać?
Ad.1 Jak to zwykle w taktach bywa pisze sie wstęp, nie rozpisze sie zbytnio. Necro Bone Summoner (Nekro na Ducha z Kości i Przywołanaia) napewno idealny na HC (Hardcore), bezpieczny i ma ładny dmg. Sprowokowała mnie pewna taktyka niedawno opublikowana. Ja opisze wam IMO idealny build takiego necra i bedzie on dostępny dla przeciętnego gracza na HCL (Hardcore Ladder) grającego od 2-3 miechów, czyli dla średnio zamożnych.
Ad. 2 Stats
str (siła) - pod itemy (uwzgledniając bonusy z itemków)
dex (zręczność) - pod itemy (uwzgledniając bonusy z itemków)
vit (żywotność) - reszta
ene (energia) - 0
Ad. 3 Skills (Umiejętności)
P&B; (Trucizny i Kości) - nasz offense
bone armor (zbroja z kości) - 1 (wiecej sie nie opłaca, synergie nam dają wiekszy bonus niz inwestowane tu punkty, absorbcja ok. 1k fizycznych obrażeń)
corpse explosion (wybuch zwłok) - 1 (bardzo przydatne, bedziemy uzywali tej umiejetności na zmiane z BS, 1 pkt zupelnie wystarczy reszta z itemów, prawdziwa żeznia i tyle na temat)
teeth (zęby) - 20 (synergia dla BS)
bone spear (włócznia z kości) - 20 (synergia i nasz alternatywny atak)
bone wall (Ściana z Kości) - 20 (synergia do BS i Bone Armor)
bone spirit (duch kości) - 20 (nasz główny atak)
bone prison (więzienie z kości) - 0 (zakładając pewne butki bedziemy mieli ta umiejetnosc na 32 poziomie, ale o tym ponizej)
Summonning (Przywołania) - nasz defense
wszystkie umiejetności w jakie tu inwestujemy wyłącznie po 1 pkt.:
clay golem (gliniany golem) - 1 (ładnie spowalnia nam wrogów, idealny na bossów)
golem mastery (mistrzostwo we władaniu golemami ), summon resist (przywołanie odporności) - 1 (bonus do naszego golema)
revive (ożywienie) - 1 (reszta z itemów, jedyny dobry wybór, w szkieletów sie nie opłaca ładować, skuteczna zapora) wszystkie skille potrzebne na dojscie po 1 oczywiscie
Curses (Klątwy) - nasze wspomagacze ]:->
amplify dmg (zwiększenie obrażeń) - 1 (nie zła klątwa niestety malo użyteczna na hellu gdzie potforki sa bardzo szybkie i przydaje sie wtedy:
decrepify (zniedołężnienie) - 1 (spowalnia wrogów i zadajemy dzieki niej zwiększone obrażenia, razem z golemem i aura HF bossowie sie w ogóle nie ruszają)
wszystkie skille potrzebne na dojscie po 1 oczywiscie
rozdaliśmy 92 punkty umiejętności, czyli skończyliśmy postać na 80 clvl, reszte pkt (jeżeli takowe bedą) dodajemy do revive lub corpse explosion (wedle uznania),
Ad. 4 Items (Przedmioty)
Na wstępie napisalem, ze jest to build dla średnio-zamożnych, jako pierwsze podaje docelowe itemy, statów nie podaje :>
helm - shako(sheal), wieśniacza korona, robacza czaszka od biedy,
klata - upg Viper(UM/sheal), Mądrość Que-Hegana, z setu Tranga,
broń - Boneshade(15allres j00l), klucz Czarnoksięgiego, Ramię Króla Leorica, rw Biel w jakiejs ładnej rożdżce,
tarcza - homunkulus(Um/PDiamond), z setu Tranga,
pas - arachnid, z setu Tranga,
rekawice - z setu Tranga/pięść Maga, ognisty mróz,
butki - Szpikoczłapy, te i tylko te, ze względu na synergie jakie dodaja po zalożeniu do Bone Prison, z tymi butkami mamy tą umiejętność na 32 lvl UWAGA!! nie możemy dać ani jednego punktu w tą umiejetność)
amu - niebieski amu +3p&b;, rare +2necro/P&B; + @,
ringi - SoJ + Króczy lód (gdy nie nosimy paska Tranga) SoJ + rare/manald (gdy mamy założony pas Tranga)
SoJe nie są konieczonościa ofc, dobre są rare +10fcr/str, zakładając takie dwa można założyć pas Tranga zamiast aracha i odpowiednio dać mniej w str, kombinacji jest wiele, pomyślcie sami
Ad. 5 Progi (liczba klatek na sekundę kiedy postać wykonuje jakąś czynność np. rzuca czar)
Próg 10 9
FCR (szybsze rzucanie czarów) 75% 125%
Casts/sec 2.50 2.78
Damage Boost (zwiększenie obrażen) 50% 67%
%Inc of damage (zwiększone obrażenia) 10% 11%
9 próg osiągamy zakładając docelowe itemki, gdy nie mamy któregoś z tych itemów potrzebujemy tylko 75% W takim wypadku można założyć ognisty mróz dla mana boost (zwiększenie mana) i pas Tranga dla CBF (Cannot Be Frozen - Nie można zamrozić).
Próg 10 9 8 7
FHR (szybsze odzyskiwanie równowagi) 16% 26% 39% 56%
8 próg osiągamy wkładając sheal do helmu i zbroi lub ewentualnie jeden sheal i reszte dobjamy talikami z 5%FHR, analogicznie mozna sie pokusic o 7 próg.
Ad. 6 Merc (Najemnik)
II Act z koszmaru, obrona z aurą Holy Freeze - Święty Chłód (ew. z II Act Normal/Hell obrona z aura Defiance {Śmiałość} - z normala są twardsi). Dajemy mu:
helm - eth andy(RAL)/eth gaza(PRubin)/eth kradnijczaszka(Prubin)/tal helm(Prubin),
klata - eth shaft(PRubin)/eth skorupa duriel(PRubin),
broń - Insight w eth CA/eth reaper(SHEAL)/eth kosciołam(SHEAL+AMN),
Insight (Olsnienie) rozwieje nasze problemy z mana, RAL w Andy dla zredukowania ujemnych wartości fire res (odporności na ogień), Rubiny dla zwiększenia Life naszego pomocnika
Ad. 7 Ekwipunek
Build dla średnio-zamożnych, więc bez anni, skillerów/life, sc's 20life/5allres itp. Ofc jak ktoś posiada to nie szkodzi Nosimy co mamy. (skiller - talizman, który daje + do umiejętności)
Ad 8 Jak grac?
Nic prostszego! Zabijamy kilka monsterkóf, wskrzeszamy, zarzucamy klątwy i walimy BS-ami. Przy grupach potforków z slugami dobrze jest najpierw rozwalić unikata następnie CE i jedziemy dalej. Na bossów decrep (zniedołężenie) i same BS'y (duchu kości) nawet nas nie dotkną bo sie beda mogli ruszac.
Copyright by Desalph @ July 1 2005.
//PS. Autor taktyki użył w swoim tekście wiele skrótów i nazw w języku angielskim. Do większości z nich dodałem w nawiasach wyjaśnienia i tłumaczenia, z myślą o początkujących graczach - Przemo//






